• Hallo,

    Mijn moeder is binnenkort jarig, maar ik weet niet wat ik moet kopen!
    Hebben jullie mss ideeen?
    Ze houdt niet van zeepjes enz.

    bvd


    "I thought I heard a plane crashing, but now I think it was your passion snapping" - La Dispute

    Wat ik meestal koop voor mijn moeder is iets leuks voor in de woonkamer (een kaars/beeldje/plant of zo), of anders concertkaartjes oid. Ik heb niet veel inspiratie, maar misschien heb je er iets aan.


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Je zou ook zelf iets kunnen maken, dat wordt meestal wel gewaardeerd. Een fotolijstje versieren met een foto van jullie samen erin of zo. Dat maakt het vaak ook wel persoonlijk.


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Ik ga dit jaar met mijn zusje een weekendje weg voor mijn ouders boeken. Op Groupon vind je vaak leuke dingetjes en als je goed zoekt, kun je vast ergens korting krijgen.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Happiny schreef:
    Ik ga dit jaar met mijn zusje een weekendje weg voor mijn ouders boeken. Op Groupon vind je vaak leuke dingetjes en als je goed zoekt, kun je vast ergens korting krijgen.


    Of misschien is vakantieveilingen.nl ook wel een leuke site om te bezoeken!
    Een dagje sauna kun je al heel goedkoop krijgen daar en is ook heel erg leuk.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Tickets voor een dagje of weekendje weg is altijd leuk inderdaad!
    Of misschien weet je wel een winkel waar ze heel graag heengaat en kan je daar een cadeaukaart van geven?


    Tell me about it, stud.

    dankjulliewel!


    "I thought I heard a plane crashing, but now I think it was your passion snapping" - La Dispute

    Ik heb vorig jaar voor mijn moeder bij Reinaerde (een organisatie waar verstandelijk gehandicapten werken, ze hebben dan bijv. een winkeltje met zelfgemaakte spulletjes en met begeleiding kunnen ze die dan verkopen) een bordje waar een eend op was geschilderd gekocht en een grote vierkante kaars en een setje kaarsjes in de vorm van eendjes in allerlei kleuren. Staat echt heel gezellig in de woonkamer en je helpt de mensen van Reinaerde er ook nog eens mee. En het is origineel, want bijna iedereen koopt iets simpels uit de winkel, waarom zou je dan niet iets bijzonders kopen?


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly