• Omdat ik de laatste tijd best wel veel topics over dit onderwerp zie lol.
    Dus, voor al je vragen en ervaringen over seks.






    Naamsveranderingen doorgeven, zeg gelijk in welke categorie alsjeblieft, bedankt.

    [ bericht aangepast op 23 mei 2013 - 23:35 ]


    Your make-up is terrible

    Cymry schreef:
    (...)

    Ik ben nu wel 16, maar ik denk niet dat ik daar binnen 2 maanden mee af zou mogen komen, en tegen dan zijn we 11 maanden samen...
    Gefeliciteerd!


    Maarja, elke situatie is anders hea. (:
    Het grootste punt is nog eigenlijk dat hij eerst trouwen had afgezworen, want hij vond 't teveel gedoe. Uiteindelijk kwam 'ie er toch zelf mee. Dus het was ook nogal random. xd


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Requille schreef:
    (...)

    Maarja, elke situatie is anders hea. (:
    Het grootste punt is nog eigenlijk dat hij eerst trouwen had afgezworen, want hij vond 't teveel gedoe. Uiteindelijk kwam 'ie er toch zelf mee. Dus het was ook nogal random. xd


    Ik en hij zouden het graag willen hoor, ik heb alleen geen zin om zijn lijk ergens te vinden als mijn vader een ring ziet...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Cymry schreef:
    (...)

    Ik en hij zouden het graag willen hoor, ik heb alleen geen zin om zijn lijk ergens te vinden als mijn vader een ring ziet...


    Ik begrijp het. Mijn vader heeft mijn vriend ook bedreigd hoor, voor de verloving, toen ik er voor het eerst mee kwam dat ik daar wou inwonen. Ik ben hem daardoor ook bijna kwijt geraakt. Maar, als het wachten het maar waard is, toch? (:


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Wow, ik ben even hardlopen en er zijn 4 pagina's bijgekomen, jezus.
    Kittychan, wil je alsjeblieft iets minder spammen? Alleen een emoticon is geen reactie en zo raakt het topic echt supersnel vol om niets.


    Your make-up is terrible

    Zo kom je ook eens ergens achter :3
    17 en verloofd, terwijl ik bijna 18 ben en nog nooit een vriendje gehad heb :')
    Anywaaay, gefeliciteerd ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    oh er is een heel leuk setje bij men vriend binnen gekomen -wbw-
    roze
    handboeien (stof/leerachtig)
    enkekboeien (stofleerachtig)
    oogmaskertje
    balgagding. heb wel ff duidelijk gemaakt dat ik dat ding niet wil proberen..
    can't wait till friday night ^^

    [ bericht aangepast op 22 mei 2013 - 22:37 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Cas schreef:
    Wow, ik ben even hardlopen en er zijn 4 pagina's bijgekomen, jezus.
    Kittychan, wil je alsjeblieft iets minder spammen? Alleen een emoticon is geen reactie en zo raakt het topic echt supersnel vol om niets.



    Sorry niet mijn bedoeling....


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Amell schreef:
    oh er is een heel leuk setje bij men vriend binnen gekomen -wbw-
    roze
    handboeien (stof/leerachtig)
    enkekboeien (stofleerachtig)
    oogmaskertje
    balgagding. heb wel ff duidelijk gemaakt dat ik dat ding niet wil proberen..
    can't wait till friday night ^^


    Aaaah superleuk! veel plezier. (wbw)


    Your make-up is terrible

    Amell schreef:
    oh er is een heel leuk setje bij men vriend binnen gekomen -wbw-
    roze
    handboeien (stof/leerachtig)
    enkekboeien (stofleerachtig)
    oogmaskertje
    balgagding. heb wel ff duidelijk gemaakt dat ik dat ding niet wil proberen..
    can't wait till friday night ^^



    Dat gaat wel heel spannend worden^^


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Cas schreef:
    (...)

    Aaaah superleuk! veel plezier. (wbw)

    hihi thankyou ^^


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik heb hier ook handboeien liggen maar nooit gebruikt eigenlijk :'D


    -

    Ik moet gewoon nog glijmiddel halen en een zweepje xD


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Amell schreef:
    oh er is een heel leuk setje bij men vriend binnen gekomen -wbw-
    roze
    handboeien (stof/leerachtig)
    enkekboeien (stofleerachtig)
    oogmaskertje
    balgagding. heb wel ff duidelijk gemaakt dat ik dat ding niet wil proberen..
    can't wait till friday night ^^
    Klinkt als een bekend pakketje :P Mijn vriend komt uit Volendam, dus in plaats van die enkelbanden had hij de touw uit de mast gehaald en dat gebruikt.... Hehehe.
    Dit zijn de volendamse masten in hun achtertuinen trouwens:


    Life is hard and then we die

    Sibyllin schreef:
    Zo kom je ook eens ergens achter :3
    17 en verloofd, terwijl ik bijna 18 ben en nog nooit een vriendje gehad heb :')
    Anywaaay, gefeliciteerd ^^


    Haha, tjaa, het is eigenlijk zo dat ik ook niet heel Quizlet ermee wilde bombarderen, dus ik heb alleen hier en daar wat erover neergezet. (:
    Thankyouu~


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Klinkt als een bekend pakketje :P Mijn vriend komt uit Volendam, dus in plaats van die enkelbanden had hij de touw uit de mast gehaald en dat gebruikt.... Hehehe.
    Dit zijn de volendamse masten in hun achtertuinen trouwens:




    Hahahahahah

    Maar is het wel dik touw?

    Dat wordt over het algemeen meer aangeraden dan dun touw. Want ja dat doet pijn...


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."