• De meeste fans waren door gedraait, zo erg dat er een heleboel celebritys waren die beschermt moesten worden. Bescherment door fans van andere en hun hate, of door hun eigen doorgedraaide fans. De gene die daar het meeste last van hadden, One direction en The lost girls worden in een huis gestopt om ze te beschermen. Zonder fans en zonder haters. Om de fans te laten begrijpen dat hun idool niet anders is dan hun worden er 10 jongeren in hetzelfde huis gestopt. Die fans zullen uitvinden hoe weinig ze eigenlijk echt verschillen. Wat zal er allemaal gebeuren in het huis? Zal er haat of liefde ondstaan?
    De keuze is aan jullie


    Okey dus het idee is 5 meisjes en 5 jongens worden in een huis gestopt samen met de jongens van 1D en de meisjes van de zogenaamde wereldberoemde girlband TLG (the lost girls)

    Natuurlijk de standaart RPG regels

    -Geen gevechten buiten het verhaal om
    -Niemand buitensluiten
    -Minimaal 3 gegels
    -Maximaal 3 rollen
    -De Q-let huisregels
    -als ik niet online ben of iemand dan zo lief wil zijn een nieuw topic te openen


    De rollen
    One direction
    Liam Payne - Semper
    Zayn Malik - BigFatLiar
    Harry Styles - RedShot
    Louis Tomlinson - Sidestap
    Niall Horan - Panday

    The Lost Girls
    -DamnBieber
    Aubree Jeanette Sinclair - Phrases
    Payton Wren Perosser - Semper
    Lynn Anne Rhine - ilseee
    Marie-Anne Sophia Carter - Lavigna

    Onbekende meisjes
    Rosemary Kingston - BigFatLiar
    Yara Middow - RedShot
    Carmen Oriana Pasqualini - SideStap
    Maddelena 'Maddy' Nova Adams - Pebble

    Onbekende jongens
    Vincent 'Vince' Nathaniel Rain - Pebble
    Dille Thomas Jenson - Pushing


    Kamer indeling
    Kamer 1
    Liam. Niall en Vincent


    Kamer 2
    Zayn, Louis, Harry en Dille


    Kamer 3
    Aubree, Payton en Carmen


    Kamer 4
    Lynn, Maddelena en Rosemary Kingston


    kamer 5
    Marie-Anne, Chiara en Yara Middow


    Le house

    [ bericht aangepast op 25 maart 2013 - 19:19 ]


    Dont say why me, say try me

    Harry Styles.

    'Mag ik je herinneren dat ik eerst jou en vervolgens mijn eigen vriendinnen tot reden moest brengen? Jij bent niet de enige met kwalen.' Verbaasd schieten mijn wenkbrauwen de lucht in. Daarna staat er een lichte frons tussen mijn wenkbrauwen. "Ik weet dat we elkaar pas net kennen enzo, maar je kan me alles vertellen hè." Ik pak haar handen beet. "Ik weet dat ik den womanizer ben, maar dat neemt niet weg dat ik wel te vertrouwen ben." Zeg ik dan. 'Dus.. al drie maanden geen meisje, hm?' Veranderd ze het onderwerp, ik laat haar handen los en een klein lachje verlaat mijn mond. "Ja, maar ik hoop het vertrouwens van Louis terug te krijgen, daarbij is seks niet het belangrijkste in het leven." Lach ik. Ik kijk haar even aan en zeg dat ik weer naar Louis en Marie toega. Ik open de deur en zie dat ze in een gesprek verwikkeld zijn. "Gaat het?" Vraag ik bezorgd.

    [jezus wat een k*tstukje. Sorry, heb echt geen inspiratie momenteel ugh]

    [okey waar kunnen zayn en rose invallen]


    Dont say why me, say try me

    BigFatLiar schreef:
    [okey waar kunnen zayn en rose invallen]


    Euhm Liam en Yara staan in de keuken?

