• De meeste fans waren door gedraait, zo erg dat er een heleboel celebritys waren die beschermt moesten worden. Bescherment door fans van andere en hun hate, of door hun eigen doorgedraaide fans. De gene die daar het meeste last van hadden, One direction en The lost girls worden in een huis gestopt om ze te beschermen. Zonder fans en zonder haters. Om de fans te laten begrijpen dat hun idool niet anders is dan hun worden er 10 jongeren in hetzelfde huis gestopt. Die fans zullen uitvinden hoe weinig ze eigenlijk echt verschillen. Wat zal er allemaal gebeuren in het huis? Zal er haat of liefde ondstaan?
    De keuze is aan jullie


    Okey dus het idee is 5 meisjes en 5 jongens worden in een huis gestopt samen met de jongens van 1D en de meisjes van de zogenaamde wereldberoemde girlband TLG (the lost girls)

    Natuurlijk de standaart RPG regels

    -Geen gevechten buiten het verhaal om
    -Niemand buitensluiten
    -Minimaal 3 gegels
    -Maximaal 3 rollen
    -De Q-let huisregels
    -als ik niet online ben of iemand dan zo lief wil zijn een nieuw topic te openen


    De rollen
    One direction
    Liam Payne - Semper
    Zayn Malik - BigFatLiar
    Harry Styles - RedShot
    Louis Tomlinson - Sidestap
    Niall Horan - Panday

    The Lost Girls
    -DamnBieber
    Aubree Jeanette Sinclair - Phrases
    Payton Wren Perosser - Semper
    Lynn Anne Rhine - ilseee
    Marie-Anne Sophia Carter - Lavigna

    Onbekende meisjes
    Rosemary Kingston - BigFatLiar
    Yara Middow - RedShot
    Carmen Oriana Pasqualini - SideStap
    Maddelena 'Maddy' Nova Adams - Pebble

    Onbekende jongens
    Vincent 'Vince' Nathaniel Rain - Pebble
    Dille Thomas Jenson - Pushing


    Kamer indeling
    Kamer 1
    Liam. Niall en Vincent


    Kamer 2
    Zayn, Louis, Harry en Dille


    Kamer 3
    Aubree, Payton en Carmen


    Kamer 4
    Lynn, Maddelena en Rosemary Kingston


    kamer 5
    Marie-Anne, Chiara en Yara Middow


    Le house

    [ bericht aangepast op 25 maart 2013 - 19:19 ]


    Dont say why me, say try me

    Aubree Jeanette Sinclair
    Er rolde een verontwaardig geluid over mijn lippen terwijl ik toezag hoe Harry Styles en wederom Louis binnen kwamen vallen. Er rolde dan ook een geamuseerde lach over mijn lippen toen Harry knipoogde.
    'Jam, natuurlijk.' Ik keek Niall een tijdje hoofdschuddend aan terwijl ik de restjes van mijn broek veegde en me vervolgens tot de groep richtte.
    Pruilend bekeek ik vervolgens de ruimte. 'Echt iets voor de Lost Girls om me alleen te laten met een meute jongens.' Ik snoof lichtjes waarna ik de overige pringles achter elkaar opat.
    'Je moet Louis niet zo plagen, Styles! Ik ben namelijk de beste kietelaar van Frankrijk.' Ik knikte overtuigend terwijl ik op de bank ging staan zodat ik op hen neer kon kijken. 'Echt hoor! Ik pak je!' Hoewel ik ze niet eens zo goed kende, had ik nooit moeite gehad om me ergens binnen te mengen. Ik was altijd de out going-one geweest en het beviel me wel dat ik niet snel verlegen werd. Mede dankzij de training die de label ons gaf, uiteraard.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Louis William Tomlinson

    Mijn lip begon te trillen toen Zayn naar me schreeuwde dat ik niet kon zingen. Ik zou niet echt in huilen uitbarsten, zo erg was ik ook weer niet. 'Harreeh, Zayn schreeuwt naar me!' riep ik luidkeels. Toen Harry me op de bank gooide, gniffelde ik even. Ineens begon hij me te kietelen, waarbij ik een aantal spastische bewegingen maakte. Al hard lachend, wist ik me onder Harry uit te wurmen en viel op de grond, waar ik bleef liggen. Lachend keek ik naar Aubree. 'Aubreetje, niemand kan beter kietelen dan Hazzie. Dat weet iedereen' sprak ik haar toe. 'Zaynie? Ben je boos?' vroeg ik Zayn pruilend. In een recordtijd kroop ik naar Zayn, waarbij ik opstond en hard in zijn oor begon te zingen. 'Let's go crazy, crazy, crazy till we see the sun. I know we only met but let's pretend it's love. And never, never, never stop for anyone. Tonight let's get some, and live while we're young' gilde ik in zijn oor. Daarna rende ik weer naar Harry, en ging naast hem zitten. 'Wat zullen we eens gaan doen?' vroeg ik hem.

