• Ik heb niet echt een introductie. Dit topic is aangemaakt in verband met reacties op het topic "The Pokémon Games". Ik zag dat er diverse mensen waren die het wel leuk zouden vinden als er zo'n topic kwam. Dus hier is hij (: Mijn idee was om gewoon het verhaal van de serie en films te volgen: Een paar trainers die in de Contest willen uitblinken, en een paar trainers die de Gymbadges willen verzamelen. Ze gaan in 1 groep. Ik sta open voor commentaar.

Trainers:
    - Violet Aisha Hastings || Helium.
    - Cayleigh Abbygail Cleveland || Glucio.
    - Hayden Harris || Seaver
    - Fiora Myla Grey || Mavis
    - Rain Morales || Sofinite
    - Jillana Rose Avery || Malino
    - Aiden Jace Montoya || Malino
    - Tom Harris || Seaver
    - James Drew Polizzi || Malino
    - Oliver Emmett || Tolkienn
    - Arthur Joy Lepoid || Nyan
    - Jade Rae Dawn || HurtedHeart

Regels:
    ~ Geen Mary-Sue's of Gary Stu's
    ~ Minimaal 4 regels volschrijven
    ~ Naamsverandering doorgeven
    ~ +16 toegestaan
    ~ Off-Topic tussen haakjes, maar het liefst in het Praattopic
    ~ Max 3 rollen per account
    ~ Zeggen als je een langere tijd wegbent.
    ~ Gelieve niet te snel.

De wereld van pokemon.

Medetopicbeheerder: Seaver.

Praattopic.

[ bericht aangepast op 26 maart 2013 - 18:30 ]

These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

[Iemand zin in een gesprekje met de spontane vrolijke maar o zo snelle verliefde Oliver ^^]

[i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

Tom Harris
    Ik zwaaide vrolijk naar Oliver. Ik had er zin in. De wereld zien, nieuwe pokemons ontmoeten. Tuurlijk wilde k er zoveel mogelijk vangen maar daar ging het niet om. Violet en Jilana kwamen ook al aan. Ik zwaaide nog een keer vrolijk en gaf Hayden een elleboog. Hij keek me niet begrijpend aan, maar zwaaide daarna ook. Hij was soms een beetje traag van begrip en vergat soms dat hij manieren moest hebben, maar hij was wel aardig. .Mijn schoudertas was best wel zwaar en ik had het idee dat ik veel meer bij me had dan ik nodig had. Het kon me alleen niet heel veel schelen, aangezien het geen kwaad kon. Hayden daarentegen had wel wat meer mogen meenemen, hij zou zichzelf nog wel tegen komen. Dat wist ik gewoon. Arthur komt komt ook vrolijk aanlopen. Ik kijk even naar zijn Dewott. De mijne maakt wat ontevreden geluidjes en gaat achter mij staan. Nope, hij hield niet van competitie. "He, heeft iedereen er zin in?" Vroeg ik met een glimlach en sloeg mijn armen over elkaar.

We've lived in the shadows for far too long.

[Doe maar geen vrienden zijn, dat ze elkaar nog niet ontmoet hebben. Dan kan er ook nog een beetje meer gebeuren c:]

Tolkienn schreef:
    [Iemand zin in een gesprekje met de spontane vrolijke maar o zo snelle verliefde Oliver ^^]

(Tom wil wel. Of Hayden, maakt niet echt uit welk van de twee...)

Seaver schreef:
    (...)

(Tom wil wel. Of Hayden, maakt niet echt uit welk van de twee...)

[kies maar een haha ^^]

(iemand voor Arthur? )

I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

[Wie wil een van mijn personage's meeten? ^^]

El Diablo.

