• De meeste fans waren door gedraait, zo erg dat er een heleboel celebritys waren die beschermt moesten worden. Bescherment door fans van andere en hun hate, of door hun eigen doorgedraaide fans. De gene die daar het meeste last van hadden, One direction en The lost girls worden in een huis gestopt om ze te beschermen. Zonder fans en zonder haters. Om de fans te laten begrijpen dat hun idool niet anders is dan hun worden er 10 jongeren in hetzelfde huis gestopt. Die fans zullen uitvinden hoe weinig ze eigenlijk echt verschillen. Wat zal er allemaal gebeuren in het huis? Zal er haat of liefde ondstaan?
    De keuze is aan jullie


    Okey dus het idee is 5 meisjes en 5 jongens worden in een huis gestopt samen met de jongens van 1D en de meisjes van de zogenaamde wereldberoemde girlband TLG (the lost girls)

    Natuurlijk de standaart RPG regels

    -Geen gevechten buiten het verhaal om
    -Niemand buitensluiten
    -Minimaal 3 gegels
    -Maximaal 3 rollen
    -De Q-let huisregels
    -als ik niet online ben of iemand dan zo lief wil zijn een nieuw topic te openen


    De rollen
    One direction
    Liam Payne - Semper
    Zayn Malik - BigFatLiar
    Harry Styles - RedShot
    Louis Tomlinson - Sidestap
    Niall Horan - Panday

    The Lost Girls
    -DamnBieber
    Aubree Jeanette Sinclair - Phrases
    Payton Wren Perosser - Semper
    Lynn Anne Rhine - ilseee
    Marie-Anne Sophia Carter - Lavigna

    Onbekende meisjes
    Rosemary Kingston - BigFatLiar
    Yara Middow - RedShot
    Carmen Oriana Pasqualini - SideStap
    Maddelena 'Maddy' Nova Adams - Pebble

    Onbekende jongens
    Vincent 'Vince' Nathaniel Rain - Pebble
    Dille Thomas Jenson - Pushing


    Kamer indeling
    Kamer 1
    Liam. Niall en Vincent


    Kamer 2
    Zayn, Louis, Harry en Dille


    Kamer 3
    Aubree, Payton en Carmen


    Kamer 4
    Lynn, Maddelena en Rosemary Kingston


    kamer 5
    Marie-Anne, Chiara en Yara Middow


    Le house

    [ bericht aangepast op 25 maart 2013 - 19:19 ]


    Dont say why me, say try me

    [Ik merk net dat mijn Nederlands nog altijd niet zo goed is ^^]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Harry Styles

    De deur wordt opengegooid door Aubree, eerst blijft ze even staan maar meteen wordt ik in een knuffel getrokken en probeert ze me te sussen. Mijn schouders shocken en ik probeer haar duidelijk te maken dat ik mijn puffers moet hebben want anders ga ik zo out. 'Harry, ik weet niet precies wat er is gebeurd maar.. ik ben er. En normaliter gezien zou ik allesbehalve bij een half vreemde jongen in bed zijn gekropen maar.. wat iemand wel niet doet als je een ander wilt helpen. Ik hoop niet dat het mijn schuld is. Het was maar een grapje dat de halve populatie me nu haat, en ik wilde echt niet dat Chiara je onder water duwde. Het spijt me ook dat ik op je sprong, dat was niet erg aardig.' Zegt ze. Ik voel me rot, het kwam niet door haar. Door haar had ik me juist beter gevoeld. Plotseling komt ook Marie binnen. "Harry? Gaat het wel?" Vraagt ze. Zie ik er uit alsof het met me gaat? "Oké. Wat en waar moet ik wat halen?" Vraagt ze. 'Kof-' Breng ik moeilijk uit. Happend naar lucht probeer ik het haar duidelijk te maken. '-fer.' Maak ik het woordje af; koffer. Ze pakt mijn polsen vast. "Daarna leg je me alles uit." Ik knik en houd me stevig vast aan Aubree. De pijn in mijn borst wordt erger. "Louis heeft gelijk." Murmel ik opnieuw en opnieuw. Ik hap naar lucht, steek in mijn borst, herhaal de woorden; 'Louis heeft gelijk.' en begin dan weer opnieuw. Ik kreun pijnlijk als er nog een steek door mijn borst gaat. Mijn ademhaling wordt zwaarder en mijn beeld waziger. Ik schreeuw het nog een keer uit voordat ik weg ben; 'Louis heeft gelijk.'

    || Oke, hij werd niet erg lang ;o ik kon alleen niet veel dus heb ik Harry dramatisch knock-out laten gaan hehe. Anyways, @DamnBieber ik snap je post niet en vindt het ook niet erg logisch wat je schrijft. Daarom heb ik je even genegeerd sorry. Je moet er maar even bijdenken dat Harry in de houdgreep werd genomen toen hij al knock-out was. ;c ||

    [ bericht aangepast op 23 maart 2013 - 22:49 ]

    [Btw, sidestap Niall was ook naast Louis gaan zitten.:Y) Ik weet niet of je het had gelezen Laat maar x'D]

