• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - Bonacieux
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -Bonacieux
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimes
    Harper Brianna Lovely - Bonacieux
    Hayden Fitch - jaimes

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimes
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - Bonacieux
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimes

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimes
    Luna Day - jaimes
    Vanessa Elenore Woods - Bonacieux
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Bonacieux
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - Bonacieux
    Iris Charlotte Michaëls - Bonacieux

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - Bonacieux

    FAMILIES


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Neolaia schreef:
    ( Jaa is goeed hoor Jaimes klinkt goed ^^ )

    Rachelle Lemmons

    Blijkbaar had ik John uit zijn grdachte gehaald. Hij keek voor zich uit en ik kreeg een simpel hmm te horen. 'Ik heb eigenlijk geen ideeën, liefje,' vervolgt hijterwijl hij naar ons kindje staart Ik glimlach bij het zien van zijn blik. 'Ik ook niet, wel wat ideeen, maar meer ook niet..'
    'Ik wil wel graag twee namen en dan een achternaam. Misschien iets van Rosalie als eerste naam?' Nu kijkt hij mij aan en trekt me naast zich. Zijn arm laat hij om mijn middel liggen en hij drukt een kus op mijn wang. 'Tenzij jij die naam niet mooi vindt, natuurlijk.' Zijn hand strijkt een lok uit mijngezicht en hij zucht dan ook een keer zachtjes. Bij de naam Rosalie glimlach ik zachtjes. Het is een mooie naam en wanneer zijn lippen mijn wang raken krijg ik een vreemd gevoel in mijn buik. Hetzelfde gevoel dat je krijgt wanneer je nerveus wordt, alleen is dit een fijn gevoel. Ik ga iets dichter bij hem zitten en laat mijn hoofd op mijn schouder rusten. 'Rosalie is prachtig lief.' Zeg ik dan met een zachte, maar warme stem. 'Wat dacht je van Aubrey als tweede naam?' Ik glimlachte even. Aubrey was eigenlijk mijn tweede naam.. alleen stelde ik mezelf nooit zo voor.
    'Hoewel we niet echt samen of wat dan ook zijn. Wil ik wel dat ze jou achternaam heeft. Als jij dat natuurlijk ook wilt.'
    Ik trek ons een stukje verder naar achteren zodat we liggen en ik zucht zachtjes en sluit even mijn ogen.
    'Ik denk dat mijn ouders er ondertussen ook wel van weten,' zegt hij dan en ik kijk hem even aan. Mijn vingers vormen cirkels op zijn borst en ik knik. 'Je gaat ze toch wel opzoeken eh..' zeg ik dan. 'Ontwijken heeft namelijk geen zin. '
    'En hoe voel jij je?' Ik kijk op en glimlach. 'Iedere dag word ik sterker en sterker. Het zal niet lang duren en ik ben weer de oude.' Zeg ik dan met een klein lachje.


    Jonathan Fields
    Als ik zeg dat ik geen ideeën heb, zegt Rachelle: 'Ik ook niet, wel wat ideeen, maar meer ook niet..' Ik knik dan en laat mijn arm om haar middel liggen. Als ik een naam zeg, Rosalie, begint Rachelle te glimlachen en ik zie het als een goed teken. Ze komt dichterbij me zitten en legt haar hoofd tegen mijn schouder aan. 'Rosalie is prachtig, lief,' zegt ze zacht, maar wel met gevoel. Een gevoel dat zeker gereflecteerd is naar haar, maar ik ben een jongen. Dat soort dingen komen er nou eenmaal minder en moeilijker uit. 'Wact dacht je van Aubrey als tweede naam?' En ik knik dan. 'Dat is ook een hele mooie naam.'
    Dan geeft ze eigenlijk weer een herinneringen eraan, dat ik haar nog steeds moet vragen.
    'Hoewel we niet echt samen of wat dan ook zijn, wil ik wel dat ze jouw achternaam heeft. Als jij dat natuurlijk ook wilt.'
    Gelijk knik ik, 'Dat zou ik een hele eer vinden, Rosalie Aubrey Fields,' glimlach ik en ik kijk er ook trots bij, aangezien ik echt trots ben op ons kindje. Rachelle trekt me dan een stukje mee naar achteren en zorgt er zo voor dat we gaan liggen. Ze sluit haar ogen en ik trek haar weer wat dichter tegen me aan. Ze kijkt me aan als ik over mijn ouders praat en haar vingers cirkelen rond op mijn borst.
    'Je gaat ze toch wel opzoeken eh.. Ontwijken heeft namelijk geen zin.'
    Ik kijk weg en houd gewoon het masker op. 'Ja, ik ga binnenkort bij ze langs, we leven toch voor altijd, dus dat heeft geen haast.'
    'Iedere dag word ik sterker en sterker. Het zal niet lang duren en ik ben weer de oude,' spreekt ze met een klein lachje.
    'Hmm, je lijkt ook steeds mooier en mooier te worden,' glimlach ik en ik rol dan over haar en druk een kus op haar lippen. Dan ga ik recht zitten en trek haar ook overeind. Weer druk ik een kus op haar lippen en kijk haar dan aan. 'Laten we naar het strand gaan, samen met Rosalie,' zeg ik. Dan kan ik haar officieel vragen, want daar is het zeker wel tijd voor.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    LostMagic schreef:
    Jake
    Ik schenk wat water uit en loop naar de living. Ik kijk even mijn berichten na en zie een bericht ertussen zitten van Jonas... een jongen die bij het orgie was. Hi, de meisjes vragen zich af of je geen zin hebt in nog een avontuurtje? staat er in het bericht en ik leg mn gsm weg zonder daarop te antwoorden.

