• The adventures of Merlin



    Alles gaat zijn gewone gangetje in Camelot, iedereen denkt dat de rust eindelijk zal blijven zonder al te veel problemen te krijgen. Tot een virus uitbreekt en veel bewoners ziek worden. Maar het virus is niet alles, want Camelot wordt aangevallen door een gevaarlijke draak, een paar trollen die dingen in hun bezit willen krijgen en elfjes die er lief uitzien, maar in werkelijk helemaal niet zo lief zijn en mensen betoveren. Merlin wil er weer alles aan doen om Camelot te redden door stiekem zijn magische krachten te gebruiken. Gaius zorgt voor een medicijn voor het virus en Arthur trommelt zijn team weer op om te vechten. Morgana daarentegen stribbelt weer tegen en kiest voor het slechte door haar halfzus die haar steeds overhaalt aan de slechte kant te staan. Komt alles goed in Camelot? Of gaat alles zo slecht, dat er mensen zijn die hoop verliezen?




    Voor de mensen die de serie niet kennen. Je kan HIER even kijken voor info.

    Hoofdrollen:
    Merlin - Papaoutai
    Prins Arthur - ZiamStorason
    Gaius (hofarts) - Cenation
    King Uther Pendragon - Silversnow
    Lady Morgana - xSunshineee
    Guinevere (Gwen) - ZiamStorason
    Morgause (Morgana's halfzus) - Silversnow
    Gwaine - Gawain
    Cenred - Gawain

    Bewoners (+/- 5):
    - Martha Pinoira - 45 - Cenation
    - Eira - 15 - Stalknecht - KiliOfDurin
    - Princes Iyalle Gwedoline Yggdrasil - 20 - DreamerN
    - Rymus - 16 - Papaoutai
    -

    Andere rollen:
    Trol (leider)
    Draak - Draxeris - Ninuturu
    Elf (leider) - Gereserveerd door Wrennah

    Regels:
    Min. 5 regels
    Schelden, vloeken en ruzie maken alleen IC
    OOC [], (), {}, --, <>, ~~, etc.
    Geen vieze manieren
    Hou rekening met elkaar en speel je eigen rol(len)
    Naamsverandering doorgeven
    Alleen ik (xSunshineee) open nieuwe topics, tenzij ik anders vermeld

    Begin:
    Bewoners beginnen ziek te worden en sommige beweren rare wezens gezien te hebben. Zijn dit de elfjes en trollen?

    [ bericht aangepast op 19 aug 2013 - 2:17 ]


    16 - 09 - '17

    Eira
    Ik begon voorzichtig de jonge hengst te poetsen. Hij was nog niet zadel mak en erg opvliegend. Ik zou binnenkort nog met de koning moeten gaan praten wat er met hem moest gaan gebeuren. Zijn felheid zou afnemen als hij werd gecastreerd, maar ook zijn snelheid zou afnemen. Eigenlijk zou ik hem het liefst proberen zadel mak te maken als hij nog een hengst was. Ik deed het heel voorzichtig en keek op toen ik de stem van ridder Gwaine tot mij gericht hoorde zijn. "Dank u, heer." zei ik vrolijk. Al was die vrolijkheid van korte duur, want de hengst schrok en begon wild te worden in zijn stal. Ik legde mijn handen op zijn flank en nek om hem te proberen te kalmeren. Het lukte redelijk, maar ik bleef de angst in zijn ogen zien. Rustig bleef ik over zijn hans aaien met mijn andere hand op zijn flank. Langzaam kalmeerde de jonge hengst. Nu hij weer rustig was, merkte ik pas dat hij op mijn voet stond. Ik duwde hem er zacht vanaf. Daarna ging ik voorzichtig verder met poetsen, ondanks dat ik geen gewicht op mijn voet kon zetten.


    Bowties were never Cooler

    [@Ewijn, bedankt voor de melding en alvast veel plezier!]


    16 - 09 - '17

    xSunshineee schreef:
    [@Ewijn, bedankt voor de melding en alvast veel plezier!]


    {Graag gedaan en dank je ^^}


    Stenenlikker

    [Volgens mij gaat deze RPG snel stoppen ... ;s]


    16 - 09 - '17

    {Allow? Gaan er hier nog mensen schrijven?}


    Stenenlikker

    [Je kan misschien terug komen met Gwaine]


    Bowties were never Cooler

    [Volgens mij gaat er niet veel geschreven worden, ik heb bijvoorbeeld ook niemand om op terug te vallen en dat is best irritant ;s]


    16 - 09 - '17

    Llamarmy schreef:
    [Je kan misschien terug komen met Gwaine]


    {Ik had wel wat plannen ja, maar heb niet zo veel tijd om te schrijven.
    Maar xSunshineee, klopt idd wel. Dat hebben geloof ik de meesten....


    Stenenlikker

    Ewijn schreef:
    (...)

    {Ik had wel wat plannen ja, maar heb niet zo veel tijd om te schrijven.
    Maar xSunshineee, klopt idd wel. Dat hebben geloof ik de meesten....


    [Hmm .. ik twijfel om deze RPG te stoppen en dit topic te laten sluiten ;s]


    16 - 09 - '17

    [Of we gaan dikke party houden in de stallen. Gevecht ofzo tussen morgana en Gwaine?]


    Bowties were never Cooler

    [draak valt stad aan?]


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    {Ik was wel van plan om Gwaine richting draak te sturen en dat hij ondertussen ook wat trollen ziet.
    Brengt denk ik wel weer wat actie in de brouwerij^^
    Maar dat wordt denk ik dinsdag.... Moet nu hard werken aan twee verslagen voor school -_-}


    Stenenlikker

    [Kunnen we doen]


    16 - 09 - '17

    [Ik ga morgen ochtend om half 6 's ochtends tot woensdag half 12 's avonds naar Rome met school. Ik heb wifi, maar weet niet of ik kan reageren]


    Bowties were never Cooler

    Llamarmy schreef:
    [Ik ga morgen ochtend om half 6 's ochtends tot woensdag half 12 's avonds naar Rome met school. Ik heb wifi, maar weet niet of ik kan reageren]


    [Ok, have fun!]


    16 - 09 - '17