• De meeste fans waren door gedraait, zo erg dat er een heleboel celebritys waren die beschermt moesten worden. Bescherment door fans van andere en hun hate, of door hun eigen doorgedraaide fans. De gene die daar het meeste last van hadden, One direction en The lost girls worden in een huis gestopt om ze te beschermen. Zonder fans en zonder haters. Om de fans te laten begrijpen dat hun idool niet anders is dan hun worden er 10 jongeren in hetzelfde huis gestopt. Die fans zullen uitvinden hoe weinig ze eigenlijk echt verschillen. Wat zal er allemaal gebeuren in het huis? Zal er haat of liefde ondstaan?
    De keuze is aan jullie


    Okey dus het idee is 5 meisjes en 5 jongens worden in een huis gestopt samen met de jongens van 1D en de meisjes van de zogenaamde wereldberoemde girlband TLG (the lost girls)

    Natuurlijk de standaart RPG regels

    -Geen gevechten buiten het verhaal om
    -Niemand buitensluiten
    -Minimaal 3 gegels
    -Maximaal 3 rollen
    -De Q-let huisregels
    -als ik niet online ben of iemand dan zo lief wil zijn een nieuw topic te openen


    De rollen
    One direction
    Liam Payne - Semper
    Zayn Malik - BigFatLiar
    Harry Styles - RedShot
    Louis Tomlinson - Sidestap
    Niall Horan - Panday

    The Lost Girls
    -DamnBieber
    Aubree Jeanette Sinclair - Phrases
    Payton Wren Perosser - Semper
    Lynn Anne Rhine - ilseee
    Marie-Anne Sophia Carter - Lavigna

    Onbekende meisjes
    Rosemary Kingston - BigFatLiar
    Yara Middow - RedShot
    Carmen Oriana Pasqualini - SideStap
    Maddelena 'Maddy' Nova Adams - Pebble

    Onbekende jongens
    Vincent 'Vince' Nathaniel Rain - Pebble
    Dille Thomas Jenson - Pushing


    Kamer indeling
    Kamer 1
    Liam. Niall en Vincent


    Kamer 2
    Zayn, Louis, Harry en Dille


    Kamer 3
    Aubree, Payton en Carmen


    Kamer 4
    Lynn, Maddelena en Rosemary Kingston


    kamer 5
    Marie-Anne, Chiara en Yara Middow


    Le house

    [ bericht aangepast op 25 maart 2013 - 19:19 ]


    Dont say why me, say try me

    [op de vraag of ze elkaar kennen kan je zelf andwoorden, als jij harry bespeeld en je wil dat hij de grootste fan ever van TLG is mag dat xD overigens samenvatting?]


    Dont say why me, say try me

    [ "OH MY GOD, THE LOST GIRLS. OH, OH, OH KIJK! OH, MAG IK EEN HANDTEKENING? OH. MIJN. GOD" Ja, klinkt wel logisch, ja. ;D. Louis en Harry lagen in hun kamer op de grond in een knuffel, Dille kwam er bij, vervolgens zijn Harry en Lou weer naar beneden gegaan waar Lou nu op Harry's rug zit en half zit te schreeuwen en half te zingen. Als eerste hadden Lou en Aubree elkaar ontmoet, waarna Harry ook aankwam en Niall zit nu Pringles te delen met Aubree, denk ik]

    [ bericht aangepast op 22 maart 2013 - 20:25 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    @ Sidestep en RedShot, Maddelena staat beneden nog aan de trap >.<


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    | Oh, ja. En toen werd ik zo hongerig dat ik de pringles van mijn zus heb gestolen. (:
    Niets mee te maken, so far. :c |


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Sorry, ik verander het wel even o-o. Ik ben namelijk blind, wist je dat? Nee? Ik ook niet.
    Gabriëlle, gewoon stelen, inderdaad. Voor zo ver dat, dat kan bij mijn broer als ie hier komt logeren doe ik dat ook altijd. Of ik ben gewoon hyper, of mijn broertjes en zusjes zijn gewoon opvallend rustig]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Liam James Payne

