• De meeste fans waren door gedraait, zo erg dat er een heleboel celebritys waren die beschermt moesten worden. Bescherment door fans van andere en hun hate, of door hun eigen doorgedraaide fans. De gene die daar het meeste last van hadden, One direction en The lost girls worden in een huis gestopt om ze te beschermen. Zonder fans en zonder haters. Om de fans te laten begrijpen dat hun idool niet anders is dan hun worden er 10 jongeren in hetzelfde huis gestopt. Die fans zullen uitvinden hoe weinig ze eigenlijk echt verschillen. Wat zal er allemaal gebeuren in het huis? Zal er haat of liefde ondstaan?
    De keuze is aan jullie


    Okey dus het idee is 5 meisjes en 5 jongens worden in een huis gestopt samen met de jongens van 1D en de meisjes van de zogenaamde wereldberoemde girlband TLG (the lost girls)

    Natuurlijk de standaart RPG regels

    -Geen gevechten buiten het verhaal om
    -Niemand buitensluiten
    -Minimaal 3 gegels
    -Maximaal 3 rollen
    -De Q-let huisregels
    -als ik niet online ben of iemand dan zo lief wil zijn een nieuw topic te openen


    De rollen
    One direction
    Liam Payne - Semper
    Zayn Malik - BigFatLiar
    Harry Styles - RedShot
    Louis Tomlinson - Sidestap
    Niall Horan - Panday

    The Lost Girls
    -DamnBieber
    Aubree Jeanette Sinclair - Phrases
    Payton Wren Perosser - Semper
    Lynn Anne Rhine - ilseee
    Marie-Anne Sophia Carter - Lavigna

    Onbekende meisjes
    Rosemary Kingston - BigFatLiar
    Yara Middow - RedShot
    Carmen Oriana Pasqualini - SideStap
    Maddelena 'Maddy' Nova Adams - Pebble

    Onbekende jongens
    Vincent 'Vince' Nathaniel Rain - Pebble
    Dille Thomas Jenson - Pushing


    Kamer indeling
    Kamer 1
    Liam. Niall en Vincent


    Kamer 2
    Zayn, Louis, Harry en Dille


    Kamer 3
    Aubree, Payton en Carmen


    Kamer 4
    Lynn, Maddelena en Rosemary Kingston


    kamer 5
    Marie-Anne, Chiara en Yara Middow


    Le house

    [ bericht aangepast op 25 maart 2013 - 19:19 ]


    Dont say why me, say try me

    | What happened? ^-^ |


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Harry, Curly, Hazza of idioot.

    ''Oeps, nu zit er wat beslag in je haar." Zegt ze waarna op d'r lip bijt. Ik probeer naar mijn eigen haar te kijken wat mislukt. Daarna loopt ze naar Louis. Ik ga snel naar de kraan, houd mijn hoofd eronder en pak een handdoekje uit de kast. Ik ga er een paar keer overheen en schud mijn haar uit waardoor er allemaal spetters door het rond vliegen. Marie gaat op het keukeneiland zitten en met een ondeugend glimlachje kijk ik d'r aan. Precies voor haar sta ik stil en begin ik te headbangen aka met mijn hoofd te schudden. Ik til haar op en houd mijn ene arm onder haar benen en de anderen in haar nek zoals ouders ook altijd hun pasgeboren kindje vasthebben. 'Kom!' Zeg ik vrolijk.

    ALLSTARSx schreef:
    (...)

    ik heb op dr gereageerd met Hazz.

    had het meer over de rest


    Dont say why me, say try me

    Phrases schreef:
    | What happened? ^-^ |


    [euh, Louis en Harry besloten om cupcakes te bakken, Marie joinde hen, toen kwamen Rose en Chiara binnen. Louis werd een beetje geïrriteerd door Chiara en Marie suste hem. Toen kwam Harry die Marie terugpakte. Harry had daarvoor ook nog wat naar Aubree getweet.]

