• The adventures of Merlin



    Alles gaat zijn gewone gangetje in Camelot, iedereen denkt dat de rust eindelijk zal blijven zonder al te veel problemen te krijgen. Tot een virus uitbreekt en veel bewoners ziek worden. Maar het virus is niet alles, want Camelot wordt aangevallen door een gevaarlijke draak, een paar trollen die dingen in hun bezit willen krijgen en elfjes die er lief uitzien, maar in werkelijk helemaal niet zo lief zijn en mensen betoveren. Merlin wil er weer alles aan doen om Camelot te redden door stiekem zijn magische krachten te gebruiken. Gaius zorgt voor een medicijn voor het virus en Arthur trommelt zijn team weer op om te vechten. Morgana daarentegen stribbelt weer tegen en kiest voor het slechte door haar halfzus die haar steeds overhaalt aan de slechte kant te staan. Komt alles goed in Camelot? Of gaat alles zo slecht, dat er mensen zijn die hoop verliezen?




    Voor de mensen die de serie niet kennen. Je kan HIER even kijken voor info.

    Hoofdrollen:
    Merlin - Papaoutai
    Prins Arthur - ZiamStorason
    Gaius (hofarts) - Cenation
    King Uther Pendragon - Silversnow
    Lady Morgana - xSunshineee
    Guinevere (Gwen) - ZiamStorason
    Morgause (Morgana's halfzus) - Silversnow
    Gwaine - Gawain
    Cenred - Gawain

    Bewoners (+/- 5):
    - Martha Pinoira - 45 - Cenation
    - Eira - 15 - Stalknecht - KiliOfDurin
    - Princes Iyalle Gwedoline Yggdrasil - 20 - DreamerN
    - Rymus - 16 - Papaoutai
    -

    Andere rollen:
    Trol (leider)
    Draak - Draxeris - Ninuturu
    Elf (leider) - Gereserveerd door Wrennah

    Regels:
    Min. 5 regels
    Schelden, vloeken en ruzie maken alleen IC
    OOC [], (), {}, --, <>, ~~, etc.
    Geen vieze manieren
    Hou rekening met elkaar en speel je eigen rol(len)
    Naamsverandering doorgeven
    Alleen ik (xSunshineee) open nieuwe topics, tenzij ik anders vermeld

    Begin:
    Bewoners beginnen ziek te worden en sommige beweren rare wezens gezien te hebben. Zijn dit de elfjes en trollen?

    [ bericht aangepast op 19 aug 2013 - 2:17 ]


    16 - 09 - '17

    Morgause
    Ik voelde de tinteling van de huid van de stalknecht nog na op mijn hand. 'Tot ziens, heer,' had ze beleefd gezegd. Wist ze dat ik een vrouw was, of niet? Ik wist het niet meer, en als ik één ding haatte, was het dingen niet weten. Snel liep ik door de gangen van het kasteel. Ik was benieuwd hoe het met Uther was, of hij al gemerkt had dat het wat minder goed ging met Camelot. Ik had al een paar zieke mensen gezien, en het verheugde me. Binnenkort zou ik de baas zijn over Camelot, samen met Morgana. Toen ik vlak langs een raam liep, keek ik even naar buiten. Ik kon nog niet wennen aan het uitzicht. Met mijn kap nog steeds over mijn hoofd getrokken liep ik door het kasteel. Ik hoorde af en toe voetstappen die langs mij heen kwamen, en ik wist dat ik op moet schieten. Als die stalknecht Uther nog niet gewaarschuwd had, zouden deze knechten het wel doen. Als snel kwam ik bij een grote, mooi versierde deur. Dit was de troonzaal, ik wist het zeker. Ik luisterde scherp, er kwam niemand aan. Toen zette ik mijn kap af. 'Alysan duru,' fluisterde ik en de deuren zwaaiden open. De troonzaal was leeg en twee verbaasde soldaten keken mij aan.


    I'm walking around and then I look down in my hand and where I usually have my cellphone, I just have a gun ~ Sam Tsui

    Ewijn ---> Cuthalion


    Stenenlikker

    {Oke, hoe gaan we Uther nu aanpakken ? XD }


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    {Oke, hoe gaan we Uther nu aanpakken ? XD }


    Uhm, Gwaine neemt het woord?
    Want ik denk dat hij dan het beste de prinses kan aankondigen + Uther vertellen over de zieke burgers, de trollen en de draak.


    Stenenlikker

    [maar we hebben denk ik wel iemand nodig die Uther speelt, want hij is best belangrijk...]


    I'm walking around and then I look down in my hand and where I usually have my cellphone, I just have a gun ~ Sam Tsui

    Silversnow schreef:
    [maar we hebben denk ik wel iemand nodig die Uther speelt, want hij is best belangrijk...]


