• De meeste fans waren door gedraait, zo erg dat er een heleboel celebritys waren die beschermt moesten worden. Bescherment door fans van andere en hun hate, of door hun eigen doorgedraaide fans. De gene die daar het meeste last van hadden, One direction en The lost girls worden in een huis gestopt om ze te beschermen. Zonder fans en zonder haters. Om de fans te laten begrijpen dat hun idool niet anders is dan hun worden er 10 jongeren in hetzelfde huis gestopt. Die fans zullen uitvinden hoe weinig ze eigenlijk echt verschillen. Wat zal er allemaal gebeuren in het huis? Zal er haat of liefde ondstaan?
    De keuze is aan jullie


    Okey dus het idee is 5 meisjes en 5 jongens worden in een huis gestopt samen met de jongens van 1D en de meisjes van de zogenaamde wereldberoemde girlband TLG (the lost girls)

    Natuurlijk de standaart RPG regels

    -Geen gevechten buiten het verhaal om
    -Niemand buitensluiten
    -Minimaal 3 gegels
    -Maximaal 3 rollen
    -De Q-let huisregels
    -als ik niet online ben of iemand dan zo lief wil zijn een nieuw topic te openen


    De rollen
    One direction
    Liam Payne - Semper
    Zayn Malik - BigFatLiar
    Harry Styles - RedShot
    Louis Tomlinson - Sidestap
    Niall Horan - Panday

    The Lost Girls
    -DamnBieber
    Aubree Jeanette Sinclair - Phrases
    Payton Wren Perosser - Semper
    Lynn Anne Rhine - ilseee
    Marie-Anne Sophia Carter - Lavigna

    Onbekende meisjes
    Rosemary Kingston - BigFatLiar
    Yara Middow - RedShot
    Carmen Oriana Pasqualini - SideStap
    Maddelena 'Maddy' Nova Adams - Pebble

    Onbekende jongens
    Vincent 'Vince' Nathaniel Rain - Pebble
    Dille Thomas Jenson - Pushing


    Kamer indeling
    Kamer 1
    Liam. Niall en Vincent


    Kamer 2
    Zayn, Louis, Harry en Dille


    Kamer 3
    Aubree, Payton en Carmen


    Kamer 4
    Lynn, Maddelena en Rosemary Kingston


    kamer 5
    Marie-Anne, Chiara en Yara Middow


    Le house

    [ bericht aangepast op 25 maart 2013 - 19:19 ]


    Dont say why me, say try me

    Yara Middow

    'Hoi, jou ken ik niet.' Glimlacht Liam.. 'Ik ben Liam.' Zegt hij dan. 'Nee, je meent het?' Zeg ik sarcastisch waarna een grinnikje mijn mind verlaat. 'En jij?' Ik loop op hem af. 'Yara Middow. Zeg maar Yara.' Knipoog ik. Ik pak zijn glas uit zijn handen en vul die opnieuw met water waarna ik die opdrink. 'Ben je hier al lang?' Jeetje Yara, wat een kutvraag. Nog steeds glimlachend kijk ik hem aan. Hij heeft dezelfde ogen als mijn broertje die ik erg mis. Hij heet Louis. Ineens bedenk ik me dat er ook een Louis in dit huis is. Ik glimlach even bij die gedachten en richt me dan weer tot Liam.

    [ BIJ MIJ OOK ;c ]

    Harry Styles.

    Nadat Louis had gezegt dat hij me ging inmaken schoot mijn ene wenkbrauw naar boven. 'Nee, ik ga winnen.' Zeg ik waarna het puntje van mijn tong uit mijn mond hangt omdat ik de allermoeilijkste keuze moet maken. Uiteindelijk kies ik voor Messi. Ik grijns en start het spel. Na een paar spannende minuten maakt een van mijn spelers een voorzet en schiet Messi die erin. Ik juich, sta op en knuffel Louis. 'Ik ga toch lekker winnen.' 1-0. Ik heb bijna nog nooit van Louis gewonnen hij is gewoon te goed. Dit telt voor mij trouwens als een Larry-dag. Blij kijk ik hem aan en geef hem een kusje op zijn wang waarna we weer verdergaan met het spel.

    | I'm stuck. -_- |


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Phrases schreef:
    | I'm stuck. -_- |


    || Hoe bedoel je ? ;c ||

    | Aubree is bij Chiara die de jongens afluisterde - en DamnBieber is vertrokken. En ik zit vol inspiratie. Suck. |


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Louis William Tomlinson

    Mijn grijns ging over in een frons, toen Harry scoorde. 'Nee!' kreunde ik. Maar dat ging al snel over, omdat ik al snel met Ronaldo scoorde. Juichend gaf ik Harry een duwtje en speelde al snel verder. Met Harry was het leuk, Zayn werd altijd chagrijnig als ie verloor, Nial was teleurgesteld en Liam ging weer een hele preek houden dat het niet uitmaakte of je verloor of won. Tussendoor wonnen mijn gedachten het, dus ik zette het spel even op pauze en keek naar Harry. Normaal deed ik dit nooit, maar dan ook echt nooit. 'Harry' En alweer zo'n moment. 'Ik wil niet dat je.. die oude gewoonte weer terughaalt' zei ik, en ik keek hem serieus aan. 'Natuurlijk vertrouw ik je, en als je zegt dat je het laat, geloof ik je. Hier ben ik echt niet goed in' mompelde ik. Omdat ik de oudste was, hoefde ik nog niet de serieuste te zijn. 'Maar ik ben gewoon bezorgd' kwam ik tot de conclusie en ik zuchtte even. Een klein glimlachje kwam er op mijn gezicht. 'God, hoe doet Liam dit toch altijd?' grinnikte ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Liam James Payne