    Aubree Jeanette Sinclair
    Ik was langer boven dan ik had gewild: mijn telefoon bleef onophoudelijk zoemen nadat Harry had getweet en uiteindelijk belande het ding achter de kachel. Ik wilde niet eens weten hoe sommige mensen nu ongetwijfeld over me dachten omdat ik aan ''hun'' Harry zat. Ik schudde mijn hoofd kort terwijl ik de beloofde snoeprepen uit mijn tas begon te graaien. De Joli-repen waren de meest zoete traktaties die ik in Frankrijk tegen was gekomen, en omdat ze bestonden uit snoep én chocolade waren ze bijna hemels te noemen.
    Met een kleine sprint en mijn armen vol gekleurde wikkels rende ik dan ook naar beneden - waar het een enorm gekkenhuis was - waarbij ik de repen op de eettafel dumpte en vervolgens quasi-boos naar Harry keek. 'À cause de toi la population entière, les femme me détestent maintenant, Harry.' Pruilde ik enigszins, voor ik mijn tong naar hem uitstak en een reep van de tafel griste, waarna ik zelf op de tafel ging zitten en mijn armen over elkaar sloeg terwijl ik kleine hapjes nam. Vanille en chocola. Het herinnerde me echt aan Frankrijk, en de enorme bergen naast Versailles.

    * Door jou haat de hele, vrouwelijke populatie me nu, Harry.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [ik ga even douchen mensen mischien ben ik zo terug, maar mischien niet! als het moet mag je rose een KLEIN beetje sturen]


    Dont say why me, say try me

    [Ja niall was in de keuken bij harry. Toen ging harry weg en niall is daar dus nog.]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    [ik ga ook douchen swaggy . :Y)]

    Marie-Anne Sophia Carter

    Na For The First Time begon ik Try te neuriën. Ik keek fronsend naar Harry en toen hij voor me stond, begon hij zijn haar hevig te schudden. Ik slaakte een kleine gil en keek voor de zoveelste keer naar mijn kleren. Nu was ik nat én zat ik onder het beslag. Harry tilde me op en ik keek hem fronsend aan. ''Serieus. Jij bent echt een idioot.'' zei ik lachend. Ik spartelde tegen en stond uiteindelijk toch op mijn vertrouwde benen. Snel ging ik weer naar het kookeiland en hees mezelf erop. Ik ging in een kleermakerzit zitten zodat niemand me dan ook op kon tillen. Ik keek naar het onbekende meisje en stak mijn hand uit. ''Marie.'' zei ik met een glimlachje en keek weer naar Harry. Ik beet op mijn lip en pakte een cupcake vorm met beslag. Ik twijfelde even, maar toch gooide ik het naar Harry. Recht in zijn haar. ''Ha! Ik heb je Styles!'' lachte ik. Ik wist dat ik het niet moest doen, omdat hij me sowieso terug ging pakken, maar toch.

    [Ze heeft het tegen Rose :3 ]

    [ bericht aangepast op 23 maart 2013 - 14:34 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    | Misschien is het handig om er bij te zetten tegen wie je het hebt? :3 |


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Aangepast^.^]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Louis William Tomlinson

    Dankbaar knikte ik even naar Marie-Anne. Glimlachend liep ik de woonkamer in. Wat kon ik doen, wat kon ik doen. Aangezien Harry weer eens met meisjes bezig was, viel hij dus af. Ik had nooit begrepen waarom hij zowat elke avond een meisje mee naar huis nam. Ja, puur voor de seks, maar waarom zou je überhaupt onenightstands hebben? Niall was druk bezig met eten, Zayn had een slecht humeur en Liam had ik maar heel even gezien. Dille dacht nu vast dat ik en Harry friends with benefits waren, en mijn zin om weer iemand nieuws te ontmoeten was ook weggeëbd. Nog altijd zat ik vol energie, maar om rondjes te rennen had ik geen zin in. Sporten was ook saai en voetballen in je eentje was niet bepaald vermakelijk. Dan maar zo. 'Wie weet er wat te doen?!' riep ik luid. Iedereen moest het wel gehoord hebben. Of ze konden me negeren, maar dat denk ik niet. Om me serieus te gedragen was zo vermoeiend om ik zou toch wel weer een opmerking of wat maken. Ik wist niet eens of we de stad in mochten, ik dacht van niet, om anders zou ik nog kunnen gaan shoppen. Ja, ik had toegegeven dat ik het leuk vond om te shoppen. Aangezien ik niet wilde wachten tot iemand reageerde, rende ik naar boven en negeerde Dille. Op mijn bed lag mijn koffer nog, waar ik in graaide. Twee koffers had ik meegenomen, maar de één had ik niet eens opengemaakt. Eens zien, kleren, kleren, nog meer kleren, TOMS, kleren, meer schoenen, alweer kleren. Op de bodem van de koffer vond ik mijn blauwe deken. Harry en ik hadden matchende "hij en zij" dekens. Ik had de blauwe, en Harry de roze. Deze koffer was dus gewoon voor kleren enzovoort. Fijn. De andere stond naast mijn bed maar ik liep alweer terug naar beneden waar ik het antwoord afwachtte. Als er iemand zou antwoorden, tenminste. De glimlach maakte plaats voor een verveelde blik, wat niet al te goed nieuws was omdat als ik me verveelde, ik mensen ging irriteren.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Harry Styles

    'À cause de toi la population entière, les femme me détestent maintenant, Harry.' Hoor in ineens. Ze steekt d'r tong uit en gaat met eten op de bank zitten. Ik ga naast haar zitten en sla mijn arm om Aubree heen. 'Ik kan die tweet weghalen, als-' ineens voel ik iets tegen mijn hoofd. Het beslag druipt van mijn haar af op mijn gezicht. 'Ik ben zo terug, babe.' Ik knipoog naar Aubree en ren dan naar Marie. "YOU'RE GOING TO DIE." Nee serieus. Ik ren op haar af til haar op. Snel pak ik de ovenplank waar de nog ongemaakte brownies opstonden. Ik houd mijn één hand haar beide handen vast en uiteindelijk leg ik ons neer op de bank waarna ik boven haar ga hangen. Ik pak een brownie en laat het boven haar hoofd omdraaien, het beslag druipt eruit en valt op haar haar en gezicht. Daarna pak ik er nog een en herhaal ik het ritueel. We hebben nog steeds de cakejes die in de oven zitten. Ze zullen de brownies echt niet gaan missen. Daarbij heb ik er nog achttien -brownies-. Even kijken hoe Marie zich eruit gaat redden. Grijnzend kijk ik haar aan. 'Mooi haar.' Verwijs ik naar het beslag in haar haar.

    Marie-Anne Sophia Carter

    Ik keek lachend naar Harry en hoe hij probeerde te flirten met Aubree. Harry tilde me op en pakte zo de ovenplank weg en rende naar de bank. Hij ging boven me hangen en liet een ongemaakte brownie op mijn hoofd druipen. Een hoog gilletje verliet mijn mond en ik keek Harry beteuterd aan. Mijn haar. Het zat onder het beslag. ''Ik heb mijn best gedaan voor die brownies!'' riep ik. Oké, dit ging nog interessant worden. Als de keuken nu al zo vies was, hoe ging het eruit zien na een week? Vast helemaal onder het eten. ''Wat moet ik doen om mezelf uit je greep te krijgen?'' zuchtte ik en keek naar mijn handen. Harry had zijn handen eromheen gesloten waardoor ik niet weg kon. ''Want ik wil douchen.'' zei ik, doelend naar mijn haar. Ik keek met een pruillipje naar Harry en deed een hopeloze poging om weg te komen. De ovenplank.. Misschien kon ik die uit zijn handen schoppen en dan belanden ze allemaal op zijn hoofd.. Nee, zo lenig en slim was ik ook weer niet.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Aubree Jeanette Sinclair
    Ik grinnikte hoofdschuddend toen hij een poging deed voor te stellen om de tweet te verwijderen. Daar was het nu toch al te laat voor, en bovendien was ik te geamuseerd met het kijken naar een kleuterachtige Marie-Anne. Ik had haar nog niet zien binnekomen, maar uiteraard had ook zij geen moeite om zich ergens tussen te voegen.
    'Het is niet zo erg, denk ik. Hoewel enkelen hebben gedreigd om me te vermoorden. Maar dat neem ik maar voor lief.' Mompelde ik hoofdschuddend waarna ik mijn armen over elkaar sloeg en de wikkel in een prullenbak naast de bank mikte. Ik herinnerde me de haatmail aan Taylor nog wel, toen zij en Harry samen waren. Maar ik kon enkel rillen bij het idee van die twee samen.
    Wacht. Wat? Waarom dacht ik aan.. Ik schudde mijn hoofd wederom waarna ik een hand door mijn lokken haalde en deze vervolgens bijeen bond in een knot. Mijn honger was gestild, mijn telefoon zou me niet meer onderbreken en de meesten waren binnen. Wat zou volgen?
    Mijn ogen gleden bedachtzaam door de kamer voor ik overeind kwam om richting de muziek installatie van de woonkamer te duiken.
    Niet veel laten schalde 'I don't care' van Icona pop door het huis en deed ik mijn best de danspasjes uit de clip te evenaren, hoewel ik tussendoor enorm moest lachen. Ik vermaakte me wel.


    Feel the fire, but do not succumb to it.