• De meeste fans waren door gedraait, zo erg dat er een heleboel celebritys waren die beschermt moesten worden. Bescherment door fans van andere en hun hate, of door hun eigen doorgedraaide fans. De gene die daar het meeste last van hadden, One direction en The lost girls worden in een huis gestopt om ze te beschermen. Zonder fans en zonder haters. Om de fans te laten begrijpen dat hun idool niet anders is dan hun worden er 10 jongeren in hetzelfde huis gestopt. Die fans zullen uitvinden hoe weinig ze eigenlijk echt verschillen. Wat zal er allemaal gebeuren in het huis? Zal er haat of liefde ondstaan?
    De keuze is aan jullie


    Okey dus het idee is 5 meisjes en 5 jongens worden in een huis gestopt samen met de jongens van 1D en de meisjes van de zogenaamde wereldberoemde girlband TLG (the lost girls)

    Natuurlijk de standaart RPG regels

    -Geen gevechten buiten het verhaal om
    -Niemand buitensluiten
    -Minimaal 3 gegels
    -Maximaal 3 rollen
    -De Q-let huisregels
    -als ik niet online ben of iemand dan zo lief wil zijn een nieuw topic te openen


    De rollen
    One direction
    Liam Payne - Semper
    Zayn Malik - BigFatLiar
    Harry Styles - RedShot
    Louis Tomlinson - Sidestap
    Niall Horan - Panday

    The Lost Girls
    -DamnBieber
    Aubree Jeanette Sinclair - Phrases
    Payton Wren Perosser - Semper
    Lynn Anne Rhine - ilseee
    Marie-Anne Sophia Carter - Lavigna

    Onbekende meisjes
    Rosemary Kingston - BigFatLiar
    Yara Middow - RedShot
    Carmen Oriana Pasqualini - SideStap
    Maddelena 'Maddy' Nova Adams - Pebble

    Onbekende jongens
    Vincent 'Vince' Nathaniel Rain - Pebble
    Dille Thomas Jenson - Pushing


    Kamer indeling
    Kamer 1
    Liam. Niall en Vincent


    Kamer 2
    Zayn, Louis, Harry en Dille


    Kamer 3
    Aubree, Payton en Carmen


    Kamer 4
    Lynn, Maddelena en Rosemary Kingston


    kamer 5
    Marie-Anne, Chiara en Yara Middow


    Le house

    [ bericht aangepast op 25 maart 2013 - 19:19 ]


    Dont say why me, say try me

    Harry Syles.

    Geamuseerd kijk ik toe hoe Louis probeert het eigeel te scheiden, wat niet lukt. 'Lekker knapperig!' Zegt hij enthousiast. 'Of nee. Die horen er niet in. Haz, gooi jij het weg? Doe jij het maar, ik ben bang dat het wéér verkeerd gaat' Zegt hij zielig. 'Bakker is dus geen goede baan voor mij' zegt hij bedroefd. 'Maar ik ben wel tenminste de beste van ons vijven in koken.' Ik haal mijn wenkrauwen op. 'Oh, dus daarom stond vorige keer dat we cupcakes gingen bakken je oven in de fik?' Is mijn geweldige weerwoord. Ik neem het van hem over en scheid het eigeel perfect. Daarna voeg ik melk toe en het beslag. 'Louis mag mixeren!' Gil ik enthousiast terwijl ik de mixer pak. 'Marie-Anne, als jij nou de brownies maakt, zorg ik dat alles goed gaat.' Zeg ik als een echte chef. Nu maar hopen dat Louis niet stiekem het beslag opeet, zoals hij al vaker had gedaan. Het is erg lekker, daar heeft hij gelijk in. Maar een paar jaar geleden hadden we samen het beslag opgegeten en de volgende morgen hadden we allebei ontiegelijke buikpijn...

