• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - Bonacieux
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -Bonacieux
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimes
    Harper Brianna Lovely - Bonacieux
    Hayden Fitch - jaimes

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimes
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - Bonacieux
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimes

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimes
    Luna Day - jaimes
    Vanessa Elenore Woods - Bonacieux
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Bonacieux
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - Bonacieux
    Iris Charlotte Michaëls - Bonacieux

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - Bonacieux

    FAMILIES


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake
    Ik ga naast haar liggen en besef dat ze wakker is of ja... mentaal wel.
    Ik trek haar dichter en streel door haar haren.

    Drew
    'Je bent gewoon... geweldig.' zucht ik en druk een kusje op haar lippen. Ik trek haar tegen me aan terwijl ik nog wat nahijg.
    Mijn hand streelt over haar rug.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Het is raar, ik heb dit weleens eerder mee gemaakt. Je bent dan helemaal uitgeput en kan helemaal niets meer, maar je bent wel wakker. Je hebt gewoon geen energie, alsof je laptop in slaapstand is. Hij staat wel aan, maar doet niets. Ik voel hoe Jake me dichter naar zich toe trekt en door mijn haren streelt. Normaal kan ik best een nachtje doorgaan, maar met alle bezigheden van de laatste tijd en het feit dat ik zwanger ben. Nu kan ik echt niet meer om die buik heen, van de zwangerschap, het is nu echt duidelijker te zien weer.

    Michelle Fox
    'Weet ik,' zeg ik met een lachje als hij zegt dat ik geweldig ben. Hij kust me. 'Weet je dat ik het echt verschrikkelijk sexy vind als je gromt.' Drew hijgt nog wat na en streelt ondertussen over mijn rug. Ik druk een paar kleine kusjes op zijn borstkas.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jaimes schreef:
    [...Is het gemeen als ik zeg dat ik het leuk zal vinden als Nick het uitmaakt :Y)... hoewel... ik wil niet dat Nick alleen is....]

    Hayden Fitch
    'Ja hoor, ei is prima voor mij,' glimlach ik naar Nick. Ik vind het leuk als hij me aan mijn hand meeneemt naar de keuken, dat zijn gewoon van die kleine gebaren waardoor ik weet dat het goed zit tussen Nick en ik. Hij vraagt dan naar of ik weet dat hij hiervoor even weg was. 'Ja, aangezien ik toen alleen was, waar was je heen?' vraag ik en ik leun tegen het aanrecht aan.


    Nick
    'Ja hoor, ei is prima voor mij,' andwoort ze glimlachend, en wanneer ik vraag of ze weet dat ik hiervoor even weg was, andwoord ze dat ze dat weet en vraagt waar ik heen was. 'Ik was naar Luna' Antwoord ik, 'Eigenlijk vanplan haar te vermoorden, maar Leslie kwam ertussen.' Zeg ik dan. 'Toen ik wegging was ik kwaad en lette ik niet op waar ik verscheen en wie het zag.' Zeg ik dan vervolgens en herinner me dat ze niets weet over Demonenjagers. 'Je kent vast wel van die fantasieverhalen over vampieren en vampierjagers.. Zulke jagers heb je ook voor demonen, mensen die er hun beroep van maken ze te vermoorden.'


    Don't be like the rest of them, darling

    Drew
    ik lach even zachtjes en als ik terug normaal ademhaal, til ik haar op en draag haar naar de badkamer.
    'Douchen.' glimlach ik.

    Jake
    Ik streel zwijgend over haar rug nog steeds. Ik druk kusjes op haar gezicht.
    Het deken trek ik over ons heen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Sorry Jaimes, had een Rep. Natuurkunde ._. Ik ga zo wat schrijven ^^


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Geeft niets darling, ik ga zo ook een stukje schrijven voor de anderen. Ben eindelijk klaar met een PO :Y)


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Day
    Jake's aanwezigheid is echt een geruststelling. Zijn zachte lippen die ik over mijn gezicht heen voel en uiteindelijk val ik zelfs weer in slaap daardoor. Normaal gesproken blijf ik wakker liggen en moet zo lang rusten, totdat ik weer gewoon energie heb om iets te doen.

    Michelle Fox
    Ineens tilt Drew me op en ik slaak een kleine gil. Hij draagt me en zegt dat we gaan douchen.
    'Die paar meters had ik best wel zelf kunnen lopen,' zeg ik plagerig tegen Drew.

