• De meeste fans waren door gedraait, zo erg dat er een heleboel celebritys waren die beschermt moesten worden. Bescherment door fans van andere en hun hate, of door hun eigen doorgedraaide fans. De gene die daar het meeste last van hadden, One direction en The lost girls worden in een huis gestopt om ze te beschermen. Zonder fans en zonder haters. Om de fans te laten begrijpen dat hun idool niet anders is dan hun worden er 10 jongeren in hetzelfde huis gestopt. Die fans zullen uitvinden hoe weinig ze eigenlijk echt verschillen. Wat zal er allemaal gebeuren in het huis? Zal er haat of liefde ondstaan?
    De keuze is aan jullie


    Okey dus het idee is 5 meisjes en 5 jongens worden in een huis gestopt samen met de jongens van 1D en de meisjes van de zogenaamde wereldberoemde girlband TLG (the lost girls)

    Natuurlijk de standaart RPG regels

    -Geen gevechten buiten het verhaal om
    -Niemand buitensluiten
    -Minimaal 3 gegels
    -Maximaal 3 rollen
    -De Q-let huisregels
    -als ik niet online ben of iemand dan zo lief wil zijn een nieuw topic te openen


    De rollen
    One direction
    Liam Payne - Semper
    Zayn Malik - BigFatLiar
    Harry Styles - RedShot
    Louis Tomlinson - Sidestap
    Niall Horan - Panday

    The Lost Girls
    -DamnBieber
    Aubree Jeanette Sinclair - Phrases
    Payton Wren Perosser - Semper
    Lynn Anne Rhine - ilseee
    Marie-Anne Sophia Carter - Lavigna

    Onbekende meisjes
    Rosemary Kingston - BigFatLiar
    Yara Middow - RedShot
    Carmen Oriana Pasqualini - SideStap
    Maddelena 'Maddy' Nova Adams - Pebble

    Onbekende jongens
    Vincent 'Vince' Nathaniel Rain - Pebble
    Dille Thomas Jenson - Pushing


    Kamer indeling
    Kamer 1
    Liam. Niall en Vincent


    Kamer 2
    Zayn, Louis, Harry en Dille


    Kamer 3
    Aubree, Payton en Carmen


    Kamer 4
    Lynn, Maddelena en Rosemary Kingston


    kamer 5
    Marie-Anne, Chiara en Yara Middow


    Le house

    [ bericht aangepast op 25 maart 2013 - 19:19 ]


    Dont say why me, say try me

    Louis William Tomlinson

    Met mijn armen over elkaar geslagen, keek ik nors vooruit. Als Harry hier dadelijk voor me zou staan had je negentig procent kans dat hij weer ging zielig doen in plaats van zijn excuses aan te bieden. Dat ging weer uitlopen op een ruzie. Een maand geleden, hadden we ook ruzie. Ik weet niet meer waarover maar het was zo erg dat ik helemaal tekeer tegen Harry ging, en Harry moest huilen. Toen brak er iets in me. Ik was tegen Harry uitgevallen en had hem verdrietig gemaakt, wat ik absoluut niet wilde. Het was tenslotte wel mijn beste vriend. Al gelijk had ik mijn excuses zo vaak als ik kon aangeboden. Dat was dan ook de eerste keer dat Harry moest huilen om een ruzie, tenminste tussen ons. Zodra ik Harry dadelijk zal zien, en hij ook maar één woord verkeerd zou zeggen, ging ik weer schreeuwen. Natuurlijk was het een slechte gewoonte, om als iemand me eenmaal woedend had gemaakt kreeg je me ook niet zo snel rustig. Ineens merkte ik dat Chiara naast me zat. Mijn mond vormde zich weer tot een kleine glimlach toen ze heel vrolijk deed. 'Ik heb genoeg van Harry. Hij is nu gewoon klierig. En ik wil niet gemeen tegen hem zijn, dus ging ik maar binnen zitten' legde ik zacht uit.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall Horan

