• De meeste fans waren door gedraait, zo erg dat er een heleboel celebritys waren die beschermt moesten worden. Bescherment door fans van andere en hun hate, of door hun eigen doorgedraaide fans. De gene die daar het meeste last van hadden, One direction en The lost girls worden in een huis gestopt om ze te beschermen. Zonder fans en zonder haters. Om de fans te laten begrijpen dat hun idool niet anders is dan hun worden er 10 jongeren in hetzelfde huis gestopt. Die fans zullen uitvinden hoe weinig ze eigenlijk echt verschillen. Wat zal er allemaal gebeuren in het huis? Zal er haat of liefde ondstaan?
    De keuze is aan jullie


    Okey dus het idee is 5 meisjes en 5 jongens worden in een huis gestopt samen met de jongens van 1D en de meisjes van de zogenaamde wereldberoemde girlband TLG (the lost girls)

    Natuurlijk de standaart RPG regels

    -Geen gevechten buiten het verhaal om
    -Niemand buitensluiten
    -Minimaal 3 gegels
    -Maximaal 3 rollen
    -De Q-let huisregels
    -als ik niet online ben of iemand dan zo lief wil zijn een nieuw topic te openen


    De rollen
    One direction
    Liam Payne - Semper
    Zayn Malik - BigFatLiar
    Harry Styles - RedShot
    Louis Tomlinson - Sidestap
    Niall Horan - Panday

    The Lost Girls
    -DamnBieber
    Aubree Jeanette Sinclair - Phrases
    Payton Wren Perosser - Semper
    Lynn Anne Rhine - ilseee
    Marie-Anne Sophia Carter - Lavigna

    Onbekende meisjes
    Rosemary Kingston - BigFatLiar
    Yara Middow - RedShot
    Carmen Oriana Pasqualini - SideStap
    Maddelena 'Maddy' Nova Adams - Pebble

    Onbekende jongens
    Vincent 'Vince' Nathaniel Rain - Pebble
    Dille Thomas Jenson - Pushing


    Kamer indeling
    Kamer 1
    Liam. Niall en Vincent


    Kamer 2
    Zayn, Louis, Harry en Dille


    Kamer 3
    Aubree, Payton en Carmen


    Kamer 4
    Lynn, Maddelena en Rosemary Kingston


    kamer 5
    Marie-Anne, Chiara en Yara Middow


    Le house

    [ bericht aangepast op 25 maart 2013 - 19:19 ]


    Dont say why me, say try me

    (Kom eraan (: )


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    | Ik probeer steeds beter te worden. :] |

    Aubree Jeanette Sinclair
    Ik was bijna opgesprongen toen Harry naar beneden kwam. Ik had naar hem willen roepen dat ik popcorn had en een verschrikkelijk oubollig plot bekeek maar slikte mijn woorden in toen ik hem bijna rennend naar boven zag gaan. Als ik iets had geleerd van de jongen, was het wel dat hij dat nooit zou doen zonder iets tegen me te hebben gezegd. Enigszins bezorgd sprong ik dan ook op, om vervolgens met enige aarzeling naar zijn kamer te gaan zoeken. Misschien was ik iemand die iedereen achterna liep, maar ik zag het altijd als een minimale vorm van overbezorgdheid. Ik kon er gewoon niet tegen als er iets mis was met anderen. En ik vroeg me af of het mijn schuld was, omdat Louis weg was gegaan nadat ik was gekomen. Ik wist het niet precies.
    Verward stapte ik dan ook zijn kamer binnen. Alles wat ik niet had verwacht trof ik aan. Een hyperventilerende Harry - als een baby opgekruld en het enige dat mij lukte was een mislukte verontschuldiging mompelen. Het was dan ook volledig op de automatische piloot dat ik naar zijn bed dook om hem tegen me aan te trekken. Het was iets dat ik had geleerd van een vriendin, toen ze in een depressieve fase zat.
    Zachtjes gleden mijn vingers door zijn krullen, die ik tegelijkertijd uit zijn gezicht probeerde te strijken en hem daarmee zachtjes probeerde te sussen.
    'Harry, ik weet niet precies wat er is gebeurd maar.. ik ben er. En normaliter gezien zou ik allesbehalve bij een half vreemde jongen in bed zijn gekropen maar.. wat iemand wel niet doet als je een ander wilt helpen. Ik hoop niet dat het mijn schuld is. Het was maar een grapje dat de halve populatie me nu haat, en ik wilde echt niet dat Chiara je onder water duwde. Het spijt me ook dat ik op je sprong, dat was niet erg aardig..' Ratelde ik zachtjes, met een lichte frons boven mijn ogen. Een slechte gewoonte als ik iemand moest troosten: ik voelde me altijd zo schuldig.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    | Awh. Sorry. Ik schreef mijn post al. SORRY! :c|


