• De meeste fans waren door gedraait, zo erg dat er een heleboel celebritys waren die beschermt moesten worden. Bescherment door fans van andere en hun hate, of door hun eigen doorgedraaide fans. De gene die daar het meeste last van hadden, One direction en The lost girls worden in een huis gestopt om ze te beschermen. Zonder fans en zonder haters. Om de fans te laten begrijpen dat hun idool niet anders is dan hun worden er 10 jongeren in hetzelfde huis gestopt. Die fans zullen uitvinden hoe weinig ze eigenlijk echt verschillen. Wat zal er allemaal gebeuren in het huis? Zal er haat of liefde ondstaan?
    De keuze is aan jullie


    Okey dus het idee is 5 meisjes en 5 jongens worden in een huis gestopt samen met de jongens van 1D en de meisjes van de zogenaamde wereldberoemde girlband TLG (the lost girls)

    Natuurlijk de standaart RPG regels

    -Geen gevechten buiten het verhaal om
    -Niemand buitensluiten
    -Minimaal 3 gegels
    -Maximaal 3 rollen
    -De Q-let huisregels
    -als ik niet online ben of iemand dan zo lief wil zijn een nieuw topic te openen


    De rollen
    One direction
    Liam Payne - Semper
    Zayn Malik - BigFatLiar
    Harry Styles - RedShot
    Louis Tomlinson - Sidestap
    Niall Horan - Panday

    The Lost Girls
    -DamnBieber
    Aubree Jeanette Sinclair - Phrases
    Payton Wren Perosser - Semper
    Lynn Anne Rhine - ilseee
    Marie-Anne Sophia Carter - Lavigna

    Onbekende meisjes
    Rosemary Kingston - BigFatLiar
    Yara Middow - RedShot
    Carmen Oriana Pasqualini - SideStap
    Maddelena 'Maddy' Nova Adams - Pebble

    Onbekende jongens
    Vincent 'Vince' Nathaniel Rain - Pebble
    Dille Thomas Jenson - Pushing


    Kamer indeling
    Kamer 1
    Liam. Niall en Vincent


    Kamer 2
    Zayn, Louis, Harry en Dille


    Kamer 3
    Aubree, Payton en Carmen


    Kamer 4
    Lynn, Maddelena en Rosemary Kingston


    kamer 5
    Marie-Anne, Chiara en Yara Middow


    Le house

    [ bericht aangepast op 25 maart 2013 - 19:19 ]


    Dont say why me, say try me

    [okey gaby it is
    je kan mij overigens aanspreeken met smurf dwerg midget kleintje klein duimje of ky]


    Dont say why me, say try me

    [Iedereen negeert Maddy :(
    Kan ik haar naar iemand sturen?]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    | Sorry, ik wilde wel op haar reageren maar het werd zo onoverzichtelijk. ;c |


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [wat mij betreft kan ze naar zayn die net boven op een meisje lag (rose) komen xD zijn toch allebij mijn karakters]


    Dont say why me, say try me

    [Ja, het is echt druk :o ze kan wel naast Niall op de bank komen zitten, als ze maar geen koekjes steelt (A)]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Harry Edward Styles.

    'Harry! Vous êtes un pervers!' Gelukkig spreek ik vloeiend Frans en weet ik daarom ook wat ze zegt. 'Weet ik toch.' Antwoord ik. Ze maakt rare kronkels waardoor ik haar beter kan kietelen. Na een tijdje stop ik ineens met kietelen. Mijn blik richt ik op Niall. Hij staart naar ons. 'Niall! GIVE ME A COOKIE!' Gil ik. Plotseling bedenk ik dat ik nog boven Aubree hang. Ik leun voorover en breng mijn lippen naar haar oor. Zachtjes spreek ik tegen haar. 'Give me a kissie, and i'll let you go.' Wenkbrauwwiebelend kijk ik haar aan. Misschien klinkt dit egoïstisch maar veel meiden willen me, waarom zou deze Franse me niet willen. De kansen zijn 50/50.

    [Oh, je kan kiezen x'D]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Aubree Jeanette Sinclair
    Ik was blij dat Harry mijn Frans leek te begrijpen, het zou nog vervelend worden om alles te gaan vertalen. Daarnaast was het wel eens lastig om van Frans over te schakelen - vooral als ik zo'n lange tijd bij mijn grootouders in Frankrijk was geweest.
    Mijn ogen werden dan ook groot toen hij voorover boog en vervolgens wenkbrauwwiebelend voorstelde om me te laten gaan in ruil voor een kus.
    'Je suis difficile à obtenir, les Styles. Vous aurez besoin gagner.' Ik grinnikte onschuldig terwijl ik me met enige moeite onder hem uit wurmde en vervolgens met hoge snelheid terug richting de bank rende, om Niall vervolgens vast te grijpen en deels achter hem op de bank te schuiven.
    'Als voedsel maatjes mag je me best beschermen. Misschien deel ik mijn Franse chocola dan met je,' grijnsde ik knikkend terwijl ik mijn benen op trok en mijn ogen door de kamer liet gaan.
    Het raakte al aardig bevolkt, en ik was benieuwd waar de rest bleef. Eigenlijk had ik best zin gekregen om iets te ondernemen. Zonder de kieteldood, uiteraard.

