• De meeste fans waren door gedraait, zo erg dat er een heleboel celebritys waren die beschermt moesten worden. Bescherment door fans van andere en hun hate, of door hun eigen doorgedraaide fans. De gene die daar het meeste last van hadden, One direction en The lost girls worden in een huis gestopt om ze te beschermen. Zonder fans en zonder haters. Om de fans te laten begrijpen dat hun idool niet anders is dan hun worden er 10 jongeren in hetzelfde huis gestopt. Die fans zullen uitvinden hoe weinig ze eigenlijk echt verschillen. Wat zal er allemaal gebeuren in het huis? Zal er haat of liefde ondstaan?
    De keuze is aan jullie


    Okey dus het idee is 5 meisjes en 5 jongens worden in een huis gestopt samen met de jongens van 1D en de meisjes van de zogenaamde wereldberoemde girlband TLG (the lost girls)

    Natuurlijk de standaart RPG regels

    -Geen gevechten buiten het verhaal om
    -Niemand buitensluiten
    -Minimaal 3 gegels
    -Maximaal 3 rollen
    -De Q-let huisregels
    -als ik niet online ben of iemand dan zo lief wil zijn een nieuw topic te openen


    De rollen
    One direction
    Liam Payne - Semper
    Zayn Malik - BigFatLiar
    Harry Styles - RedShot
    Louis Tomlinson - Sidestap
    Niall Horan - Panday

    The Lost Girls
    -DamnBieber
    Aubree Jeanette Sinclair - Phrases
    Payton Wren Perosser - Semper
    Lynn Anne Rhine - ilseee
    Marie-Anne Sophia Carter - Lavigna

    Onbekende meisjes
    Rosemary Kingston - BigFatLiar
    Yara Middow - RedShot
    Carmen Oriana Pasqualini - SideStap
    Maddelena 'Maddy' Nova Adams - Pebble

    Onbekende jongens
    Vincent 'Vince' Nathaniel Rain - Pebble
    Dille Thomas Jenson - Pushing


    Kamer indeling
    Kamer 1
    Liam. Niall en Vincent


    Kamer 2
    Zayn, Louis, Harry en Dille


    Kamer 3
    Aubree, Payton en Carmen


    Kamer 4
    Lynn, Maddelena en Rosemary Kingston


    kamer 5
    Marie-Anne, Chiara en Yara Middow


    Le house

    [ bericht aangepast op 25 maart 2013 - 19:19 ]


    Dont say why me, say try me

    [harry is already after Aubree, sorry.]

    | I feel very honored. :Y) |


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Niall Horan

    Ik steek mijn tong uit als Aubree een foto maakt. Daarna pak ik mijn mobiel en reageer op de tweet van Aubree. ''YEAH WE'RE AWSOME!!'' Gelijk krijg ik allemaal berichtjes van fans die vragen of ik haar leuk vind enzo. Jezus krijg ik dat gezeik weer. ''No, we're just friends.'' reageer ik op een fan. Ik grijns naar Aubree. 'Nou..we kunnen natuurlijk de keuken instormen en Harry's eten stelen?' stel ik voor aangezien mijn koekjes al weer op zijn.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Aubree Jeanette Sinclair
    Zodra Niall had gereageerd, begon mijn telefoon onophoudelijk te zoemen. Bijna verwilderd griste ik het ding uit mijn zak om vervolgens verwonderd naar alle berichtjes te staren.' ''Aubree Unfair!'' - 'Don't you dare to touch my Nialler!' - 'I'm not a fan of the Lost Girl anymore!' - 'What did Aubree with Niall!!?' - 'Aubriall is official!'' ' Las ik enigszins verbouwereerd enkele tweets voor, waarna ik mijn hoofd langzaam schudde.
    'Eten klinkt perfect,' grinnikte ik uiteindelijk terwijl ik mijn telefoon uitdrukte en met een sprintje naar de keuken trok. Harry, uiteraard en een hele plek vol met eten.
    'Wacht! Ik heb snoep uit Frankrijk meegesmokkeld!' Kirde ik vrolijk waarna ik als een bezetene naar boven rende om mijn koffer te doorzoeken naar de Joli-snoeprepen waar ik vanaf kinds af aan verslaafd aan was geweest. Chocola met snoepgoed in één: Frankrijk kon soms echt de hemel zijn. Vooral als ik ze bovenop de Eiffeltoren kon opeten.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Harry Styles

    Mijn eten is inmiddels op en de restjes zitten nog in mijn mondhoeken. Snel veeg ik het weg en pak ik mijn mobiel. Tussen mijn mentions op twitter zie ik toevallig Aubree staan. Ze volgt me. Meteen reageer ik erop.
    @Harry_Styles: @Aubree_S_Official you followed me because you want me, i know your secret.
    Ik verzend de tweet en meteen krijg ik duizenden tweets binnen van jaloerse fans. Ik glimlach even, volg haar dan ook en sluit twitter af. Ik pak nog wat koekjes en speel nog een spelletje. Je moet goud halen uit de mijnen en gefocust win ik.

    Niall Horan

    'JAAA SNOEPJES!!' Gil ik blij. Terwijl Aubree het snoep ophaalt sluip ik zachtjes de keuken in. Vlak achter Harry's hoofd roep ik keihard 'BOE!!' Lachend ga ik naast hem zitten. 'Dus Styles, zat je alweer met Aubree te flirten?' Ik grijns. Harry is soms gewoon ongelooflijk. Ik pak een banaan en ga weer naast Harry zitten. 'RING RING RING RING RING RING RING BANANAPHONE!!' zing ik vrolijk waarna ik de schil er af begin te halen.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    - Wait. D: Even iets pakken. :x -

    [ bericht aangepast op 22 maart 2013 - 22:42 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Louis William Tomlinson

    'Of ik zoek het zelf wel. Niemand zegt me hier wat!' Overdreven gooide ik mijn handen in de lucht. Ik was een dramaqueen, maar de jongens wisten dat erg goed. En daar zal iedereen nog wel achter komen. Het meisje wie zei dat op haar kamer er één stond, negeerde ik. Kinderachtig was het woord dat echt bij me paste. Huppelend trok ik een paar deuren open. Na wat deuren te openen, en te sluiten, kwam ik aan bij een kamer vol instrumenten. Even aarzelend liep ik op de piano af. Van fouten kun je leren. Het liefst zou ik pianoles verder hebben, maar dat was zo saai. Toen ik op de kruk ging zitten, legde ik mijn vingers goed neer. Na even denken, begon ik toch maar How To Save A Life van The Fray te spelen. Geconcentreerd keek ik naar de toetsen, om geen enkele te missen. Oefenen, oefenen, oefenen. Dat hielp om beter te leren spelen. Het liefste wilde ik dat niemand me kwam storen, maar ik zou wel weer afgeleid raken zoals altijd. Als het op de piano niet lukte, zou ik Niall wel vragen om gitaarlessen. Kon ook. Terwijl mijn vingers over de toetsen gleden, dacht ik na over van alles. Over de komende tijd, mijn zusjes, One Direction, et cetera.

    [ bericht aangepast op 23 maart 2013 - 10:04 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    | Okay, ik ben terug. Met food. ^^ |


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Aangezien er niemand meer reageert ga ik maar slapen, truste :Y)]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    [hoiii iemand niets te doen in de rpg ik heb zin om met zayn te schrijven, of met rose]


    Dont say why me, say try me

    | Nooo! Ik had een vrij leuke post geschreven - flipt mijn pc 'm en is de post foetsie. D: |


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [arme gaby :c heb ik ook wel eens gehad op een anderewebsite, maar dan een verhaal van 3000 woorden ;)]


    Dont say why me, say try me

    [Ik heb echt medelijden, vooral omdat het mij nog nooit echt is overkomen]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [awh dat had ik laatst ook dus nu doe ik bijvoorbeeld dat ik na vijf zinnen ze steeds kopieër.]