    Hayden Fitch
    Ik frons als Nick begint met dat hij naar Luna toe was. Als hij dan verder gaat, glijdt er toch een glimlach over mijn gezicht. Luna vermoorden klinkt uitstekend, maar helaas heeft hij zich tegen laten houden door dat andere rot kind. 'Hoe bedoel je ze kwam ertussen? Je had Luna haar hoofd er toch gewoon kunnen afrukken?' Nick doet me een beetje schrikken als hij vertelt over mensen die op demonen jagen. Mensen zoals Nick en ik dus. 'Zijn die overal? Kunnen ze zo ineens dit huis in komen en ons doden?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jaimes schreef:
    Hayden Fitch
    Ik frons als Nick begint met dat hij naar Luna toe was. Als hij dan verder gaat, glijdt er toch een glimlach over mijn gezicht. Luna vermoorden klinkt uitstekend, maar helaas heeft hij zich tegen laten houden door dat andere rot kind. 'Hoe bedoel je ze kwam ertussen? Je had Luna haar hoofd er toch gewoon kunnen afrukken?' Nick doet me een beetje schrikken als hij vertelt over mensen die op demonen jagen. Mensen zoals Nick en ik dus. 'Zijn die overal? Kunnen ze zo ineens dit huis in komen en ons doden?'


    Nick
    'Hoe bedoel je ze kwam ertussen? Je had Luna haar hoofd er toch gewoon kunnen afrukken?' Vroeg ze, en ze verbaasde me eigenlijk met haar koudbloedigheid, het was namelijk niets voor haar. 'Moeilijker dan het lijkt' Zeg ik dan, 'Zijn die overal? Kunnen ze zo ineens dit huis in komen en ons doden?' Vraagt ze, 'Nee, niet dit huis, in dit huis kunnen geen demonenjagers komen. Jagers kunnen amper verschil zien tussen een mens en een demon, je moet er alleen op letten dat je niet verschijnt in een druk gebied enzovoord.' Zeg ik dan, 'In ieder geval, die jager had me te pakken gekregen' en ik trek mijn shirt op om het verband daarom te laten zien, 'en Luna kwam net optijd binnen stormen' Voegde ik er aan toe.


    Don't be like the rest of them, darling

    Hayden Fitch
    'Moeilijker dan het lijkt,' zegt Nick en ik haal mijn schouders op. 'Ik wil het best wel een keer proberen.' Ik kijk Nick aan en meen echt wat ik zeg. Heel die tweeling komt de hele tijd tussen Nick en mij in. Zulk soort dingen wordt je gewoon helemaal zat. 'Nee, niet dit huis, in dit huis kunnen geen demonenjagers komen. Jagers kunnen amper verschil zien tussen een mens en een demon, je moet er alleen op letten dat je niet verschijnt in een druk gebied enzovoort.' Weer frons ik. 'Kunnen ze dit huis niet binnen komen omdat ze gewoon niet weten dat je een demon bent, of kunnen ze dat om een andere reden niet?' Ik schrik er weer van als Nick ineens een verband aan me laat zien. 'Waarom kwam Luna binnen stormen? Ik vind het nogal vaag wat je allemaal vertelt, ik kan het niet begrijpen. Eerst wil je Luna vermoorden, dat kan ik zeker wel begrijpen, maar dan komt ze ineens binnenstormen bij jou om wat? Je te helpen?' Mijn stem is een beetje met sarcasme, aangezien ik het me gewoon niet kan voorstellen. Dan zet ik een stap naar voren om beter naar het verband te kijken. 'Heb je nog pijn?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {AGH. Ik heb een tweestrijd, ik weet niet of ik het nu wel of niet moet uitmaken tussen Hayden en Nick.. Jij mag kiezen x'D Weetje, als hij weer single is, kan Leslie hem proberen te koppelen in de tweede generatie x'D}


    Don't be like the rest of them, darling

    Maak het uit :Y)

    En laat hem een opmerking maken over haar koelbloedigheid ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Zucht.. Maar ik weet niet hoe :c Kunnen we niet gewoon verder spoelen en doen dat ze het uigemaakt hebben? x'D}


    Don't be like the rest of them, darling

    No...... Niet verder spoelen D:

    Dit is juist zo leuk D: misschien dat Nick ineens iets zegt, omdat ze weer zo koelbloedig doet; Je bent echt verandert blablabla ik maak het uit..

    En dan nog je eigen vormgeving :Y)


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    :ccc


    Don't be like the rest of them, darling

    Hayden kan het ook uitmaken, omdat Nick niet alles vertelt of dingen voor hem achter houd?


    Don't be like the rest of them, darling