• De meeste fans waren door gedraait, zo erg dat er een heleboel celebritys waren die beschermt moesten worden. Bescherment door fans van andere en hun hate, of door hun eigen doorgedraaide fans. De gene die daar het meeste last van hadden, One direction en The lost girls worden in een huis gestopt om ze te beschermen. Zonder fans en zonder haters. Om de fans te laten begrijpen dat hun idool niet anders is dan hun worden er 10 jongeren in hetzelfde huis gestopt. Die fans zullen uitvinden hoe weinig ze eigenlijk echt verschillen. Wat zal er allemaal gebeuren in het huis? Zal er haat of liefde ondstaan?
    De keuze is aan jullie


    Okey dus het idee is 5 meisjes en 5 jongens worden in een huis gestopt samen met de jongens van 1D en de meisjes van de zogenaamde wereldberoemde girlband TLG (the lost girls)

    Natuurlijk de standaart RPG regels

    -Geen gevechten buiten het verhaal om
    -Niemand buitensluiten
    -Minimaal 3 gegels
    -Maximaal 3 rollen
    -De Q-let huisregels
    -als ik niet online ben of iemand dan zo lief wil zijn een nieuw topic te openen


    De rollen
    One direction
    Liam Payne - Semper
    Zayn Malik - BigFatLiar
    Harry Styles - RedShot
    Louis Tomlinson - Sidestap
    Niall Horan - Panday

    The Lost Girls
    -DamnBieber
    Aubree Jeanette Sinclair - Phrases
    Payton Wren Perosser - Semper
    Lynn Anne Rhine - ilseee
    Marie-Anne Sophia Carter - Lavigna

    Onbekende meisjes
    Rosemary Kingston - BigFatLiar
    Yara Middow - RedShot
    Carmen Oriana Pasqualini - SideStap
    Maddelena 'Maddy' Nova Adams - Pebble

    Onbekende jongens
    Vincent 'Vince' Nathaniel Rain - Pebble
    Dille Thomas Jenson - Pushing


    Kamer indeling
    Kamer 1
    Liam. Niall en Vincent


    Kamer 2
    Zayn, Louis, Harry en Dille


    Kamer 3
    Aubree, Payton en Carmen


    Kamer 4
    Lynn, Maddelena en Rosemary Kingston


    kamer 5
    Marie-Anne, Chiara en Yara Middow


    Le house

    [ bericht aangepast op 25 maart 2013 - 19:19 ]


    Dont say why me, say try me

    Harry Styles.

    Geamuseerd kijk ik toe hoe Marie een plan bedenkt om onder mijn vandaan te komen. ''Wat moet ik doen om mezelf uit je greep te krijgen? Want ik wil douchen." Ik grinnik. "Ik ook." Zeg ik verwijzend naar mijn haar. 'WACHT!' Roep ik ineens naar niemand in het bijzonder. Een grijns vormt op mijn gezicht. Marie lijkt even gek als mij en als het aan mij ligt zijn we vrienden dus wat ik voor ga stellen moet niet heel raar klinken. "We gaan een doucheparty houden." Zeg ik met een big smile op mijn gezicht. "En Louis ook en.." Ineens bedenk ik me dat de douche waarschijnlijk niet een goed idee is. "Er is een zwembad right?" Vraag ik dan bedenkelijk. "IEDEREEEEEEEEEEN KOMEN!" Gil ik. Grijnzend kijk ik Marie aan. "We gaan een pool-party houden." Zeg ik lachend.

    Marie-Anne Sophia Carter

    Ik keek Harry raar aan. Een doucheparty.. Right. Daarna bedacht hij zich en wilde een poolparty houden. Het was tenminste beter dan een doucheparty. Alhoewel ik nu gewoon mijn haar wilde wassen en uitrusten, maar nu ik bij Harry was, ging het uitrusten niet gebeuren. "Laat me dan gaan, dan kan ik op zijn minst mezelf omkleden." Zei ik en keek Harry vragend aan. Dus ik moest mezelf in een bikini hijsen? Daaraan twijfelde ik en sloeg mijn ogen neer. Ik was nogal onzeker over mezelf, maar ja. Ik keek weer naar Harry. "Please?" Mijn mondkrullen gingen langzaam omhoog en een grinnik verliet mijn mond.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Aubree Jeanette Sinclair

