• De meeste fans waren door gedraait, zo erg dat er een heleboel celebritys waren die beschermt moesten worden. Bescherment door fans van andere en hun hate, of door hun eigen doorgedraaide fans. De gene die daar het meeste last van hadden, One direction en The lost girls worden in een huis gestopt om ze te beschermen. Zonder fans en zonder haters. Om de fans te laten begrijpen dat hun idool niet anders is dan hun worden er 10 jongeren in hetzelfde huis gestopt. Die fans zullen uitvinden hoe weinig ze eigenlijk echt verschillen. Wat zal er allemaal gebeuren in het huis? Zal er haat of liefde ondstaan?
    De keuze is aan jullie


    Okey dus het idee is 5 meisjes en 5 jongens worden in een huis gestopt samen met de jongens van 1D en de meisjes van de zogenaamde wereldberoemde girlband TLG (the lost girls)

    Natuurlijk de standaart RPG regels

    -Geen gevechten buiten het verhaal om
    -Niemand buitensluiten
    -Minimaal 3 gegels
    -Maximaal 3 rollen
    -De Q-let huisregels
    -als ik niet online ben of iemand dan zo lief wil zijn een nieuw topic te openen


    De rollen
    One direction
    Liam Payne - Semper
    Zayn Malik - BigFatLiar
    Harry Styles - RedShot
    Louis Tomlinson - Sidestap
    Niall Horan - Panday

    The Lost Girls
    -DamnBieber
    Aubree Jeanette Sinclair - Phrases
    Payton Wren Perosser - Semper
    Lynn Anne Rhine - ilseee
    Marie-Anne Sophia Carter - Lavigna

    Onbekende meisjes
    Rosemary Kingston - BigFatLiar
    Yara Middow - RedShot
    Carmen Oriana Pasqualini - SideStap
    Maddelena 'Maddy' Nova Adams - Pebble

    Onbekende jongens
    Vincent 'Vince' Nathaniel Rain - Pebble
    Dille Thomas Jenson - Pushing


    Kamer indeling
    Kamer 1
    Liam. Niall en Vincent


    Kamer 2
    Zayn, Louis, Harry en Dille


    Kamer 3
    Aubree, Payton en Carmen


    Kamer 4
    Lynn, Maddelena en Rosemary Kingston


    kamer 5
    Marie-Anne, Chiara en Yara Middow


    Le house

    [ bericht aangepast op 25 maart 2013 - 19:19 ]


    Dont say why me, say try me

    (Misschien kort, maar ik zit op mn mobiel .)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Harry Styles

    Snel spring ik het zwembad uit om Aubree te pakken. Ik sluit mijn armen om haar en blijf dan even hijgend staan. Ik til haar op en tot mijn grote verbazing zie ik dat Louis en oplaasbootje in het zwembad heeft gegooit. Ik ren, met Aubree in mijn armen, naar het bootje toe. Ik gooi haar, maar wel zo dat ze zacht valt het bootje in en ga er dan zelf ook in zitten. 'Kom Louis.' Zeg ik grijnzend. Het bootje dobbert en voor de grap begin ik te schommelen waardoor het bootje kantelt. Gierend van het lachen -zover dat kan onder water- zoek ik naar Aubree. Als ik haar vind pak ik haar weer beet en zwem ik samen methaar naar boven. Ik hap naar adem en kijk haar vrolijk aan. Ineens krijg ik die ondeugende blik in mijn ogen. Zij mijn broek naar beneden halen ik... Ik leg mijn hand op d'r rug, trek aan het touwtje waardoor haar bikinitopje losschiet. Snel zwem ik weg.

    Aubree Jeanette Sinclair
    Er rolde een hoge gil over mijn lippen toen Harry me in het bootje liet vallen en het vervolgens kantelde. Proestend keek ik hem dan ook aan toen hij me vasthield. Die jongen was meer dan alleen gestoord. Mijn ogen werden groot toen hij de touwtjes van mijn bikini in handen had en deze lostrok.
    Als in een reflex graaide ik de touwtjes bijeen om ze vervolgens ver genoeg onder water vast te knopen.
    Bijna met moordneigingen zwom ik vervolgens op de gierende jongen af, waarbij ik zonder aarzelen op zijn rug sprong om vervolgens niet meer los te laten en hem onophoudelijk in zijn zij en buik te prikken. 'Revenge!' Gierde ik lachend in zijn oor terwijl ik hem onder water probeerde te duwen - iets dat een kleine faal was, gezien hij dus echt wel iets te hoog gegrepen was en daarnaast haast een dobber leek. Ik sloeg mijn benen stevig om zijn middel zodat ik mijn handen voor zijn ogen kon schuiven en hem zo maar liet uitvogelen wat hij nu kon gaan doen. Het was misschien niet mijn beste plan ooit, maar ik wilde mijn revenge.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [iemand voor Niall? En heb ik nog iets gemist?]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    | Stuur hem naar het zwembad? ;D En nee, niet veel tot zover ik weet. :] |


