• The adventures of Merlin



    Alles gaat zijn gewone gangetje in Camelot, iedereen denkt dat de rust eindelijk zal blijven zonder al te veel problemen te krijgen. Tot een virus uitbreekt en veel bewoners ziek worden. Maar het virus is niet alles, want Camelot wordt aangevallen door een gevaarlijke draak, een paar trollen die dingen in hun bezit willen krijgen en elfjes die er lief uitzien, maar in werkelijk helemaal niet zo lief zijn en mensen betoveren. Merlin wil er weer alles aan doen om Camelot te redden door stiekem zijn magische krachten te gebruiken. Gaius zorgt voor een medicijn voor het virus en Arthur trommelt zijn team weer op om te vechten. Morgana daarentegen stribbelt weer tegen en kiest voor het slechte door haar halfzus die haar steeds overhaalt aan de slechte kant te staan. Komt alles goed in Camelot? Of gaat alles zo slecht, dat er mensen zijn die hoop verliezen?




    Voor de mensen die de serie niet kennen. Je kan HIER even kijken voor info.

    Hoofdrollen:
    Merlin - Papaoutai
    Prins Arthur - ZiamStorason
    Gaius (hofarts) - Cenation
    King Uther Pendragon - Silversnow
    Lady Morgana - xSunshineee
    Guinevere (Gwen) - ZiamStorason
    Morgause (Morgana's halfzus) - Silversnow
    Gwaine - Gawain
    Cenred - Gawain

    Bewoners (+/- 5):
    - Martha Pinoira - 45 - Cenation
    - Eira - 15 - Stalknecht - KiliOfDurin
    - Princes Iyalle Gwedoline Yggdrasil - 20 - DreamerN
    - Rymus - 16 - Papaoutai
    -

    Andere rollen:
    Trol (leider)
    Draak - Draxeris - Ninuturu
    Elf (leider) - Gereserveerd door Wrennah

    Regels:
    Min. 5 regels
    Schelden, vloeken en ruzie maken alleen IC
    OOC [], (), {}, --, <>, ~~, etc.
    Geen vieze manieren
    Hou rekening met elkaar en speel je eigen rol(len)
    Naamsverandering doorgeven
    Alleen ik (xSunshineee) open nieuwe topics, tenzij ik anders vermeld

    Begin:
    Bewoners beginnen ziek te worden en sommige beweren rare wezens gezien te hebben. Zijn dit de elfjes en trollen?

    [ bericht aangepast op 19 aug 2013 - 2:17 ]


    16 - 09 - '17

    Rymus

    Gaius knikt en ik glimlach. Hij gelooft het ook nog, natuurlijk is Eira niet uit rijden. Ik moet me heel erg inhouden niet te grinniken, en tot mijn verbazing lukt het ook. Samen met Giaus begin ik te lopen.
    "Het zal vast niet zo erg zijn, ik heb dat zo genezen." zegt Gaius zelfzeker en ik kijk naar hem. Dan knik ik even. Wanneer ik mijn hand van mijn schouder wil halen gaat er een steek doorheen, snel leg ik mijn hand er weer strak op. Mijn vingerloze leren handschoen zit al helemaal onder het bloed. Vervloekt paard. Ja, ik hou van die dieren, maar als ze mij gaan bijten vind ik het gelijk wat minder leuk.
    "Niet zo erg zegt u?" ik kijk vragend naar Gaius. "Het voelt alsof mijn arm er ieder moment af kan vallen," zeg ik met een pijnlijk gezicht, toch lach ik even. Het zal wel wat wezen, val mijn arm er plots vanaf.
    Ineens denk ik terug aan dat moment in de stallen, die onbekende vrouw die voor me stond. Dat korte oogcontact. Ze voelde krachtig aan, hetzelfde... Ik frons even. Hetzelfde, zou zij ook... zou zij ook als ik zijn? Dit zet me wel aan het denken.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Gaius

