• De meeste fans waren door gedraait, zo erg dat er een heleboel celebritys waren die beschermt moesten worden. Bescherment door fans van andere en hun hate, of door hun eigen doorgedraaide fans. De gene die daar het meeste last van hadden, One direction en The lost girls worden in een huis gestopt om ze te beschermen. Zonder fans en zonder haters. Om de fans te laten begrijpen dat hun idool niet anders is dan hun worden er 10 jongeren in hetzelfde huis gestopt. Die fans zullen uitvinden hoe weinig ze eigenlijk echt verschillen. Wat zal er allemaal gebeuren in het huis? Zal er haat of liefde ondstaan?
    De keuze is aan jullie


    Okey dus het idee is 5 meisjes en 5 jongens worden in een huis gestopt samen met de jongens van 1D en de meisjes van de zogenaamde wereldberoemde girlband TLG (the lost girls)

    Natuurlijk de standaart RPG regels

    -Geen gevechten buiten het verhaal om
    -Niemand buitensluiten
    -Minimaal 3 gegels
    -Maximaal 3 rollen
    -De Q-let huisregels
    -als ik niet online ben of iemand dan zo lief wil zijn een nieuw topic te openen


    De rollen
    One direction
    Liam Payne - Semper
    Zayn Malik - BigFatLiar
    Harry Styles - RedShot
    Louis Tomlinson - Sidestap
    Niall Horan - Panday

    The Lost Girls
    -DamnBieber
    Aubree Jeanette Sinclair - Phrases
    Payton Wren Perosser - Semper
    Lynn Anne Rhine - ilseee
    Marie-Anne Sophia Carter - Lavigna

    Onbekende meisjes
    Rosemary Kingston - BigFatLiar
    Yara Middow - RedShot
    Carmen Oriana Pasqualini - SideStap
    Maddelena 'Maddy' Nova Adams - Pebble

    Onbekende jongens
    Vincent 'Vince' Nathaniel Rain - Pebble
    Dille Thomas Jenson - Pushing


    Kamer indeling
    Kamer 1
    Liam. Niall en Vincent


    Kamer 2
    Zayn, Louis, Harry en Dille


    Kamer 3
    Aubree, Payton en Carmen


    Kamer 4
    Lynn, Maddelena en Rosemary Kingston


    kamer 5
    Marie-Anne, Chiara en Yara Middow


    Le house

    [ bericht aangepast op 25 maart 2013 - 19:19 ]


    Dont say why me, say try me

    ll Aubree AKA jij AKA Phrases ll


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    ll Aubree AKA jij AKA Phrases


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Louis William Tomlinson

    'Een vrouwelijke Harry' gniffelde ik. 'Maar dan moet ze ook een andere kant hebben. Tegen mij was ze heel aardig. Het leek niet nep' Ik haalde mijn schouders op. 'Ach, ik zal wel opletten' knikte ik. Ik was zeker niet van plan om de komende uren bij Harry weg te gaan. Als ie wakker zou worden, zou ik hem nog eens streng toespreken. Maar dat zou uitleiden tot dat ik mijn armen om hem heen zou slaan en hem plat zou knuffelen. Ik begon te zingen, gewoon omdat ik niks anders te doen wist. Het liedje dat ik zong was We Are Young, van FUN. Dit keer de akoestische versie. 'Tonight, we are young. So let's set the world on fire, we can burn brighter. Than the sun' zong ik zacht, terwijl ik nog altijd naar Harry keek. Even wierp ik een blik op Marie-Anne, maar ging alweer verder met zingen. 'Now I know that I'm not, all that you got. I guess that I, I just thought. Maybe we could find a ways to fall apart. But our friends are back, so let's raise a toast. Cause I found someone to carry me home' Mijn stem klonk nog altijd wat bibberig, wat kwam door het huilen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    | Aubree is in de woonkamer.. :3 |


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    ll Oow ik dacht dat ze ook in de kamer was?? Loop dan naar Chiara toe?ll


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    [Nog iemand voor Payton of Leeyum?]


    Do what people say you can't.

    Harry Styles.

    Opnieuw open ik mijn ogen. Meteen voel ik het verschil tussen nu en daarstraks. Ineens hoor ik Louis zingen. . 'Now I know that I'm not, all that you got. I guess that I, I just thought. Maybe we could find a ways to fall apart. But our friends are back, so let's raise a toast. Cause I found someone to carry me home' Glimlachend staar ik hem aan. Zijn engelenstem vult de kamer en genietend sluit ik mijn ogen. Na een tijdje sta ik op en knuffel ik Louis vanachter. 'Zullen we samen iets gaan doen?' Vraag ik dan fluisterend in zijn oor met een pruillipje. 'Maakt niet uit, als het maar met jou is.' Mompel ik tegen zijn oor aan. Ik pak zijn hand en ineens krijg ik een idee. Vroeger gingen Louis en ik altijd gamen. 'Wacht!' Zeg ik opgewonden tegen Louis. Ik ren naar beneden waar ik tot mijn blijheid een playstation zie staan. Ik koppel hem los en ren ermee naar boven. Daar aangekomen koppel ik hem weer aan op de tv in onze slaapkamer. Ik kijk Louis blij aan en duw 'fifa 13' erin. Ik klop naast me op het bed. 'Kom.' zeg ik.

    | In mijn vorige posts staat dat ze naar de keuken was gegaan om deze op te ruimen en ze is vervolgens voor de televisie gaan zitten. (: Maar goed, ik stuur haar wel jouw kant op. |