    het nieuwe topic
    zodat jullie zo niet hoeven te wachten


    Dont say why me, say try me

    Chiara Bella Love

    Geiriteerd sta ik op. Ik wacht al 5 minuten op Aubree maar ze is er nog steeds niet. Geschrokken spring ik achter een kapstok en verberg mezelf onder de jassen als ik stemmen deze kant hoor. Ik spleet mijn ogen even om mijn concentratie vastellen van wie de stemmen waren. ´´Harry en Aubree'' mompel ik. Ik giechel even als Aubree de jongen hardhandig aanpakt. ''You Go Girl'' fluister ik ook al hoorde ze me niet. Dan moesten ze wel goeie oren hebben. Stilletjes kom ik achter de kapstok vandaan en sluip weg. ''Shit Damn Kut'' gil ik als mijn pinkteen hard tegen een punt van een tafel komt. Scheef lach ik naar Aubree en Harry. ''Hebben jullie soms toch ook'' mompel ik.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Aubree Jeanette Sinclair
    Mijn ogen gleden een kort moment over Harry, toen hij vol serieuze interesse mijn handen vastpakte en een ongemakkelijk gevoel door mijn lichaam trok. IK wist niet precies of er dingen waren die ik überhaupt met iemand wilde delen. Sommigen dingen bewaarde ik gewoon graag. Op de één of andere manier eindigde ik toch weer op mezelf aangewezen en om nu iemand anders lastig te vallen..? Nee, die persoon was ik gewoon niet.
    'Ja, maar ik hoop het vertrouwen van Louis terug te krijgen, daarbij is seks niet het belangrijkste in het leven.' Ik knikte langzaam. Dat was het zeker niet, en vooral niet als een relatie enkel daarom draaide. Dat was hoogstens.. respectloos. Ik twijfelde even toen Harry naar binnen ging, maar volgde wel om te zien hoe het met Marie-Anne verliep. Deze leek in een gesprek, waaruit ik kon opmaken dat het over Chiara was gegaan.
    'Marie, Louis.. Ik weet dat Chiara Marie nooit had mogen slaan maar Marie, jij had Chiara ook nooit een slet mogen noemen. Ze is een vriendin, een bandlid en ik kan me niet voorstellen dat jij het zou goedkeuren als iemand jou een golddigger noemde?' Ik kon er nu eenmaal niet tegen als één iemand in een hoekje werd geduwd. Het betekende niet dat ik de daad goedgeurde: verre van, en ik zou Chiara zeker nog spreken. Maar voor nu wilde ik de rust terug en de haat weg. De taak die ongetwijfeld altijd op mij af werd geschoven.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Marie-Anne Sophia Carter

    Ik keek op en zag dat Harry en Aubree in de kamer waren. ''Marie, Louis.. Ik weet dat Chiara Marie nooit had mogen slaan maar Marie, jij had Chiara ook nooit een slet mogen noemen. Ze is een vriendin, een bandlid en ik kan me niet voorstellen dat jij het zou goedkeuren als iemand jou een golddigger noemde?'' Ik fronste mijn wenkbrauwen en een zachte zucht verliet mijn mond. ''Weet je wel dat ik me amper kan bewegen en nog geen eens helder kan denken? Mijn hoofd doet pijn als de hel en dat alleen omdat ik de waarheid sprak? Ik sprak de waarheid tegen Chiara en toen opeens.. Dit!'' zei ik en sloeg mijn ogen neer. Ik wilde rust op dit moment, mijn hoofd deed pijn en mijn kaak ook.
    Ik beet op mijn lip en zuchtte. ''Je weet dat ik niet goed ben met mensen, ik ben sneller onzeker. Ik raak wel makkelijk aan de praat met mensen, maar dat betekent niet dat ik goed ben. Mijn agressieaanvallen en stemmingswisselingen zijn ook niet goed, dat weet ik, maar mocht ik niet de waarheid spreken? Werkelijk belachelijk. Bree, je weet wat ik bedoel met Chiara. Ze is echt een schat van een meid, maar je weet hoe ze kan zijn. En ik? Ik heb al die tijd maar één vriend gehad en hij wilde me gebruiken. Lijkt jou dat fijn?'' Als ik het kon, haalde ik mijn schouders op, maar ze wilde niet meewerken. ''Maar toch moet je niet vergeten dat ik van jullie allen houd. Zelfs van de jongens die ik amper ken.'' sloot ik mijn preekje af.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Louis William Tomlinson

    'Ahw, groepsknuffel!' riep ik uit, waarbij ik Harry en Aubree dichterbij trok. Grijnzend sloeg ik mijn armen om hun twee, maar ook om Marie-Anne. 'Ik ga naar beneden. Harry, aardig doen tegen de meisjes. Anders heb je dadelijk geen krullen meer' waarschuwde ik hem. Harry wist al zo'n twee jaar van mijn grappen. Eén keer toen Harry me expres had laten schrikken, had ik zijn haren gestijld. En daar was ie nou niet bepaald erg blij mee. Zonder enig probleem zou ik het nu wéér doen, dus hij wist wel dat ie op moest passen. Ik liet iedereen weer los, en huppelde de kamer uit. Vrolijk huppelde ik naar beneden, waar ik even hoofdschuddend rondkeek. We waren hier nauwelijks een paar uur, en er was nu al het één en het ander gebeurd. Mijn blik ging naar de klok. Vijf uur. Tijd om te koken! Zonder dat iemand het wist, zou ik vandaag koken. Glimlachend liep ik naar de keuken, waar ik even nadacht. Wat zou ik gaan maken? Ineens schoot het me te binnen. Lasagne. Met het idee in mijn hoofd doorzocht ik alle kastjes, en ging aan de slag.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Dubbelpost]

    [ bericht aangepast op 27 maart 2013 - 16:49 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [he jongens heb griep sinds gister voel me echt rot ik denk dat ik vrijdag weer actief mee kan doen]


    Dont say why me, say try me

    [Na een week al uitgestorven? :< ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Ik wacht op de reactie van Yara c:]


    Do what people say you can't.

    (Ik vind het jammer :/ )


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    ik zal later of morgen iedereen een pm sturen iedereen heeft dan 2 dagen de tij om door te geven of hij of zij nog door wil gaan, daarna zal ik vervanging zoeken enzo en dan woord de regel minimaal 2 post per 3 dagen waarom 2? omdat je anders mensen krijgt die gewoon 2x in de week wat posten klaar, daar is ook niks aan en 4 post per week is iets prettiger ;)


    Dont say why me, say try me

    Gesloten (:


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Do what people say you can't.