• De meeste fans waren door gedraait, zo erg dat er een heleboel celebritys waren die beschermt moesten worden. Bescherment door fans van andere en hun hate, of door hun eigen doorgedraaide fans. De gene die daar het meeste last van hadden, One direction en The lost girls worden in een huis gestopt om ze te beschermen. Zonder fans en zonder haters. Om de fans te laten begrijpen dat hun idool niet anders is dan hun worden er 10 jongeren in hetzelfde huis gestopt. Die fans zullen uitvinden hoe weinig ze eigenlijk echt verschillen. Wat zal er allemaal gebeuren in het huis? Zal er haat of liefde ondstaan?
    De keuze is aan jullie


    Okey dus het idee is 5 meisjes en 5 jongens worden in een huis gestopt samen met de jongens van 1D en de meisjes van de zogenaamde wereldberoemde girlband TLG (the lost girls)

    Natuurlijk de standaart RPG regels

    -Geen gevechten buiten het verhaal om
    -Niemand buitensluiten
    -Minimaal 3 gegels
    -Maximaal 3 rollen
    -De Q-let huisregels
    -als ik niet online ben of iemand dan zo lief wil zijn een nieuw topic te openen


    De rollen
    One direction
    Liam Payne - Semper
    Zayn Malik - BigFatLiar
    Harry Styles - RedShot
    Louis Tomlinson - Sidestap
    Niall Horan - Panday

    The Lost Girls
    -DamnBieber
    Aubree Jeanette Sinclair - Phrases
    Payton Wren Perosser - Semper
    Lynn Anne Rhine - ilseee
    Marie-Anne Sophia Carter - Lavigna

    Onbekende meisjes
    Rosemary Kingston - BigFatLiar
    Yara Middow - RedShot
    Carmen Oriana Pasqualini - SideStap
    Maddelena 'Maddy' Nova Adams - Pebble

    Onbekende jongens
    Vincent 'Vince' Nathaniel Rain - Pebble
    Dille Thomas Jenson - Pushing


    Kamer indeling
    Kamer 1
    Liam. Niall en Vincent


    Kamer 2
    Zayn, Louis, Harry en Dille


    Kamer 3
    Aubree, Payton en Carmen


    Kamer 4
    Lynn, Maddelena en Rosemary Kingston


    kamer 5
    Marie-Anne, Chiara en Yara Middow


    Le house

    [ bericht aangepast op 25 maart 2013 - 19:19 ]


    Dont say why me, say try me

    Louis William Tomlinson

    Toen ze zei dat het niet grappig was, grijnsde ik naar haar. Ik mocht Chiara nu al. Toen ze vroeg of hij dat ook bij Aubree zou doen, durfde ik niet te antwoorden. Eerlijk gezegd zag ik Harry er wel voor aan. 'Aha. Ja, snap ik. En ik kan je zeggen dat zo wel alle roddels waar zijn over Harry' Mijn stem klonk weer wat kwaad. Toen ze wegliep, knikte ik nog. 'Shure' zei ik nog, waarna ik weer naar boven vertrok. Kleren had ik niet nodig, zo meteen zou ik wel weer naar Chiara gaan. Harry negeren ging moeilijk, maar ik deed het toch. Eenmaal ruzie, is echte ruzie. Boven zette ik de douche aan en sloot de deur zonder hem op slot te doen, want iedereen was toch beneden. Dacht ik. Misschien was Dille ook wel naar beneden vertrokken. Mijn zwembroek trok ik uit, waarna ik de warme douche in stapte. Eerst douchen en daarna in het zwembad. Het mocht onlogisch klinken, maar het was juist erg fijn. Een vreemde gewoonte. Zoals altijd begon ik te zingen, dit keer Something Beautiful van Robbie Williams. Het bleef een mooi liedje. Ik begon maar bij het refrein. 'If you can't wake up in the morning. Cause your bed lies vacant at night. If you're lost, hurt, tired or lonely. Can't control it, try as you might' begon ik te zingen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Marie-Anne Sophia Carter

    Ik keek Niall peinzend aan en knikte uiteindelijk. Dat werd weer een oorlog vol met beslag. Dat deed ik later wel, maar dit keer ging het erger worden. "Dank je. Ik ga Harry zo wel met beslag ondersmeren." Grijnsde ik breed. Niall ging iets proberen en plonste zo weer in het water. Ik grinnikte even en kreeg een vlaag water over me heen. "Geeft niks, het is maar een zwembad." Grinnikte ik. Ik haalde een hand door mijn haar en keek toe hoe Chiara Harry toetakelde.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Niall Horan

    'Ik wil mee!!!' roep ik vrolijk. Ik heb echt zin om beslag over Harry's hoofd te gieten. Ik kijk naar hem en zie dat er alweer een ander meisje bij is. Ook van The Lost Girls, maar ik ben haar naam even vergeten. Ze probeert Harry half te vermoorden en ik begin te lachen. 'Lekker bezig Styles!!' roep ik lachend. Ik val weer bijna van mijn eend maar het lukt me nog net om in evenwicht te blijven. 'Harry heeft het weer goed voor elkaar.' zeg ik tegen Marie, nog steeds lachend.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Harry Styles.