    Enigszins verbaasd volgden mijn ogen Harry, die een nieuw plan leek te hebben. 'Ik denk dat ik pas. Ik heb het niet zo op water.' Prevelde ik met een lichte glimlach terwijl ik de muziek uit drukte en mijn kleding bedachtzaam glad streek. Het was niet dat ik niet kon zwemmen. Meer dat - sinds mijn ouders er niet meer waren - ik het nooit meer had gedaan. Het vliegtuig was neergestort in een oceaan en bij die gedachte alleen al hoefde het voor mij niet zo.
    'Ik denk dat ik mijn spullen ga uitpakken ik.. zie jullie later wel weer. Houd elkaar heel.' Murmelde ik zachtjes waarna ik een snoepreep van de tafel pakte en naar boven liep. Mijn kamer was leeg, en ik schatte erop dat Payton noch Carmen snel zou verschijnen. Het maakte niet veel verschil, misschien was het wel goed om even weg te zijn bij de drukte en nu kon ik mijn koffers ongestoord legen, niet waar? Hoewel sommigen spullen een vaste plek verkregen in de kamer, bleven andere items onaangeraakt in de koffer achter. Een foto van mijn ouders en grootouders voor de snoepwinkel die mijn grootouders runden en uiteraard een foto van mij en mijn ouders alleen. Bij concerten miste ik ze. Ik zou ze zo graag trots op me laten zijn.
    Met enige moeite griste ik dan ook mijn telefoon achter de verwarming vandaan. Hij was iets geschaad, maar werkte nog wel.
    'Bonjour, grand-mère. Je suis arrivé en toute sécurité. C'est vraiment génial de faire une pause, mais je vous promets que je viens bientôt en France.' Prevelde ik zachtjes in de hoorn terwijl ik me op het bed liet zakken en mijn benen op trok. Mijn oma, Cicile, klonk enigszins terughoudend toen ze me vroeg of ik het wel naar mijn zin had met iedereen in het huis. Ze wist dat ik me nogal snel afzonderde, maar ik wist ook dat ze liever had dat ik bij haar in Versailles was. Botweg om wat met mijn ouders was gebeurd.
    'Ils sont super. J'ai juste eu à prendre à ma réflexion de parents. Souhaitons bonne chance Grandpa get.
    Jour, mamie.' Met die woorden drukte ik op het hoorntje en propte ik het ding onder mijn kussen.

    * Hallo, oma. Ik ben veilig aangekomen. Het is echt geweldig om even een pauze te hebben, maar ik beloof dat ik snel weer naar Frankrijk kom.'
    * Ze zijn super. Ik moest gewoon even aan mijn ouders denken. Wens opa beterschap. Dag, oma.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Louis William Tomlinson

    Ondertussen was ik op de bank gaan zitten. Ik was diep in gedachten over of aardappels nou aan een struik groeiden, onder de grond of aan een boom en ik schrok me dood toen ik ineens I Don't Care door heel de woonkamer hoorde. Snel wilde ik iets vastgrijpen, was mislukte en ik viel van de bank af. Pijnlijk kreunde ik en strekte mijn armen uit, die naar de bank zochten. De bank gevonden hees ik mezelf op en keek rond. Aubree stond te dansen en lachend keek ik haar aan. 'Moest je me bijna een hartaanval bezorgen?!' schreeuwde ik naar haar. Hoofdschuddend keek ik naar haar danspasjes. Ze kon zeer goed dansen, wat ik wel waardeerde. Op een gegeven moment hoorde ik een al bekende stem roepen dat we moesten komen. Harry. Oh nee, die jongen had weer eens iets in zijn hoofd. Mompelend liep ik naar Harry. Mijn mond viel open toen ik Harry en Marie-Anne onder het beslag zag. Gelukkig waren het de brownies. 'Harry!' riep ik uit. Zijn naam zei ik alleen tegen hem, als het serieus was. 'Kan je niet één keer in de keuken staan, zonder dat je wat laat vallen of mensen gaat bekogelen?' kreunde ik. 'Jullie mogen het zelf gaan opruimen, ik heb geen zin om in een vieze keuken te staan' zuchtte ik. De grijns op mijn gezicht was ook weer verdwenen. Normaal had ik dit hilarisch gevonden, maar ik was in een bui dat ik nergens zin in had. Zelfs niet in lachen of wat dan ook. Je zou het niet zeggen, want net vermaakte ik me nog prima door te kijken naar Aubree. Zo was ik nou eenmaal, stemmingswisselingen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Harry Styles.

