• De meeste fans waren door gedraait, zo erg dat er een heleboel celebritys waren die beschermt moesten worden. Bescherment door fans van andere en hun hate, of door hun eigen doorgedraaide fans. De gene die daar het meeste last van hadden, One direction en The lost girls worden in een huis gestopt om ze te beschermen. Zonder fans en zonder haters. Om de fans te laten begrijpen dat hun idool niet anders is dan hun worden er 10 jongeren in hetzelfde huis gestopt. Die fans zullen uitvinden hoe weinig ze eigenlijk echt verschillen. Wat zal er allemaal gebeuren in het huis? Zal er haat of liefde ondstaan?
    De keuze is aan jullie


    Okey dus het idee is 5 meisjes en 5 jongens worden in een huis gestopt samen met de jongens van 1D en de meisjes van de zogenaamde wereldberoemde girlband TLG (the lost girls)

    Natuurlijk de standaart RPG regels

    -Geen gevechten buiten het verhaal om
    -Niemand buitensluiten
    -Minimaal 3 gegels
    -Maximaal 3 rollen
    -De Q-let huisregels
    -als ik niet online ben of iemand dan zo lief wil zijn een nieuw topic te openen


    De rollen
    One direction
    Liam Payne - Semper
    Zayn Malik - BigFatLiar
    Harry Styles - RedShot
    Louis Tomlinson - Sidestap
    Niall Horan - Panday

    The Lost Girls
    -DamnBieber
    Aubree Jeanette Sinclair - Phrases
    Payton Wren Perosser - Semper
    Lynn Anne Rhine - ilseee
    Marie-Anne Sophia Carter - Lavigna

    Onbekende meisjes
    Rosemary Kingston - BigFatLiar
    Yara Middow - RedShot
    Carmen Oriana Pasqualini - SideStap
    Maddelena 'Maddy' Nova Adams - Pebble

    Onbekende jongens
    Vincent 'Vince' Nathaniel Rain - Pebble
    Dille Thomas Jenson - Pushing


    Kamer indeling
    Kamer 1
    Liam. Niall en Vincent


    Kamer 2
    Zayn, Louis, Harry en Dille


    Kamer 3
    Aubree, Payton en Carmen


    Kamer 4
    Lynn, Maddelena en Rosemary Kingston


    kamer 5
    Marie-Anne, Chiara en Yara Middow


    Le house

    [ bericht aangepast op 25 maart 2013 - 19:19 ]


    Dont say why me, say try me

    Aubree Jeanette Sinclair
    Ik was blij dat het goed zou komen met de jongen, hoewel ik toch echt nog terug zou komen op een ''waarom.''
    'Gaan jullie maar. Ik blijf hier.' Weifelend gleden mijn ogen over de twee jongens, tot ik er zeker van was dat ik echt niet meer nodig zou zijn en een waterige glimlach zich rond mijn lippen wrong.
    'Je roept maar als je me nodig hebt, Louis.' Prevelde ik zachtjes, waarna ik mijn hand kort op zijn schouder legde en vervolgens richting de deur liep. Het eerste dat ik nu wilde doen was mijn hartslag binnen mijn ribben houden. Daarnaast stond de film nog aan en was de keuken nog ongetwijfeld een grote bende.
    De lichten knipperden aan toen ik deze voorzichtig indrukte en met enige schoonmaakmiddelen de sporen van vanmiddag probeerde uit te wissen. Het deeg en min of meer alle, overige troep. Het was een oude gewoonte geworden en het was niet zo erg. Bovendien stond ik graag in een schone keuken en met alle adrenaline in mijn aderen kon ik toch niet aan slapen denken. Zachtjes murmelde ik het laatste nummer dat onze manager ons had gegeven, terwijl ik de deeg van mijn handen probeerde te krijgen en de popcorn in de prullenbak gooide.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Marie-Anne Sophia Carter