    [ bericht aangepast op 22 maart 2013 - 20:58 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Payton Wren Perosser

    Op een iets wat op rennen, springen en huppelen lijkt ga ik richting het huis. Ik duw tegen de deur die blijkbaar niet op slot zit want ik krijg hem zo open. Mijn koffer, die voor een meisje redelijk klein was, zette ik bij een paar andere koffers. Vanuit een ander gedeelte van het huis hoor ik een bekend liedje. Live While We're Young, ja ik luisterde er wel eens naar. Misschien iets vaker naar onze eigen muziek maar toch. Ik liep richting het geluid en zie Aubree al. Gelukkig, ik was niet de eerste van ons. Ik was altijd liever de laatste dan de eerste. Wat meestal ook wel was. 'Haio.' riep ik hyper. Zo'n beetje de hele dag was ik al hyper. Vandaag was een vrolijke dag dus was ik ook vrolijk. Logisch toch?


    Do what people say you can't.

    Maddelena Nova Adams.
    Een zeker niet lelijke jongen kwam langs me afgelopen naar boven, terwijl hij naar me floot en knipoogde. Ik voelde mijn wangen branden en keek weg, naar mijn koffer. Hoe ging ik deze in godsnaam naar boven brengen? Toen ik weer opkeek zag ik hoe Harry naar beneden geklommen kwam, met Louis op zijn rug. Ze lachten allebei en het zag er enorm grappig uit, wat ervoor zorgde dat er ook bij mij een glimlach op mijn gezicht verscheen. Louis stelde zich voor, Harry daarentegen zei niets en liep door naar de woonkamer. Ik besloot ze te volgen en zag in de woonkamer ook nog Niall en Aubree, bandlid van The Lost Girls, zitten. 'Hoi,' glimlachte ik wat verlegen, niet goed wetend hoe ik me moest gedragen. Ik was immers niet eens beroemd, terwijl hier mensen zaten die de hele wereld aan hun voeten hadden liggen.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Zayn
    Zaynie? Ben je boos?' Vroeg Lou me met een pruillipje waarna hij verbazingwekkend snel naar me toe kroop. Ik gromde wat en merkte dat hij ineens opstond en in mijn oor begon te gillen. 'Let's go crazy, crazy, crazy till we see the sun. I know we only met but let's pretend it's love. And never, never, never stop for anyone. Tonight let's get some, and live while we're young' Ik sloeg mijn handen voor mijn oren en stormde naar buiten terwijl ik riep 'AAAHHH mijn oren Lou! Wil je me doof hebben!' Ik was bijna buiten, maar lette niet goed op waardoor ik een meisje wat net binnenkwam omverliep en boven op haat terecht kwam.

    [dat is rose die schrijf ik zo]


    Dont say why me, say try me

    Niall Horan

    Harry en Louis zijn helemaal gestoord bezig. Ik ben op dit moment niet zo hyper, dat komt omdat ik honger heb. De pringles zijn alweer op. Ik pak mijn mobiel en tweet: ''Harry en Louis zijn gek. Whahaha'' Ik verzend en wacht een paar seconde. Dan heb ik alweer 300 retweets ofzo. Ik vind het altijd grappig hoe snel ik zo veel retweets heb. Ik sta op en loop de keuken in. Ik maak een broodje met jam en loop weer terug. Ik eet het broodje op. 'Wanneer gaan we eten?' vraag ik op een zeurtoon en ik gooi een kussen naar Harry en Louis. 'BRENG KONING NIALL ETEN.'


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Aubree Jeanette Sinclair
    Ik stak mijn tong uit naar Louis, waarna ik iets te hyper van de bank sprong en bijna pijnlijk over de grond rolde toen ik Payton hoorde.
    'Pay!' Schreeuwde ik enthousiaste terwijl ik regelrecht op het meisje af rende en haar daarmee omver stootte zoals ik eerder per ongeluk bij Louis had gedaan. 'Laat me nooit me zo lang alleen met die jongens! NOOIT.' Schreeuwde ik met een pruillipje terwijl ik haar een tijdlang plat knuffelde en vervolgens grijnzend losliet. 'Ik denk dat we, nu we met z'n tweeën zijn, ze best kunnen hebben.' Ik knikte grijnzend terwijl ik overeind krabbelde en me vervolgens langzaam omdraaide. Het was een slechte gewoonte dat ik andermans stemming overnam; was iemand ongelukkig? Dan was ik dat ook. Maar was iemand hyper, dan was ik dat nog veel erger. Het ging niet expres, en ik probeerde er ook zo veel mogelijk op te letten, maar soms ging dat nu eenmaal niet. Zoals nu. Met al die drukte en het gevoel van zoveel opgekropte gevoelens hier binnen het huis. Ik kon nu al niet meer wachten om ze één voor een terug te pakken. Vooral Niall, die zijn pringles niet had willen delen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Harry Edward Styles.
    Louis maakt een paar rare beweging en kruipt dan oner me vandaan. 'Echt iets voor de Lost Girls om me alleen te laten met een meute jongens.' Lachend kijk ik naar Aubree. 'Je moet Louis niet zo plagen, Styles! Ik ben namelijk de beste kietelaar van Frankrijk.' Roept ze. 'Aubreetje, niemand kan beter kietelen dan Hazzie. Dat weet iedereen.' Schiet Louis in de verdediging voor me. 'Ja, Aubreetje,' ik leg even de nadruk op "je". 'niemand kan beter kietelen dan mij, ik ben namelijk niet alleen de beste kietelaar van het Verenigd Koninkrijk maar van de hele wereld.' Een zware, enge lach ontsnapt aan mijn lippen waarna ik haar ondeugend aankijk. 'Echt hoor! Ik pak je!' 'Oeh van voor of van achter?' Vraag ik. Ineens komt er een ander meisje binnen en ze rent naar haar toe. Zo snel is ze niet van me af. 'AUBREE!' Gil ik. Ik ren haar achterna, kom met volle vaart tegen d'r aan en samen vallen we op de grond. Gelukkig val ik onder zodat ik haar val breek. Al snel draai ik ons twee om en begin haar te kietelen.