    'Nee, je meent het?' zegt ze en ik grinnik. 'Yara Middow, zeg maar Yara.' antwoordt ze daarna op mijn vraag. Ze pakt mijn glas en neemt die over. Ik grijns even. Misschien had ik wel een of andere bacterie opgelopen en kreeg ze die nu ook. Nee, ik was een maand geleden ziek maar nu niet meer. 'Ben je hier al lang?' vraagt ze daarna. 'Het is maar wat je lang noemt. Ik was sowieso niet de eerste maar ik denk dat ik hier al bijna een uur of langer rond loop.' denk ik hardop na. 'Dus als je dat lang noemt, ja. Dan ben ik hier al lang.' Ik glimlach. 'Ben jij hier al lang?' Ik had haar verder nog niet gezien of zo. Nou, ik had nog niet heel veel mensen gezien maar heel wat geschreeuw gehoord. Zeer bekende maar ook iets minder. Ik denk van die andere meiden groep. Ik haal even een hand door mijn bruine haar dat ik een kuif op mijn hoofd zit.


    Do what people say you can't.

    [Iemand voor Maddy of Vincent?]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    ll Ik ben terug ll


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Phrases schreef:
    | In mijn vorige posts staat dat ze naar de keuken was gegaan om deze op te ruimen en ze is vervolgens voor de televisie gaan zitten. (: Maar goed, ik stuur haar wel jouw kant op. |

    Aubree Jeanette Sinclair
    Na enige tijd begonnen mijn ogen pijn te doen en besloot ik dat ik het beste op bed af kon gaan. Met een licht verdoofd gevoel drukte ik de televisie uit waarna ik mezelf langzaam de trap op dwong. Het was een zeer bizarre dag geweest, en één die ik voorlopig niet meer zou vergeten.
    Mijn wenkbrauwen fronsten zich dan ook toen ik Chiara tegen de deur van Louis' kamer zag leunen. Een lichte zucht verliet mijn lippen toen ik mijn hand op haar schouder legde. 'Chiara, wat doe je?' Ik probeerde haar reactie te peilen, hoewel een deel van me maar al te goed besefte dat ze weer eens iemand aan het afluisteren was. Ik begreep gewoon niet waarom ze dat zou willen: niemand zou het haar kwalijk nemen als ze even naar binnen ging om te vragen hoe het met Harry was, toch? Alhoewel.. misschien was dat iets wat alleen ik zou doen. Maar voor nu wilde ik vooral mijn kamer. Bovendien was Harry me een verklaring schuldig en ik durfde te wedden dat ik die pas morgen zou kunnen krijgen.
    Mijn ogen gleden opnieuw naar Chiara terwijl ik afwachtte op wat ze te zeggen zou hebben. Ze was degene waarmee in het best bevriend was, en tijdens de optredens waren wij het die de gekste dingen uithaalden maar ze kon ook een andere kant hebben die ik minder bij haar vond passen.


    Chiara Bella Love

    Geschrokken draai ik me om als ik een hand op mijn schouder voel. Ik glimlach even waterig naar Aubree ''Ze praat over me'' mompel ik. ''Mijn eigen bandlid praat slecht over me. En niet zo een beetje ook'' ik ga weer met mijn oor tegen de deur aanstaan. Geiriteerd keek ik naar de deur voor me. Oke, ik had ook stemwisselingen maar die van Louis was gewoon te erg. Ik duw Aubree tegen de deur ''Luister'' sis ik. ''Ze zegt dat ik verkeerde conclusie's trek''. Ik duw mijn neus naar boven en druk op de klink van de deur. ''Hoi'' glimlach ik naar Harry en Louis. Ik trek Aubree mee naar binnen. ''Waarover waren jullie aan het praten'' ik kijk Marrie-Anne scheef aan. ''Zo te zien erg leuk'' snuif ik.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Aubree Jeanette Sinclair
    'Wow, wat?' En voor ik het wist tuimelde ik de slaapkamer van de jongens binnen. Er verscheen een frons boven mijn ogen toen ik het drietal in me op nam, en vervolgens Chiara. Enigszins langzaam krabbelde ik dan overeind. 'Harry.. ik ben blij dat je - je weer goed lijkt te voelen,' prevelde ik zachtjes, een tikje bedachtzaam gezien ik het attent had gevonden als hij me was komen uitleggen waarom ik hem zo had aangetroffen. Mijn ogen gleden echter al vrij snel naar Marie-Anne. Ik had een deel van het gesprek - mede dankzij Chiara's duw tegen de deur - aardig kunnen opvangen en het was inderdaad niet heel netjes wat ze de jongens had toegezegd. Het mocht misschien wel waar zijn, maar dat betekende niet dat ze Chiara een slet hoefde te noemen. Zo vulgair sprak je toch niet over je vriendinnen? Ik beet zacht op mijn onderlip terwijl ik mijn blik een tijdlang afwezig op het videospel richtte. Op de één of andere manier was ik altijd degene die tussen de kleine ruzies binnen de band belande. En ik was moe en verward en.. misselijk van deze avond. Ik had lol willen maken toen ik Frankrijk verliet. Maar dit.. 'Ik heb wat frisse lucht nodig. Probeer het uit te praten, alsjeblieft,' murmelde ik kort voor ik me omdraaide om de gang te doorkruisen naar mijn eigen kamer, die nog altijd leeg was. Ik sloot de deur achter me voor ik de balkondeuren opende om me langs de balustrade op de grond te laten zakken. Er streek een frisse wind langs het huis, en de scherpe zuurstof voelde best goed aan.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    ll Ik wacht even op Marrie ll