    [ bericht aangepast op 23 maart 2013 - 22:59 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Marie-Anne Sophia Carter

    Ik raakte in paniek en kieperde zijn koffer ondersteboven. Harry had me net wijsgemaakt dat er iets in zijn koffer was dat hem moest helpen, maar nu hij bewusteloos was, raakte ik meer in paniek. "Waar is dat godverdomme dingetje dat hij nodig heeft?!" Schreeuwde ik. Ik zocht door al zijn kleren en mijn hoop werd er niet groter op. Wat een goed begin van de quarantaine in dit huis. "Bree? Ik kan dat ding niet vinden." Mompelde ik zacht. Stomme stemmingswisseling. Ik ging ingedoken in een hoek van de kamer zitten en sloeg mijn armen om mijn knieën heen. "Ik ben waardeloos, niemand heeft me nodig." Langzaam begon ik te snikken. Waarom moest ik degene zijn die stemmingswisselingen had?


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Louis William Tomlinson

    Nog voordat ik iets tegen Chiara wilde zeggen en Niall iets wilde melden, hoorde ik Harry schreeuwen. 'Sorry, heel even kijken wat er met Harry is. Hopelijk gedraagt ie zich een beetje normaal' zuchtte ik. Ik stond op en liep naar boven, waar ik de deur opengooide. 'Kun je niet even je kop houden?' Mijn stem klonk alweer kwaad. Pas toen ik iedereen om Harry zag heen zitten, zakte mijn mond iets open. Hij was aan het hyperventileren. 'Iedereen, houdt alsjeblieft wat afstand' smeekte ik. Ik dook op Harry's koffer af en duwde Marie-Anne onmiddellijk weg. Alle kleren gooide ik eruit en snel pakte ik een puffer die onderin zat. Als een speer rende ik naar Harry, waar ik op mijn knieën ging zitten en de puffer tegen zijn mond hield. 'Alsjeblieft Harry, wordt wakker' piepte ik. Snel duwde ik het knopje op de puffer in, en legde Harry's hoofd op mijn knieën. Als hij weg was, was het moeilijk om hem terug bij bewustzijn te halen. Nu kon ík het niet laten en een paar tranen prikten in mijn ogen. 'Hazza-boo, kom terug. Alsjeblieft. Het spijt me zo!' fluisterde ik. Ik haalde bibberig adem, en bleef Harry aankijken. 'Doe je ogen open. Alsjeblieft? Voor mij. Ik meende het niet, ik wilde je niet kwetsen! Echt niet. Het kwam er gewoon allemaal uit. Geloof me, ik beloof je dat we elke week een Larry-dag houden. Nooit meer zal ik zo kwaad worden. Haz, kom terug' Misschien was het wat té dramatisch, maar zo eerder gezegd, ik was een dramaqueen. Vooral als het om mijn vrienden ging.

    [ bericht aangepast op 23 maart 2013 - 22:58 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [SORRY, IK KON HET NIET LATEN]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (Lol, dit is eigenlijk best grappig ^^)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Haha nu is Niall lonely. Iemand voor Niall dus?]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Aubree Jeanette Sinclair
    Ik schrok enorm toen hij buiten bewustzijn viel. Maaer ik was te geschokt om in te storten. Louis nam Harry van me over en niet veel later rende ik de badkamer binnen om een nat washandje te maken en dat vervolgens tegen Harry's gezicht te deppen. Ik probeerde me te focussen op wat we nog konden doen. Hij zou vast wel weer wakker worden, zo meteen. Op springen en levendig heen en weer hupsen. Ik slikte terwijl ik meermaals met mijn ogen knipperde om er bij te blijven. Zojuist was alles nog geweldig geweest en nu.. Ik schudde mijn hoofd terwijl ik Harry's gezicht probeerde te koelen en daarnaast de hele situatie probeerde te verwerken. De laatste keer dat ik me zo in paniek had gevoeld was toen ik negen was, en voor het ziekenhuisbed van mijn overleden moeder stond. Ik had haar niet kunnen redden, ze was immers dood voor ik haar had kunnen bereiken. Maar Harry was te redden.
    Ik was de rust zelve, als het op een theatrale uitdrukking aankwam. Mijn handelingen waren gericht hoewel mijn handen trilden en mijn ogen enkel op het washandje gericht bleven. Ik voelde me misselijk.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Harry Styles.

