• Out of Sight, Out of Mind

    Het is begin 19e eeuw en de hele wereld is net aan het herstellen van een oorlog die zojuist gestreden is, zo ook het stadje Bathum, de hoofdstad van het land Hawkscourt. Er heerst grote onrust onder het volk en sommige zijn zo ontevreden over het huidige bestuur dat ze soms samenkomen en de boel saboteren. Terwijl het volk denkt dat deze ‘bende’ het grote gevaar is, ligt er een groter gevaar op de loer. Vampiers. De laatste tijd hebben ook zij het moeilijk gekregen, met name een clan uit het noorden. De laatste tijd is de clan ontzettend gekrompen en de clanleider heeft besloten dat er verandering in moet komen en ze denken in Bathum de geschikte mensen hiervoor te kunnen vinden. Ondanks de nood om hun clan uit te breiden en de onrust die er al heerst zullen ze nauwkeurig te werk gaan, ze willen immers niet dat het op gaat vallen en ook niet iedereen is geschikt voor het harde vampiersleven.





    Rollen: Getallen achter naam. Rollentopic + paginanummer
    Vampiers:
    Clanleider: Silas Underwood - 26/247 - 1e rang - Tortura
    Rechterhand:Idwallon Calhoun Underwood - 24/245 - 1e rang - Goldenwing
    Verbannen: Will Mason Black (1,3) - 22/84 - Nomaad - Praelectio
    Leden (max 6):
    - Alice Woods - 21/103 - 3e rangs - Endure
    - Evelyn Gabriela Delavey (1,2) - 20/121 - 3e rang - Scabbia
    - Amelia Earhart (1,3) - 15/15 - 4e rang - Souvenir

    - Oliver William Dust (1,1) - 19/143 - 3e rang + ring - Memoria
    - Samuel Joshua Carrey (1,4) - 20/150 - 3e rang - Eyes
    - Cedric Laurentius Salomon - 21/138 - 3e rangs - X


    Mensen (max 5):
    - Eviënne Olivia Crawford (1,2) - 18 - Tegen - Praelectio
    - Félice Mabel Delamore - 19 - Voor - Jemima
    - Elisabeth Howell - 17 - Tegen - Eyes

    - X - X - X - X
    -

    [ bericht aangepast op 4 maart 2013 - 14:53 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    BELANGRIJK
    Als je clanleider wilt, dan kan je die niet zomaar aan gaan maken. Je moet namelijk aan een aantal eisen voldoen, PB me dan met je motivatie en wat je idee is van hoe je clanleider wordt (:

    Aantal eisen:
    - Niet zomaar stoppen met de RPG.
    - Je moet actie ondernemen, je bent immers de leider.
    - Je moet kunnen voldoen aan eis van minimaal rond de 350 woorden schrijven.
    - Je moet wat meer ervaring hebben met RPG’s.
    - Nee, je hoeft niet dagelijks wat te schrijven. (;

    Deze eisen lijken me meer dan redelijk omdat het een belangrijke rol is.

    There's more:
    - Mensen die in opstand komen tegen het bestuur spelen dus niet een erg grote rol, maar op deze manier blijft er ook actie onder de mensen (:
    - Ik ga nog plaatsen voor in de RPG bedenken, anders is het wel vaag waar bijvoorbeeld de vampiers zich schuilhouden.
    - Alle andere rollen (op clanleider + rechterhand na dus) mogen zonder aanvraag aangemaakt worden, als het niet goed is hoor je het wel.
    - Ik verwacht niet dat je elke week post, als je er maar voor zorgt dat je niet langzaamaan verdwijnt zonder het te melden (;
    - Mocht je dus vastzitten, niet weten wat te doen of weet ik veel wat, laat het me weten, er is altijd wel een oplossing.

    - Verschillende karakter ideeën ter inspiratie:
    - Een sadist.
    - Een stoere boy, haha, een uitslover/patser.
    - Een charmeur.
    - Verlegen, stil, preuts.
    - Avontuurlijk
    - Boekenwurm, erg slim
    - Snel op teentjes getrapt, vaak in gevechten verwikkeld
    - Een stiekemerd/leugenaar
    - Grappenmaker, iemand die het leven als een feest ziet.
    - De jongere van de groep, het 'onderdeurtje' dat zich nog moet bewijzen.
    - De oudere wijze van het stel, iedereen gaat erheen voor advies


    Iemand die een goede hide-out weet voor de vampiers?
    Mijn fantasie laat me op dat gebied best wel in de steek op het moment.