    "Laat me dan gaan, dan kan ik op zijn minst mezelf omkleden." Ik zie wat twijfeling in haar ogen maar hé daarom ben ik een jongen. "Je bent hartstikke mooi, maak je geen zorgen, komop!" Zeg ik, waarbij ik mijn gezicht wat serieuzer maak. Ik geef haar een klein kusje op d'r neus en ren dan naar Louis. 'Harry!' roept hij kreunend. "'Kan je niet één keer in de keuken staan, zonder dat je wat laat vallen of mensen gaat bekogelen?' Meteen weet ik wat er aan de hand is. Als hij zich verveelt heeft hij last van stemmingswisselen. "Jullie mogen het zelf gaan opruimen, ik heb geen zin om in een vieze keuken te staan' Zijn preek negerend kijk ik op."KOM LOUIS." Gil ik. Ik sleur hem mee de trap op en sluit dan uiteindelijk de deur achter ons dicht. "Pooooooolparty!" Gil ik. We deden vaker poolparty's maar dan met zijn tweeën. Dat klinkt misschien een beetje zielig maar het was altijd supergezellig. Ik pak mijn zwembroek en kleed me dan om. Louis heeft me al zo vaak naakt gezien. Zo erg is het dus niet. Enthousiast kijk ik hem aan. "C'mon." Zeg ik als teken dat hij moet opschieten. Ik heb zin om te zwemmen. Alleen vind ik het jammer dat Aubree niet mee zwemt. Ik zal zo wel even vragen waarom. Ik kijk even naar Louis, pak dan mijn mobiel, maak een foto en tweet die. Daarna antwoord ik nog wat tweets van fans.

    [ bericht aangepast op 23 maart 2013 - 15:53 ]

    Louis William Tomlinson

    Voordat ik kon tegenstribbelen trok Harry me al mee naar boven. 'Harry' zei ik geïrriteerd toen hij me uiteindelijk losliet. Toen hij schreeuwde dat hij een poolparty ging houden, kreunde ik. 'Nee, ik heb geen zin' mompelde ik. Harry kleedde zich om, en was al snel klaar. Of ik er raar van opkeek? Nee, tuurlijk niet. In ons appartement liep Harry elke dag naakt rond. Dat joch had bijna nooit kleren aan. Kleren waren overbodig. Nou, ik durfde te wedden dat ie op zijn minst nu elke dag zijn boxer aan had met de camera's en al die mensen hier in het huis. 'C'mon' Harry keek me enthousiast aan. Na hem even verveeld te hebben aangestaard, haalde ik mijn schouders op. Waarom niet? Snel graaide ik een willekeurige zwembroek uit mijn koffer, en kleedde me om. Weer vrolijk sleurde ik Harry mee de trap af en trok hem mee naar buiten. Daar duwde ik Harry in het zwembad, en sprong er zelf achteraan. Eenmaal boven gekomen merkte ik dat mij haar helemaal verslapt was. Voor de zekerheid had ik rode haarverf meegenomen, om ik vond het eerlijk gezegd wel leuk staan.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Aubree Jeanette Sinclair

    Hoewel ik er enorm tegenop zat om het zwembad te verkennen, wilde ik niet de saaie, depressieveling zijn die nergens aan mee wilde doen. Ik knikte vastberaden toen ik mijn rugtas onderzocht - op zoek naar zwemkleding die ik verrassend genoeg wel had ingepakt. Misschien had ik me gewoon voorbereid op een zonnige bestemming, maar veel maakte dat niet uit. Het ging er op dat ik iets had om aan te trekken.
    Al snel had ik me in de lichtblauwe bikini gehesen en een handdoek uit de badkamer gegrist. Bij de gedachte om Louis en Harry terug te pakken voor alle eerdere gebeurtenissen, voelde ik me opnieuw enigszins enthousiast worden en rende ik ook met drie treden tegelijkertijd naar beneden.
    Eenmaal daar aangekomen probeerde ik het zwembad zo snel mogelijk te bereiken - waar ik niet veel later geamuseerd de spartelende jongens in het oog kreeg. 'Er moet iemand zijn die jullie ervan weerhoud mijn lieve vriendinnen te vermoorden.' Plaagde ik hen, waarna ik mijn tong uitstak en mijn handdoek op een badstoel verderop achterliet. Enigszins uitdagend bleef ik vervolgens bij de muur staan. Er was namelijk geen mogelijkheid waaronder ik dat zwembad vrijwillig in zou gaan.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Chiara Bella LoveAls ik me verveel moet ik RPG'en

