• Omdat ik de laatste tijd best wel veel topics over dit onderwerp zie lol.
    Dus, voor al je vragen en ervaringen over seks.






    Naamsveranderingen doorgeven, zeg gelijk in welke categorie alsjeblieft, bedankt.

    [ bericht aangepast op 23 mei 2013 - 23:35 ]


    Your make-up is terrible

    KittyChan schreef:
    Ik vraag me eigenlijk iets af;

    Is het normaal ofzo dat het meisje niet komt met seks?

    Ik heb dat probleem helaas en mijn vriend ergert zich er kapot om. Ik ook trouwens...
    De meeste komen alleen als hun clitoris gestimuleerd wordt.


    I live for the applause, you will die for it.

    Cas schreef:
    Jullie moeten echt eens opletten bij bio, volgens mij hoort dat bij het hoofdstuk over seksuele voorlichting haha.


    Zoek maar op Biologie voor jouw ik doe er eind examen in maar nog nooit gehoord!


    Sorry heel snel typen :Y)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Khazix schreef:
    (...)De meeste komen alleen als hun clitoris gestimuleerd wordt.



    I know(baby)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    KittyChan schreef:
    (...)

    Zoek maar op Biologie voor jouw ik doe er eind examen in maar nog nooit gehoord!


    Sorry heel snel typen :Y)


    Ik had dezelfde, voor VMBO. Stond bij jullie echt niets in het boek? o.o


    Your make-up is terrible

    Cas schreef:
    (...)

    Ik had dezelfde, voor VMBO. Stond bij jullie echt niets in het boek? o.o


    Ik ben het eerlijk gezegd ook niet tegengekomen in Biologie voor jou VWO...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Cas schreef:
    (...)

    Ik had dezelfde, voor VMBO. Stond bij jullie echt niets in het boek? o.o



    nope wel wat penetratie was enzo maar meer niet


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Sibyllin schreef:
    (...)

    Wij kregen enkel les over de 'theorie', laten we zeggen. Wat waar zit, maar niet welk gaatje het juiste is ofzo :'D

    "Oeps, sorry schat. Verkeerde gaatje. Ik heb nooit geleerd welke ik moest hebben." :x

    Nee maar even serieus, dat zou je toch gewoon op school moeten hebben? Ik heb het op school wel gehad. Niet dat ik daar nog wat van weet, maar ik heb het gehad. :Y)

    [ bericht aangepast op 22 mei 2013 - 18:50 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    "Oeps, sorry schat. Verkeerde gaatje. Ik heb nooit geleerd welke ik moest hebben." :x

    Nee maar even serieus, dat zou je toch gewoon op school moeten hebben? Ik heb het op school wel gehad. Niet dat ik daar nog wat van weet, maar ik heb het gehad. :Y)


    Nope :')
    Bij ons durven ze het niet eens seks te noemen :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Sibyllin schreef:
    (...)

    Nope :')
    Bij ons durven ze het niet eens seks te noemen :')

    Ach, dat snap ik ook wel. Ik gok dat alle jongens dan meteen plat liggen met hun puberale humor.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Ach, dat snap ik ook wel. Ik gok dat alle jongens dan meteen plat liggen met hun puberale humor.


    Er zitten maar drie jongens in mijn klas, en die zijn niet meer zo kinderachtig :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Ach, dat snap ik ook wel. Ik gok dat alle jongens dan meteen plat liggen met hun puberale humor.


    Bij ons was iedereen eigenlijk heel serieus, totdat mijn viezige dikke bio-docent een dildo pakte en die op zijn bureau kwakte met de mededeling: "Dit is Henk en sommige mogen er een condoom omheen doen." Feest.

    Ik las trouwens iets over de grootte van het mannelijk geslacht deel? haha, eergisteren ofzo was er bij de lijfshow dus dat een grote penis juist nadelig is :Y) Dat was bewezen oid, omdat de zaadcellen dan voorbij de baarmoedermond/hals (hoe heet het nou) schieten.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Sibyllin schreef:
    (...)

    Er zitten maar drie jongens in mijn klas, en die zijn niet meer zo kinderachtig :')

    Dan vind ik dat best falend :'D


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Sibyllin schreef:
    (...)

    Nope :')
    Bij ons durven ze het niet eens seks te noemen :')

    Waarom the hell not? Iedereen heeft seks. Wat is daar zo raar aan?


    ars moriendi

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Dan vind ik dat best falend :'D


    Idd, plus 'seks' is sneller gezegd dan 'geslachtsgemeenschap' :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ribery schreef:
    (...)
    Waarom the hell not? Iedereen heeft seks. Wat is daar zo raar aan?


    No idea...


    But I still have this faith in the truth of my dreams.