    [ bericht aangepast op 23 maart 2013 - 13:06 ]

    [okey ik wacht op harry en dan reageer ik daar op :)]


    Dont say why me, say try me

    Marie-Anne Sophia Carter

    Ik keek de twee jongens aan. Als het goed was, was die krullige Harry en die rare Louis. ''Dan ga ik jullie helpen? Blijkbaar.'' mompelde ik en sprong van het keukeneiland af. Ik keek fronsend naar alle dingen die klaarstonden. Ja, ik had vroeger koekjes en dat soort dingen gebakken, maar dat was met mijn moeder. Nu stond ik hier met twee idioten, één daarvan die in een bakkerij werkte. Maar ik betwijfelde of hij daar wel goed in was. Ik zuchtte en keek de twee aan. ''Brownies? In mijn eentje?'' Ik kreun geërgerd. Eén, ik was daar niet goed in. Twee, ik was bang dat de hele keuken zo onder het beslag zou gaan zitten. Ik pakte aarzelend de kom en deed er drie eieren erin. Daarna deed ik de bloem erin en wat cacaopoeder. Ik keek in de kom en haalde mijn schouders op. Dit moest toch goed zijn? Ik pakte de mixer en deed die erin. Omdat ik mijn hand niet om de kom had gesloten, vloog het beslag in mijn gezicht. Ik vloekte hard en zocht wanhopig naar een doekje. ''Ik zei toch dat het niet goed ging.'' zuchtte ik en veegde mijn gezicht af. Mijn kleren zaten er ook onder, maar het maakte niet zoveel uit. ''Nog een keer proberen?'' zei ik met een klein glimlachje. ''Noem me maar Marie. Dan vind ik ietsje fijner.'' zei ik er achterna.

    [ bericht aangepast op 23 maart 2013 - 13:11 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    BigFatLiar schreef:
    [okey ik wacht op harry en dan reageer ik daar op :)]


    [^^]

    Louis William Tomlinson

    Ik gaf Harry een mep tegen zijn achterhoofd. 'Koken is wat anders dan bakken, beautiful. Ik kan beter koken' sprak ik hem toe. Gelijk pakte ik de mixer van Harry af. 'Is mixeren wel een woord?' vroeg ik hem, en ik keek hem even aan waarna ik mijn schouders ophaalde. Het snoer van de mixer stopte ik in het stopcontact en ik zette hem aan. Voorzichtig zette ik hem in het beslag, en zette hem harder. Met een brede glimlach ging ik met de mixer door het beslag. Toen Harry niet keek, stopte ik mijn vinger in het beslag en stopte hem daarna gelijk in mijn mond. Het was niet goed voor je om het zo op te eten, maar het was zo lekker. Na nog even zette ik de mixer uit en keek trots naar het resultaat. Er was niks mis gegaan. De vormpjes zette ik op een dienblad, waar ik met een lepel steeds een hoopje in deed. 'Jij moet ze in de oven zetten. Ik wil niet dat hij weer in de fik staat dadelijk' zei ik wat zachter, zodat alleen Harry het kon horen. Ik kon er niks aan doen dat we een nieuwe oven moesten. Het was de schuld van het pak. Er stond zoveel graden op, dus ik dacht dat, dat voor de helft was. Slim was ik ook weer niet. Ik had het dubbele gedraaid. Toen ik Marie-Anne zag, schoot ik in de lach. 'Ik ben niet de enige die hier slecht in is' grijnsde ik. Ze had het weggeveegd, maar er zat nog wat beslag op haar wang. Met mijn vinger ging ik over haar wang, waarna ik mijn vinger in mijn mond stopte.

    [ bericht aangepast op 23 maart 2013 - 13:21 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Chiara Bella Love