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Louis William Tomlinson

    Toen ik boven kwam, keek ik Harry kwaad aan. 'Moest dat nou?! Dit is niet leuk meer, je bent gewoon klierig' zei ik, terwijl ik mijn stem verhief naar mijn normale, lagere stem. Ik zag hoe Harry de touwtjes van Aubree losmaakte, en slaakte geërgerde zucht. Aubree wist ze vast te pakken, en besprong Harry. 'Dus daarom wilde je een poolparty houden. Simpel om meisjes weer eens te zien' Koppige klom ik voor de tweede keer het zwembad uit. 'Ik heb geen zin meer. Als je zo de hele tijd blijft doen, bekijk je het maar. Haal Niall of Liam maar' Harry had me kwaad gemaakt, en dat lukte bijna niemand. Zoals altijd zou ik bij Harry wel weer bijdraaien, maar hier had ik geen zin in. Normaal was ik ook altijd irritant, maar nu was Harry gewoon erg. Kwaad stampte ik naar binnen, nog altijd druipend van het water. Bijna gleed ik uit, gelukkig wist ik nog snel mijn evenwicht te houden. Even vloekte ik maar hield al snel mijn mond stijf dicht. Gelijk liep ik de trap op, naar de badkamer waar ik een handdoek pakte en me begon af te drogen. Nog in mijn zwembroek, nu niet meer nat, liep ik naar beneden en ging koppig op de bank zitten. Mijn iPhone lag op het tafeltje, die ik pakte en ik scrolde door mijn contacten. Na even kijken, stuurde ik maar een berichtje naar mijn moeder. Hoe het met Daisy en Phoebe was, hoe het met Charlotte en Felicite was. Hoe het met haar ging. Snel verstuurde ik hem, en gooide mijn telefoon weer op het tafeltje.

    [ bericht aangepast op 23 maart 2013 - 17:29 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Oke, wie zijn daar allemaal?]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    [Louis is net kwaad weggegaan, Aubree, Harry en Chiara zijn er nog]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    | Euh, Harry, Chiara, Aubree en Louis was er maar is nu weggegaan. ^-^ |


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Chiara Bella Love

    Geiriteerd keek ik Harry aan die deed als een of andere pedofiel. Geschrokken ga ik aan de kant als ik merk dat het opblaasbare bootje van Louis bijna op me valt en Harry geen Sorry zegt. ''Leuk hoor Harry trouwens binnen is het bed ga daar maar gezellig zitten neuken'' snauw ik naar Harry. ik zet de klank op de laatste zin en klim onhandig het zwembad uit. Geiriteerd loop ik naar de badstoel en stap binnen 3 seconde mijn jurkje in. ''Toedels'''snauw ik weer. Ik ken deze jongen pas 2 uurtjes en hij heeft nu al een verkeerd indruk op mij gemaakt. Ik grinik even om mijn gedachten. Eigenlijk niet want ik ben exact het zelfde als hem ik kan niet droogliggen. Nonchalant ga ik naast Louis in woonkamer zitten. Ik zet mijn benen over elkaar en glimlach naar hem ''Wat doe je hier''. Ik sla mezelf tegen het hoofd als ik merk dat ik in mijn natte bikini hier zit. ''FacePalm'' gil ik vrolijk. Ik pak glimlachend mijn tas en haal een handoek tevoorschijn en sla die om me heen.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    ll Chiara is gone ll


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    [inspringen?]


    Do what people say you can't.

    {uh , je kan naar het zwembad komen waar iedereen net boos is weggegaan door Harry ;p harry & aubree zijn daar nog, en binnen zitten louis & chiara.}

    (Waar kan Marie naartoe? Ze drijft momenteel doelloos in het zwembad op haar rug.)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Oke]

    Niall Horan

    Iedereen gaat naar het zwembad dus ik besluit om daar ook heen te gaan. Ik eet eerst nog wat koekjes en ga dan naar boven om mijn zwembroek aan te doen. Ik ga weer naar beneden en loop naar buiten. Ik ren op het zwembad af en maak een bommetje. Ik kom grijnzend boven water. Harry, Aubree en Chiara zijn er. Louis is dus al weg.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''