    Met mijn lood zware koffer loop ik naar het huis. Ik huppel en draai rondjes terwijl mijn koffer om mij heen zwaait zodat hij lichter wordt. Het werkte wel. Vlak voor de deur sta ik stil. Heel even zet ik mijn koffer neer en kijk rond. Het zag er wel leuk uit. Ik glimlach en doe de deur open. Nog ook maar iets van de binnenkant van het huis te hebben gezien hoor ik Louis' vrolijk stem al. 'ALOHA!' roep ik waarna ik naar boven loop om mijn koffer op mijn kamer te leggen. Ik wist dat ik mijn kamer met Niall zou delen, waar ik mega blij mee was, en nog een jongen. Hij heette volgens mij Vincent en zijn achternaam was ik vergeten. Ik open de deur van kamer. Aan één van de bedden te zien zag ik al dat er iemand was geweest. Ik zet mijn koffer midden in de kamer en loop daarna weer naar beneden recht door naar de keuken. Ik kijk ik een paar laadjes of daar lepels in zaten. Ik schrik als ik bij het eerste laadje al een lepel vind. Ik zoek iets van een doek om die dingen weg te leggen. Nee wacht, dat doe ik niet. ik laat het iemand anders doen. Ik loop de keuken weer uit. Mijn ogen gaan van links naar rechts of ik ergens heen kan waarna ik besluit gewoon ergens heen te lopen. Niet wetend waar ik heen loop/


    Do what people say you can't.

    Sidestap schreef:
    Louis William Tomlinson

    Afwachtend op Harry, die wat wilde zeggen keek ik hem aan. Ineens werd de deur opengegooid. Er stond een jongen in de deuropening die ons verbaasd aankeek. 'Homo?' herhaalde ik, nadenkend. Uiteindelijk schudde ik mijn hoofd. 'Zo ver ik weet ben ik geen homo' grinnikte ik. Ik maakte een instemmend geluidje toen Harry het over Larry Stylinson had. 'My little baklava' giechelde ik, terwijl ik in Harry's wangen kneep. Wanneer Harry me voorstelde, maakte ik een klein gebaar en knikte als teken dat ik Louis heette. Al snel krabbelde ik op en keek naar Dille. 'Doeeei!' riep ik naar hem, terwijl ik weer overdreven met mijn arm zwaaide. 'Kom op me rug Boobear!' zei Harry. Dit ging nog eens leuk worden, aangezien ik zwaarder was dan Harry en hij moeite had met mij vast te houden. Toen ie de trap afrende, sprong ik vanaf de bovenste trede op Harry, zodat hij net niet viel en ik wel als een koala op zijn rug zat. 'Hazz? Waar gaan we heen? Ik heb zin om nieuwe mensen te ontmoeten!' zei ik als een klein kind. Mijn blik ging naar rechts, waar ik een meisje zag. 'Hi! Louis, aangenaam' zei ik kortaf. Toen ik Niall zag, begon ik wild te spartelen maar hield me toch stil omdat ik anders het zielig vond voor Harry. 'Nialler!' gilde ik blij. Grijnzend klapte ik in mijn handen, waardoor ik snel Harry weer vastpakte. Hyper begon ik hard te zingen. 'There was an old man named Michael Finnegan. He had whiskers on his chin again. Along came the wind and blew them in again. Poor old Michael Finnegan' zong ik luidkeels het Ierse kinderliedje. Gewoon omdat ik mijn energie kwijt moest.


