• Hallo allemaal,

    Ik zit midden in mijn eind examen, en als ik slaag (hoe het er wel uit ziet) krijg ik een city trip.
    Ik krijg die city trip omdat mijn zus dat toen zij examen deed heeel graag wilde hebben maar ze zakte, dus het is door geschoven naar als ik slaag ik die city trip krijg, maar eigenlijk heb ik er helemaal geen zin in..
    Ik ga volgend jaar studeren en daar heb ik een laptop voor nodig, ik wil beginnen aan mn rij bewijs en die moet ik helemaal zelf betalen, dus ik heb sowieso al geen geld om iets te komen op die city trip..

    Hoe vertel ik mijn ouders SUBTIEL dat ik liever iets anders krijg..


    ik vecht, pak het vast en ik laat niet los.

    Kun je dat niet gewoon zeggen? Het is niet heel erg raar dat je niet precies hetzelfde wilt hebben als je zus.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Gewoon zoals je dat hier doet, heel kalm en vriendelijk. Je geeft goede redenen op dus ik denk wel dat ze het zullen begrijpen.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Idd gewoon zeggen dat je een citytrip misschien niet helemaal ziet zitten en liever iets anders krijgt, waar je meer aan hebt. Ieder mens heeft een eigen smaak en zoals Square ook al zei, is het niet zo raar dat je niet precies hetzelfde wilt als je zus.


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Mam, pap. Ik ben heroine verslaafd.


    Just kidding, maar ik ga geen citytrip doen.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    Mam, pap. Ik ben heroine verslaafd.


    Just kidding, maar ik ga geen citytrip doen.
    Precies. Eerst zullen ze schrikken en als ze op het punt staan om het uit te schreeuwen, de tweede zeggen. :Y)


    Some people are art and do art at the same time

    Licet schreef:
    Mam, pap. Ik ben heroine verslaafd.


    Just kidding, maar ik ga geen citytrip doen.


    Hahahahahaa, ik denk dat ze dan eerder géén geld krijgt.
    Maar je moet het inderdaad maar gewoon uitleggen, dan zullen ze dat vast wel snappen, want jou keuze is verstandig en ouders houden ook van verstandige keuzes (aa).


    Aan niets denken is ook denken.

    Croyance schreef:
    Gewoon zoals je dat hier doet, heel kalm en vriendelijk. Je geeft goede redenen op dus ik denk wel dat ze het zullen begrijpen.

    zeg gewoon van 'mam, pap ik vind het super lief dat ik een city trip mag doen, maar eigenlijk zou ik liever iets anders willen. Ik heb namelijk........ nodig volgend jaar en daarvoor ben ik aan het sparen, ook kan ik er langer mee done


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Croyance schreef:
    Gewoon zoals je dat hier doet, heel kalm en vriendelijk. Je geeft goede redenen op dus ik denk wel dat ze het zullen begrijpen.


    26 - 02 - '16

    Vertel het ze eerlijk, subtiel hoeft niet eens. Denk je echt dat jouw ouders zoiets duurs willen geven als je er geen lol aan hebt?


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Denk dat ik hier wel wat mee kan, Heeeeeel erg bedankt allemaal!


    ik vecht, pak het vast en ik laat niet los.