    Glimlachend strijk ik over mijn fel gele Bikini. Ik hou van rust. Als niemand iets met me wil doen. Meestal ga ik naar alle feestjes die er maar wezen zijn. Maar helaas is op dit tijdstip geen feestje, dus ga ik maar voor de rust en die heb ik hard nodig na de tour. Even tijd voor mezelf. Met een klap gooi ik de deur naar het zwembad open en schrik even als er een dreun als gevolg komt. ''Sorry'' gil ik door het huis. Glimlachend draai ik me om en sluit mijn ogen voor de rust. Grinnikend kijk ik de jongens aan die mijn rust verstoren. En draai mijn ogen dan naar links als ik iemand zie aanlopen. ''Hoi Aubree'' glimlach ik als ze langs me loopt om tegen een muur aan te gaan staan. Binnen 5 seconde sta ik naast haar en duw mijn spullen op dezelfde badstoel. ''Ik kom al'' gil ik naar Harry. Met een snelle pas stap ik uit mijn jurk en zet hem op dezelfde badstoel. Met een aanloop maak ik een bommetje in het water. ''Sorry Louis'' proest ik als ik boven water kom en ik merk dat ik bijna op Louis was gesprongen. ''Wat gaan we doen'' grijns ik naar de jongens.

    [ bericht aangepast op 23 maart 2013 - 16:41 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    | Aubree staat tegen een muur. :') |


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Harry Styles.

    Stoeiend zwemmen Louis en ik door het water. Ineens komt Aubree naar buiten en glimlachen bestudeer ik haar. 'Er moet iemand zijn die jullie ervan weerhoud mijn lieve vriendinnen te vermoorden.' Ik trek een klein pruillipje. 'Zo erg zijn we toch niet?' Even kijk ik rond en zie dat al heel veel water rond het zwembad ligt. 'Oke, dat neem ik terug.' Zeg ik dan grijnzend. Ineens komt Chiara ook. Als ik zie dat Aubree er toch niet in komt kijk ik Ciara smekend aan. 'Kom er ook in.' Roep ik naar haar. Vlug richt ik me tot Louis. Ik neem een teug lucht, zwem onder water naar hem toe en trek zijn broek naar beneden. Lachend kijk ik hem. Snel spring ik op zijn rug en haal mijn hand door zijn haar, waarna we achterovervallen. Gierend van het lachen kom ik weer boven, waar ik gretig naar lucht hap. Ik kijk nog een keer naar Chiara. 'Kom nou!' Zeur ik met een hoog stemmetje. Opnieuw kijk ik even naar Aubree, ik knipoog naar d'r en richt me weer tot Louis.

    Phrases schreef:
    | Aubree staat tegen een muur. :') |
    (Ik zie het al je zette je spullen erop)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    DamnBieber schreef:
    Chiara Bella LoveAls ik me verveel moet ik RPG'en