    Grijnsend maar ik de deur open. Ik mocht meteen van mijn ouders. Mijn ouders waren dan ook niet als de ouder van de anderen. Ze hadden mij gekregen toen ze 15 waren dus ze snappen wel dat ik nu mijn eigen beslissingen kan maken. Ookal hadden mijn ouders nee gezegd ik zou wel een oplossing vinden om dan wel te gaan. ''Marie!'' gil ik als ik in de keuken aankom en ze daar staat te praten met mensen. Ik ren naar haar toe en ondertussen laat ik mijn koffers vallen. 2 meter voor haar begin ik expres langzaam te lopen. ''Dramatisch effect'' grinnik ik en geef haar een knuffel. ''Chiara'' glimlach ik naar de jongens en trek hun in een knuffel. ''Handen doe ik niet aan''. Ik draaide me weer om naar Marrie en kon een giechel niet onderdrukken toen ik zag dat ze wild een klontje beslag wegveegde van haar gezicht. De jongen van wie ik de naam nog steeds niet weet ging met zijn hand langs haar gezicht en zette het toen in zijn mond. Raar keek ik de jongen aan. ''Nieuwe lover gevonden'' fluisterde.

    [ bericht aangepast op 23 maart 2013 - 13:25 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Harry Syles.

    Geamuseerd kijk ik toe hoe Louis probeert het eigeel te scheiden, wat niet lukt. 'Lekker knapperig!' Zegt hij enthousiast. 'Of nee. Die horen er niet in. Haz, gooi jij het weg? Doe jij het maar, ik ben bang dat het wéér verkeerd gaat' Zegt hij zielig. 'Bakker is dus geen goede baan voor mij' zegt hij bedroefd. 'Maar ik ben wel tenminste de beste van ons vijven in koken.' Ik haal mijn wenkrauwen op. 'Oh, dus daarom stond vorige keer dat we cupcakes gingen bakken je oven in de fik?' Is mijn geweldige weerwoord. Ik neem het van hem over en scheid het eigeel perfect. Daarna voeg ik melk toe en het beslag. 'Louis mag mixeren!' Gil ik enthousiast terwijl ik de mixer pak. 'Marie-Anne, als jij nou de brownies maakt, zorg ik dat alles goed gaat.' Zeg ik als een echte chef. Nu maar hopen dat Louis niet stiekem het beslag opeet, zoals hij al vaker had gedaan. Het is erg lekker, daar heeft hij gelijk in. Maar een paar jaar geleden hadden we samen het beslag opgegeten en de volgende morgen hadden we allebei ontiegelijke buikpijn...


    Rosemary
    Zayn hielp me overeind en verondschuldigde en ik deed me best niet in het lachen uit te barsten. Vrolijk liep ik het huis verder binnen en liet mijn koffers bij de deur staan, dat kwam later wel. Ik zag dat Harry en Louis van 1Direction, samen met een meisje van TLG, marie-anne volgens mij, in de keuken stonden. Ik was enorme fan van allebij de bands en liep daarom ook de keuken in, waar het er nogal rommelig uit zag. 'Jezus wat jullie ook proberen, jullie zijn er niet goed in', riep ik gniffelend terwijl ik richting het kookeiland liep. Opeens kwam ook een ander bandlid van TLG binnen, Chiara volgens mij.

    [ bericht aangepast op 23 maart 2013 - 13:29 ]


    Dont say why me, say try me

    Harry Styles de bakmaster gnagna.


    'oh.' Ik had koken en bakken eigenlijk altijd al gezien als hetzelfde. 'Nee, mixeren is geen woord. Het klinkt wel lekker.' Zeg ik lachend. Ik kijk even naar Marie en moet lachen als er een streep beslag over haar gezicht zit. 'Ik zei toch dat het niet goed ging.'' zucht ze. ''Nog een keer proberen?'' Vraagt ze. 'Jaaa!' Antwoord ik waarna ik bij haar kom staan om haar te helpen. Ik sla mijn arm om haar heen. ''Noem me maar Marie. Dan vind ik ietsje fijner.'' Zegt ze dan. 'Oke, en noem mij maar Harry de bakmaster.' Zeg ik. Ik help haar met mixen en als het er goed uitziet kijk ik naar Louis die vraagt of ik het in de oven wil zetten omdat hij geen zin heeft dat het weer in de fik vliegt. Ik kijk hem glimlachend aan. 'Tuurlijk.' Ik neem het van hem over en zet hem in de oven. Ik stel alles goed in en kijk dan naar Marie. Intussen haalt Louis wat beslag vaan haar wang weg en komen er nog twee meisjes binnenlopen. 'Kuch, Marie is er niet goed in.' Bantwoord ik het meisje. 'Wij wel.' Zeg ik onschuldig terwijl ik naar Louis en mijzelf wijs. Het andere meisje trekt ons in een knuffel en verbaasd kijk ik d'r aan. 'Echt geen spontane actie hoor.' Zeg ik sarcastisch.