    Ik keek op en een zacht pufje verliet mijn mond. Ik was nogal bezorgd over Harry, het was nu wel duidelijk dat het over Louis ging, maar ik was allang blij dat het wel klaar was. "Lou? Gaat het wel met hem?" Vroeg ik en veegde mijn tranen weg. Ik stond op en plofte naast Louis neer. Soms was het moeilijk om iemand's stemming te zien, op dit moment bij Louis. "Hoe gaat het met jou?" Ik keek hem aan en glimlachte licht. "Oh en je moet voor Chiara oppassen. Ze is de.. Hoe zeg je dat.. Slet van onze groep." Grinnikte ik. Ik kon er wel mee leven, maar soms was het ook gewoon veel te overdreven. Ach ja. Ik was zeg maar de rare.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Harry Styles.

    Vermoeid open ik mijn ogen en kom tot de conclusie dat iemand mij op een bed heeft gelegd. Ik zie Louis en Marie staan. 'Louis..' Mompel ik zacht, maar hard genoeg dat hij het kan horen. 'Sorry, het is allemaal mijn schuld, mijn schuld.' Fluister ik. Ik voel dat ik al wat meer energie heb dan net en daarom sta ik ook op. Ik trek hem in een knuffel en begraaf mijn hoofd in zijn nek. Daarna geef ik hem een kusje. 'Dankje, voor alles. Dankje Louis.' Zeg ik dan. Ik richt me dan tot Marie en geef haar ook een knuffel en een kus. Aubree en Marie beginnen al veel meer voor me te betekenen dan de rest. Louis was natuurlijk altijd al mijn nummer één. Ik loop weer terug naar bed en ga erin liggen. Ik wenk dat ze moeten komen maar voordat ze het kunnen zien val ik alweer in slaap.

    [wow slecht stukje ;s ]

    Aubree Jeanette Sinclair
    Het huis leek verrassend stil, voor een plek waar zoveel mensen zouden moeten zijn. Er rolde een zachte zucht over mijn lippen toen ik de schoonmaakspullen terug op hun plek legde en mijn lokken achter mijn oor streek. De aftiteling liep tot zijn einde en de film dreigde opnieuw te beginnen toen ik me op de bank liet zakken. Ik had de lichten uitgedaan en dus vormde de televisie in een hoek van de kamer de lichtbron van de ruimte.
    De afstandsbediening lag netjes naast mijn telefoon op de tafel toen ik deze voorzichtig in handen nam. Gelukkig merkte ik dat mijn handen al bijna niet meer trilden. Er was niet veel op tv, voornamelijk kinderprogramma's en enkele talkshows. Ik kantelde mijn hoofd iets toen ik mtv had gevonden en legde de afstandsbediening naast me neer terwijl ik de lyrics op het scherm volgde. Kiss you, One Direction. Hoe toepasselijk. Ik schudde mijn hoofd terwijl zich een waterige glimlach rond mijn lippen vormde. Het was zo absurd te bedenken dat zulke laconieke jongens zo anders konden zijn als de camera's uit waren.
    Ik trok mijn beneden op zodat ik mijn kin op mijn knieën kon laten rusten en staarde bedachtzaam naar de veranderende beelden. Ik was moe, maar ik wist dat slapen niet bepaald tot mijn mogelijkheden hoorde. Mijn tanden zonken weg in mijn onderlip terwijl ik mijn armen rond mijn benen klemde en toezag hoe de volgende muziekvideo zich aankondigde.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    | Stupis Quizlet. -_- |

    [ bericht aangepast op 24 maart 2013 - 15:53 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Louis William Tomlinson

