• The adventures of Merlin



    Alles gaat zijn gewone gangetje in Camelot, iedereen denkt dat de rust eindelijk zal blijven zonder al te veel problemen te krijgen. Tot een virus uitbreekt en veel bewoners ziek worden. Maar het virus is niet alles, want Camelot wordt aangevallen door een gevaarlijke draak, een paar trollen die dingen in hun bezit willen krijgen en elfjes die er lief uitzien, maar in werkelijk helemaal niet zo lief zijn en mensen betoveren. Merlin wil er weer alles aan doen om Camelot te redden door stiekem zijn magische krachten te gebruiken. Gaius zorgt voor een medicijn voor het virus en Arthur trommelt zijn team weer op om te vechten. Morgana daarentegen stribbelt weer tegen en kiest voor het slechte door haar halfzus die haar steeds overhaalt aan de slechte kant te staan. Komt alles goed in Camelot? Of gaat alles zo slecht, dat er mensen zijn die hoop verliezen?




    Voor de mensen die de serie niet kennen. Je kan HIER even kijken voor info.

    Hoofdrollen:
    Merlin - Papaoutai
    Prins Arthur - ZiamStorason
    Gaius (hofarts) - Cenation
    King Uther Pendragon - Silversnow
    Lady Morgana - xSunshineee
    Guinevere (Gwen) - ZiamStorason
    Morgause (Morgana's halfzus) - Silversnow
    Gwaine - Gawain
    Cenred - Gawain

    Bewoners (+/- 5):
    - Martha Pinoira - 45 - Cenation
    - Eira - 15 - Stalknecht - KiliOfDurin
    - Princes Iyalle Gwedoline Yggdrasil - 20 - DreamerN
    - Rymus - 16 - Papaoutai
    -

    Andere rollen:
    Trol (leider)
    Draak - Draxeris - Ninuturu
    Elf (leider) - Gereserveerd door Wrennah

    Regels:
    Min. 5 regels
    Schelden, vloeken en ruzie maken alleen IC
    OOC [], (), {}, --, <>, ~~, etc.
    Geen vieze manieren
    Hou rekening met elkaar en speel je eigen rol(len)
    Naamsverandering doorgeven
    Alleen ik (xSunshineee) open nieuwe topics, tenzij ik anders vermeld

    Begin:
    Bewoners beginnen ziek te worden en sommige beweren rare wezens gezien te hebben. Zijn dit de elfjes en trollen?

    [ bericht aangepast op 19 aug 2013 - 2:17 ]


    16 - 09 - '17

    Vlahos schreef:
    [Yow Gaius ouwe dimmes leef je nog? :P ]


    [Ja, nu wel weer]


    16 - 09 - '17

    [Haha yayy, anders had ik even hocuspocushoebalaboeoe moeten doen om hem weer tot leven te moeten wekken xD ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Omg waar ik nu achter ben gekomen, moet alleen kijken of het echt ECHT is, Merlin voor op de nintendo DS Ik ben nu onderzoek aan het doen ^^ Op youtube staat wel een filmpje ervan ^^ Zie ook dat er nog mer van zijn, schijnt. Wisten jullie dit al? Klik


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Vlahos schreef:
    [Omg waar ik nu achter ben gekomen, moet alleen kijken of het echt ECHT is, Merlin voor op de nintendo DS Ik ben nu onderzoek aan het doen ^^ Op youtube staat wel een filmpje ervan ^^ Zie ook dat er nog mer van zijn, schijnt. Wisten jullie dit al? Klik


    {Omg, hoe awesome!}


    Stenenlikker

    xSunshineee schreef:
    [Nathalie, hoe krijg je het serieus voor elkaar om hier bijna een hoofdstuk te schrijven? O_O]


    {Haha, gewoon veel gedachtes en details uitschrijven (: soms tot vaak vind ik het fijn om langere stukken te plaatsen...
    En ik had eigenlijk niet eens echt inspiratie XD}


    Credendo Vides

    {Cuthalion ----> Delahaye}


    Stenenlikker

    {New username + pf ^^ Alleen mn pf koste me wat moeite, maar toen kwam ik net toevallig een leuke tegen :')
    Gaius is gewoon in zijn vertrekken toch? Waar zijn Merlin en Eira eigenlijk?}

    Gwaine
    Uther dacht met een ernstig gezicht na over mijn woorden. Hij wist dat ik een van zijn loyaalste ridders was en dat hij mij kon vertrouwen en geloven.
    'Zoek Arthur en laat hem met zijn beste ridders uitrijden om de trollen en de draak te controleren en als het nodig is weg te jagen,' zei de koning tegen mij. 'En laat Gaius de zieken onderzoeken en zo snel mogelijk beter maken,' eindigde hij, tenminste daar leek het op. Opeens bleek hij zich te bedenken dat hij me nog wat te zeggen had. 'En laat een paar wachten zoeken naar een vreemde bezoeker met een cape die door het kasteel zou zwerven.'
    'Ik zal zorgen dat dat allemaal in orde komt, sire,' zei ik met een buiging en ik vertrok. Ik had een hoop te doen en ik was van plan zoveel mogelijk taken uit te gaan besteden. Dan zou alles hopelijk snel geregeld worden. Ik besloot maar om eerst richting Gaius te gaan om hem te vertellen dat Uther opdracht had gegeven de zieke burgers te onderzoeken. Onderweg zou ik vast wel wat wachten tegenkomen, die ik dan naar de vreemde gekapte bezoeker zou kunnen laten zoeken. Leon had mij al verlaten vlak voordat ik de raadszaal inging.
    Ik liep snel door de gangen van Camelot, de zaken die gedaan moesten worden waren van groot belang. Onderweg kom ik gelukkig twee wachters tegen.
    'Hé, jullie twee!' roep ik naar hen. 'Er is hier in Camelot een vreemde bezoeker. Hij draagt een kap en heeft zeker geen goeds in de zin. Arresteer hem als jullie hem tegenkomen. Licht ook de andere bewakers in.'
    'We zullen onze ogen open houden, heer Gwaine,' zei een van hen.
    'Goed,' zei ik en na een hoofdknik naar de twee wachters liep ik verder, op weg naar de vertrekken van Gaius. Na een korte wandeling was ik daar aangekomen en ik gaf een klop op de deur.


    Stenenlikker

    [Het hek bij de stallen]


    Bowties were never Cooler

    Komt er hier eigenlijk nog een keer leven in of loopt deze RPG dood? Ik vond m namelijk wel leuk worden...


    Stenenlikker

    [Ik kan niet verder ..]


    16 - 09 - '17

    {Ik wacht op Gaius}


    Stenenlikker

    [Oh sorry! Ik had jou stukje niet echt gelezen omdat ik altijd tegen Rymus praat en op hem aan het wachten was. Ik reageer straks op je stukje, echt sorry ik had het niet door]


    16 - 09 - '17

    [ik kan anders wel weer een stukje draak erin gooien als het moet xD]


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    xSunshineee schreef:
    [Oh sorry! Ik had jou stukje niet echt gelezen omdat ik altijd tegen Rymus praat en op hem aan het wachten was. Ik reageer straks op je stukje, echt sorry ik had het niet door]


    {Ah, don't worry. Ik ben zelf ook nog wel eens lui in andermans stukjes lezen... Maar dan wacht ik wel ^^}


    Stenenlikker

    [Oh, ik heb nog niet gereageerd 0.o *slaat zichzelf tegen wang* Ik ga nú proberen te maken! ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.