• The adventures of Merlin



    Alles gaat zijn gewone gangetje in Camelot, iedereen denkt dat de rust eindelijk zal blijven zonder al te veel problemen te krijgen. Tot een virus uitbreekt en veel bewoners ziek worden. Maar het virus is niet alles, want Camelot wordt aangevallen door een gevaarlijke draak, een paar trollen die dingen in hun bezit willen krijgen en elfjes die er lief uitzien, maar in werkelijk helemaal niet zo lief zijn en mensen betoveren. Merlin wil er weer alles aan doen om Camelot te redden door stiekem zijn magische krachten te gebruiken. Gaius zorgt voor een medicijn voor het virus en Arthur trommelt zijn team weer op om te vechten. Morgana daarentegen stribbelt weer tegen en kiest voor het slechte door haar halfzus die haar steeds overhaalt aan de slechte kant te staan. Komt alles goed in Camelot? Of gaat alles zo slecht, dat er mensen zijn die hoop verliezen?




    Voor de mensen die de serie niet kennen. Je kan HIER even kijken voor info.

    Hoofdrollen:
    Merlin - Papaoutai
    Prins Arthur - ZiamStorason
    Gaius (hofarts) - Cenation
    King Uther Pendragon - Silversnow
    Lady Morgana - xSunshineee
    Guinevere (Gwen) - ZiamStorason
    Morgause (Morgana's halfzus) - Silversnow
    Gwaine - Gawain
    Cenred - Gawain

    Bewoners (+/- 5):
    - Martha Pinoira - 45 - Cenation
    - Eira - 15 - Stalknecht - KiliOfDurin
    - Princes Iyalle Gwedoline Yggdrasil - 20 - DreamerN
    - Rymus - 16 - Papaoutai
    -

    Andere rollen:
    Trol (leider)
    Draak - Draxeris - Ninuturu
    Elf (leider) - Gereserveerd door Wrennah

    Regels:
    Min. 5 regels
    Schelden, vloeken en ruzie maken alleen IC
    OOC [], (), {}, --, <>, ~~, etc.
    Geen vieze manieren
    Hou rekening met elkaar en speel je eigen rol(len)
    Naamsverandering doorgeven
    Alleen ik (xSunshineee) open nieuwe topics, tenzij ik anders vermeld

    Begin:
    Bewoners beginnen ziek te worden en sommige beweren rare wezens gezien te hebben. Zijn dit de elfjes en trollen?

    [ bericht aangepast op 19 aug 2013 - 2:17 ]


    16 - 09 - '17

    CityOwls schreef:
    [Gwaine is gwn hot *.* ]


    {Jups ^^ Waarom denk je anders dat ik hem aan het begin van deze RPG claimde xD
    @DreamerN Hmhm, ik vind het stiekem ook een beetje eng dat dat dan zo lang bewaard is gebleven... En gaan ze nu serieus proberen een mammoet te klonen? Dat lijkt me echt best eng, dat dat gewoon mogelijk kan zijn. Maar hoezo heb je een tijdje elke dag tegen een dode baby mammoet moeten aan kijken?}


    Stenenlikker

    (Ik word boos als ze het gaan klonen, dan loopt dat arme beest hier rond in veel te warm weer zonder natuurlijke vijanden en zonder het juiste voedsel, en het word dan ook nog eens zijn hele leven opgesloten. Laat uigestorven beesten gewoon uitgestorven! )


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Ewijn schreef:
    (...)

    {Jups ^^ Waarom denk je anders dat ik hem aan het begin van deze RPG claimde xD
    @DreamerN Hmhm, ik vind het stiekem ook een beetje eng dat dat dan zo lang bewaard is gebleven... En gaan ze nu serieus proberen een mammoet te klonen? Dat lijkt me echt best eng, dat dat gewoon mogelijk kan zijn. Maar hoezo heb je een tijdje elke dag tegen een dode baby mammoet moeten aan kijken?}


    { Ik heb een tijdje gewerkt bij een soort museum / speelpark / dierentuin en daar hadden ze ook een activiteit mammoebotten graven, en in die zaal was ook een soort gemummificeerde baby mammoet, en een nagemaakte grote.
    Ze kunnen de Mammoet ook altijd naar Siberië of zo sturen en het dier heeft niet alleen maar in de kou geleefd,}


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)

    { Ik heb een tijdje gewerkt bij een soort museum / speelpark / dierentuin en daar hadden ze ook een activiteit mammoebotten graven, en in die zaal was ook een soort gemummificeerde baby mammoet, en een nagemaakte grote.
    Ze kunnen de Mammoet ook altijd naar Siberië of zo sturen en het dier heeft niet alleen maar in de kou geleefd,}