    [ bericht aangepast op 22 maart 2013 - 21:20 ]

    | Aubree had al gereageerd, misschien is het handig als we een volgorde van posten maken? Zodat we niet steeds dingen hoeven aan te passen? :') |


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [phrases, meestal is dat niet nodig alleen als het druk is xD]

    [ bericht aangepast op 22 maart 2013 - 21:25 ]


    Dont say why me, say try me

    | Call me Gaby the perfectionist, please. :c
    Ja, het is nu best druk. Maar okay. :') |


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Aubree Jeanette Sinclair
    'Oeh van voor of van achter?' Antwoordde Harry ondeugend, waardoor ik me bijna verslikte en hem een tijdlang bedachtzaam aangaapte. Ik wist wel dat hij een grote flapuit was, en zijn fans meer dan graag aanraakte, maar zo'n opmerking? Lang kon ik er echter niet over nadenken, want Harry kwam met noodvaart op me af en wederom viel ik bovenop een jongen, al was het dit keer niet mijn schuld geweest.
    'Harry! Vous êtes un pervers!' Gilde ik een tikje per ongeluk in het Frans richting de jongen terwijl ik me machteloos onder de veel te sterke jongen probeerde uit te wurmen. Ik probeerde hem van me af te krijgen door als een klein kind tegen zijn borst te trommelen, maar zorgde er daarmee enkel voor dat mijn zij en buik onbeschermd bleven: de zwakte voor kietelen had ik nog steeds niet overwonnen.
    'Harry!' Probeerde ik tevergeefs terwijl ik de tranen over mijn wangen voelde rollen en me uiteindelijk een tikje uitgeput overgaf. Hij had me verrast, dar hield ik het op. En ik wist dan ook zeker dat ik hem vroeg of laat zou terugpakken.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Niall Horan

    Als niemand eten voor me gaat halen sta ik zuchtend op. Dan moet ik het zelf maar doen. Ik loop zingend naar de keuken en trek de koelkast open. Gadver, yogurt. Dat vult niet echt. Ik trek een kast open en zie een rol koekjes met chocola liggen. 'YEAHH!' roep ik hard. Ik pak de rol koekjes en loop de kamer in. Ik struikel bijna over Harry en Aubree. Ik spring over ze heen op de bank en trek de rol open waarna ik wat koekjes naar binnen werk. Ik had weer eens een vreetbui. Ik kijk grijnzend naar Harry en Aubree, die een kietelgevecht houden.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Rosemary
    Ik was blij dat ik kon komen en vrolijk stoormde ik met mijn koffers op de deur af. In mijn koffers zaten een heleboel dingen die de meeste mensen thuis zouden laten, zoals haarverf. Op dit moment was mijn haar blauw en ik was er tevreden me, maar over een paar dagen zou ik het mischien paars verven ik had dit nu al best lang. Nouja, lang voor mij ongeveer 1 maand. Meestal veranderde ik er wel iets aan om de 2 weken. Ik hoopte dat mijn eyeliner nog goed zat, was er vanochtend best wel lang mee bezich geweest. Ik trok de deur open, kloppen is voor noobs. Ik liep rustig naar binnen maar mijn ogen groeide even van schrik toen ik merkte dat er iemand keihard op me af rende. Met een gil viel ik omver. Het duurde niet lang voordat ik doorhad dat Zayn, je weet welt world famouse guy from 1 Direction, boven op me lag. Ik gilde nog een keer. 'Ook hallo', zei ik met een grinnik terwijl hij van me af rolde.

    hoe Rose er nu uit ziet (maar dan zonder piercing in le neus)

    [ bericht aangepast op 22 maart 2013 - 21:33 ]


    Dont say why me, say try me

    (MT)


    I don't want you to die, I want you to suffer.