    Ik klim op duikplank en maak een bommetje in het water en ik maak iemand nat die op het water drijft. 'Sorry,' grijns ik. Het is iemand van The Lost Girls, Marie geloof ik. Ik schud met mijn haar zodat er spetters vanaf vliegen. 'Lekker aan het drijven?' Vraag ik dan.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    [Iemand voor Maddy?]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Marie-Anne Sophia Carter

    Ik slaakte een korte gil en keek toen de jongen aan. "Ja, ik drijf nu wel lekker. Een goede ontspanning nadat Harry beslag in mijn haar heeft gewreven." Zei ik luchtig en grijnsde breed. "En hoe gaat het jou?" Vroeg ik en sloot mijn ogen voor de zon die fel in mijn gezicht scheen. Niall leek me een aardigw jongen, tenminste beleefder dan Harry. Hoopte ik. Ik opende mijn ogen weer en legde mijn handen op mijn buik.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Pebble schreef:
    [Iemand voor Maddy?]


    [Ik heb Liam of Payton?]


    Do what people say you can't.

    [Carmen laat ik 's avonds pas komen]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Sorry dat mijn vorige post maar 2 regels heeft, ik zat op mob :$]

    Niall Horan

    Ik grijns. Echt iets voor Harry. 'Oh, het gaat wel goed met mij.' antwoord ik op haar vraag. Ik kijk even naar Harry die met Aubree zit te klieren. Dan kijk ik weer naar Marie. 'Hoe gaat het met jou dan?' vraag ik. 'Ondanks het beslag in je haar.' Ik glimlach. Marie lijkt me best aardig. Ik kijk even naar een rubberen eend die aan de kant ligt. Ik weet niet wat hij daar doet, maar ik pak hem en ga er op zitten. 'Ik ben een eendrijder, yeahh.' roep ik vrolijk.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Marie-Anne Sophia Carter

    Ik keek Niall met een glimlachje aan. "Het gaat wel goed, denk ik. Ik moet blij zijn dat ik in een goede bui was, anders ging ik echt uitbarsten en ging Harry eraan. Letterlijk." Grinnikte ik. Mijn agressieproblemen waren opzicht niet echt een mega probleem, maar soms kwamen ze op ongepaste momenten. Soms ook bij concerten. Niall was op een rubbere eend gaan zitten. "Is iedereen van de band zo raar?" Lachte ik. Mijn mondhoeken krulden verder omhoog. "Eigenlijk wil ik Harry terugpakken. Weet je een idee?" Zei ik.

    (Ik zit ook op mijn mobiel, dus ik weetniet hoelang de stukken zijn.)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Sidestap schreef:
    Louis William Tomlinson

    Met mijn armen over elkaar geslagen, keek ik nors vooruit. Als Harry hier dadelijk voor me zou staan had je negentig procent kans dat hij weer ging zielig doen in plaats van zijn excuses aan te bieden. Dat ging weer uitlopen op een ruzie. Een maand geleden, hadden we ook ruzie. Ik weet niet meer waarover maar het was zo erg dat ik helemaal tekeer tegen Harry ging, en Harry moest huilen. Toen brak er iets in me. Ik was tegen Harry uitgevallen en had hem verdrietig gemaakt, wat ik absoluut niet wilde. Het was tenslotte wel mijn beste vriend. Al gelijk had ik mijn excuses zo vaak als ik kon aangeboden. Dat was dan ook de eerste keer dat Harry moest huilen om een ruzie, tenminste tussen ons. Zodra ik Harry dadelijk zal zien, en hij ook maar één woord verkeerd zou zeggen, ging ik weer schreeuwen. Natuurlijk was het een slechte gewoonte, om als iemand me eenmaal woedend had gemaakt kreeg je me ook niet zo snel rustig. Ineens merkte ik dat Chiara naast me zat. Mijn mond vormde zich weer tot een kleine glimlach toen ze heel vrolijk deed. 'Ik heb genoeg van Harry. Hij is nu gewoon klierig. En ik wil niet gemeen tegen hem zijn, dus ging ik maar binnen zitten' legde ik zacht uit.
    Chiara Bella Love