    Geïrriteerd kom ik weer boven. Rotwijf. "Leuk spel. Ik weet er ook nog eentje; 'verdrink gewoon' en raad is jij mag als eerste beginnen." Mijn grijns wordt groter en even kijk ik naar binnen. Chiara en ik zijn zo'n beetje hetzelfde. Mijn kaken klem ik van woede op elkaar. Ik leun naar Aubree toe en fluister in haar oor dat ik even ga kijken waar Louis blijft. "Lekker bezig Styles!" Hoor ik Niall roepen. Hem negerend heis ik me op aan de rand van het zwembad en droog me af waarna ik naar binnen loop. Als ik zie dat Louis niet in de woonkamer is loop ik naar boven. Ik houd er niet van als we ruzie hebben. En dit keer ga ik het anders aanpakken, ik ga me verongschuldigen. Normaal wil ik mijn fouten niet toegeven maar nu doe ik dat wel. Ik hoor gezang uit de badkamer komen en ik loop naar binnen. Ik doe de wc-klep naar beneden en ga erop zitten. Ik onderbreek hem zachtjes, maar wel hard genoeg zodat hij het hoort.
    'Lou. Euh, ik wil echt geen ruzie hebben, en ik snap dat je er niet op zit te wachten tot ik weer ga rotzooien met andere meisjes maar... Je hebt het er altijd over dat ik zoveel meisjes mee naar huis neem, maar je vertelt niet dat ik nadat Taylor en ik uit elkaar gingen, ik geeneen meisje meer mee naar huis heb genomen. En weet je waarom ik dat niet meer deed? Omdat Taylor het uitmaakte met me omdat ik teveel naar andere meiden keek. Ik bedacht als elke relatie van mij zo zou lopen, ik alleen zou doodgaan. Dus ik stopte. En nu kwam ik hier en Aubree is gewoon zo mooi en ik verviel weer in mijn oude gewoonte.' Ik zucht. Dingen uitleggen is niet echt mijn ding. 'Het is nu al drie maanden sinds Taylor en ik uit elkaar gingen en je hebt in die drie maanden nog nieteens opgemerkt dat ik géénéén meisje mee naar huis heb genomen. Lou, sorry. Ik weet het even niet meer. Ik wil gewoon weer vaker een Larry-dag. Niet één keer in het jaar, maar één keer per week ofzo, snap je? Ik wil gewoon vaker tijd door brengen met jou.'

    [ bericht aangepast op 23 maart 2013 - 21:41 ]

    Aubree Jeanette Sinclair
    'Doe dat.' Prevelde ik zachtjes, voor ik me tot Chiara richtte en mezelf op de kant hees. 'Chi?' Murmelde ik na enige tijd bedachtzaam, zodat ze wist dat ik het meende, op een manier waarop enkel vriendinnen dat kunnen. En ik rekende haar tot een vriendin. Tot een zus.
    'Vergeet niet dat een vrouw met klasse de mannen krijgt die haar verdienen.' Ik glimlachte om mijn woorden zacht te houden, voor ik overeind kwam om naar mijn kamer te gaan. Allereerst voor een douche en droge kleding. Ik wist niet wat de avond zou brengen, en bereidde me dan ook voor om een film te gaan kijken. Iets rustigs, in ieder geval. Na zo'n dag mocht dat best wel.
    Ik glimlachte dan ook toen ik mijn lokken gedroogd had en schone sokken aantrok. Ik had even geen zin om schoenen bij elkaar te zoeken.
    Uit een rugtas naast mijn bed haalde ik enkele dvd's. Waarom ik die bij me had? Meestal voor in het vliegtuig, of de bus. Ik stond bekend als het lid dat overal op voorbereid was en dat moest ik hier in ere zien te houden.
    Met een grote glimlach liep ik naar beneden, waar ik een grote pan zelfgemaakte popcorn probeerde te maken en tegelijkertijd voor de dvd-speler plaats nam om deze aan te zetten. Ik had voor Final Destination 5 gekozen. Waarom wist ik niet helemaal. Misschien omdat ik niet dat meisje was dat wegzwijmelde bij romantiek en liever horror keek, of gewoon omdat het een prima inleiding van de rust zou zijn.
    Tevreden schepte ik de popcorn dan ook in een plastic schaal, voor ik mezelf op de bank settelde en mijn telefoon uit mijn veel te grote hoodie griste.
    Naast alle reacties op de tweet van een tijdje geleden, was er niet veel bijzonders gebeurt. Uit gewoonte besloot ik dan ook gauw mijn status te updaten.
    Aubree_S_Official: Asylum out here! For the ones who didn't notice: the girls and I are in óne home with the most hilarious guys of all time. Proparly known as One Direction. They have been very lovely company and I'm reaching out for the amazayn time they'll give us.
    Aubree out. x

