• De meeste fans waren door gedraait, zo erg dat er een heleboel celebritys waren die beschermt moesten worden. Bescherment door fans van andere en hun hate, of door hun eigen doorgedraaide fans. De gene die daar het meeste last van hadden, One direction en The lost girls worden in een huis gestopt om ze te beschermen. Zonder fans en zonder haters. Om de fans te laten begrijpen dat hun idool niet anders is dan hun worden er 10 jongeren in hetzelfde huis gestopt. Die fans zullen uitvinden hoe weinig ze eigenlijk echt verschillen. Wat zal er allemaal gebeuren in het huis? Zal er haat of liefde ondstaan?
    De keuze is aan jullie


    Okey dus het idee is 5 meisjes en 5 jongens worden in een huis gestopt samen met de jongens van 1D en de meisjes van de zogenaamde wereldberoemde girlband TLG (the lost girls)

    Natuurlijk de standaart RPG regels

    -Geen gevechten buiten het verhaal om
    -Niemand buitensluiten
    -Minimaal 3 gegels
    -Maximaal 3 rollen
    -De Q-let huisregels
    -als ik niet online ben of iemand dan zo lief wil zijn een nieuw topic te openen


    De rollen
    One direction
    Liam Payne - Semper
    Zayn Malik - BigFatLiar
    Harry Styles - RedShot
    Louis Tomlinson - Sidestap
    Niall Horan - Panday

    The Lost Girls
    -DamnBieber
    Aubree Jeanette Sinclair - Phrases
    Payton Wren Perosser - Semper
    Lynn Anne Rhine - ilseee
    Marie-Anne Sophia Carter - Lavigna

    Onbekende meisjes
    Rosemary Kingston - BigFatLiar
    Yara Middow - RedShot
    Carmen Oriana Pasqualini - SideStap
    Maddelena 'Maddy' Nova Adams - Pebble

    Onbekende jongens
    Vincent 'Vince' Nathaniel Rain - Pebble
    Dille Thomas Jenson - Pushing


    Kamer indeling
    Kamer 1
    Liam. Niall en Vincent


    Kamer 2
    Zayn, Louis, Harry en Dille


    Kamer 3
    Aubree, Payton en Carmen


    Kamer 4
    Lynn, Maddelena en Rosemary Kingston


    kamer 5
    Marie-Anne, Chiara en Yara Middow


    Le house

    [ bericht aangepast op 25 maart 2013 - 19:19 ]


    Dont say why me, say try me

    [Moeten we dit niet in het praattopic doen?]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Harry Styles.

    'BOE!!' Geschrokken ki ik op naar Niall, om eerlijk te zijn had ik dat kunnen verwachten. Ik haar mijn hand snel over zijn haar zodat het door de war zit. 'Dus Styles, zat je alweer met Aubree te flirten?' Glimlachend kijk ik hem aan. 'Je had het al door hé. Ze is mooi, lief, leuk. Tenminste tot nu toe.' Ik geef hem snel een knipoog en ren dan naar de woonkamer. 'LOUIEEEEEEEE!' Roep ik Louis. Tot mijn verbazing zie ik Louis niet. Ik ren naar boven en hoor iemand piano spelen. Het liedje herken ik meteen, How To Safe a Life van The Fray, hierdoor ga ik er meteen vanuit dat het Louis is. Aangezien dat één van z'n lievelingsbands is. Ik moet toegeven; hij kan erg goed spelen. Ik kan nog niet één noot. Ik kan wel op een gitaar een beeetje tokkelen maar dat telt niet.

    Louis William Tomlinson

    Net op de helft, hoorde ik Harry beneden me roepen. Het negerend ging ik door. Ik zong er niet bij, daar had ik op het moment geen zin in. Toen ik klaar was, stond ik op en liep ik naar de deur, die ik open maakte. Wat ik daar aantrof was een stille Harry. 'Hi Haz!' glimlachte ik. Ineens kreeg ik een geweldig idee. 'Zullen we cupcakes bakken?' vroeg ik hem. Zonder antwoord af te wachten, trok ik hem aan zijn arm mee naar beneden, naar de keuken. 'Eens kijken wat we allemaal hebben' mompelde ik. Alle kastjes trok ik open, en zonder dat ik het doorhad klapte het deurtje van een kastje tegen Harry's hoofd. Toen ik omkeek, zag ik het pas. 'Oh, sorry, Har' gniffelde ik. 'Wacht, dit helpt' zei ik en ik nam Harry's hoofd tussen mijn handen, terwijl ik een kusje op zijn voorhoofd drukte. 'Nu versieringen zoeken. En eieren, melk, en ehm..' Ik dacht even na, en keek Harry aan. 'Jij bent hier diegene die bij een bakker heeft gewerkt. Ik pak alle versieringen en vormpjes, jij gaat opzoek naar de ingrediënten' droeg ik hem op. Gelijk dook ik op alle kastjes op. Alles wat ik kon vinden, zette ik neer.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Marie-Anne Sophia Carter