    Ik grinik even om zijn manier van woordkeuze. '''Oke... Ik wil echt niet opdringerig zijn'' ik kijk even richting Louis. ''Hoeveel meisjes is Harry al naar bed geweest'' vraag ik dan toch nieuwsgierig. Ik knijp mijn ogen dicht voor het antwoord. Pleas geen meer dan 187 herhaal ik gehele tijd in mijn hoof. Hij mag niet meer dan mijn record hebben. Vanavond word het 188 maar dat hoeft Louis niet te weten. Bovendien is hij die 188. Ik grinnik even in mijn gedachten en wuif het weg met mijn hand. ''Binnenpretje'' moppel ik.

    [ bericht aangepast op 23 maart 2013 - 19:29 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    [moet eten, ik reageer zo :Y)]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Harry Styles.

    Grijnzend kijk ik Aubree aan. Voordat ik het doorheb zit d'r topje al weer goed en komt ze op mij afgerend. Gierend ren ik weg, maar het is te laat. Ze springt op me rug en begint te porren in mn buik en zij. Lachend maak ik rare kronkels. 'Revenge!' Roept ze lachend in mijn oor waarna ze me probeert onder water te duwen. Maar ik ben steviger en het lukt haar dus niet. Ze slaat haar benen om me middelen schuift haar handen voor mijn ogen. Ik wankel een beetje heen en weer en uiteindelijk vallen we samen onder water. Snel trek ik haar weer naar boven. 'Gaat het?' Vraag ik bezorgd. Misschien had ze wel veel water binnengekregen. Ik kijk even om me heen en kom tot de conclusie dat Louis en Chiara weg zijn. Even maak ik me zorgen om Louis, is hij boos op me? Ik besluit om hem níet op te zoeken. Met Louis is het altijd handiger als hij eerst afkoelt. Vorige keer was ik meteen naar hem toe gegaan, hij was tegen me uitgevallen en dat had ik niet verwacht van Louis waardoor ik schrok en moest huilen. Om Chiara maak ik me geen zorgen. Ik had al veel geruchten over haar gehoord en ik had mijn vermoeden. Ze had dat vermoeden alleen maar sterker gemaakt om achter Louis aan te lopen. Bitch. Als ze maar niet achter Louis aangaat.

    Aubree Jeanette Sinclair
    Het was een verrassing dat we beiden onderwater rolden en enigszins hoestend keek ik dan ook naar Harry die bezorgd terug staarde. Ik probeerde zo schaapachtig mogelijk te glimlachen terwijl ik mijn armen optilde om mijn - al zij het ietwat mislukte - spierbalpoging te laten zien.
    'Ik ben onaantastbaar!' Grinnikte ik met een brede grijns terwijl ik mijn lokken bij elkaar graaide om deze in een stevigere knot op mijn hoofd te draaien.
    Mijn ogen volgden de weg waar Chiara niet lang geleden was verdwenen, en even krulden mijn wenkbrauwen bezorgd samen. Chiara was een schat als je haar kende, maar ik wist ook dat ze met iedere jongen het bed deelde en One Direction ongetwijfeld aan haar lijstje had toegevoegd. Harry leek het ook in de gaten te hebben, want zijn ogen stonden donkerder dan eerst.
    'Ze kijkt vast enkel of het goed met hem gaat, Harry. Echt.' Probeerde ik lichtjes knikkend. Ik weigerde nog steeds te geloven dat ze zo weinig respect voor zichzelf kon hebben. Tot nu toe had ik namelijk nog altijd volgehouden om mijn eerste keer te bewaren voor de jongen waarmee ik de rest van mijn leven wilde doorbrengen. Waardigheid, noemde mijn grootmoeder dat altijd als we langs de Eiffeltoren liepen en jonge meisjes in veel te korte rokjes zagen lopen. Het was uiteraard niet zo dat ik geen aandacht kreeg: nu ik beroemd was waren er ongetwijfeld genoeg jongens die stonden te trappelen, maar ik bleef graag trouw aan mezelf.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Louis William Tomlinson