    {Ohh, het ecodrome in Zwolle, toch? :) Ik ben daar echt veel te vaak geweest xD En ik zie net dat het al ruim een jaar gesloten is....
    Maarja, nu snap ik m (:
    Hmm, dat wel ja. Als ze m gewoon met wat andere mammoetjes in Siberië vrijlaten en dan met rust laten. Misschien wel volgen over hoe het met hen gaat, maar menselijk contact compleet vermijden...? Ik neem aan dat ze dan wel meer dan 1 mammoet weten te klonen.
    Maar Ninuturu heeft ook wel gelijk. Het is denk ik wel beter dat je uitgestorven dieren gewoon uitgestorven laat...
    Hmm, misschien is het een idee om hier een topic over te openen ipv hier in de RPG erover te praten xD}


    Stenenlikker

    [In Siberie wordt het zomers ook gewoon 25 graden]


    Bowties were never Cooler

    [Mij lijkt het wel cool om hier mammoeten rond te hebben lopen. Prehistorische dieren weer terughalen, nice toch? Behalve de dinosauriërs, die mogen weg blijven, grote dingen hahah ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    CityOwls schreef:
    [Mij lijkt het wel cool om hier mammoeten rond te hebben lopen. Prehistorische dieren weer terughalen, nice toch? Behalve de dinosauriërs, die mogen weg blijven, grote dingen hahah ]


    {Haha, maar met dino's gaat het sowieso niet lukken, omdat hun DNA veel te oud is, stel dat het er nog is. Maar als je nou een mammoet vindt die niet al te lang geleden gestorven is....}


    Stenenlikker

    {Zullen we weer gaan RPGen in plaats van over een mammoet praten ? (Anders moeten we daar idd gewoon maar een topic over openen XD }


    Credendo Vides

    Gaius

    Ik kijk Eira aan. "Drwg is op mijn voet gaan staan en nu kan ik er niets meer mee." Ze stak haar voet naar me uit zodat ik het kon zien. Ik knik. "Zou u er iets aan kunnen doen?" vroeg ze dan. Ik knik weer. "Kom binnen, Eira, ik zal het even bekijken en verzorgen." Ik open de deur wat meer zodat ze binnen kan. "Sluit de deur maar achter je." zeg ik terwijl ik verder loop en al spullen neem die ik op het tafeltje zet om Eira haar voet te verzorgen. "Ga maar zitten en leg je voet maar neer op het krukje dat daar staat." zeg ik tegen haar. Ik had wat potjes horen rommelen toen ik aan de deur stond bij Eira, dat was vast Rymus. "Wat zit daar in?" vraagt hij met een vies gezicht. Hij had een potje in zijn handen dat hij terug zet. "Blijf overal met je handen af alsjeblieft, sommige dingen zijn heel zeldzaam of enorm belangrijk om te hebben." waarschuw ik de jongeman. Ik kan er niet echt tegen als mensen aan deze spullen zitten, het kan er mee door als Merlin het aanraakt, maar soms heb ik dat ook niet zo graag. "Dus Eira, ik zal je verzorgen." Ik neem al plaats op een stoel.

    [ bericht aangepast op 31 mei 2013 - 20:49 ]


    16 - 09 - '17

    DreamerN schreef:
    {Zullen we weer gaan RPGen in plaats van over een mammoet praten ? (Anders moeten we daar idd gewoon maar een topic over openen XD }


    {Haha, goed idee. Ik heb daar btw al een topic over geopend ^^
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=151225}


    Stenenlikker

    Eira
    Ik keek naar Gaius. "Dank u." Ik strompelde voorzichtig binnen en bleef een beetje ongemakkelijk midden in het kamertje vol potjes, schaaltjes, planten en boeken staan. Ik gaf de deur een zetje met mijn hand en die viel netjes in het slot voor ik me op een krukje liet zakken. Dat voelde een stuk beter. Ik keek even naar wat de jongen aan het doen was. Hij zag er opzich wel goed uit en had erg mooie ogen. Ook zijn stem was erg mooi en al vrij diep, ondanks dat hij niet veel ouder dan ik leek te zijn. Ik legde mijn voet heel voorzichtig op het krukje. Ik keek nog wat wantrouwig naar Gaius. Nu het echt het uur u was wist ik neit of ik hier zo blij mee was. Tuurlijk vertrouwde ik hem, maar ik was bang dat het nog meer pijn ging doen. Voorzichtig boog ik me voorover en maakte de vetes van mijn laars helemaal los voor ik deze uittrok. Bij het uittrekken moest ik al erg hard op mijn lip bijten om niet te gillen. Mijn sok ging direct mee waardoor je direct zag dat het mis was. er zaten allerlei bobbels in mijn voet en hij was vrij dik. Ik keek er vrij geschokt naar.