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Marie-Anne Sophia Carter

    Ik keek geconcentreerd naar Daniel Craig die een man probeerde te vermoorden, maar uiteindelijk zelf van de trein afviel en dood was. Opeens hoorde ik een luide bonk, daarna volgde er weer een. Ik fronste even en zette de film op pauze. Nogal bang en nieuwsgierig liep ik naar de plek waar het kabaal vandaan kwam. Voor dit soort dingen was ik altijd bang voor, wat als het een crimineel was die had ingebroken en ons probeerde te vermoorden? Of het was een dief die iets probeerde te stelen. Of het was een enge oude man die één van ons probeerde te ontvoeren.. Nee. Uiteindelijk vond ik Harry hyperventilerend aan. "Harry? Gaat het wel?" Vroeg ik ietwat in paniek. Straks was ik te laat. Nee, Marie. Idioot, zo moest je niet denken. "Oké. Wat en waar moet ik wat halen?" Ik keek Harry aan en pakte zijn polsen vast. "Daarna leg je me alles uit." Ik zuchtte even.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Chiara Bella Love

    ''Hoi Louis'' zewg ik vrolijk. Mijn vrolijke gezicht veranderd metteen wanneer ik Louis gezicht zie. ''Is er iets met Aubree gebeurd?'' Ik wacht niet op een antwoord en spring op. ''Doei Louis ik zie je later. Opgelucht haal ik adem als ik Aubree op een stoel een film zie kijken. Ik denk dat ik met Aubree toch een vastere band heb dan met de andere. We zijn net zussen. Geiriteerd kijk ik op naar Harry die tegen een muur staat te bonken. ''Godverdomme mogooltje wil je jezelf dood maken ofzo'' gil ik. Met een snelle pas heb ik hem in een houdgreep. ''Dit huis moet nog heel blijven hoor'' sis ik en laat hem los om optestaan en mijn kleren aftekloppen. Harry gaat als een baby opgekruld zitten en nu pakt Marrie hem bij zijn polsen pakken en Aubree hem zit te sussen met woorden. Mijn ogen worden groot. Dat was vast de reden dat Louis zo boos was. Ik kijk Harry kwaad aan en draai me dan om. Met een klap gooi ik de buitendeur dicht en ga weer naast Louis zitten. ''Ik weet waarom je boos ben''

    [ bericht aangepast op 23 maart 2013 - 22:35 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    | Iedereen is weer helemaal door elkaar. :c |


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Uhm, Niall was ook naast Louis komen zitten en er zijn nu ook 2 mensen naar Harry gegaan ;p]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Post aangepast


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    (Haha :'D Ik heb ondertussen vreselijke hoofdpijn.)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    ||@DamnBieber; Ik snap je post niet helemaal||

    [ bericht aangepast op 23 maart 2013 - 22:38 ]

    | Ik denk toch dat we een volgorde van posten moeten gaan overwegen. Iedere keer zo'n situatie met overlopende posts is ook niet echt leuk. :3 |


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Even wachten wat Harry te zeggen heeft. Ik wil geen Larry-ruzie :<]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Sidestap schreef:
    [Even wachten wat Harry te zeggen heeft. Ik wil geen Larry-ruzie :<]


    || ik ook niet, maar ik ga nu schrijven en er komt een laaaang stukje, hoop ik xd ||

    | Good luck! ^-^ En ik hoop dat we daarna niet weer in de knoop komen. :') |


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    ll @Allstars ik ook niet echt kom erdoor dat ik hem moest aanpassen. Ik denk niet echt dat we een volgorde moeten doen want ik deck dat het edan echt lang gaat duren voor je weer kan reageren)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,