    [Wat aangepast]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    | Kan hier geen praattopic van komen? Dan is het iets minder erg als we daar spammen. :c

    HA! Komt mijn lieftallige zus naar boven: ‘Gaby, heb jij mijn pringles gezien?’ - ik eet een pringle, de bus staat naast mijn laptop - ‘Nee hoor, die staat nog in het kastje.’ - zus loopt naar beneden, en geeft vervolgens mijn broertje de schuld van de vermiste pringles. :')
    No, not interesting at all. |


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Zayn
    Mopperend liep ik op de deur van het huis af. Omdat onze fans doordraaide moesten wij nu met onze fans in een huis worden opgesloten? Lekker logies. Er kwam ook een of andere girlband, The lost girls ofzo. Had ze wel eens gezien, maar ze hadden me nooit zo geintereseert. Ik hoopte dat een paar van de jongens er al waren, dan was er teminste nog iets aan. Ik trok de deur open en sleepte mijn koffers naar binnen. Zoals gewoonlijk had ik te veel troep bij me. Ik zuchte eventjes. Ergens hoorde ik wat gezang. Nauja het kwam een beetje in de buurt maar hel leek meer als geschreeuw en het klonk als Louis. 'LOU JE KAN NIET ZINGEN HOU JE WAFFEL!' Schreeuwde ik. Was wel grappig om dat tegen mijn bandlid te zeggen.


    Dont say why me, say try me

    [Ik vermaak me wel. Beter dan dat gekrijs aanhoren hier. 'Brookelle, ik heb honger!''Brooke, waar is mijn tas?''Ik wil niet in bad!' En zo gaat het maar door. Uiteindelijk heb ik ze stil gekregen door ze vóór de tv te zetten en een kinderprogramma op te zetten. Dat gaat nog wat worden als ik zo meteen Everybody Dance Now wil kijken]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=149194
    Het praattopic


    Dont say why me, say try me

    NVM

    [ bericht aangepast op 22 maart 2013 - 20:36 ]


    Do what people say you can't.

    Phrases schreef:
    | Kan hier geen praattopic van komen? Dan is het iets minder erg als we daar spammen. :c

    HA! Komt mijn lieftallige zus naar boven: ‘Gaby, heb jij mijn pringles gezien?’ - ik eet een pringle, de bus staat naast mijn laptop - ‘Nee hoor, die staat nog in het kastje.’ - zus loopt naar beneden, en geeft vervolgens mijn broertje de schuld van de vermiste pringles. :')
    No, not interesting at all. |


    HAHAHAHAHAHHAHAH :Y)
    Dat ken ik :)

    Niall Horan

    'AAH NEE, MIJN PRINGLES!' roep ik boos wanneer Aubree een pringle pakt. 'Nu krijg je lekker geen handtekening op je pringle.' Ik grijns. Ik ben erg gehecht aan pringles. Ik wou ze dus NIET delen. Als de jongens een pringle van mij stelen, ren ik soms naar de wc en sluit mezelf op tot de pringles op zijn. Maar ik ben nu te lui om naar de wc te rennen. Ik pak een hand pringles en stop die in mijn mond. 'Wat zat er eigenlijk op je broodje?' vraag ik dan droog. 'Nialler!' hoor ik dan iemand blij gillen. Ik kijk op en zie dat het Louis is, die zoals altijd weer hyper is. 'LOULOU!!' gil ik blij. Dan begint hij te zingen. Ik wil best meezingen maar ik heb alweer een hand pringles in mijn mond gestopt. Ik kijk weer naar Aubree en wacht op antwoord.

    [ bericht aangepast op 22 maart 2013 - 20:45 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Harry Styles

    Ergens midden op de trap springt Louis op me rug en rennen we langs een meisje. 'Hazz? Waar gaan we heen? Ik heb zin om nieuwe mensen te ontmoeten!' zegt Louis meteen hoog stemmetje. 'Hi! Louis, aangenaam!' Zegt hij tegen een meisje. 'Nialler!' Tot slot begint hij ook nog te zingen. Gierend van het lachend loop ik de woonkamer in met Louis op mijn rug, ik laat ons beide op de bank vallen waar Niall zit samen met Aubree. Ik had vaak geluisterd naar the Lost Girls en wist dan ookwel hun namen maar een echte ben ik niet. Ik knipoog naar haar en de bekende grijns komt weer op mijn gezicht. Ik richt me weer tot Louis en begin hem te kietelen. Gnagna. Bad Harry.