    [ bericht aangepast op 23 maart 2013 - 13:34 ]

    [ik [pas mijn reactie even op damnbieber aan]


    Dont say why me, say try me

    (Chiara had ook al gereageerd ALLSTARSx)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    DamnBieber schreef:
    (Chiara had ook al gereageerd ALLSTARSx)


    hoe bedoel je? Heb trouwens al aangepast x

    Louis William Tomlinson

    'Mijn naam is Louis! Noem mij maar The Tommo!' zei ik blij. Het meisje genaamd Chiara keek me raar aan. Mijn wenkbrauwen stonden gefronst, en mijn handen zette ik in mijn zij. 'Ik ben toch niet raar? Waarom kijk je me zo aan?' vroeg ik haar, terwijl ik op het puntje van haar neus drukte. Ik verstond iets van een nieuwe lover wat Chiara tegen Marie-Anne fluisterde en mijn gefronste wenkbrauwen zakten iets. Nog altijd was het moeilijk om de break van mij en Eleanor. Mijn hoofd draaide ik weg, en ik keek maar naar Harry om de meisjes te negeren. Was ik echt zo raar? Ik haalde een hand door mijn felrode haar, en neuriede ondertussen zacht Over My Head, ook van The Fray. 'Kan ik nog wat doen?' vroeg ik aan Harry, met nog altijd de vreugde in mijn stem. Het was niet weggezakt, en ook niet geminderd. Gelijk had ik geen zin meer in die meisjes. Als ze niet eens normaal tegen me konden doen, deed ik dat ook niet tegen hun. Iemand van eenentwintig mocht toch wel lol hebben? Of moest ik nu al saai de krant lezen? Ja, dacht het niet. Ik was nog geen eens op de kwart van mijn leven.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Marie-Anne Sophia Carter

    Ik keek Louis raar aan toen hij wat beslag van mijn wang haalde en het in zijn mond stopte. ''Ik neem aan dat het beslag wel goed is?'' grinnikte ik en volgde Harry's bewegingen. Niet veel later hadden we een goed beslag en ik pakte een lepel uit de la, daarna wat cupcakevormen. Ik deed het er voorzichtig in en ik had welgeteld twintig brownies. ''Ik voel me nu echt slim..'' grijnsde ik en keek trots naar het resultaat. ''Marie is er inderdaad niet goed in.'' herhaalde ik Harry. ''Ik noem jou gewoon Harry, of Curly of Hazza of gewoon idioot.'' zei ik grijnzend en ging met mijn hand door zijn haar. ''Oeps, nu zit er wat beslag in je haar.'' Ik beet even op mijn lip en keek toen Chiara aan. ''Lover? Serieus. Nee.'' zei ik en grinnikte. ''Ze zijn gewoon.. Hunzelf, dat is alles. Trouwens, ik ken ze pas tien minuten.'' Ik haalde mijn schouders op en waste mijn handen af. Hopeloos keek ik naar mijn shirt. Die verwisselde ik later wel. Ik keek naar Louis en liep naar hem toe. ''Trek je niks van Chiara aan, ze kan soms raar zijn.'' zei ik en glimlachte. Omdat ik zowat tien centimeter kleiner was dan hem, ging ik op mijn tenen staan en sloeg een arm om zijn schouder heen. Vrolijk ging ik weer op het keukeneiland zitten en begon For The First Time van The Script te neuriën.

    [ bericht aangepast op 23 maart 2013 - 13:43 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    rose word genegeerd o.o


    Dont say why me, say try me

    BigFatLiar schreef:
    rose word genegeerd o.o


    ik heb op dr gereageerd met Hazz.