    Ik keek om me heen en concludeerde dat ik bij het juiste adres was. Het huis zelf was gewoonweg prachtig, ik kon niet wachten om erin te gaan wonen. Even weg van alle drukte. Ik zuchtte en smeet de deur in één keer open. ''Hallo?!'' schreeuwde ik. Ik had geen zin om het hele huis af te zoeken, maar waarschijnlijk was iedereen er al. De herrie uit de keuken leken op twee jongensstemmen. Juist, we zaten hier met een andere band. One Direction. Ze waren ook goed, geen wonder dat ze zoveel fans hadden. Ik grinnikte even en sleepte mijn koffers mee naar boven, ik zat in één kamer met Chiara en Yara - een meisje die ik niet kende. Mijn koffers dumpte ik op mijn bed en liep weer enthousiast naar beneden. Ik liep naar de keuken en pakte een pak sinaasappelsap. ''Euhm, hoi?'' Fronsend keek ik naar de jongens en zuchtte. ''Jullie proberen iets te koken, neem ik aan?'' grinnikte ik. Ik hees mezelf op het keukeneiland en keek ze amuserend aan. Aubree zat bij een jongen in de woonkamer, de anderen had ik wel ergens gezien.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Iemand voor niall?]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Harry Syles

    Ineens gaat alles snel. Louis komt naar buiten, neemt me mee naar beneden, dwingt me min of meer om samen met hem cupcakes te bakken, wat ik overigens helemaal niet erg vind. Hij gooit een deurtje van het kastje open, die tegen mijn hoofd komt en geeft me dan een kusje op me voorhoofd. En in die tijd, had ik helemaal niks kunnen zeggen door Louis' hyperactiviteit. 'Nu versieringen zoeken. En eieren, melk, en ehm..' Mompelt Louis. 'Jij bent hier diegene die bij een bakker heeft gewerkt. Ik pak alle versieringen en vormpjes, jij gaat opzoek naar de ingrediënten.' Ik sta op en open vrolijk open ik een paar kastjes. In een kastje vind ik beslag voor brownies en cupcakes. Ik besluit ze alle twee te pakken en zet ze op het kookeiland neer. Ik pak nog wat melk en andere benodigdheden als er ineens een meisje binnen komt lopen. Ze pakt wat sinaasappelsap en heist zichzelf dan op het kookeiland. Euhm, hoi?'' Zegt ze. 'Hallo!' Roep ik. ''Jullie proberen iets te koken, neem ik aan?' 'Jup, we gaan cupcakes en brownies maken.' Zeg ik vrolijk. Ineens herken ik haar. 'Hee, jij bent Marie-Anne.'
    Zeg ik twijfelend. 'Nou, Marie-Anne, wil je ons helpen met cupcakes maken?' Vragend kijk ik haar aan. Voordat ze geantwoord heeft roep ik Louis. 'LOUIS, MARIE-ANNE GAAT ONS HELPEN OKE?'

    [ bericht aangepast op 23 maart 2013 - 12:36 ]

    [iemand voor zayn en rose? Mag ik rose anders naar de keuken bij harry enzow sturen?]

    [ bericht aangepast op 23 maart 2013 - 12:48 ]


    Dont say why me, say try me

    Louis William Tomlinson

    'Proberen? Wij zijn twee masterchefs!' riep ik uit, terwijl alles op volgorde zette. Ik keek Harry aan, die hard in mijn oor schreeuwde dat Marie-Anne ons ging helpen. Eigenlijk zou ik het liefst alleen met Harry cupcakes bakken maar we wisten allebei dat, dat ging uitlopen op een ramp. Het was wel goed dat iemand nu hielp. De vorige keer toen ik alleen cupcakes wilde bakken, Harry was gaan bowlen met een paar vrienden en ik was eerst naar Eleanor gegaan, had ik het zo ver gekregen dat de oven in de fik stond. Dat werd dus cupcakes kopen in de winkel. Snel pakte ik een kom, en pakte de doos beslag van de cupcakes. 'Eens zien. Vier eieren' mompelde ik. Ik pakte twee eieren eerst, tikte er mee tegen de kom en wilde ze openbreken zodat er geen schil in kwam maar opeens liet ik de schil er ook in vallen. Het eigeel dreef met de schilletjes in de kom. 'Oeps' verliet mijn mond. 'Lekker knapperig!' zei ik enthousiast. 'Of nee. Die horen er niet in. Haz, gooi jij het weg? Doe jij het maar, ik ben bang dat het wéér verkeerd gaat' Mijn grijns was tot een droevig gezicht vervormt. 'Bakker is dus geen goede baan voor mij' zei ik ietwat bedroefd. 'Maar ik ben wel tenminste de beste van ons vijven in koken' De grijns kwam weer terug.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    BigFatLiar schreef:
    [iemand voor zayn en rose? Mag ik rose anders naar de keuken bij harry enzow sturen?]


    [Euh ik vind het goed ?

    Ik schrijf zo een stukje gheghe, eerst paling eten, naja, proberen.]

    [ bericht aangepast op 23 maart 2013 - 12:57 ]

    [Tuurlijk!]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [wie zijn er allemaal in de keuken dan? xD]


    Dont say why me, say try me

    [Marie-Anne, Louis en Harry]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    BigFatLiar schreef:
    [wie zijn er allemaal in de keuken dan? xD]


    [harry, louis, marie-anne, ik schrijf nu wel even mijn stukje.zodat je kan zien waar we zijn (:]

    [Niall is er ook nog hoor xd]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Panday schreef:
    [Niall is er ook nog hoor xd]


    [Toch niet in de keuken?]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."