• The adventures of Merlin



    Alles gaat zijn gewone gangetje in Camelot, iedereen denkt dat de rust eindelijk zal blijven zonder al te veel problemen te krijgen. Tot een virus uitbreekt en veel bewoners ziek worden. Maar het virus is niet alles, want Camelot wordt aangevallen door een gevaarlijke draak, een paar trollen die dingen in hun bezit willen krijgen en elfjes die er lief uitzien, maar in werkelijk helemaal niet zo lief zijn en mensen betoveren. Merlin wil er weer alles aan doen om Camelot te redden door stiekem zijn magische krachten te gebruiken. Gaius zorgt voor een medicijn voor het virus en Arthur trommelt zijn team weer op om te vechten. Morgana daarentegen stribbelt weer tegen en kiest voor het slechte door haar halfzus die haar steeds overhaalt aan de slechte kant te staan. Komt alles goed in Camelot? Of gaat alles zo slecht, dat er mensen zijn die hoop verliezen?




    Voor de mensen die de serie niet kennen. Je kan HIER even kijken voor info.

    Hoofdrollen:
    Merlin - Papaoutai
    Prins Arthur - ZiamStorason
    Gaius (hofarts) - Cenation
    King Uther Pendragon - Silversnow
    Lady Morgana - xSunshineee
    Guinevere (Gwen) - ZiamStorason
    Morgause (Morgana's halfzus) - Silversnow
    Gwaine - Gawain
    Cenred - Gawain

    Bewoners (+/- 5):
    - Martha Pinoira - 45 - Cenation
    - Eira - 15 - Stalknecht - KiliOfDurin
    - Princes Iyalle Gwedoline Yggdrasil - 20 - DreamerN
    - Rymus - 16 - Papaoutai
    -

    Andere rollen:
    Trol (leider)
    Draak - Draxeris - Ninuturu
    Elf (leider) - Gereserveerd door Wrennah

    Regels:
    Min. 5 regels
    Schelden, vloeken en ruzie maken alleen IC
    OOC [], (), {}, --, <>, ~~, etc.
    Geen vieze manieren
    Hou rekening met elkaar en speel je eigen rol(len)
    Naamsverandering doorgeven
    Alleen ik (xSunshineee) open nieuwe topics, tenzij ik anders vermeld

    Begin:
    Bewoners beginnen ziek te worden en sommige beweren rare wezens gezien te hebben. Zijn dit de elfjes en trollen?

    [ bericht aangepast op 19 aug 2013 - 2:17 ]


    16 - 09 - '17

    [Geef hem dan maar weer aan mij ;) vanavond komen mijn posts]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [ok]


    16 - 09 - '17

    Rymus

    "Je zal wel zien," zegt Gaius en rustig volg ik hem. We komen aan bij het vertrek en Gaius opent de deur. Ik loop naar binnen en kijk weer even rond.
    "Ga maar op een stoel zitten, ik pak al wat dingen om de wond schoon te maken. Dus maak je schouder maar bloot dat ik er makkelijk aan kan." Ik knik en ga zitten op de stoel. Even wil ik mijn bovenkleding zo uittrekken tot ik me het weer besef van het teken op mijn borstkas. Met veel moeite krijg ik mijn arm uit de mouw en weet mijn kledij zó te houden dat het teken niets zichtbaar woord. Sommige mensen vertrouwen het niet, en misschien is dat maar beter ook.
    Ik kijk naar Gaius en wacht rustig af tot de man iets gaat doen. Ik laat mijn blik naar mijn schouder gaan en knijp mijn ogen even toe. Ziet er erg pijnlijk uit, en dat doet het ook.
    "Gaat het snel genezen, Gaius?" vraag ik beleefd en haal mijn blik van mijn schouder af. Ik kan het me niet veroorloven hier met een lamme arm te zitten, ik heb plichten die ik moet vervullen.

    Merlin

    Ik was net terug in het vertrek van Gaius en mij. Ik ben meteen door gegaan naar mijn kamer en heb een beetje opgeruimd, iets dat misschien wel heel erg nodig was. Ik kijk naar de deur van mijn kamer bij het horen van een paar stemmen. Sowieso die van Gaius, maar de andere stem kan ik niet plaatsen. Ik loop naar de deur en open deze een stukje.
    "Gaius?" ik kijk door de kier en open hem meer bij het zien van de jongen die aan de tafel zit. Ik kijk hem fronsend aan. De jongen kijkt mij ook even recht aan en wendt dan zijn blik af. Ik voel een kracht in de kamer en weet meteen dat het de jongen in deze ruimte is. Ik loop meteen naar Gaius toe en neem hem een stukje bij de jongen vandaan mee.
    "Wie is dat?" vraag ik zacht en kijk Gaius aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Gaius