    Mijn hoofd draaide zich om baar Marie-Anne. 'Ja. Zijn ademhaling is weer in orde. Dit is al vaker gebeurd, vandaar die puffer. Eén keer midden op straat, tussen de paparazzi. Dat was verschrikkelijk' murmelde ik. Ik perste een klein glimlachje op mijn gezicht, terwijl ik weer naar Harry keek en zachtjes over zijn wang aaide. 'Het gaat wel goed. Alhoewel sommigen opmerkingen die ik net heb gehoord, wat minder waren. Zoals wat Chiara tegen jou zei. Mijn vriendin en ik zijn nog geen week uit elkaar' grinnikte ik. Verbaasd keek ik Marie-Anne weer aan. 'Slet? Ze is heel aardig. Ik kan me niet voorstellen dat ze een slet zou zijn' sputterde ik tegen. Net toen ik door wilde gaan, hoorde ik Harry. 'Nee! Haz, ik had niet tegen je moeten schreeuwen. Ik had rustig moeten doen. Dit komt gewoon door mij. Maar het belangrijkste is, is dat alles weer goed gaat' mompelde ik. Ik sloeg mijn armen stevig om Harry heen, en drukte een kusje op zijn hoofd. Daarna ging ie naar Marie-Anne, om vervolgens weer in bed te gaan liggen. 'Slaap lekker, Hazza. Hou van je' glimlachte ik, waarbij ik hem nog een kusje op zijn wang drukte.

    [ bericht aangepast op 24 maart 2013 - 16:26 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Even aanpassen]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Marie-Anne Sophia Carter

    Harry was al wat hersteld, gelukkig. "Weet je, nu we toch in dit huis zijn, kunnen we je net zo goed helpen." Grinnikte ik. Zuchtend keek ik naar Louis. "Je begrijpt me niet. Chiara is een schat van een meid, maar als ze heel aardig tegen een jongen is, wilt ze gewoon haar record breken. Met hoeveel jongens ze naar bed is gegaan." Zei ik en haalde mijn schouders op. Oké, ik praatte nu verkeerd over Chiara. "Ze probeert iedereen om haar vinger te winden." Vervolgde ik. Ik wilde niet dat Louis verdrietig werd. Ik grinnikte even. "Chiara trekt verkeerde conclusie's." Lachte ik. Wat een goed moment van Chiara om het tegen me te vertellen. "Dus.." Mompelde ik en keek Louis met een grote glimlach aan. Het werd nog interessant in dit huis. Met onbekende mensen en beroemde mensen, maar ik vond mezelf niet beroemd.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Chiara Bella Love ll Sorry voor mijn dislectie . Voor de mensen die het niet weten ik ben dislecties en ik gebruik zoveel mogelijk mijn verbeter knop ll

    Raar kijk ik Louis aan die opspringt en wegrent. ''Die heeft stemwisselingen'' mompel ik tegen niemand in het bijzonder. Ik wrijf even over mijn buik heen. Toen ik 16 was zou ik een kind krijgen. Helaas was de vader van het kind het er niet mee eens en heeft hij me een trap in mijn buik gegeven zodat het kind dood zou gaan. Dat is hem nog gelukt ook. Ik stop even met mijn pas als ik mijn naam hoor in een kamer. ''Oh en je moet voor Chiara oppassen. Ze is de.. Hoe zeg je dat.. Slet van onze groep." Mijn ogen worden even groot maar niet voor lang want ze gaan verder naar woedend. Mijn eigen vriendin zegt dat over mij terwijl ze die jongens überhaupt nog maar 4 uurtjes kent en het mij nog niet gezegd heeft. Met vuurspuwende ogen ga ik tegen de deur staan om alles duidelijker te horen.

    [ bericht aangepast op 24 maart 2013 - 16:25 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    [Zo. Nu alweer met Lou reageren, haha]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    | Iemand die Aubree gezelschap wil houden? :] |


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [grrr, ik heb vet veel huiswerk :( ik kan dus nu niet reageren..]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    ll Doe de deur anders open en dan zie je Chiara ll


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    | Wie bedoel je? |


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    ll Aubree AKA jij AKA Phrases ll


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,