Aubree Jeanette Sinclair
Er was altijd wel wat spanning in de band geweest, soms positief, maar we hadden ook zeker negatieve tijden gekend. Achteraf dacht ik dan gewoon dat het er bij hoorde, samen met de druk en de fans. Het hoorde gewoon zo, en we moesten maar zorgen dat alles binnen de perken bleef, hoewel ruzies als deze dat nog wel eens wilden tegenwerken. Mijn ogen gleden dan ook vertwijfeld over Harry toen hij mijn hand vastpakte, deels omdat ik niet wist of Chiara en Marie-Anne al afgekoeld waren. Ik besloot dat Louis ze wel aan zou kunnen en liep met de jongen mee de gang op.
'Euh, je zal je vast wel afvragen waarom ik overstuur was. Wel, Louis en ik hadden ruzie gekregen omdat ik vroeger nogal wild was. En Louis werd boos op me omdat hij dacht dat ik dat hier ook zou doen. In feite, had ik al drie maanden géén één meisje mee naar huis genomen en dat is voor mij heel wat." Mijn lippen vormden niets meer dan een volmaakte ''o'' terwijl ik mijn ogen bedachtzaam over de jongen liet glijden. Ik wist niet precies welke conclusies ik kon trekken, en daarnaast wilde ik deze ook totaal niet delen. Dat was immers niet iets beleefd om te doen. "Ik wilde het goed gaan maken met Louis en hij viel uit tegen me waardoor ik overstuur werd. Ik kreeg last van zuurstoftekort, dat heb ik vaker. Maar nu is alles weer goed. Ik denk dat het handig is als Louis en ik nog een paar keer gaan praten, maar over het algemeen is het dus goed." Dat klonk als een redelijke verklaring, en ik was blij dat het de wereld bijna uit leek te zijn. Ik was hier gekomen voor een vakantie: een pauze van de band om samen met mijn vriendinnen, vreemden en een stel gestoorde jongens feest te vieren. Dit stond niet op het lijstje.
'Ik denk dat het handig is als je gaat slapen, je ziet er niet uit.' Mijn wenkbrauwen rezen kort de hoogte in, waarna ik mijn tong enigszins terughoudend naar hem uitstak. 'Mag ik je herinneren dat ik eerst jou en vervolgens mijn eigen vriendinnen tot reden moest brengen? Jij bent niet de enige met kwalen.' Prevelde ik zacht, terwijl ik mijn handen in de zakken van mijn hoodie propte. Ik had geen levensbedreigende ziekte, het was gewoon meer dat ik me nooit te druk moest maken. Mijn hart was nu eenmaal niet zo sterk als gezond zou zijn, en dat was dan meteen één van de redenen waarom ik me nooit probeerde op te winden. Zo wel, voelde ik dat duidelijk zodra de adrenaline wegpompte.
'Dus.. al drie maanden geen meisje, hm?' Probeerde ik luchtig. Ik wilde het voorlopig even niet meer hebben over problemen in of over de band, en daarnaast leek een normaal gesprek me prima op dit moment. Naar bed wilde ik nog niet, gewoon weg omdat ik daar opnieuw alleen zou zijn.
Het leek me een hele prestatie voor een jongen als Harry, gezien hij meestal werd gezien als de grote flirt van de groep. Niet dat ik de roddels las.. Ik was gewoon geïnteresseerd in de mensen waarmee ik in één huis zou moeten wonen. Dat klonk logisch, toch? Er verscheen een lichte frons boven mijn ogen terwijl ik mijn tanden zacht in mijn onderlip zette.
Feel the fire, but do not succumb to it.