• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - Bonacieux
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -Bonacieux
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimes
    Harper Brianna Lovely - Bonacieux
    Hayden Fitch - jaimes

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimes
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - Bonacieux
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimes

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimes
    Luna Day - jaimes
    Vanessa Elenore Woods - Bonacieux
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Bonacieux
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - Bonacieux
    Iris Charlotte Michaëls - Bonacieux

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - Bonacieux

    FAMILIES

    [ bericht aangepast op 27 feb 2013 - 17:50 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake
    'Laten we nog wat wachten?' zeg ik zachtjes. 'Het zal binnen een paar uurtjes wel over zijn Les.'
    De bittere nasmaak zit nog in mijn mond. 'Misschien is het gewoon door de emoties?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik reik Jake zijn tandenborstel aan en de tandpasta. 'Het zou me geruststellen als we het nu al weten,' zeg ik tegen Jake. 'Jij weet net zo goed als ik, dat demonen in principe niet ziek worden.' Ik druk een kus op zijn voorhoofd. 'En misschien komt het door de emoties, maar dat hoor ik dan liever van je tante.' En dit betekent best wel wat, aangezien ik dokters nog steeds niet fijn vind.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Les.' zeur ik zachtjes. 'Ik wil niet naar de dokter.' Nu klink ik echt als een klein kind.
    Ik pak de tandpasta en tandenborstel over en begin mijn tanden te poetsen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake gedraagt zich niet volwassen. Dan maar even mijn punt maken. 'Oke, prima, als jij niet naar je tante toe gaat, dan ga ik ook niet meer om te kijken hoe het met de baby is. Daarbij dwing je mij ook altijd om naar de dokter toe te gaan, zonder dat ik het wil of mijn toestemming.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Mijn mond hangt open. 'M-Maar.... dat is voor de baby stel dat er iets mis is of zo?' protesteer ik.
    'Bij mij is het niet eens ernstig.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Zijn mond hangt open en ik klop hem zachtjes op zijn wang. 'Jouw keuze, of je gaat naar haar toe om gewoon even een check te doen, of ik ga ook niet meer langs. En misschien dat het inderdaad niet ernstig is, maar dat hoor ik dan graag van je tante.' Zie mij hier dan staan in een onflatteuze pyjama en bleek gezicht door vermoeidheid, proberend Jake over te halen om naar de dokter te gaan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik sluit mijn mond en knik dan met een sip gezicht. 'Zou jij niet eerst beter nog wat slapen?' vraag ik zachtjes. Om het ook uit testellen en omdat ze echt bleek ziet. 'Straks val je flauw of zo.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik heb Jake nu precies waar ik hem wil hebben en glimlach dan eventjes. Jake leidt het onderwerp dan af naar mij. 'Slapen kan altijd nog,' zeg ik dan, 'en ik ga echt niet flauwvallen. De vorige keer dat dat gebeurde, knalde ik met mijn hoofd op de grond en wist niets meer en aangezien ik dat niet nog een keer meer wil, doe ik gewoon niet aan flauwvallen.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik knik en leg mijn hoofd in mijn handen. Hoofdpijn. Ik leun met mijn hoofd terug tegen de koude muur.
    Ik pak Leslie's hand vast en speel wat met haar vingers.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake pakt mijn hand vast en speelt met mijn vingers. Ik verstrengel onze vingers dan en trek Jake mee overeind. 'Kom mee, lief, dan ga ik me aankleden, op jou letten en dan gaan we naar je tante.' Ik trek hem zachtjes mee richting de slaapkamer en laat hem op het bed zitten. Zelf loop ik dan naar mijn kledingkast en ik laat een emmer naast Jake verschijnen. 'Voor als je nog moet overgeven,' deel ik mee. Dan pak ik een wijd zittende jeans en een grote trui, zodat mijn buik alle ruimte heeft. Ik ben weer iets dikker geworden.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Je bent echt prachtig.' zucht ik zachtjes. Ik zet de emmer op mijn schoot en probeer gewoon niet meer over te geven. Mijn hoofd bonkt als een gek en het tolt iets voor mijn ogen. Die hoofdpijn wijt ik aan het overgeven, het tollen aan het te snel rechtstaan, en het overgeven aan de emoties zie je? Niets aan de hand.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake zucht zachtjes dat ik echt prachtig ben. Ik ga voorzichtig naast hem zitten op het bed en sla mijn arm om hem heen. 'Het zal wel niets zijn, gewoon door wat er allemaal gebeurt is,' zeg ik tegen Jake, 'maar dat wil ik gewoon zeker weten. Anders ga ik alleen maar stressen en dat is niet goed voor onze baby.' Ik druk een kus op Jake's wang en ga even met mijn hand door zijn haar.

    [... Lizl... Je gaat Jake toch geen ziekte geven door die orgie he?]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [ey daar ad ik no ni eens aan gedacht xd Ik dacht eerder aan een ziekte die in zo'n 100 jaar niet meer voorgekomen is bij demonen xd]

    Jake
    Ik leg mijn hand op haar buik en streel er zachtjes over. Ik kijk haar aan en wil haar een kus geven maar bedenk me dat zelfs, nu ik mijn tanden gepoetst heb, ik nog stink naar overgeefsel dus trek me dan terug. Iets zuchtend.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Nee, dat mag niet xd Nick mocht ook niet ziek worden van mij! Jake ook niet!

    Het staat me niet aan, aangezien jij een voorstander van Nate xd]

    Leslie Day
    Jake streelt over mijn buik en ik zie dat hij zich terug trekt als hij me een kus wil geven. 'Hm, ik ruik niets meer,' zeg ik zacht. Oke, ik ruik het nog wel, maar dat doet er niet toe. Jake heeft toch zijn tanden gepoetst. Ik druk mijn lippen dan zachtjes op die van hem. Dan trek ik me ook terug en kijk Jake aan. 'Laten we gaan, uitstellen heeft geen zin. Weet je nog?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Thaha xd mr het is niet dodelijk of zo eh gewoon... de tante herkent het maar weet niet wat te doen, Les en Jake gaan naar huis, de tante belt rond, er word door een heks een vies drankje bereid ertegen en TADA!!!]

    Jake
    Ik kijk haar mokkend aan als ze mijn woorden tegen me gebruikt. 'Flits jij ons?' vraag ik haar en pak haar hand iets steviger vast zodat we elkaar niet plots verliezen tijdens het flitsen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'