[Ik heb nog een aantal laptopproblemen, en ik hoop dat mijn laptop binnenkort terugkomt van de reparatie. Tot die tijd mogen jullie mijn personage wel een klein beetje sturen (; Maar ik zit nu op de laptop van mijn vriend dus ik kan wel een eerste post doen]

Fiora Myla Grey
    Ik werd wakker doordat ik iets vochtigs voelde tegen mijn wang. 'Wie is daar?' vroeg ik slaperig. Ik hoorde het spottende geluid van Gengar die me uit leek te lachen. Ik ging in een fractie van een seconde rechtop zitten in mijn bed. De grote ogen van Gengar keken me speels aan en ik lachte even mee. Vervolgens kleedde ik me aan en lachte ik om Gengar die mijn favoriete vest had aangetrokken, samen met een van mijn vele hoedjes. Toen ik zei dat hij ze af moest doen keek hij me smekend aan mijn zijn grote ogen dus ik besloot dat hij de pet op mocht houden. Gengar's dag kon schijnbaar niet meer stuk. Ook mijn moeder die ik tegenkwam tijdens het ontbijt vond het erg grappig staan. 'Misschien kan je wel in een pokemonmodewedstrijd meedoen, Gengar?' vroeg ik lachend. Gengar stak zijn tong uit en schudde vervolgens zijn kop. Na het ontbijt kuste ik mijn moeder gedag en ging op weg naar Nimbasa town, waar ik een groep mensen zag staan. Vast de mensen waar ik samen mee zou reizen. 'Hoi iedereen!' riep ik vrolijk. Ook Gengar zwaaide met zijn kleine pootje.

26 - 02 - '16

Violet Aisha Hastings.
    Ik klim van Torterra af en zet Vulpix neer op de grond. Die springt meteen enthousiast naar een jongen en klimt via de schouder omhoog. 'Vulpix!' roep ik weer. Ik lach. 'Vindt je het erg?' vraag ik. Ik aai torterra even over de kop. Hij maakt een instemmend geluidje. Vulpix reageerde op Torterra, en ik keek vervolgens naar de jongen. Torterra doet me na, wat waarschijnlijk een grappig beeld opleverd. 'Vulpix, kom eens hier.' zeg ik streng. Ze doet haar hoofd schuin en maakt het zich gemakkelijk op de schouder van de jongen. 'Ehm...' mompel ik.

[Vrij om te reageren ^^]

[ bericht aangepast op 16 maart 2013 - 14:47 ]

Tolkienn schreef:
    (...)
    [kies maar een haha ^^]

(Ik doe Hayden wel (: Tom is nog steeds vrij voor wie met hem wil praten^^)

(@Helium is het goed dat je Vulpix op Arthur gesprongen is? :3 )

I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

Nyan schreef:
    (@Helium is het goed dat je Vulpix op Arthur gesprongen is? :3 )

Tuurlijk. Link naar praattopic.

Hayden Harris
    ik keek even met een schuin hoofd naar Grovyle, die alles om zich heen heel interessant leek te vinden. Ik lachte zacht en keek naar de andere. We zagen er allemaal zo verschillend uit, op mij en mijn broer na dan. Het enige waaraan je zou kunnen merken wie wie is zou de moedervlek in mijn nek zijn. Als je de moeder vlek niet mee telde, leken we precies op elkaar. Soms was dat vrij onhandig, maar soms was het ook heel erg leuk. "Hoe gaat het?" Vroeg ik aan Oliver. Ik herkende hem nog wel, ondanks dat ik sommige niet eens bij naam kende. De meeste kon ik van naam, omdat mijn moeder mij niet weg wilde laten gaan zonder dat ze wist m,et wie ik ging, wat op zich helemaal nergens op sloeg.

Malino schreef:
    [Wie wil een van mijn personage's meeten? ^^]

El Diablo.

Oliver Emett

"hoe gaat het?" vraagt Hayden, die bij me is komen staan. Hij lijkt verdomd veel op zijn broer. Ik heb ze nooit uit elkaar kunnen houden. Ik herken ze van mijn vorige reis. "Het gaat goed, en met jou?" vraag ik met een vriendelijke glimlach. Ik haal Pichu die behoorlijk vervelend begint te doen van mijn schouder. "Ja we gaan zo. Rustig aan. Ga anders maar met een andere pokemon spelen" Ik zet Pichu op de grond die dan even zijn tong uit steekt en dan begint rond te lopen. "in de buurt blijvenn" waarschuw ik. "ondertussen al wat meer pokemon gevangen?" vraag ik dan aan Hayden