    * Ik ben hard to get, Styles. Je zult het moeten verdienen.

    [ bericht aangepast op 22 maart 2013 - 21:46 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Louis William Tomlinson

    Een lach verliet mijn mond. 'Pervert' giechelde ik naar hem. In die tijd dat Harry bij mij woonde, had hij genoeg meisjes mee naar huis genomen. Zo'n opmerking was nog niets, vergeleken met wat Harry allemaal zei. 'Koekje' gromde ik naar Niall. Als een debiel maakte ik een achterover koprol en griste een koekje uit Nialls hand. Nu moest ik het op een rennen zetten, voordat Niall me achterna kwam. Snel rende ik naar de trap. Daar ging ik opzitten, terwijl ik wat rustiger aan mijn koekje knabbelde. Nu was ik weer rustig, maar binnen de kortste keren stuiterde ik weer rond. Na het koekje, keek ik even de kamer in. 'Weet iemand of hier ergens een piano is?' vroeg ik met een klein glimlachje. Ik wilde graag eraan werken, om ik was niet echt fantastisch. Een paar liedjes van The Fray kon ik, en enkele van ons zelf. Als er bladmuziek bij zat, had het toch geen zin om ik kon toch geen noten lezen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Yara Middow.

    Verveeld luister ik naar de geluiden beneden. Ik was hier tien minuten geleden aangekomen en het was een beestenboel. Daarom was ik ongezien naar boven gesneakt, en alvast een bed uitgezocht. Ik zucht even en loop dan tegen mijn zin in naar beneden. Het eerste wat ik hoor is de stem van Louis. 'Weet iemand of hier ergens een piano is?' Ik loop de woonkamer in en glimlachend kijk ik hem aan. 'Boven, op onze kamer staat er een.' Zeg ik. Vrolijk kijk ik hem aan. Door het enthousiasme van iedereen begin ik ook wat enthousiaster te worden.

    [ bericht aangepast op 22 maart 2013 - 21:49 ]

    Harry Styles

    'Je suis difficile à obtenir, les Styles. Vous aurez besoin gagner.' Zegt ze waarna ze haarzelf onder mij uitwurmt. Ik grinnik even. Moeite doen is leuk. En ze lijkt perfect. 'Pervert.' Hoor ik Louis zeggen. Grinnikend kijk ik zijn kant op. Het is enorm druk geworden en daarom pak ik even mijn Ipodtouch. Ik speel een paar spelletjes en leg hem dan verveeld aan de kant. Iemand doodkietelen is veel leuker. Oh nee, iemand zoenen is veel leuker. Giechelend om mijn gedachte sta ik op en loop ik richting de keuken. Tijd voor eteeeeeen.

    [ bericht aangepast op 22 maart 2013 - 21:53 ]

    Niall Horan

    Ik zit rustig een koekje te eten en zie dan hoe Aubree ontsnapt van Harry en zich achter me verstopt. 'Als voedsel maatjes mag je me best beschermen. Misschien deel ik mijn Franse chocola dan met je,' grijnst ze. Ik kijk twijfelend naar mijn koekjes. Die worden dan in gevaar gebracht. Dan pakt Louis een koekje uit mijn hand en rent weg. 'LOUIS JIJ BADASS!!' Gil ik boos. Ik heb nu geen zin om hem achterna te rennen. Ik zie dat Harry naar de keuken loopt en ik gooi snel een kussen naar hem. 'Jij krijgt lekker geen koekjes Styles!' roep ik plagend.

    [ bericht aangepast op 22 maart 2013 - 21:56 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    [Wel, Maddy kan ook het meisje zijn waar Zayn bovenop gevallen is?]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Aubree Jeanette Sinclair
    Ik grinnikte zachtjes toen ik Niall zo hoorde, en pakte vervolgens mijn telefoon uit mijn broekzak. Deze deed het gelukkig nog, en ik besloot om even te kalmeren en mijn twitter te bekijken. Ik was nooit zo van de social media geweest, maar sinds kort had ik het best interessant gevonden.
    Ik had echt ontelbaar veel volgers, maar volgde niet zo heel veel mensen. Ik hield van de fans, maar sommigen konden aardig eng zijn in hun obsessie.
    Met een enigszins sneaky grimas zocht ik One Direction op, om ze vervolgens alle vijf te volgen. Niet lang daarna vulde ik mijn status in, om mijn activiteit op twitter iets te vergroten.
    @Aubree_S_Official - Thanks to all my new followers! Just back from France, chillin' with my new friends 1D! - fangirling -
    Niet lang daarna grijnsde ik om vervolgens een foto te nemen van Niall en mijzelf om deze erbij te voegen. Dat was altijd wat persoonlijker dan enkel een tweet die van iedereen kon zijn. Na enkele seconden tolden mijn ogen al van de hoeveelheid re-tweets.
    Ik propte mijn telefoon opnieuw in mijn broekzak terwijl ik overeind krabbelde. 'En nu?' Grijnsde ik enthousiast.

    [ bericht aangepast op 22 maart 2013 - 22:02 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    (Wie voor Chiara(Lost Girl)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,