    {Ik denk dat we het beste hem allemaal kunnen spelen. Anders moet je ook weer op teveel mensen wachten, gezien we anders een gesprek met 3 man aan het voeren zijn.}


    Stenenlikker

    [Ik reageer morgen als ik thuis ben van mijn mondelinge verdediging van GIP, dan is alle stress weg, ik ben nu heel veel aan het herhalen enz]


    16 - 09 - '17

    CityOwls >>> Vlahos


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Oh dear, nu heb ik nog steeds niet gereageerd, wat heb ik eigenlijk allemaal gemist?]


    16 - 09 - '17

    (Niet veel. Morgause is in het kasteel, that's it volgens mij)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    xSunshineee schreef:
    [Oh dear, nu heb ik nog steeds niet gereageerd, wat heb ik eigenlijk allemaal gemist?]


    {En Gwaine en de prinses staan op het punt om de raadszaal in te gaan, waar Uther is.
    En Cenred is onderweg naar Camelot}

    [ bericht aangepast op 15 juni 2013 - 11:14 ]


    Stenenlikker

    Gaius

    Terwijl ik op zoek ben naar Eira zie ik Rymus in de verte aankomen, hij heeft zijn hand om zijn schouder geslagen en kijkt me aan als ik hem voorbij kom. Hij stopt even dus doe ik dat ook, ik ben van plan te vragen wat er is als hij zijn mond al opent. "Gaius, één van de paarden heeft mijn schouder te pakken gehad." zegt hij. "Oei." reageer ik een beetje geschrokken. Wat hebben die paarden de laatste tijd? "Kunt u hem zo even nakijken?" vraagt hij dan. Ik knik. "Natuurlijk, ik ga even deze zalf tot bij Eira brengen, je mag al door gaan. MAAR!" Ik steek mijn vinger op bij die maar en kijk hem streng aan. "Je blijf overal van af! Verstaan?" Ik blijf streng kijken en mijn stem klonk ook streng, niet één van mijn gewoontes, maar ik wil niet dat een vreemdeling zomaar in mijn spullen gaat neuzen die erg belangrijk zijn en misschien sommige dingen die ook wel geheim zijn. "Is Eira trouwens in de stallen?" vraag ik dan weer rustig en kijk weer normaal naar hem.

    [ bericht aangepast op 15 juni 2013 - 13:15 ]


    16 - 09 - '17

    [Bedankt btw voor de update (:]


    16 - 09 - '17

    Rymus

    Gaius reageert een beetje geschrokken.
    "Natuurlijk, ik ga even deze zalf tot bij Eira brengen, je mag al door gaan. MAAR!" Gaius steekt zijn vinger op en kijkt me aan. "Je blijf overal van af! Verstaan?" zijn stem klinkt streng en ik knik.
    "Verstaan," zeg ik dan en moet even op mijn kiezen bijten als er een flinke steek door mijn schouder heen gaat. Ik draai me om om er vandoor te gaan, ik wil maar al te graag naar binnen op dit moment. Wanneer ik net weg wil lopen begint Gaius te praten; "Is Eira trouwens in de stallen?" Ik grijns even en draai me om, tijdens mij draai had ik mijn grijns al veranderd in een glimlach.
    "Nee, ze is uitrijden, een van de paarden stond op springen," zeg ik en kijk hem aan. "Misschien kun je het zalfje later naar haar brengen, als je er zeker van bent dat ze in de stallen is." vertel ik daarna en mijn gezicht vertrekt even. Kon ik mezelf maar helen, kon ik dat maar. Dan had ik hier niet nu zo zielig hoeven staan doen. Ik kijk Gaius aan en zucht even zacht.
    "Kunnen we dan naar binnen gaan, Gaius? Mijn schouder doet echt heel erg pijn," zeg ik met een ietwat zielige stem.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Gaius

    "Nee, ze is uitrijden, een van de paarden stond op springen." antwoordt Rymus. Hmm, ok dan, zal lekker pijn doen met die voet terwijl ze eigenlijk zou moeten rusten. "Kunnen we dan naar binnen gaan, Gaius? Mijn schouder doet echt heel erg pijn." Ik knik, beter dat ik nu met hem kan meegaan zodat ik hem in de gaten kan houden dan dat ik ongerust die zalf snel moet gaan brengen en hem alleen moet laten, dan kan hij nog in mijn spullen neuzen terwijl hij vast gaat zeggen dat hij dat niet zal doen of gedaan zou hebben. Ik loop naar Rymus toe en begin naast hem te lopen. "Het zal vast niet zo erg zijn, ik heb dat zo genezen." zeg ik zelfzeker, ik ben nu al eenmaal jaren arts en heb al ergere gevallen meegemaakt.


    16 - 09 - '17