• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.

Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - Bonacieux
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -Bonacieux
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimes
    Harper Brianna Lovely - Bonacieux
    Hayden Fitch - jaimes

Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimes
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - Bonacieux
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimes

Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimes
    Luna Day - jaimes
    Vanessa Elenore Woods - Bonacieux
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Bonacieux
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - Bonacieux
    Iris Charlotte Michaëls - Bonacieux

Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - Bonacieux

FAMILIES

[ bericht aangepast op 27 feb 2013 - 17:50 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

Hayden Fitch
    Zijn vragen zijn lastig te beantwoorden. Waar het door komt. 'I-ik weet het niet!' Schreeuw ik en de tranen blijven over mijn wangen stromen. 'L-l-' begin ik, maar kan het niet afmaken. Ik voel Nick zijn armen om me heen en dan het bed niet meer. 'Aaaahh' gil ik dan weer en spartel me los uit zijn armen waardoor ik op de grond val. De klap doet niet eens pijn. 'Het brandt!' Het enige waar ik nog aan kan denken, is die pijn.

Leslie Day
    'Dat gebeurt ook Jake,' fluister ik en er komen weer tranen in mijn ogen. 'Aangezien je dit gewoon overleeft.' Mijn hand trilt ondertussen licht, terwijl ik nog steeds door zijn haar streel, door de emotie en vermoeidheid. 'Het gaat gewoon goed komen.' Het blijft moeilijk om zijn hoofd koel te houden.

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Jake
    'Stop met de temperatuur te regelen Les.' zeg ik zachtjes en zucht. 'Als je flauwvalt kan je me helemaal niet meer helpen.' Ik kijk haar even lief aan. Ik veeg haar tranen weg en kijk in haar prachtige ogen.

Nate
    Ik kijk naar Jessica die me met een bekende grijns aanstaart. 'Wat is er liefje? Je vriendin kwijt gespeeld?' Ik grom even waarschuwend naar haar maar dat lijkt haar gewoon aan te moedigen. Ze loopt heupwiegend op me af. 'Geen nood schat ik leid je wel af.' zegt ze en ik trek een wenkbrauw op. Ik voel haar lippen plots op de mijne.

Leslie Day
    'Maar dat is zowat het enige wat ik voor je kan doen,' zeg ik zacht tegen hem. Toch houd ik me een beetje in, maar zorg er alsnog vor dat het iets gekoeld wordt. 'Werken de pijnstillers al?' vraag ik dan aan hem. Jake veegt mijn tranen weg en kijkt me lief aan. 'Is er iets anders dat ik voor je kan doen?'

Dat was een nasty spoiler xd. Ik wil meer Nate lezen :Y)

Jake
    'Wees enkel rustig en niet zo bezorgd. Je moet rusten. Eigenlijk zou ik jouw moeten verzorgen.' zucht ik en streel terug over haar buik.
    Ik laat mijn hand er dan op liggen.

Nate
    Ik wil haar wegduwen maar dan legt ze haar hand op mijn kruis en denk ik : Ah wat kan het ook voor een kwaad? Leslie heeft voor Jake gekozen en het is niet dat ik Jessica dwing of zo... ze wil het zelf. Ik kus Jessica nu terug en mijn handen tillen haar op aan haar kont.

Leslie Day
    Ik knuffel Jake en glimlach eventjes. 'Ik zal rustig zijn, zo rustig als ik zijn kan,' zeg ik dan. 'En weet je hoe je voor mij kan zorgen? Door snel gewoon beter te worden of gewoon meet ehopen dat je tante snel de oplossing vindt.' Zijn hand ligt op mijn buik en ik voel dan weer een stampje. 'Hij of zij weet dat je er bent, voelt aan dat jij het bent,' zeg ik zachtjes.

More more more! (krul)

Nick
    'I-ik weet het niet!' schreeuwt ze met tranen over haar wangen, 'L-I' begint ze en ik denk dat ik aan de L wel genoeg heb, tuurlijk, Luna. Ik word afgeleid door een spartelende Hayden die uit mijn armen valt en op de grond beland. 'Het brandt!' schreeuwde ze weer en ik tilde haar op om haar vervolgens in de slaapkamer van het huis op het bed te leggen, 'Alles komt goed, het gaat snel over' Zei ik vervolgens. Luna had haar veranderd. In iets waarin ze zelf niet wilde geloven. Ik pakte mijn telefoon uit mijn zak en stuurde een smsje naar Luna (read the spoiler -wbw-) Me likes the spoilers x'D

'Als ik je gedaan hebt wat ik denk dat je gedaan hebt, zal ik eigenhandig je eigen kop van je romp scheuren.'