    Drew
    'Het 2de.' kreun ik dan toch zachtjes. Ze kan heerlijk aftrekken maar gepijpt worden vind ik nog steeds lekkerder.
    Ik woel met mijn handen door haar haar.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    *slaapt en vindt het sms'je dat Jake krijgt niet leuk*

    Michelle Fox
    Ik knik als hij gezegd heeft, 'het tweede.' Langzaam druk ik kusjes naar beneden totdat ik bij zijn erectie ben. Mijn lippen plaatsen zachtjes kusjes over zijn lengte en likken dan plagerig over het topje. Ik neem zijn erectie in mijn mond en zuig een beetje waarna ik mijn hoofd op en neer beweeg.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik drink nog wat en zucht.
    Ik moet mijn stem terug krijgen.... hoe dan ook.

    Drew
    'Oh god.' grom ik en kreun dan. Ik laat mijn handen in haar haar glijden en druk haar gezicht dichter naar me toe.
    Ik kreun harder.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Hayden Fitch
    Ik heb me eindelijk los weten te krijgen, na ongeveer 3 uur. Ik kan nog niet wegflitsen ergens heen en dat mens had me gewoon met touwen vastgebonden aan het bed. Ook had ze wat voor mijn mond gedaan, zodat ik geen enkel hard geluid kon maken. 'Nick?' roep ik dan door het huis heen, aangezien ik toch wel een beetje bezorgd ben dat er iets met hem is gebeurd, hij is me namelijk niet komen zoeken... Misschien dacht hij dat ik gewoon was weggegaan ofzo? Ja, dat zal het wel zijn.

    Leslie Day
    *le slaapt nog steeds, krijgt ondertussen een nachtmerrie over vleesetende monsters die de baby uit haar buik eten*

    Michelle Fox
    Serieus, ik vind het altijd zo verdomd sexy als Drew gromt, dat maakt hem heel makkelijk aangezien hij een best wel lief uiterlijk heeft. Hij drukt mijn gezicht dan dichter naar zich toe, waardoor zijn erectie dieper mijn mond in gaat. Met een glimlach op mijn gezicht, begin ik hem te deepthroathen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik hoor gegil afkomstig van boven. Leslie die een nachtmerrie heeft waarschijnlijk.
    Ik loop naar boven en begin aan haar schouders te schudden.

    Drew
    ik kreun harder en harder en geniet vollop van haar lippen. Mijn handen hebben ik vastgezet ik haar haar en help met haar hoofd mee te bewegen.
    Ik sla ondertussen mn hoofd in mijn hals.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Als Jake aan mijn schouders schudt, word ik niet wakker. Mijn lichaam weigert dat gewoon door het slaaptekort van de hele nacht. Er komen allemaal monsters aan mijn buik eten en ik kan ze niet weghouden.

    Michelle Fox
    Drew geniet hier echt van en dat maakt het voor mij ook makkelijker om vol te houden. Mijn handen gaan naar zijn ballen en masseren die dan, in de hoop dat hij zo nog meer kan genieten. Drew helpt ook mee met het tempo wat voor mij alleen maar meer het teken is dat ik het goed doe.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jaimes schreef:
    Hayden Fitch
    Ik heb me eindelijk los weten te krijgen, na ongeveer 3 uur. Ik kan nog niet wegflitsen ergens heen en dat mens had me gewoon met touwen vastgebonden aan het bed. Ook had ze wat voor mijn mond gedaan, zodat ik geen enkel hard geluid kon maken. 'Nick?' roep ik dan door het huis heen, aangezien ik toch wel een beetje bezorgd ben dat er iets met hem is gebeurd, hij is me namelijk niet komen zoeken... Misschien dacht hij dat ik gewoon was weggegaan ofzo? Ja, dat zal het wel zijn.


    Nick
    wanneer ik Hayden ga zoeken hoor ik haar mijn naar roepen, en loop ik daar naar toe. 'Gaat het?' vroeg ik haar vervolgens, en liet mijn blik over haar heen gaan, ik zag dat haar polsen wat rood zijn. Waaruit ik aannam dat Luna haar vast had gebonden. 'Sorry, ze hielt me op.' zeg ik vervolgens, bij het lopen had ik zoveel mogelijk mijn best gedaan niet te laten merken dat ik gewond was en pro relde nu te bedenken hoe ik het haar zou moeten zeggen...