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Marie-Anne Sophia Carter

    Ik keek fronsend naar het duo in de deuropening. "Wat?" Vroeg ik, lichtelijk verbaasd. Een zachtje 'oh' verliet mijn mond en keek snel naar het videospel, Fifa. "Hoe moet ik het uitleggen.. Ik sprak de waarheid, ik mocht toch een kans om ze te waarschuwen? Chiara, begrijp me niet verkeerd. Je bent serieus een schat van een meid, maar soms ga je te ver met dingen. In meeste gevallen met jongens." Zei ik en kruiste mijn benen. Aubree ging weg en nu zat ik daar maar. Louis en Harry zaten Fifa te spelen en ik kon elk moment uitbarsten. Ik beet op mijn lip en keek de jongens hulpeloos aan. Ze hadden hier niets mee te maken, maar ja. Ik keek naar Chiara en haalde mijn schouders op. "Je vraagt je nu zeker af waarom ik je een slet noemde? Ach, je kent me. Ik kwam niet op een goed woord. Het was slet of het was hoer." Zuchtte ik en haalde luchtig mijn schouders op. Ik sprak dan ook echt de waarheid.

    [ bericht aangepast op 24 maart 2013 - 23:21 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Chiara Bella Love

    Met grote ogen keek ik Marrie-Anne aan. Ze zoog zich steeds dieper in het gat. Ze doet erg scheinheilig ik had dit niet van haar verwacht. Mijn vriendin waar ik mee een band gesticht hebt verraad me hard voor mensen die ik niet eens ken. Met gespleten ogen kijk ik haar aan. Mijn handen zijn al gebald tot vuisten. Dit gaat dit mens bezuren (Dit moest ik gewoon een keer gebruiken). ''Verraad bitch.'' gil ik 2 keer ''Verraad bitch''. ''Kiki gaat los'' schreeuw ik. Ik trek een sprintje naar haar toe. Ik stond nog steeds in de deuropening maar binnen 10 seconden had ik haar -haar vast gepakt en haar hoofd tegen de muur aangegooit.. ''Kiki gaat los'' gil ik weer. Ik kon mezelf niet onder bedwang houden en geef haar een vuist tegen haar oog die mooi raak komt en een klap tegen haar gezicht. Geschrokken kijk ik vooruit. ''Het spijt me Marrie-Anne'' piep ik. Ik loop met grote stappen de kamer uit en laat me daarna metteen tegen de muur zakken. Ik pak mijn telefoon en typ een sms naar Aubree Ik heb je nodig. Voor Louis slaapkamerdeur.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Aubree Jeanette Sinclair
    Ik keek op toen ik mijn telefoon voelde trillen. Chiara? Ik fronste lichtjes toen ik het berichtje had overlezen en stond vrijwel meteen op. Als Chiara hulp nodig had dan.. was het al te laat bedacht ik me terwijl ik een sprintje terug naar de kamer van Louis en Harry rende. Om niet veel later met grote ogen een in elkaar gezakte Chiara en Marie-Anne te zien. Oh god. Ik beet op mijn onderlip terwijl ik bij Marie-Anne neerknielde. Mijn ogen groot en een bezorgde frons boven mijn irissen gekruld. 'Wat is er gebeurd? Ik dacht dat ik jullie wel even alleen kon laten maar blijkbaar lukt dat ook al niet.' Mijn stem klonk zacht, precies zoals ik me momenteel voelde. Ik voelde me zeer duizelig en daarnaast leek mijn lichaam gewoon even op. Het was gewoon allemaal even te veel geweest en ik wilde niet de vriendin zijn die er enkel was om ruzies op te lossen en tussen haar vriendinnen in te staan. Ik wilde niet de verantwoordelijke zijn die op een stel kleuters paste. Dit waren mijn vriendinnen, of wat er van over was. En dat zorgde ervoor dat ik enkel mijn hoofd schudde terwijl ik verdoofd een koud washandje uit de badkamer pakte om dat tegen Marie-Anne's beurse huid te drukken.


    Feel the fire, but do not succumb to it.