• Omdat ik de laatste tijd best wel veel topics over dit onderwerp zie lol.
    Dus, voor al je vragen en ervaringen over seks.






    Naamsveranderingen doorgeven, zeg gelijk in welke categorie alsjeblieft, bedankt.

    [ bericht aangepast op 23 mei 2013 - 23:35 ]


    Your make-up is terrible

    Amell schreef:
    (...)

    Mij stoort t niet, hij vind t zelf soms vervelend
    Op die manier:Y)

    Ik heb dat ook en dan hoor ik hem al zeggen: Alweer?!
    XD

    Maar hij zegt vanuit zichzelf geen nee alleen als hij te erg last van zijn rug heeft.


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Amell schreef:
    Ik heb ook nog een vraag.

    Mijn vriend is heel erg seksueel actief, Hij heeft dan ook heel snel zin. hij zelf vind dit soms erg vervelend, omdat hij "al" 21 is. Maar is dit ook raar? Ik zou zeggen van niet maar weet t niet zeker.


    Dat ligt eraan. Mijn vriend is over 2 weken 21, maar heeft al seks sinds z'n 13e en heeft dat altijd regelmatig gehad, tot hij mij had en mijn vriend is precies zo. Dus bij hem gaat het ook heel snel, like, sneller dan ik dacht dat het mogelijk was? xd Zelfs wanneer we een maand onder 1 dak zaten was 1 dag geen seks, al te veel voor hem.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Genius schreef:
    (...)
    10 dagen. :Y)



    hahaahahahaha

    da's wel heel erg xD


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Genius schreef:
    (...)
    Ik zou het eerder een marteling vinden :'D


    Hahaha, het is niet aan te raden, nee. xd


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Pabiloso schreef:
    (...)

    Zeg tegen hem dat het jou niets uitmaakt, misschien ontspant hij zich dan als het voorkomt.
    Dat heb ik ook gedaan toen mijn vriend door begon te krijgen dat ik er mee zat dat hij er verschrikkelijk lang over deed om klaar te komen. Ik zat daar heel erg mee, ik dacht dat dat mijn schuld was, maar schijnbaar had hij daar al langer last van. Tegenwoordig vind ik het niet meer erg als hij niet komt, maar dat heeft echt even geduurd voordat ik die switch heb kunnen maken.


    Life is hard and then we die

    Requille schreef:
    (...)

    Dat ligt eraan. Mijn vriend is over 2 weken 21, maar heeft al seks sinds z'n 13e en heeft dat altijd regelmatig gehad, tot hij mij had en mijn vriend is precies zo. Dus bij hem gaat het ook heel snel, like, sneller dan ik dacht dat het mogelijk was? xd Zelfs wanneer we een maand onder 1 dak zaten was 1 dag geen seks, al te veel voor hem.



    Dan vr5aag k me af of 11 dagen al te snel is...


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Genius schreef:
    (...)
    10 dagen. :Y)
    Ik zou gek zijn geworden haha XD


    Life is hard and then we die

    KittyChan schreef:
    (...)


    hahaahahahaha

    da's wel heel erg xD

    Nja nee. We hadden wat problemen in onze relatie en daardoor hebben wel elkaar niet gezien. Dus vandaar ^^ Maar nu hebben we gepraat en nu wil ik weer haha. Maar het is beter als we ermee wachten denk ik.


    -

    Requille schreef:
    (...)

    Dat ligt eraan. Mijn vriend is over 2 weken 21, maar heeft al seks sinds z'n 13e en heeft dat altijd regelmatig gehad, tot hij mij had en mijn vriend is precies zo. Dus bij hem gaat het ook heel snel, like, sneller dan ik dacht dat het mogelijk was? xd Zelfs wanneer we een maand onder 1 dak zaten was 1 dag geen seks, al te veel voor hem.


    We hebben niet heel erg vaak seks, Omdat ik aan het begin vaak pijn deed. nu gewoon regelmatig, min 1x in de week. Hij vind t vaak vervelend dat als we gewoon kussen hij al zin krijgt, en dan zitten we gewoon in de woonkamer bijvoorbeeld


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    KittyChan schreef:
    (...)


    Dan vr5aag k me af of 11 dagen al te snel is...


    Hoe bedoel je 11 dagen?


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Genius schreef:
    (...)
    Nja nee. We hadden wat problemen in onze relatie en daardoor hebben wel elkaar niet gezien. Dus vandaar ^^ Maar nu hebben we gepraat en nu wil ik weer haha. Maar het is beter als we ermee wachten denk ik.



    oke dat verklaard wel een hoop


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    KittyChan schreef:
    (...)


    Dan vr5aag k me af of 11 dagen al te snel is...

    Als het goed voelde waarom niet. Ik was sneller dan 11 dagen. :Y)


    -

    Requille schreef:
    (...)

    Hoe bedoel je 11 dagen?



    We hadden 11 dagen een relatie, tweede keer slapen en toen waren we elkaar maar wat aan opgeilen en toen seks:Y)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Genius schreef:
    (...)
    Als het goed voelde waarom niet. Ik was sneller dan 11 dagen. :Y)
    Mijn record is twee seconden... ;\ Dat was ook best awkward, hij wilde het net doen toen ik zei van 'Maar ho wacht 's ff... zijn wij nou wat of zijn wij nou niets?' Toen heeft hij me netjes gevraagd, en daarna direct doorgegaan haha XD


    Life is hard and then we die

    KittyChan schreef:
    (...)


    We hadden 11 dagen een relatie, tweede keer slapen en toen waren we elkaar maar wat aan opgeilen en toen seks:Y)


    Oh tja, sommige gaan sneller dan andere, ieder z'n eigen tempo. Mijn vriend/verloofde deed er 4 jaar over om zich te realiseren hoeveel ik wel niet voor 'm beteken. :')


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''