• Omdat ik de laatste tijd best wel veel topics over dit onderwerp zie lol.
    Dus, voor al je vragen en ervaringen over seks.






    Naamsveranderingen doorgeven, zeg gelijk in welke categorie alsjeblieft, bedankt.

    [ bericht aangepast op 23 mei 2013 - 23:35 ]


    Your make-up is terrible

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Mijn record is twee seconden... ;\ Dat was ook best awkward, hij wilde het net doen toen ik zei van 'Maar ho wacht 's ff... zijn wij nou wat of zijn wij nou niets?' Toen heeft hij me netjes gevraagd, en daarna direct doorgegaan haha XD

    Ik weet het haha, dat heb je moet toen verteld :'D
    Maar ik had nog niet eens een relatie met hem.. Kende hem net een week en toen bleef ik daar slapen.


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Als het goed voelde waarom niet. Ik was sneller dan 11 dagen. :Y)



    Ik ben dus niet de enige:Y)

    We zijn nog steeds samen en we willen gaan trouwen ( Moet je denken na 5 maanden al xD) maar hij wilt me niet vragen: "wat moeten ze wel niet denke"

    xD


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Genius schreef:
    (...)
    10 dagen. :Y)


    Meeh, zo gaan mijn aankomende 10 dagen ook worden.

    En ik kan het idee nu al niet aan haha.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Amell schreef:
    Ik heb ook nog een vraag.

    Mijn vriend is heel erg seksueel actief, Hij heeft dan ook heel snel zin. hij zelf vind dit soms erg vervelend, omdat hij "al" 21 is. Maar is dit ook raar? Ik zou zeggen van niet maar weet t niet zeker.

    Ik krijg ook heel snel zin. Soms al van de kleinste dingen. Maar ik erger me er niet aan en ik val, zover ik weet, Nikki er niet teveel mee te lastig, dus bij mij komt het wel goed :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Mijn record is twee seconden... ;\ Dat was ook best awkward, hij wilde het net doen toen ik zei van 'Maar ho wacht 's ff... zijn wij nou wat of zijn wij nou niets?' Toen heeft hij me netjes gevraagd, en daarna direct doorgegaan haha XD



    hahahahahahahahahahaha

    Best awkward ja xD


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Genius schreef:
    (...)
    Ik weet het haha, dat heb je moet toen verteld :'D
    Maar ik had nog niet eens een relatie met hem.. Kende hem net een week en toen bleef ik daar slapen.
    Dat had ik ook met mijn huidige vriend :P die kende ik ook net een week toen ik er bleef slapen haha


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Mijn record is twee seconden... ;\ Dat was ook best awkward, hij wilde het net doen toen ik zei van 'Maar ho wacht 's ff... zijn wij nou wat of zijn wij nou niets?' Toen heeft hij me netjes gevraagd, en daarna direct doorgegaan haha XD

    Baas. +1!

    [ bericht aangepast op 22 mei 2013 - 21:19 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    KittyChan schreef:
    (...)


    Ik ben dus niet de enige:Y)

    We zijn nog steeds samen en we willen gaan trouwen ( Moet je denken na 5 maanden al xD) maar hij wilt me niet vragen: "wat moeten ze wel niet denke"

    xD


    Zo erg is 't niet hoor, ik ben nu 13 maanden samen met die van mij, 17 jaar en sinds 8 Mei verloofd. Ik heb er nog geen enkele negatieve reactie op gehoord, zowel van leeftijdsgenoten als van docenten. Behalve mn ouders, maar die zijn gewoon niet blij dat ik daar ga wonen en geen adresgegevens ga doorgeven, de verloving zelf was ''okay.''


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Ik krijg ook heel snel zin. Soms al van de kleinste dingen. Maar ik erger me er niet aan en ik val, zover ik weet, Nikki er niet teveel mee te lastig, dus bij mij komt het wel goed :Y)


    Ik ook van de kleinste dingen... echt erg


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Requille schreef:
    (...)

    Zo erg is 't niet hoor, ik ben nu 13 maanden samen met die van mij, 17 jaar en sinds 8 Mei verloofd. Ik heb er nog geen enkele negatieve reactie op gehoord, zowel van leeftijdsgenoten als van docenten. Behalve mn ouders, maar die zijn gewoon niet blij dat ik daar ga wonen en geen adresgegevens ga doorgeven, de verloving zelf was ''okay.''



    Proficiat!

    Ja ik denk dat zijn ouders voornamelijk moeilijk gaan doen en mijn vader zegt: Van trouwen komt houen


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Requille schreef:
    (...)

    Zo erg is 't niet hoor, ik ben nu 13 maanden samen met die van mij, 17 jaar en sinds 8 Mei verloofd. Ik heb er nog geen enkele negatieve reactie op gehoord, zowel van leeftijdsgenoten als van docenten. Behalve mn ouders, maar die zijn gewoon niet blij dat ik daar ga wonen en geen adresgegevens ga doorgeven, de verloving zelf was ''okay.''


    Gefeliciteerd met je verloving, spannend!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    KittyChan schreef:
    (...)


    Proficiat!

    Ja ik denk dat zijn ouders voornamelijk moeilijk gaan doen en mijn vader zegt: Van trouwen komt houen


    Haha, ach, uiteindelijk moet je gewoon doen wat je zelf wilt en niet teveel gaan nadenken of het raar is of niet, want uiteindelijk is de basis van iedere relatie weer anders. Dat je verloofd bent zegt nog niet dat je dát jaar nog een datum hoeft te prikken. xd


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Pabiloso schreef:
    (...)

    Gefeliciteerd met je verloving, spannend!


    Thankyou. c:


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Requille schreef:
    (...)

    Zo erg is 't niet hoor, ik ben nu 13 maanden samen met die van mij, 17 jaar en sinds 8 Mei verloofd. Ik heb er nog geen enkele negatieve reactie op gehoord, zowel van leeftijdsgenoten als van docenten. Behalve mn ouders, maar die zijn gewoon niet blij dat ik daar ga wonen en geen adresgegevens ga doorgeven, de verloving zelf was ''okay.''


    Ik ben nu wel 16, maar ik denk niet dat ik daar binnen 2 maanden mee af zou mogen komen, en tegen dan zijn we 11 maanden samen...
    Gefeliciteerd!


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Mijn moeder zou me voor gek verklaren als ik me zou gaan verloven. :Y) We zijn bijna 1,5 jaar samen maar nog best jong vind ik.


    -