• De credits van deze RPG gaan in zijn geheel naar Escritura. Ik heb toestemming van haar om hem te heropenen, maar het idee is volledig van haar.


    Welkom op Camp Springwood!


    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!

    15 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.



    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van meer dan zes regels
    - Gelieve alleen ervaren RPG’ers
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Open rollen:
    - 8 kampeerders
    - 1 begeleider

    In te vullen voor rollen:
    Naam:
    Begeleider of Kampeerder:
    Leeftijd:
    Jongen/Meisje:
    Uiterlijk: [Gelieve beschrijving en foto]
    Seksualiteit: [Homoseksueel/Biseksueel/Panseskueel]
    Karakter: [Gelieve uitgebreid]
    Eventuele extra’s: [Denk aan familie, afkomst, opvoeding etc.]

    Uitleg verschillende seksualiteiten:
    Heteroseksueel: Je valt op het andere geslacht;
    Homoseksueel: Je valt op hetzelfde geslacht;
    biseksueel: Je valt op jongens en op meisjes;
    Panseksueel: Je valt op jongens, meisjes en transsexuelen.


    ***

    Rollen:
    Begeleiders (4):
    Daria Zena Nassir - Boira
    Sionnach Regan - Roane


    Kampeerders:
    Jaime Conneely - Homoseksueel - Roane
    Giorg Levi Willson - Homoseksueel - GleeManiac
    Emmanuel Zacherias Ezra Russo Smit - Biseksueel - Boira
    Thimo Cummings - Homoseksueel - Shelob
    Vanity Johnson - Biseksueel - Jaimes
    Ashley 'Ash' Caroline Billington - Biseksueel - Macabre
    Callia Joanne Wicklow - Homoseksueel - Mirare
    Valérie ´Val´ Rose Hattaway - Biseksueel - Cybele
    [Vrouw - Biseksueel - Caleo]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 26 maart 2013 - 15:14 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Cybele schreef:
    Ik heb mijn rol zo goed als in gevuld, krijg alleen geen leuke afbeelding gevonden dus die en haar uiterlijke missen nog (´:


    Doe maar rustig aan hoor. Haha


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Haha, ben er op m´n gemak mee bezig geweest. Vind ´t alleen frustrerend dat ik niks kan vinden qua uiterlijke -.-´


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Goh, Michelle. Ik kan me helemaal niks herinneren van die avond met Ashley...


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Cybele schreef:
    Haha, ben er op m´n gemak mee bezig geweest. Vind ´t alleen frustrerend dat ik niks kan vinden qua uiterlijke -.-´


    Misschien dat wij je kunnen helpen?


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Wanneer zou de rpg nou beginnen? Want dat ben ik kwijt hahah


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    GleeManiac schreef:
    Wanneer zou de rpg nou beginnen? Want dat ben ik kwijt hahah


    Ik hoop morgen avond, maar dan moet die andere begeleider wel ingevuld zijn. Ik ben nu met de mijne bezig - overload aan inspiratie :')-


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Hahqh oke. Heb er zin innn :)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jaime nog eenn beetje aangepast. En toch ben ik nog niet helemaal tevreden.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Roane schreef:
    Jaime nog eenn beetje aangepast. En toch ben ik nog niet helemaal tevreden.


    Same here hahah.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    De rol die ik nu maak is echt mijn uitgebreidste ooit :'D Niet normaal. Haha


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Roane schreef:
    Goh, Michelle. Ik kan me helemaal niks herinneren van die avond met Ashley...

    Oh hahahahahaha shame on you! (joehoe)


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Macabre schreef:
    (...)
    Oh hahahahahaha shame on you! (joehoe)


    Misschien was het zo traumatisch dat ik het verdrongen heb.

    @Demi, ik ben benieuwd :Y)


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Roane schreef:
    (...)

    Misschien was het zo traumatisch dat ik het verdrongen heb.

    @Demi, ik ben benieuwd :Y)

    Je leek er anders erg van te genieten. :W


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Weetje, voor zover ik me herinner val ik niet eens op meisjes. Die Ashley moet wel heel speciaal zijn, wil ik er een potje mee zitten zoenen hebben :W


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Roane schreef:
    Weetje, voor zover ik me herinner val ik niet eens op meisjes. Die Ashley moet wel heel speciaal zijn, wil ik er een potje mee zitten zoenen hebben :W

    Is ze ook (wbw)


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''