    'Met hoeveel hij naar bed is geweest?' vroeg ik en een luide lach verliet mijn mond. 'Ik durf te wedden met meer dan zo'n driehonderd meisjes' grinnikte ik. 'Tenminste, die tijd dat we samen een appartement hadden, nam hij elke dag een meisje mee. Zelfs toen het Larry-dag was' Harry en ik hadden eens per jaar een dag waarop we alles samen deden, en elkaar niet alleen lieten. Die dag had hij het verpest, door wéér naar de club te gaan. 'Maar ik snap die onenightstands niet zo. Alleen maar voor de lust' mompelde ik ongeïnteresseerd. 'Ik denk dat ik me maar eens ga omkleden en even ga douchen' glimlachte ik, terwijl ik opstond. Nog altijd had ik niets anders dan mijn zwembroek aan. 'Trouwens. Waarom wil je dat weten?' vroeg ik Chiara, toen ik me omdraaide en haar vragend aankeek. Waarom zou iemand eigenlijk naar Harry's seksleven vragen? Ze zocht er vast niks achter. Zeker weer die roddels. En de meesten waren nog waar ook.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall Horan

    Ik denk even na en haal dan mijn schouders op. 'Uhm, je kunt misschien iets ergs met zijn haar doen? Dat vind hij vreselijk.' ik grijns. 'Ik heb een keer ketchup in zijn haar gespoten, maar dat was omdat hij zijn koffie over mijn broek morste. En soms als hij slaapt maak ik allemaal mooie staartjes met strikjes in zijn haar. En als hij gewoon vervelend doet maak ik zijn haar door de war.' Ik probeer even anders op de eend te gaan zitten, maar dit mislukt en ik val met een plons in het water. Chagrijnig kom ik boven. 'Eenden zijn ook niet te vertrouwen.' mompel ik en ik klim weer op de eend. Ik schud met mijn haar en kijk Marie weer aan. 'Sorry als ik je weer nat heb gemaakt.'


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Chiara Bella Love

    Ik kijk hem grappig aan als hij een luide lach geeft. ''Het is niet grappig'' grijns ik dan. Mijn ogen puilen uit naar het aantal. Mijn mond valt lichtelijk verbaasd open. Als Louis weg wilt lopen grijp ik hem bij zijn pols. ''Gaat hij dat ook bij Aubree doen?'' vroeg ik met een straaltje van bezorgdheid. Aubree laat makenlijk over haar heen lopen en word dus gewoon misschien onvrijwillig in bed meegesleept. Ik doe die jongen wat aan. ''Oow gewoon ik lees soms roddelbladen'' glimlach ik nonchalant. ''Ik zie je wel weer Louis'' glimlach ik als hij zegt dat hij gaat douchen. Ik pak mijn tas en draai me weer om naar Louis. ''Ik ga zwemmen kom je zo ook?'' glimlachend kijk ik hem aan. Ik wacht niet op een antwoord en draai me om om uit de deur te lopen. Ik heb hem nu al om mijn vinger gewind hoe gaat het vanavond dan gaan? Met een plof gooi ik spullen weer op een badstoel en ren naar het bad toe. ''Here I come'' gil ik vrolijk en spring het bad in. Vrolijk ga ik naast het mogooltje zwemmen. Ja vanaf nu noem ik Harry mogooltje. ''Hooi mensjes'' glimlach ik vrolijk. ''Kom we gaan een spel doen'' grijns ik vrolijk. ''Kijk zo gaat het ik doe het wel even voor bij mogool''. Ik sla mijn hand voor mijn mond als ik merk wat ik net gezegt hebt. ''Harry bedoel ik'' Ik duw mijn hand tegen mogooltjes hoofd en duw hem kopje onder. Met een glimlach klim ik op zijn hoofd. ''Het heet piramide'' kir ik vrolijk. Ik spring van mogooltjes hoofd af. Het was gewoon de bedoeling dat hij geen adem kreeg maar wie boeit dat?

    [ bericht aangepast op 23 maart 2013 - 20:46 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,