    Glimlachend strijk ik over mijn fel gele Bikini. Ik hou van rust. Als niemand iets met me wil doen. Meestal ga ik naar alle feestjes die er maar wezen zijn. Maar helaas is op dit tijdstip geen feestje, dus ga ik maar voor de rust en die heb ik hard nodig na de tour. Even tijd voor mezelf. Met een klap gooi ik de deur naar het zwembad open en schrik even als er een dreun als gevolg komt. ''Sorry'' gil ik door het huis. Glimlachend draai ik me om en sluit mijn ogen voor de rust. Grinnikend kijk ik de jongens aan die mijn rust verstoren. En draai mijn ogen dan naar links als ik iemand zie aanlopen. ''Hoi Aubree'' glimlach ik als ze langs me loopt om tegen een muur aan te gaan staan. Binnen 5 seconde sta ik naast haar en duw mijn spullen op dezelfde badstoel. ''Ik kom al'' gil ik naar Harry. Met een snelle pas stap ik uit mijn jurk en zet hem op dezelfde badstoel. Met een aanloop maak ik een bommetje in het water. ''Sorry Louis'' proest ik als ik boven water kom en ik merk dat ik bijna op Louis was gesprongen. ''Wat gaan we doen'' grijns ik naar de jongens.
    Aangepast


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Aubree Jeanette Sinclair
    Ik rolde kort met mijn ogen toen Harry me een ondeugende knipoog schonk, en glimlachte in plaats daarvan naar Chiara. 'Ik heb wel een idee.' Ik grijnsde enigszins ondeugend terwijl ik mijn bikini een laatste maal gladstreek. Ik wilde immers niet degene zijn die iets kwijtraakte voor die jongens.
    'Je vais vous attraper, Harry Styles!' Kirde ik lachend richting de jongen waarna ik een diepe duik in het water nam. Hoewel het even wennen was, was ik het niet verleerd en enigszins sneaky zwom ik dan ook onder alle figuren door - op zoek naar de jongen met de veel te grote mond.
    Er verscheen een grijns rond mijn lippen toen ik zijn zwembroek te pakken had en bijna stikkend van het lachen en het daarbij behorende water - trok ik het stofje naar beneden, om vervolgens sneller dan snel bij het vandaan te zwemmen. Naar de kant, waar ik bijna proestend van het lachen op mijn rug bleef liggen.
    Ik wist niet dat je zoveel lol kon missen, vooral als het aankwam op dit. Hier. In het water, samen met deze mensen die ik nog geen dag kende en Chiara, die ik dan weer wat langer kende.

    * Ik kom je pakken, Harry Styles!

    [ bericht aangepast op 23 maart 2013 - 16:49 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Marie-Anne Sophia Carter

    Ik voelde dat ik iets rood werd en Harry liet me los om Louis over te halen. Ik rende naar mijn kamer en hees mezelf in een bikini. Mijn haar spoelde ik even af, maar zonder shampoo. Snel pakte ik een handdoek en rende naar het zwembad waar ik mijn handdoek ergens dumpte en in het zwembad te springen. "Bommetje!" Gilde ik en kwam lachend boven water. "Hey Louis. Ik wist niet dat je hier was." Ik zwom een paar baantjes en ging toen maar op mijn rug drijven. "Lalala." Schreeuwde ik.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Louis William Tomlinson

    'Vermoorden? Moet je tegen Harry zeggen!' zei ik onschuldig. Ineens voelde ik iets op mijn enkels en keek naar beneden. 'Verdomme, Harry!' riep ik, alweer met een hoge en kinderlijke stem. Snel trok ik mijn zwembroek op, en viel achterover door Harry die op mijn rug sprong. Happend naar adem kwam ik boven. 'Ik krijg geen eens de kans om jou iets aan te doen' Mijn stem liet ik overdreven somber klinken. Toen Aubree erin sprong, volgde ik alleen maar hoe ze Harry's zwembroek te pakken had. 'Harry heeft me meegetrokken' bromde ik tegen Marie-Anne. Mijn schouders haalde ik op, en ik haalde even een hand door Harry's krullen. 'Sorry, mate' lachte ik, waarna ik mezelf ook uit het zwembad hees. Ik liep naar het schuurtje, die ik openmaakte. Zoekend en drijfnat zocht ik heel het schuurtje door. Ineens viel er iets op mijn hoofd, waarbij ik een harde reeks scheldwoorden schreeuwde. Pas toen ik zag wat het was, hield ik mijn mond. Een opblaasbootje. Grijnzend haalde ik hem uit de doos, en begon als een gek hem op te blazen. Na vijf minuten duizelig te staan blazen, drukte ik hem dicht. Snel rende ik ermee naar het zwembad, waar ik het bootje ingooide en erin sprong. 'Rondvaartboot! Een rondje in het zwembad kost vijf pond!' riep ik lachend.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."