    [ bericht aangepast op 23 feb 2013 - 12:37 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik wil wel een vampier en dan een vrouw :3
    Maar ik ga zeker niet voor Clanleider, want als ik dat doe hoor ik het woordje school al weer komen.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Vampier voor mij.(:
    Mannelijk.

    [ bericht aangepast op 23 feb 2013 - 12:00 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Wat vinden jullie trouwens van de opmaak beginpost? Is het een beetje overzichtelijk zo?
    Want normaal schrijf ik alles uit in die post, maar dat vind ik eigenlijk heel rommelig.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Wat vinden jullie trouwens van de opmaak beginpost? Is het een beetje overzichtelijk zo?
    Want normaal schrijf ik alles uit in die post, maar dat vind ik eigenlijk heel rommelig.

    Het staat wel goed c:


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Is er een leeftijdscategorie waar ik me aan moet houden?
    Ik ga voor Charmeur of stoere boy. Haha.

    [ bericht aangepast op 23 feb 2013 - 12:12 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    ik twijfel nog
    charmeur spelen is leuk maar vampier heb ik nog nooit gedaan...


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Nee hoor, maar ik raad meestal leeftijd tussen de 17 en 26 aan, omdat je anders meestal
    de enige bent met iemand van bijvoorbeeld 12 of 42 (; Maar als je dat geen probleem vind
    mag dat wel gewoon.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Naam: Oliver William Dust
    Geslacht: Mannelijk
    Leeftijd: Hij is gebeten op een leeftijd van 19 jaar en is nu eigenlijk 143 jaar oud.
    Innerlijk: Oliver is een jongen die graag kattenkwaad uithaalt. Hij is erg ondeugend en komt vaak op de gekste ideeën, die niet altijd even handig zijn. Hierdoor komt hij vaak in de problemen, maar hij komt er meestal ook zelf weer uit. Doordat hij weet dat hij knap is is hij ook erg egoïstisch. Dit kan andere mensen echt mateloos irriteren, maar Oliver trekt zich hier niks van aan. Alles draait om hem en om niemand anders. Soms beseft hij dat hij zich even serieus moet gedragen en dan doet hij dat ook. Hij houdt het dan wel niet heel lang vol, hij probeert het tenminste. Hij is niet makkelijk te beïnvloeden en vertrouwd dus niet snel mensen. Als hij gelijk een klik met iemand heeft, is hij daar wel heel close mee. Als iemand diegene pijn doet of bedreigd is hij de eerste die dat weet, waarna hij ook ingrijpt. Hij is snel op zijn teentjes getrapt en dat past ook zeker bij zijn 'stoere jongen' imago.
    Uiterlijk:





    Oliver heeft donker bruin haar en groene ogen, die goed passen bij zijn afkomst. Zijn huid is licht getint, maar in de winter valt daar bijna niks van te zien. Hij is 1,81 meter lang en hoort dus zeker niet bij de kleinsten. Hij is erg tevreden over zijn lichaam, maar er is toch een plek dat hij liever niet zou willen hebben. Hij is er niet mee geboren, maar heeft het opgelopen bij een gevecht in de oorlog. Op zijn borstkas siert een groot licht roze litteken, afkomstig van een speer. Als iemand het aanraakt krijgt hij een enorme schok door zijn lichaam, waardoor hij zich een minuut lang niet kan bewegen. Oliver heeft een goed getraind lichaam en is erg gespierd. Met het litteken daarbij ziet hij er knap uit en dat weet Oliver ook. Als de zon op zijn gezicht schijnt zie je hele lichte sproetjes, maar normaal zie je er niks van. Hij draagt graag kleren die speciaal zijn, maar toch niet opvallen. Als het regent en er zijn geen mensen in de buurt houdt hij ervan een kledingstuk uit te trekken, maar gelukkig houdt hij het op een t-shirt. Hij pronkt dan extra veel met zijn lichaam en probeert zijn litteken gewoon even te vergeten.
    Rol: Vampier, uitslover. Oliver staat in de derde rang, vooral omdat zijn beslissingen nogal onverwacht kunnen komen.
    Verleden: Oliver had een hele gewone familie voordat hij een vampier werd. Ze waren arm, maar konden toch nog genoeg voedsel kopen om te overleven. Hij was een dood normale jongen en dat was nu juist het gene wat hem irriteerde. Daarom ging Oliver vaak naar gevaarlijke plekken, waar hij uiteindelijk degene ontmoet die hem heeft getransformeerd. Oliver was 19 jaar oud toen hij in een vampier is veranderd. Niks is tegen zijn wil in gebeurt en het is zeker ook niet per ongeluk gebeurt. Oliver smeekte de vampier om hem te transformeren, waarna de vampier dat ook deed. Voor die beslissing probeerde Oliver de vrouw te verleiden, wat hem ook zeker lukte. De vrouwelijke vampier zocht liefde bij hem, maar Oliver zwichtte niet voor haar. Gelukkig, want niet veel later verdween de vrouwelijke vampier. Zomaar. Daarom heeft Oliver nog steeds geen flauw idee wie hem dit leven heeft gegund, maar hij heeft na 143 jaar dat onderwerp eindelijk laten vallen. Na de verdwijning ging Oliver zelf op pad, waarna hij de stam tegen kwam waar hij nu nog steeds bij hoort. Hij is dan wel niet door hen getransformeerd, hij beschouwt ze als een echte familie.
    Extra: Oliver heeft een zwak voor vrouwen die hem afwijzen. Zo wilt hij de vrouw meer dan eerst. Hij houdt dus zeker van pittige vrouwen, maar tegen alle anderen zegt hij geen nee,

    [ bericht aangepast op 14 maart 2013 - 19:39 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik wil misschien meedoen, maar zou ik dan mogen weten wat de rol van het mens zijn precies inhoudt? Want ik begrijp de connectie tussen vampier en mens niet zo zeer. Ja, ik snap dat vampiers bloed drinken van mensen, maar niet wat deze bepaalde mensen nou zo speciaal maakt om 'geschikt' te zijn.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Praelectio schreef:
    Ik wil misschien meedoen, maar zou ik dan mogen weten wat de rol van het mens zijn precies inhoudt? Want ik begrijp de connectie tussen vampier en mens niet zo zeer. Ja, ik snap dat vampiers bloed drinken van mensen, maar niet wat deze bepaalde mensen nou zo speciaal maakt om 'geschikt' te zijn.


    Poeh, hoe ga ik dat uitleggen. Ach, vampiers gaan zich dus tussen de mensen bevinden, leren ze kennen en kijken of ze 'geschikt' zijn als vampier,
    dus ze moeten wel een of ander talent hebben. Watjes etc. hebben ze niks aan, maar als het een stil iemand is, maar wel met hersens dan is
    die persoon wel geschikt, I guess :Y)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Poeh, hoe ga ik dat uitleggen. Ach, vampiers gaan zich dus tussen de mensen bevinden, leren ze kennen en kijken of ze 'geschikt' zijn als vampier,
    dus ze moeten wel een of ander talent hebben. Watjes etc. hebben ze niks aan, maar als het een stil iemand is, maar wel met hersens dan is
    die persoon wel geschikt, I guess :Y)


    Ah, oké. Zou ik dan een vrouwelijk mens mogen reserveren? Die 350 woorden moeten me wel lukken, oefening baart kunst.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Als anderen langere stukken schrijven gaat het bij jezelf ook vanzelf (;
    En sure, ik zet het er alvast bij.

    Als als alles bezet is (6 vampiers, 4 mensen), dan maak ik er meer van. Don't worry (:
    Had het alleen gedaan zodat het een beetje goed zou lopen, meer vampiers dan mensen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik zou willen meedoen. Met een slimme, boekenwurm vampier.
    Je betogingen in je vraagtopic hebben me overgehaald. (flower)


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Haha jullie hoeven niet per se uit die typetjes te kiezen hè (: Het was maar ter inspiratie.
    En top, ik zal jullie er later allemaal bijzetten, maak maar gewoon lekker aan ^^


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.