    Met een lichte glimlach drukte ik op verzenden, voor ik mijn telefoon uit zette en op de tafel legde.

    [ bericht aangepast op 23 maart 2013 - 21:56 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Louis William Tomlinson

    Voor de derde keer deze dag, schrok ik. God, kon niemand ene luidruchtigere binnenkomst maken? Toen Harry begon te praten, kaapte ik hem even af. 'Laat me nooit meer zo schrikken!' zei ik, gelijk weer kwaad. De speech van Harry, maakte me woedend. Kwaad zette ik de douche uit, schoof het gordijn met een ruk aan de kant en pakte een handdoek, die ik om mijn middel wikkelde. Met mijn handen gebald tot vuisten, liep naar Harry. 'Weet jij wel wat Taylor deed? Ze hield niet eens van je! Waarom denk je anders dat ik je zo dwars zat? Dat kind wilt gewoon opnieuw een liefdesliedje. Ze heeft zowat al je vrienden achter je rug om belachelijk zitten maken!' schreeuwde ik recht in zijn gezicht. Hij wilde Louis, nu kon ie Louis krijgen. 'Chiara kwam nog naar me toe. Ze vroeg om jou seksleven, omdat ze zo bezorgt over Aubree was. En ze heeft nog gelijk ook' Woest schreeuwde ik naar Harry. Wat ik die twee jaar had ingehouden, kwam er nu allemaal uit. Nu zei ik wat ik vond en het boeide me niks of Harry nou kwaad of verdrietig werd. 'Twee jaar heb ik me Godverdomme in moeten houden. Ik zei niks over die meisjes, omdat ik jou niet wilde kwetsen. Ik heb zelfs bijna overwogen om bij Eleanor in te trekken. Je merkte niet eens dat ik die twee dagen weg was! Nu moet je eens goed luisteren, Styles. Dit is me genoeg. Of je nou drie maanden geen meisje meer hebt meegenomen, of drie jaar niet. Drie uur of drie dagen, het boeit me niks! Helemaal niks! Hoe zou jij het vinden als ik twee jaar, bijna elke nacht een meisje mee naar huis zou nemen en haar de volgende ochtend met een taxi weg laten brengen? Hou zou jij je voelen, als ik elke avond naar een club was. Puur voor de seks. Je mag dan wel mijn beste vriend zijn, maar dit gaat me toch echt te ver. Wat was ik blij dat je de afgelopen weken geen meisje meer mee had genomen. En nu? Nu doe je het zeker met elk kind dat je kan vinden hier in dit huis. Ik wens je veel plezier, maar bij mij hoef je niet meer aan te komen. Ik ben helemaal klaar met jou, Harry Edward Styles' Het einde van mijn zinnen. Zonder ook nog maar één ding te zeggen draaide ik me om en pakte mijn zwembroek, waar ik in stapte. De handdoek gooide ik achterover, waarbij ie midden in Harry's gezicht belandde. Mijn ogen sloot ik voor enkele seconden en ik beet op mijn lip. Dit wilde ik allemaal niet tegen Harry zeggen maar ik had het toch gedaan. Nu had ik er al spijt van. En het ergste was, was dat ik het allemaal meende. Snel liep ik de badkamer uit en liep naar beneden. Eenmaal in de tuin aangekomen, liet ik me op de rand van het zwembad zakken.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Hé, dat merk ik nu pas op. Het schrijven gaat steeds beter. Steeds langer, ook]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    | I can confirm. Dit is echt zoveel mooier en vollediger dan wat je eerst schreef. :] |


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Dankjewel! Ik ben zo blij dat ik nu betere stukken kan typen]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Marie-Anne Sophia Carter