    Bowties were never Cooler

    [Wtf, ik lees dat nu pas goed van die mammoet, dat is eigenlijk wel eng, haha]


    16 - 09 - '17

    Ewijn schreef:
    (...)


    { Je kan alweer posten met Gwaine (; }


    Credendo Vides

    {owja, laat ik dat dan maar doen (:
    Sorry, weer een random offtopic mededeling xD: André Rieu staat op tv en de harpiste die daar speelt kent mij moeder ^^}

    Gwaine
    De prinses glimlachte en toen vroeg een van haar ridders iets aan haar. Toen ik goed keek, zag ik dat het een perkamentrol was. Waarschijnlijk een of ander verdrag dat ondertekend moest worden. Die ridder zag er niet bepaald op zijn gemak uit en ik vroeg me af waarom. Alles was toch veilig hier in Camelot, of verwachtten ze toch verraad van onze kant? Of hadden zij ook gemerkt dat er iets mis was. Ik vermoedde dat laatste, gezien de naam van Camelot goed bekend stond.
    Al gauw na het gesprek met de ridder wendde de prinses zich tot mij. 'Als u het zou willen zou het me een eer zijn.'
    'Natuurlijk, mij is het ook een eer,' antwoordde ik. Vlak nadat ik dat gezegd had, hoorde ik het gebrul dat ik eerder in het bos had gehoord, overduidelijk een draak... 'Leon,' stamelde ik en hij had ook begrepen wat dit betekende: grote problemen. Ik trok voot de zekerheid mijn zwaard en ondertussen hadden onze gasten ook hun zwaarden getrokken. Zelfs de prinses had een zwaard in haar hand.
    'Laten we snel naar binnen gaan, want ik heb momenteel geen zin om erachter te komen wat dat geluid maakt.' Ze keek nog vluchtig in de poort en op het moment dat ze haar gezicht ook naar mij wende, zag ik een avontuurlijke schittering in haar ogen. 'Daarna kunnen we wel kijken wat het is,' hoorde ik haar fluisteren, maar het was hard genoeg dat ik haar kon verstaan.
    'Ik denk dat u niet wilt kijken, prinses' zei ik tegen haar. 'Leon en ik hoorden het al eerder in het bos en ik ben er vrij zeker van dat het een draak is. En geloof me, daar wilt u niet tegenover staan.' Ik keek haar dringend aan. Het leek me niet zo'n goed idee dat onze gasten gedood zouden worden, door een of ander monster, omdat ze te nieuwsgierig waren naar wat het was.
    'Laten we inderdaad gauw naar binnen gaan, kom mee! De paarden kunnen we wel veilig in de ingang van het kasteel onderbrengen.' Ik liep, mijn paard aan de teugel meenemend, naar de trappen achter het ruiterstandbeeld. We moesten echt gauw de koning inlichten!


    Stenenlikker

    Rymus

    Ik kijk naar Gaius en als ik het goed heb verstaan Eira die naar de tafel toelope..
     "Blijf overal met je handen af alsjeblieft, sommige dingen zijn heel zeldzaam of enorm belangrijk om te hebben." Zegt Gaius en meteen laat ik de potjes los die ik nog vast heb. Wel dat ze niet kapot zullen gaan.
    "Sorry, Gaius," zeg ik beleefd en kijk naar de meid. Even glimlach ik en volg met mijn ogen hoe ze neer gaat zitten op de kruk en haar voet omhoog legt. Wanneer ze haar laars uit trekt zie je eigenlijk al meteen dat er iets niet geheel goed is. Ik kijk heel even weg, maar daarna ook weer terug.
    "Jeetje, wat is er gebeurt?" vraag ik geïnteresseerd en kijk naar de meid. Dan steek ik mijn hand uit. "Rymus is de naam. De jouwe is Eira als ik het goed heb begrepen, toch?" vraag ik met een glimlach en kijk even in de richtinf van Gaius. Daarnet gaf hij mij een beetje het gevoel dat hij mij niet zo erg vertrouwt, ben ik dan zo slecht in liegen, nee toch? Even twijfel ik aan mezelf, maar dan weet ik dat ik dat helemaal niet hoef te doen. Zodra mijn werk hier erop zit, ga ik er weer vandoor. Het zal niet lang duren, dan kan ik je verzekeren.

    [omg net de film Hugo gezien, Asa is soooo schattig daarin <3 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.