• Omdat ik de laatste tijd best wel veel topics over dit onderwerp zie lol.
    Dus, voor al je vragen en ervaringen over seks.






    Naamsveranderingen doorgeven, zeg gelijk in welke categorie alsjeblieft, bedankt.

    [ bericht aangepast op 23 mei 2013 - 23:35 ]


    Your make-up is terrible

    Cyborg schreef:
    Oh well, sorry. Zo ben ik opgevoed. Ik heb nooit een normaal oordeel hierover kunnen vellen. Maar goed. Ik zeg wel niks meer.


    hoeren doen het voor geld. jij niet ;D jij doet het voor plezier ^^ en om eens weer een ****piraat te zijn ;D

    xD

    Ik vind die handboeien en dergelijke bij de seks tien keer niks. Net als rollenspellen, zo onnodig.


    You are beautiful, you are love.

    Folklore schreef:
    Ik vind die handboeien en dergelijke bij de seks tien keer niks. Net als rollenspellen, zo onnodig.

    Rollenspellen vind ik juist leuk. Is toch heerlijk om je in een rol in te leven.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Rollenspellen vind ik juist leuk. Is toch heerlijk om je in een rol in te leven.


    Kun je daarvoor tips geven?


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    KittyChan schreef:
    (...)

    Kun je daarvoor tips geven?

    Uuuh. Nou, blijf in je rol en als je iets niet zeker weet of het kan vraag het aan je partner :Y) Meer tips zou ik niet weten.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Rollenspellen vind ik juist leuk. Is toch heerlijk om je in een rol in te leven.


    Ik ben toch liever mezelf.


    26 - 02 - '16

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Rollenspellen vind ik juist leuk. Is toch heerlijk om je in een rol in te leven.

    Meh, voor mij zou het dan voelen alsof die rol hetgene is wat mijn vriend opwind, terwijl ik liever heb dat ik dat ben.


    You are beautiful, you are love.

    Folklore schreef:
    Ik vind die handboeien en dergelijke bij de seks tien keer niks. Net als rollenspellen, zo onnodig.

    Ik heb ook liever gewoon de tederheid en passie voor elkaar. Ik vind al die spelletjes enzo niet nodig tijdens de seks.


    ars moriendi

    Ik vind het weleens spannend, iets anders te doen maar ik vind het ook leuk als mijn vriend heel brutaal is:Y)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ribery schreef:
    Ik ben hier geloof ik echt de enige die niet into dat soort dingen is. Handboeien, zweepjes, touw.. Moet er allemaal niks van hebben. :'D

    Geloof me, het kan heel vermakelijk zijn hoor. Al is het inderdaad wel iets waar je misschien van moet leren houden.

    Hashirama schreef:
    Tamtamtaam, wat een vooroordelen over hoeren, dat bin ook mensen.

    Ik heb niets tegen courtisanes, absoluut niet, als ik ergens respect voor heb is het wel voor courtisanes.


    Bad decisions make good stories.

    Ribery schreef:
    (...)
    Ik heb ook liever gewoon de tederheid en passie voor elkaar. Ik vind al die spelletjes enzo niet nodig tijdens de seks.


    Exactly.


    26 - 02 - '16

    Ribery schreef:
    (...)
    Ik heb ook liever gewoon de tederheid en passie voor elkaar. Ik vind al die spelletjes enzo niet nodig tijdens de seks.


    Het wil niet zeggen dat mensen die (BD)SM leuk vinden geen tederheid en passie voor elkaar hebben? Absoluut niet. Ik moet eerlijk bekennen dat ik denk dat we op deze manier misschien wel nog passioneler met elkaar omgaan.


    Bad decisions make good stories.

    Anarose schreef:
    (...)

    Het wil niet zeggen dat mensen die (BD)SM leuk vinden geen tederheid en passie voor elkaar hebben? Absoluut niet. Ik moet eerlijk bekennen dat ik denk dat we op deze manier misschien wel nog passioneler met elkaar omgaan.


    Teder zou ik SM niet noemen. Passioneler is het vast, maar op een andere manier, die passie komt denk ik meer voort uit de SM dan de passie voor elkaar. Passie voor elkaar vind ik persoonlijk veel waardevoller.


    You are beautiful, you are love.

    Tja, ieder zijn beroep hè? (cat)
    Het is goed dat ze er zijn, anders hadden we flink wat meer verkrachtingen dan nu. Neemt niet weg dat ik het een vies idee vind om met iedereen het bed in te duiken. Yuk.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Folklore schreef:
    (...)

    Teder zou ik SM niet noemen. Passioneler is het vast, maar op een andere manier, die passie komt denk ik meer voort uit de SM dan de passie voor elkaar. Passie voor elkaar vind ik persoonlijk veel waardevoller.


    Eh, wie zegt dat je de passie daarbij niet voor elkaar kan voelen? Het draait hierbij ook om elkaar lichaam leren kennen en bespelen, alleen op een andere manier. Je moet niet zo snel oordelen denk ik.


    Your make-up is terrible