• Omdat ik de laatste tijd best wel veel topics over dit onderwerp zie lol.
    Dus, voor al je vragen en ervaringen over seks.






    Naamsveranderingen doorgeven, zeg gelijk in welke categorie alsjeblieft, bedankt.

    [ bericht aangepast op 23 mei 2013 - 23:35 ]


    Your make-up is terrible

    DarkSavior schreef:
    (...)
    *dit. En dit topic is er al redelijk lang.


    Sorry:X maar ik ben een tijdje weggeweest van Q

    Waarschijnlijk heb ik het daarom gemist


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Terug van een zeer gezellig middagje met het vriendje ghehe. /wbw


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    Terug van een zeer gezellig middagje met het vriendje ghehe. /wbw



    oeeeee^^


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    DarkSavior schreef:
    De leukste vraag die bestaat wil ik nu wel eens beantwoord hebben van jullie:
    Maakt penis grootte uit? :Y)


    Ehhhmmm...ik vind wel dat de grootte een beetje uitmaakt. Geef mij maar een kerel met een wat grotere. Moet natuurlijk de rest ook kloppen, maar van mij mag zijn penis wel wat aan de grotere kant zijn (A) nou ligt het er natuurlijk ook aan wat ie ermee doet, zoals Genius ook al zegt...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Kenshin schreef:
    (...)

    Ehhhmmm...ik vind wel dat de grootte een beetje uitmaakt. Geef mij maar een kerel met een wat grotere. Moet natuurlijk de rest ook kloppen, maar van mij mag zijn penis wel wat aan de grotere kant zijn (A) nou ligt het er natuurlijk ook aan wat ie ermee doet, zoals Genius ook al zegt...



    Je moet er wel wat mee kunnen anders is het ook niks.


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik vind het toch ook wel uitmaken, groter is (over het algemeen, maar dat ligt er dus ook wel aan of je er wat mee kan) sexyer.

    Maar in ieder geval, ik heb me de aankomende twee weken alleen bezig te houden met mijn studie, dus ik heb even geen spannende dingen meer, 'alas. En dit topic maakt dat er tragische idee er eigenlijk niet beter op haha.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Ik vraag me eigenlijk iets af;

    Is het normaal ofzo dat het meisje niet komt met seks?

    Ik heb dat probleem helaas en mijn vriend ergert zich er kapot om. Ik ook trouwens...


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    KittyChan schreef:
    Ik vraag me eigenlijk iets af;

    Is het normaal ofzo dat het meisje niet komt met seks?

    Ik heb dat probleem helaas en mijn vriend ergert zich er kapot om. Ik ook trouwens...


    Heel normaal, de meeste meisjes kunnen niet door penetratie komen eigenlijk.


    Your make-up is terrible

    Cas schreef:
    (...)

    Heel normaal, de meeste meisjes kunnen niet door penetratie komen eigenlijk.
    Weet je, ik wist niet dat dat normaal is, ik dacht eigenlijk dat ik raar was xD erg he XD Maar okay, weet ik dat ook weer, dankjewel Nikkiii


    Life is hard and then we die

    Cas schreef:
    (...)

    Heel normaal, de meeste meisjes kunnen niet door penetratie komen eigenlijk.


    ja het is wel een paar keer gebeurd maar toen liep er iemand naar boven:Y)

    maar dat is puur spanning ofzo iets


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Weet je, ik wist niet dat dat normaal is, ik dacht eigenlijk dat ik raar was xD erg he XD Maar okay, weet ik dat ook weer, dankjewel Nikkiii



    Dat had ik dus ook want ik moet steeds aanhoren hoe geweldig een vriendin van me komt met de seks en ik heb zoiets van :(


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Jullie moeten echt eens opletten bij bio, volgens mij hoort dat bij het hoofdstuk over seksuele voorlichting haha.


    Your make-up is terrible

    Cas schreef:
    Jullie moeten echt eens opletten bij bio, volgens mij hoort dat bij het hoofdstuk over seksuele voorlichting haha.


    Dat werd bij ons ook nooit vermeld hoor (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Sibyllin schreef:
    (...)

    Dat werd bij ons ook nooit vermeld hoor (:


    Bij ons stond het in ons boek geloof ik.


    Your make-up is terrible

    Cas schreef:
    (...)

    Bij ons stond het in ons boek geloof ik.


    Wij kregen enkel les over de 'theorie', laten we zeggen. Wat waar zit, maar niet welk gaatje het juiste is ofzo :'D


    But I still have this faith in the truth of my dreams.