    Don't be like the rest of them, darling

    Hayden Fitch
    Nick komt aangelopen en vraagt dan met me of het gaat. Dat doet gelijk een belletje bij me rinkelen. Hij wist dat ik hier nog was... Mijn polsen zijn rood en ik kijk naar Nick. Even frons ik als hij zegt dat 'zij hem op hield'. 'Voor drie uur lang?' vraag ik dan aan hem. 'Jullie hebben toch niet gevochten he?' Ik druk een kus op zijn lippen en strijk even met mijn hand langs zijn wang. 'Ze heeft je toch geen pijn gedaan?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'Vechten hadden we erder al gedaan' andwoord ik, ze drukt een kus op mijn lippen en strijkt dan met haar hand lang mijn wang. 'Nee, ze heeft me geen pijn gedaan' andwoord ik met een glimlach. 'Heb je honger? Of zin in iets anders?' vraag ik haar dan.


    Don't be like the rest of them, darling

    {agh.. Ik weet niet wat ik moet doen met Nick en Hayden.. Of ik Nick het nu wel uit moet laten maken of niet.. :/ couse then.. I feel sorry for Hayden..

    [ bericht aangepast op 14 maart 2013 - 15:15 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    [Ghehe sorry, ik loop Hayden expres lief te laten doen :Y) laat het hem maar uitmaken als je dat echt wilt... Dan zal ik het Hayden goed laten opvatten..]

    Hayden Fitch
    'Ja, dat is waar, maar dat betekent niet dat ze het niet nog een keer kan willen,' zeg ik. 'Jullie zijn nu niet bepaald elkaars vrienden.' Weet ik veel dat ze daarstraks notabene seks hebben gehad. 'Waarom bleef ze dan zo lang hier?' Ik schud mijn hoofd als Nick vraagt of ik iets te eten wil. Hoewel... Ik heb toch best honger. 'Hm, ik heb toch wel trek. Gewoon in iets simpels.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {x'D Wat wil jij? couse I don't know what I want.. }

    Nick
    'Ja, dat is waar, maar dat betekent niet dat ze het niet nog een keer kan willen,' Zegt ze dan, 'Jullie zijn nu niet bepaalt elkaars vrienden.' Voegt ze er dan onwetend aan toe. 'Waarom bleef ze dan zo lang hier?' vraagt ze en schud haar hooft als ik vraag of ze iets te eten wil. 'Hm, ik heb toch wel trek. Gewoon iets simpels.' zegt ze dan, 'Ei?' Vraag ik haar waarna ik haar aan haar hand mee neem naa de keuken. 'Weetje nog dat ik hiervoor even weg was?' Vroeg ik haar toen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Jaimes schreef:
    Leslie Day
    Als Jake aan mijn schouders schudt, word ik niet wakker. Mijn lichaam weigert dat gewoon door het slaaptekort van de hele nacht. Er komen allemaal monsters aan mijn buik eten en ik kan ze niet weghouden.

    Michelle Fox
    Drew geniet hier echt van en dat maakt het voor mij ook makkelijker om vol te houden. Mijn handen gaan naar zijn ballen en masseren die dan, in de hoop dat hij zo nog meer kan genieten. Drew helpt ook mee met het tempo wat voor mij alleen maar meer het teken is dat ik het goed doe.


    Jake
    Aangezien ik niets kan doen en ze niet wakker word zit er nog maar een ding op. Haar proberen wakker te kussen.
    Ik plaats mijn lippen liefdevol op de hare.

    Drew
    Ik grom en kreun en niet veel later kom ik klaar. Ik grom zachtjes.
    Mijn handen strelen door haar haar nu.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [...Is het gemeen als ik zeg dat ik het leuk zal vinden als Nick het uitmaakt :Y)... hoewel... ik wil niet dat Nick alleen is....]

    Hayden Fitch
    'Ja hoor, ei is prima voor mij,' glimlach ik naar Nick. Ik vind het leuk als hij me aan mijn hand meeneemt naar de keuken, dat zijn gewoon van die kleine gebaren waardoor ik weet dat het goed zit tussen Nick en ik. Hij vraagt dan naar of ik weet dat hij hiervoor even weg was. 'Ja, aangezien ik toen alleen was, waar was je heen?' vraag ik en ik leun tegen het aanrecht aan.

    Leslie Day
    Ik word afgeleid in de droom, als ik ineens iets zachts voel. Mijn aandacht gaat er naar uit en ik word dan langzaamaan wakker. Zachtjes kus ik Jake terug, maar daar stop ik al snel mee, aangezien ik uitgeput op het bed blijf liggen. Zonder enige beweging, met mijn ogen dicht, maar wel wakker. Mijn lichaam is gewoon te moe om echt iets te doen.

    Michelle Fox
    Drew gromt weer en ik glimlach. Hij komt dan klaar zonder het te zeggen, hoewel ik het wel al voelde aankomen. Ik slik alles door en lik en zuig hem dan nog schoon. Zijn handen strelen door mijn haren en ik ga dan naast hem liggen na een laatste kusje op het topje van zijn lid gegeven te hebben.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.