Don't be like the rest of them, darling

Jake
    Ik kijk glimlachend naar haar buik. Ziek of niet ziek ik kan nog steeds gelukkig zijn met wat ik heb.
    'Rustig maar papa blijft hier.' zeg ik zachtjes en streel liefkozend over haar buik verder.

Nee les ik ga geen seks beschrijven xd

[ bericht aangepast op 26 feb 2013 - 19:17 ]

Luna Day
    Ik krijg een sms binnen en ik grijns als die van Nick is. Wat is dit toch heerlijk. Maar Nick toch, ik dacht dat je van Hayden hield? Dan wil je toch voor altijd bij haar zijn? Ze heeft alleen maar pijn... drie hele dagen lang. Tenzij je haar natuurlijk niet voor altijd bij je wil hebben en ze slechts een pleziertje voor je was? Dan kan je natuurlijk altijd nog haar vermoorden. Graag gedaan! Ik kijk echt niet op van zijn zogenaamde dreigement. Ik stuur er dan nog een sms achteraan, naar Nick toe.

Trouwens, je weet dat Leslie het niet zou willen, haar zus kwijtraken. Dus je doet het niet.

Hayden Fitch
    Nick tilt me weer op en brengt me ergens heen. Ik voel weer een zachte ondergrond. Ik sper mijn ogen wijd open en hol mijn rug. Het doet zo'n pijn. Dan druk ik mezefl helemaal in het bed. 'W-w-wat gebeurt,' ik klem mijn kaken hard op elkaar, 'er?'

Leslie Day
    Jake spreekt tegen mijn buik, zachtjes, en streelt verder over mijn buik. 'En papa blijft voor altijd hier,' zeg ik dan met een glimlachje. 'En mama kan sowieso niet van je af.' Ik glimlach naar mijn buik. 'Niet dat ik dat zou willen.'

Ik ben Jaimy :Y) Les zou sowieso niet willen dat Nate seks heeft met een ander o 3o maar ik wel.

[shit :$ sowwwwy]

Jake
    Ik leg vermoeid mijn hoofd op het kussen nadat ik iets naar boven ben geschoven, zodat ik haar gemakkelijker kan aankijken.
    'Slaap wat lief.' mompel ik zachtjes.

[Je noemde me Leslie :Y) HAHAHHAHAH]

Leslie Day
    Jake is ook vermoeid, net zoals ik. We kijken elkaar aan en hij mompelt zachtjes, 'slaap wat lief.' Ik schud mijn hoofd. 'Nee, ik wil niet slapen, want ik wil er voor je zijn.' Daarbij kan ik anders ook niet je temperatuur iets omlaag houden als ik slaap, al is het maar een beetje, zoals ik nu doe.

Jake
    'Je moet slapen, anders ... anders... blijf ik niet liggen en ga sporten of zo.' mompel ik. Het is een beetje chanteren maar ik wil niet dat ze hier oververmoeid rondloopt. Ze heeft haar rust nodig.

Nick
    'W-w-wat gebeurt,' zegt ze met haar kaken op elkaar klemmend, ze had zichzelf helemaal in het bed gedrukt, 'Er?' Maakte ze haar zin af 'Je.. veranderd' Antwoordde ik, een beetje onduidelijk. Ik merkte op dat ik weer een bericht had van Luna.

'Het was niet aan jou om het te doen, en denk je nou echt dat ik om die reden je kop niet van je lichaam scheur? Het kan me niets schelen wat Leslie wil.'

[ bericht aangepast op 26 feb 2013 - 19:41 ]

Don't be like the rest of them, darling

Leslie Day
    'Waag het niet,' zeg ik dan streng tegen Jake. 'Tenzij je wil dat ik me extra zorgen ga maken.' Toch kan ik het niet voorkomen dat ik me alleen maar moeier en moeier voel. 'Oké, ik ga slapen, maar onder 1 voorwaarde.'

Le voorwaarde; Je drinkt eerst bloed van mij, zodat je het tijdelijk uit kan houden zonder mij.

Hayden Fitch
    Nick zegt dat ik verander en ik rol om naar mijn andere zij. Ik schreeuw het weer uit en sla dan meerdere malen op het bed. 'Wat?' ik snap hem niet. Het is me te onduidelijk, want wat heeft dat met pijn te maken?

Luna Day
    Alsof ik bang voor je ben. En weet je dat wel zeker dat het je niets kan schelen? Ze zou teleurgesteld in je zijn.

Jake
    Ik kijk haar afwachtend aan. Dan zegt ze dat ik haar bloed moet drinken en ik protesteer. 'Je heb al bijna geen krachten meer over, ik ga je bloed niet drinken Les, ik red me wel en als er iets is kan ik je toch wakker maken?'