    Ik draai me om en kijk Rymus aan die met zijn schouder bloot zit. "Gaat het snel genezen, Gaius?" vraagt hij. "Is kijken." Ik kijk naar zijn schouder. "Nee, dit gaat heel slecht genezen, misschien moet je arm er wel af." vertel ik serieus. Opeens begin ik te lachen. "Natuurlijk gaat het snel genezen." zeg ik met een knipoog. Ik ga naast hem zitten zodat ik makkelijk zijn wond kan schoonmaken wat ik dus eerst doe. "Het kan misschien prikken, maar ik moet het schoonmaken." Ik maak de wond dus schoon als ik mijn naam opeens hoor, het klinkt Merlin wel. Ik zie Merlin dan ook tevoorschijn komen. "Wie is dat?" vraagt hij. "Dit is Rymus, hij wil een opleiding voor arts bij me volgen. Eén van de paarden heeft hem in de schouder gebeten dus help ik hem even." leg ik uit. "Ohja Rymus, dit is Merlin." stel ik Merlin aan Rymus voor. Terwijl maak ik de wond verder schoon, als dat klaar is sta ik op. "Ik ga even iets voor de wond maken zodat het kan genezen. Jullie kunnen even kletsen of zo." Ik neem wat middeltjes en probeer wat te maken voor de wond. "Ohja Merlin, kan je deze zalf tot bij Eira brengen? Het is voor de wond op haar voet." Ik wijs naar de tube zalf.


    16 - 09 - '17

    [


    <3
    zelf gemaakt :P ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Vlahos schreef:
    [


    <3
    zelf gemaakt :P ]


    [Wooh, die is goed gelukt!]


    16 - 09 - '17

    [Ik zet morgen anders nog wel een post met Eira neer]


    Bowties were never Cooler

    xSunshineee schreef:
    (...)

    [Wooh, die is goed gelukt!]


    [Dank je (:
    Mijn handschrift is echt verrot LOL ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Vlahos schreef:
    (...)

    [Dank je (:
    Mijn handschrift is echt verrot LOL ]


    [Nee joh, je ziet t bijna niet]


    16 - 09 - '17

    [W8! Zoekt snel Engels schrift foto op FB op

    *stuit op Keltfest foto's*


    :D



    *.*

    I felt home there


    *FOUND IT*



    D:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Vlahos schreef:
    [W8! Zoekt snel Engels schrift foto op FB op

    *stuit op Keltfest foto's*


    :D



    *.*

    I felt home there


    *FOUND IT*



    D:


    [Jij schrijft toch mooi? Dan heb je mijn geschrift nog niet gezien!]


    16 - 09 - '17

    [Hahah, ik vind het niet mooi hoor. Kan het zelf niet eens lezen LOL ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Eira
    Het ging heel moeilijk, maar toch kreeg ik het voor elkaar de paarden af te zadelen en ze op de wei te zetten bij de rest. Ik bracht al het tuig weg, na een korte schoonmaakbeurt, en ging op het hekje van de wei zitten. Mijn voet liet ik naar beneden bungelen, wat relatief erg fijn voelde. Ik keek en zag hoe het paard van de vreemdeling zo ver mogelijk van de rest af stond. Normaal deden zelfs de paarden die waren uitgestoten dat niet. Ik maakte zacht wat klikgeluidjes tot hij aan kwam lopen. Zacht aaide ik over zijn neus. "Wat is er met jou? Waarom sta je niet bij de anderen?" vroeg ik meer aan mezelf dan echt aan het paard. Ik vroeg me ook af waar Gaius bleef. Hij zou me toch komen zoeken? En hij wist zeker dat ik eigenlijk altijd bij de stallen was. Ik voelde het paard aan mijn haar knabbelen en grinnikte voor ik het los trok en hem een wortel uit mijn zak gaf.


    Bowties were never Cooler

    Uther Pendragon
    Gebogen over de tafel in de vergaderzaal stond ik een paar kaarten te bekijken samen met een paar raadsheren. Er waren wat problemen in een nogal afgelegen gebied rond Camelot, en we waren aan het bepalen hoe we ze het beste konden helpen. Er klopte iemand op de deur. Een ridder van Camelot kwam binnen, met een blonde jongedame vlak achter hem. Ze droeg een mooi versierde jurk, waaruit ik kon opmaken dat ze waarschijnlijk iemand uit de hogere klasse was. Ik kwam overeind. 'Gwaine, wie is deze jongedame?' zei ik rustig. Ik werd niet graag gestoord als ik aan het vergaderen was. Toch zei ik er niks van, want de jongedame was overduidelijk een gast aan het hof, en ik beledigde gasten nooit. 'Welkom op Camelot,' zei ik vervolgens, tegen haar.

    [ bericht aangepast op 18 juni 2013 - 17:50 ]


    I'm walking around and then I look down in my hand and where I usually have my cellphone, I just have a gun ~ Sam Tsui

    Silversnow schreef:
    Uther Pendragon
    Gebogen over de tafel in de vergaderzaal stond ik een paar kaarten te bekijken samen met een paar raadsheren. Er waren wat problemen in een nogal afgelegen gebied rond Camelot, en we waren aan het bepalen hoe we ze het beste konden helpen. Er klopte iemand op de deur. Het was een bediende, met een postduif in zijn hand. 'My lord, er is een boodschap binnengekomen vanuit de stallen,' stamelde hij. 'Vertel,' beviel ik hem. De stalknecht maakte het stukje perkament los van de duivenpoot en schraapte zijn keel. 'Er staat iets over een vreemde bezoeker met een cape die naar het kasteel komt.' 'Zoek die bezoeker en breng hem hier. En laat me nu weer met rust,' zei ik en boog me weer over de kaarten.


    { Iyalle en Gwaine zijn ook al in de vergaderkamer }


    Credendo Vides