• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - Bonacieux
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -Bonacieux
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimes
    Harper Brianna Lovely - Bonacieux
    Hayden Fitch - jaimes

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimes
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - Bonacieux
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimes

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimes
    Luna Day - jaimes
    Vanessa Elenore Woods - Bonacieux
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Bonacieux
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - Bonacieux
    Iris Charlotte Michaëls - Bonacieux

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - Bonacieux

    FAMILIES

    [ bericht aangepast op 27 feb 2013 - 17:50 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [... Laat hem er maar op aandringen dat ze Katherine niet kan vermoorden xd]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Ik wil niet ziek zijn, het suckt.' mompel ik en kijk haar aan. 'Blijf je bij me?'
    Ik streel over de achterkant van haar hand.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Dat doet het zeker,' zeg ik tegen hem. 'En natuurlijk blijf ik bij je.' Ik druk een kus op zijn voorhoofd. 'Moet ik je moeder inlichten?' Stel dat hij hier echt aan dood gaat, waar ik de hele tijd aan denk, dan moeten zijn ouders tenminste fatsoenlijk afscheid kunnen nemen...


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik knik lichtjes. 'Ik hou van je.' zeg ik. Ik mag haar niet zoenen stel dat zij ook ziek word?
    Dat wil ik al helemaal niet.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Ik hou ook van jou,' zeg ik met een glimlachje. Ik druk een kus op zijn lippen en wrijf even teder en lief over zijn wang. 'Het gaat gewoon goedkomen. Dan ga ik nu even je moeder bellen.' Ik pak mijn mobiel tevoorschijn en klik dan Veronica aan in mijn contactenlijst.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik sluit even mijn ogen en blijf haar hand vasthouden.
    Ik zorg dat ik stil ben terwijl ze belt naar mijn moeder. Ik zucht even zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    De telefoon wordt al snel opgenomen. 'Met Veronica,' klinkt er. 'Hi, met Leslie, ik belde even om iets te zeggen over Jake. Hij voelt zich niet lekker en we zijn even langs zijn tante geweest..' Heel even zwijg ik en haal ik diep adem. 'Hij heeft Nix Fergis ofzoiets.. Iets met verkeerd water?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Veronica
    ik schrik. 'Ik kom.' zeg ik resoluut. John, Jakes vader, kijkt nors op. 'Waar ga je nu weer heen?' bromt hij. 'Onze zoon is ziek.' Ik hoor hem aansteller brommen en flits me naar Jake.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ze lijkt er van te schrikken en zegt dan dat ze komt. O god, terwijl ik er nog verschrikkelijker uit zie dan daarstraks. Ik wacht totdat Veronica verschijnt en dat doet ze dan ook, binnen een minuut. 'Hi,' zeg ik tegen haar en ga dan wat meer naar achteren zitten, zodat ze bij haar zoon kan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik voel een hand op mijn voorhoofd en open mijn ogen even. Ik zie mijn moeder staan. 'Hi.' zeg ik iets glimlachend.
    Ze wend zich dan tot Leslie. 'Wat zei ze precies? Mijn zus?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Veronica vraagt wat haar zus precies zij. Ik haal een hand door mijn haar en probeer het letterlijk terug te halen. 'Ze zei dat hij een ziekte had die ze in geen honderd jaar is tegengekomen. Volgens mij de Nix Fegris... En ze ging met collega's rondbellen, want zelf wist ze niet wat ze er tegen kon doen. Dus nu moet ik voor Jake zorgen, hem warm houden en als hij zweet een koud washandje op zijn voorhoofd..'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Mijn moeder zucht en weet niet wat te doen. 'Bel me als er iets is ok?' zegt ze tegen Leslie en drukt een kus op mijn voorhoofd. Ik open even mijn ogen en kijk haar lichtjes glimlachend aan. 'Geen zorgen mam, Leslie is een uitstekende verpleegster.' grinnik ik en mijn gezicht vertrekt dan terug van de koppijn.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Dat zal ik dan gelijk doen,' zeg ik tegen haar. Het valt me op dat zijn vader niet mee is. Jake complimenteert me dan nog. 'Ja, een uitstekende die niet tegen bloed en naalden kan,' zeg ik dan met een klein lachje. Jake's gezicht vertrekt dan en mijn blik is bezorgd. 'Moet ik een pijnstiller voor je halen?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Mijn moeder verdwijnt en ik schud mijn hoofd. 'Laat me niet alleen.' Ik heb liever wat pijn dan dat ze me hier alleen laat. Ik trek haar dichter en druk een kus op haar wang. 'Les, stel .. dat mijn tante dat medicijn niet vind, dan wil ik dat je weet dat ik het je vergeef ok?' mompel ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Zijn moeder gaat weg en Jake zegt gelijk nee op mijn vraag. 'Ik laat je niet alleen,' zeg ik dan zacht. 'Ik laat de pijnstillers wel verschijnen vanaf boven, oke?' Het kost toch niet zo veel energie en voor Jake heb ik het graag over. Jake trekt me dan dichter en drukt een kus op zijn wang. Ik kijk hem aan en krijg tranen in mijn ogen van wat hij zegt. 'Het spijt me zo erg,' fluister ik tegen Jake. 'En ik wil er helemaal niet aan denken, dat je tante het medicijn niet vindt.' Mijn onderlip trilt een klein beetje aan de gedachte dat Jake er misschien niet meer is. 'Jake... Stel.. Dat het inderdaad gebeurt, dan wil ik dat je weet dat ik gelijk achter je aan kom...' Zonder Jake is er geen leven voor mij.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.