    "Niet zo erg zegt u?" vraagt Rymus dan. Ik kijk hem even aan en laat mijn ogen naar zijn schouder glijden, ik merk nu pas op dat het hard bloed, maar dan nog kan ik het vast zo genezen. "Je zal wel zien." zeg ik en kijkt weer recht voor me terwijl ik verder loop. Al snel komen we aan bij mijn vertrek. Ik open de deur en loop naar binnen. Hmm, Merlin is er nog steeds niet denk ik. Ik hou de deur open voor Rymus dat hij naar binnen kan lopen. "Ga maar op een stoel zitten, ik pak al wat dingen om de wond schoon te maken. Dus maak je schouder maar bloot dat ik er makkelijk aan kan." Ik loop al door naar de spulletjes op de rekken en neem wat dingen om zijn schouder schoon te maken. Als ik de wond zo bekijk weet ik wat ik verder nodig heb.


    16 - 09 - '17

    [Speelt er iemand Uther?]


    16 - 09 - '17

    [nee, maar als het moet wil ik het wel doen. Het is alleen lastig, denk ik omdat ik Morgause ook speel...]


    I'm walking around and then I look down in my hand and where I usually have my cellphone, I just have a gun ~ Sam Tsui

    [Oh, ik wou anders ook wel aanbieden om Uther te zijn dan]


    16 - 09 - '17

    xSunshineee schreef:
    [Oh, ik wou anders ook wel aanbieden om Uther te zijn dan]

    { Dat zou heel fijn zijn (:
    Gaat Gwaine nu eerst reageren ? Of moet ik nog iets posten met prinses Iyalle ?}


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)
    { Dat zou heel fijn zijn (:
    Gaat Gwaine nu eerst reageren ? Of moet ik nog iets posten met prinses Iyalle ?}


    [maar nou weet ik niet of Silversnow wil of niet]


    16 - 09 - '17

    DreamerN schreef:
    (...)
    { Dat zou heel fijn zijn (:
    Gaat Gwaine nu eerst reageren ? Of moet ik nog iets posten met prinses Iyalle ?}


    {Ik geloof dat jij aan de beurt was, maar ik wil ook wel verder. Maar dat wordt dan vanavond.}


    Stenenlikker

    xSunshineee schreef:
    (...)

    [maar nou weet ik niet of Silversnow wil of niet]


    [het maakt mij helemaal niks uit.]


    I'm walking around and then I look down in my hand and where I usually have my cellphone, I just have a gun ~ Sam Tsui

    [Ik reageer vanavond. Sta nu op de markt te verkopen namelijk ;) ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Silversnow schreef:
    (...)

    [het maakt mij helemaal niks uit.]


    [Mij ook niet, als jij liever Uther wil zijn, dan mag je de rol hebben, anders neem ik hem wel want ik reageer toch alleen met Gaius op dit moment]


    16 - 09 - '17

    xSunshineee schreef:
    (...)

    [Mij ook niet, als jij liever Uther wil zijn, dan mag je de rol hebben, anders neem ik hem wel want ik reageer toch alleen met Gaius op dit moment]


    [ik neem hem wel, jij hebt al drie rollen waar je je druk om moet maken]


    I'm walking around and then I look down in my hand and where I usually have my cellphone, I just have a gun ~ Sam Tsui

    Silversnow schreef:
    (...)

    [ik neem hem wel, jij hebt al drie rollen waar je je druk om moet maken]


    [Ach, bij Morgana kan ik al de hele tijd niet verder en met die vrouw reageer ik eigenlijk amper tot nooit xp
    Maar ok, neem hem dan maar (:]


    16 - 09 - '17

    [Zal ik Merlin terugnemen of is die nu al in gebruik? :3 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Vlahos schreef:
    [Zal ik Merlin terugnemen of is die nu al in gebruik? :3 ]


    [geen idee, volgens mij is die nog vrij]


    16 - 09 - '17