    Aubree Jeanette Sinclair
    Na enige tijd begonnen mijn ogen pijn te doen en besloot ik dat ik het beste op bed af kon gaan. Met een licht verdoofd gevoel drukte ik de televisie uit waarna ik mezelf langzaam de trap op dwong. Het was een zeer bizarre dag geweest, en één die ik voorlopig niet meer zou vergeten.
    Mijn wenkbrauwen fronsten zich dan ook toen ik Chiara tegen de deur van Louis' kamer zag leunen. Een lichte zucht verliet mijn lippen toen ik mijn hand op haar schouder legde. 'Chiara, wat doe je?' Ik probeerde haar reactie te peilen, hoewel een deel van me maar al te goed besefte dat ze weer eens iemand aan het afluisteren was. Ik begreep gewoon niet waarom ze dat zou willen: niemand zou het haar kwalijk nemen als ze even naar binnen ging om te vragen hoe het met Harry was, toch? Alhoewel.. misschien was dat iets wat alleen ik zou doen. Maar voor nu wilde ik vooral mijn kamer. Bovendien was Harry me een verklaring schuldig en ik durfde te wedden dat ik die pas morgen zou kunnen krijgen.
    Mijn ogen gleden opnieuw naar Chiara terwijl ik afwachtte op wat ze te zeggen zou hebben. Ze was degene waarmee in het best bevriend was, en tijdens de optredens waren wij het die de gekste dingen uithaalden maar ze kon ook een andere kant hebben die ik minder bij haar vond passen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Semper schreef:
    [Nog iemand voor Payton of Leeyum?]


    Liam kan Yara wel meeten?

    ALLSTARSx schreef:
    (...)

    Liam kan Yara wel meeten?


    [Eennnn waar is Yara?]

    [ bericht aangepast op 24 maart 2013 - 17:38 ]


    Do what people say you can't.

    Louis William Tomlinson

    Voor de vierde keer schrok ik me dood, en stopte onmiddellijk met het liedje te zingen. Ik moest daar echt wat aan doen. Dit keer moest ik zachtjes lachen, omdat ik merkte dat het Harry was. Toen hij vroeg of we wat zouden doen, knikte ik gelijk. Al snel was Harry verdwenen, waarbij ik even raar keek. Ach ja, hij zou vast wat gaan halen. Al snel kwam ie terug. Een grijns ontstond er op mijn gezicht toen ik de playstation zag. Harry stopte fifa 13 erin, en klopte naast hem op het bed. Als een debiel klom ik op het bed, en ging naast hem zitten. 'Haz?' vroeg ik hem. 'Ik ga je inmaken' Mijn stem klonk wat harder, en ik pakte een controller. Na even twijfelen, had ik toch maar een voetballer gekozen. Toen pas kreeg ik door dat Marie-Anne er nog was. Maar ik negeerde haar, gewoon omdat ik geen zin had in toekijkers. 'Kies, Harreeh. Ik wil beginnen' zeurde ik, alweer als een kind van vier. Ongeduldig begon ik heen en weer te wiebelen. Alles van bezorgdheid was weg. Dat was mijn taak niet, ik was de mentaal gestoorde. De zorgen gaven we wel aan Liam. Arme Liam, hoe kon hij het überhaupt uithouden?


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Semper schreef:
    (...)

    [Eennnn waar is Yara?]


    || In de keuken. Sorry voor de late reactie, quizlet lag er bij mij uit ;c ||

    [haha, bij mij ook dus je was niet de enige (:]

    Liam James Payne

    Ik had het huis een beetje verkend. En soms een glip van de andere gezien. Ik loop weer terug naar beneden en dan naar de keuken. Terwijl ik loop neurie ik Kiss You. Ik had een beetje dorst gekregen. Ook vroeg ik me af op iemand de lepels al had weggedaan. Ik loop de keuken in. Er staat een meisje. Net van The Lost Girls dus was ze onbekend. Joh Liam... Ik pak een glas uit de kast en vul die met water. Ergens anders had ik geen zin in. 'Hoi, jou ken ik niet.' glimlach ik. 'Ik ben Liam.' Ik gooi het glas ik drie slokken naar achter en zat het dan weer neer. 'En jij?'

    [wat een kutpost]


    Do what people say you can't.

    Marie-Anne Sophia Carter

    Harry was al wat hersteld, gelukkig. "Weet je, nu we toch in dit huis zijn, kunnen we je net zo goed helpen." Grinnikte ik. Zuchtend keek ik naar Louis. "Je begrijpt me niet. Chiara is een schat van een meid, maar als ze heel aardig tegen een jongen is, wilt ze gewoon haar record breken. Met hoeveel jongens ze naar bed is gegaan." Zei ik en haalde mijn schouders op. Oké, ik praatte nu verkeerd over Chiara. "Ze probeert iedereen om haar vinger te winden." Vervolgde ik. Ik wilde niet dat Louis verdrietig werd. Ik grinnikte even. "Chiara trekt verkeerde conclusie's." Lachte ik. Wat een goed moment van Chiara om het tegen me te vertellen. "Dus.." Mompelde ik en keek Louis met een grote glimlach aan. Het werd nog interessant in dit huis. Met onbekende mensen en beroemde mensen, maar ik vond mezelf niet beroemd.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    (IK KON DE HELE TIJD NIET OP Q ARGH)


    I don't want you to die, I want you to suffer.