    Ik keek lachend naar Niall en knikte met een grote grijns. "Ik ga wel even douchen en Skyfall of Quantum of Solace kijken op mijn laptop. Als ik heb gedoucht, heb ik tenminste een excuus als Harry me weer terug wilt pakken." Misschien niet mijn beste plan ooit, maar ik ging wel douchen. "Áls je mee wilt kijken, zie ik je wel verschijnen in mijn kamer." Zei ik nog snel. Binnen begroette ik iedereen met een grote glimlach en liep zo naar mijn kamer om mijn laptop aan te zetten en de DVD klaar te leggen. Ik deed de douche aan en ontdeed me van mijn kleren. Een rustige douche. Eindelijk. Ik spoelde het beslag uit mijn haren en deed de de douche uit. De handdoek wikkelde ik om me heen en trippelde naar mijn kamer. Ik deed de deur op slot, voor het geval dat iemand kwam. Snel kleedde ik mezelf om in een simpele outfit. Short, een grote sweater en mijn Converse schoenen. Het liefst wilde ik elke dag zo onverzorgd bij lopen, maar dat kon nou eenmaal niet. Ik pakte mijn oortjes en stopte Skyfall in mijn laptop. Straks ging ik wel weer naar beneden.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Harry Styles.

    Na Louis tirade was ik huilend in elkaar gezakt. Hij had gelijk. Ik had goverdomme me vrienden in de steek gelaten! Die twee dagen dat hij weg was had ik trouwens wel opgemerkt. Die twee dagen had ik huilend in mijn bed gelegen en toen Louis die avond terugkwam deden we alsof er niks wat gebeurd! Boos gooi ik de handdoek van me af en ga voor de spiegel staan. Mijn ogen zijn rood-om-rand en je ziet duidelijk dat ik gehuild help. Het boeit me niet en vermoeid loop ik naar beneden. Ik heb koffie nodig. Ik zie Aubree op de bank zitten, ze kijkt een horrorfilm en ik kan er meteen uit afleiden dat het The Final Destination is. Als het voorval met Lous niet was gebeurd zou ik bij haar op de bank zijn gekropen. Maarja, de realiteit moet weer is anders gaan. Ik pak een thermoskan uit een van de kastjes en vul die met koffie. Daarnaast schenk ik nog een kopje vol koffie in en drink die in drie teugen op. Het bittere goedje is het enige wat me nu helpt. Ik ren naar boven met de thermoskan in mijn handen geklemt. Het feit dat Chiara naar mijn seksleven had gevraagd maakt me alleen nog maar woedender. Die bitch heeft dat recht nieteens om dat te weten. Als ik op mijn kamer zit haal ik uit naar de deur waarna een deuk in zit. Maar het boeit me niet. Opnieuw stomp ik tegen de muur. Ook daar komt een deuk in te zitten. Ik maak wanhopige kreten terwijl er tranen over mijn wangen vloeien. Misschien was ik Louis nu voor altijd kwijt. Ik open de fles en begin te drinken. Het is gloeiend heet en ik verbrand mijn tong maar niks boeit me niet meer. Ik ga in een foetus houding zitten en maak rare bewegingen. Ineens begin ik moeilijk te ademen. Ik begin weer is te hyperventileren. Alleen Louis weet dat een mijn puffers zitten ergens onderin mijn koffer. Ik begin rare kreten te maken door het tekort aan zuurstof. Het enige wat ik nu kan hopen is dat er iemand komt kijken.

    ||oeh, heb ik ook (: ||

    [ bericht aangepast op 23 maart 2013 - 22:25 ]

    (Mijn schrijfstijl is niet zoveel veranderd, maar t hangt af van mijn bui^^)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    (En nu ga ik me vervelen, omdat er niemand bij Marie is. Letterlijk en figuurlijk.)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Niall Horan

    Marie gaat weg en ik blijf achter op mijn eend. Ik weet nog niet of ik mee ga kijken. Misschien als niks te doen heb. Waarschijnlijk wel dus. Ik zie Louis down op de rand van het zwembad zitten. Ik begin naar hem toe te zwemmen op mijn eend. Het ziet er waarschijnlijk belachelijk uit, maar ja. Ik klim van mijn eend de rand op en laat hem verder drijven in het water. Ik ga naast Louis zitten. 'Is er iets Lou?' vraag ik bezorgt. Ik kan er gewoon niet tegen als Louis niet vrolijk is.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Lavigna schreef:
    (En nu ga ik me vervelen, omdat er niemand bij Marie is. Letterlijk en figuurlijk.)


    ||kom harry helpen aangezien ik liever niet heb dat hij doodgaat hehe.||