    Ik knipper snel met mijn ogen. Mijn energie is foetsie en het kost al mijn kracht om alleen al mijn ogen te openen. Het feit dat Aubree en niet zit maar Louis verbaasd me, we hebben toch ruzie? Het breekt me hart om hem huilend te zien. Ik pers een klein glimlachje op mijn gezicht om te laten zien dat ik geen pijn heb. Helaas heb ik dat wel en nog steeds haal ik onregelmatig adem. Ik had dit al een paar keer eerder gehad. Een keer was na de xFactor. De paperazzi had mij en Louis omsingeld en omdat ze zich zo aan ons opdrongen, begon ik te hyperventileren. Dat was ook de dag dat ik Louis had betrapt dat hij mijn puffertje in zijn zak had. Omhoog komen kost me teveel moeite en dus probeer ik met mijn ogen de kamer te scannen. Aubree dept mijn hoofd met een washandje en haar gezicht staat donker. Marie is teruggekropen in een hoekje en het breekt mijn hart om ze alledrie zo te zien. "Hazza-boo, kom terug. Alsjeblieft. Het spijt me zo!" fluisterd Louis. 'Doe je ogen open. Alsjeblieft? Voor mij. Ik meende het niet, ik wilde je niet kwetsen! Echt niet. Het kwam er gewoon allemaal uit. Geloof me, ik beloof je dat we elke week een Larry-dag houden. Nooit meer zal ik zo kwaad worden. Haz, kom terug' Waarschijnlijk heeft hij nog niet gemerkt dat ik wakker ben en met al mijn kracht geef ik hem een kneepje in zijn hand. 'BooBear.' Kan ik enkel ontroerd zeggen.

    Aubree Jeanette Sinclair
    Ik slikte, enerzijds opgelucht, enerzijds gebroken toen Harry zijn ogen langzaam opende. Ik probeerde alle, minieme en in korte tijd opgehoopte emoties weg te knipperen terwijl ik mijn hand liet zakken en alle ingehouden lucht langs mijn lippen liet ontsnappen.
    'Ik had een reanimeeropleiding gevolgd als ik wist dat jullie zo met elkaar omgingen,' prevelde ik zwakjes, in een poging de stressvolle situatie enigszins te luchten. Mijn vingers krulde ik tot vuisten, om ze te laten stoppen met trillen. Het was een veel voorkomende reactie, was me verteld, maar alsnog hield ik er niet van om mensen er mee lastig te vallen.
    Een tikje verdoofd streek ik enkele lokken achter mijn oor terwijl ik een laatste maal het washandje over zijn voorhoofd haalde. Ik wist niet dat je in zo'n korte tijd zoveel om mensen kon gaan geven.
    Mijn ogen gleden opzij naar Louis, waarvan ik een brok in mijn keel had gekregen. Ik leek niet de enige gezien Harry hem vertederd aankeek.
    Ongerust pakte ik dan ook zijn andere hand vast, om vervolgens quasi-boos mijn hoofd te schudden.
    'Harry Styles, als jij ooit nog zoiets uithaalt dan.. dan..' Sprakeloos fronste ik mijn wenkbrauwen. 'Ik weet nog niet wat, maar er is iets dat je daarna nooit meer mag,' murmelde ik zachtjes terwijl ik eveneens in zijn hand kneep. Ik had nu zeker weten hartpijn, en dan niet de goede.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Louis William Tomlinson

    De tranen rolden over mijn wangen. Dankbaar keek ik naar Aubree en knikte even naar haar. Mijn ogen gleden weer naar Harry en ik zag dat hij zijn ogen een klein stukje open had. Ineens voelde ik een klein kneepje in mijn hand en murmelde Harry mijn bijnaam. 'Haz!' riep ik uit, terwijl er nog meer tranen over mijn wangen stroomden. De puffer hield ik goed bij hem, zodat hij steeds beter adem kon halen. 'Oh, Hazza. Ik houd zoveel van je. Het spijt me zo erg. Dit komt allemaal door mij, omdat ik weer zo stom was. Vergeef het me, alsjeblieft' piepte ik. 'Doe me dit nooit meer aan. Ik wil niet dat je, je rot voelt. God, wat heb ik gedaan?' Alles kwam eruit, en ik legde mijn benen recht, zodat ik nu gewoon op de grond zat. Snel trok ik Harry op mijn schoot zodat hij nu recht zat. Ik hield hem stevig vast, en legde mijn kin op zijn schouder. Mijn ogen sloot ik. 'Alles wat ik zei was onzin. Alsjeblieft, Hazzie. Vergeef me, ik doe het je nooit meer aan' fluisterde ik. Voor zover het kon, knuffelde ik Harry stevig. Mijn Harry, en ik zou hem nooit meer laten gaan. Mijn ogen gleden weer naar Aubree. 'Mijn schuld' zuchtte ik. 'Ga maar slapen, Booboo. Je moet rusten' Met een kleine glimlach veegde ik mijn tranen weg. Soepel tilde ik hem op, terwijl ik zelf ook opstond. Ik liep naar een ander bed, wat vanaf nu van Harry was, en legde Harry daarop. De dekens sloeg ik goed om hem heem, controleerde zijn ademhaling en haalde de puffer weg. Zacht ging ik weer op de grond zitten, naast Harry. 'Gaan jullie maar. Ik blijf hier' zei ik, zonder achterom te kijken.

    [ bericht aangepast op 24 maart 2013 - 9:53 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    || hii guys ik ben er vandaag de hele dag niet, jullie mogen Harry besturen, leg hem maar in bed, dat is denk ik wel 't handigst. ||

    [Wat aangepast]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Wat kan ik met Marie doen?]


    I don't want you to die, I want you to suffer.