• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - Bonacieux
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -Bonacieux
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimes
    Harper Brianna Lovely - Bonacieux
    Hayden Fitch - jaimes

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimes
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - Bonacieux
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimes

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimes
    Luna Day - jaimes
    Vanessa Elenore Woods - Bonacieux
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Bonacieux
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - Bonacieux
    Iris Charlotte Michaëls - Bonacieux

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - Bonacieux

    FAMILIES

    [ bericht aangepast op 27 feb 2013 - 17:50 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Hm. Oke... Ik vertrouw je. Ach, als je Jake dood laat gaan, gaat Leslie ook dood ^^]

    Leslie Day
    'Sorry, ik kon het niet laten,' zeg ik met een onschuldig glimlachje. 'Ja, ik flits ons,' zeg ik dan. Ik sla mijn arm voor de zekerheid om Jake heen en flits ons dan naar zijn tante. Gelukkig gaat dat goed, aangezien Jake en ik ons beiden niet optimaal voelen. 'Hi,' zeg ik dan als ik zijn tante zie. Ze glimlacht naar me. 'Les, is er iets mis met de baby?' vraagt ze dan, aangezien het eigenlijk nog niet tijd was voor een bezoek. De echo is een paar dagen geleden nog geweest. 'Nee, niets mis mee voor zover ik weet. Dit keer komen we voor Jake...'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Er is niets maar ze maakte haar zorgen.' zucht ik en mijn tante kijkt me aan. 'Wat is er?' vraagt ze. 'Overgeven, hoofdpijn, duizelig.' som ik op en ze fronst. 'Ga even liggen Jake.' zegt ze en pakt haar stethoscoop.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [OF LES ZOEKT TROOST BIJ NATE EN GAAT NIET DOOD xd]

    OMFG zo et ni erg zijn als Nate plots met Justine of zo gaat om Leslie te vergeten?

    [ bericht aangepast op 24 feb 2013 - 11:14 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jaimes schreef:
    Luna Day
    Ineens voel ik een pijn en even verkramp ik. Nick gebruikt zijn gave. 'Dus nu doe je het toch,' zeg ik dan met een kwade blik. 'Dus je wilt haar dood hebben? Dat kan gebeuren hoor.' Ik gooi het mes weer in de muur en begin dan Hayden's keel dicht te knijpen, steeds iets meer, zodat ze telkens minder adem krijgt. Haar handen zijn om die van mij gesloten en ze probeert ze los te trekken, wat onmogelijk is. Ze is een mens, niet meer dan dat.


    Nick
    'Dus nu doe je het toch,' zegt ze met een kwade blik, 'Dus je wilt haar dodo hebben? Dat kan gebeuren hoor.' Ze gooit het mes in de muur en begint Hayden's keel dicht te knijpen steeds meer. Hayden probeert haarzelf los te krijgen. Ik stop mijn gave en ben razendsnel bij Luna en trek eigenhandig haar armen om Hayden's nek vandaan en ga voor haar staan 'Wat wil je Luna? Je hebt je lol gehad, Hayden heeft hier niks mee te maken. Als je mij dood wilt, ga je je gang maar'


    Don't be like the rest of them, darling

    LostMagic schreef:
    [OF LES ZOEKT TROOST BIJ NATE EN GAAT NIET DOOD xd]


    {Neeeeee.. Laat Nate gwn dood gaan. Nick heeft een hekel aan Jake maar gaat nog een grotere hekel krijgen aan Nate.}


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    {Neeeeee.. Laat Nate gwn dood gaan. Nick heeft een hekel aan Jake maar gaat nog een grotere hekel krijgen aan Nate.}


    En waarom precies? xd


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    (...)

    En waarom precies? xd


    {Omdat ik Nate niet leuk vind? x'D }


    Don't be like the rest of them, darling

    [Ik wist dat je dat zou zeggen xd. No way. Dat gaat niet gebeuren.]

    Leslie Day
    'Ik hoor liever van u dat er niets is, want anders maak ik me alleen maar zorgen om Jake.' Ik wrijf even onder mijn ogen om iets wakkerder te lijken. Ik zie er volgens mij echt niet uit, maar het maakt me niet uit. Jake moet op een tafel liggen en ik knik naar Jake. 'Doe het maar, lief,' zeg ik zachtjes.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    LostMagic schreef:
    [OF LES ZOEKT TROOST BIJ NATE EN GAAT NIET DOOD xd]

    OMFG zo et ni erg zijn als Nate plots met Justine of zo gaat om Leslie te vergeten?


    Wie de fuck is Justine? xd

    Ik ken alleen Daphne, Amy en Jessica xd


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik schrik als ik mijn tante haar koele handen op mijn voorhoofd voel. 'Hm je hebt wel warm.' Ze loop naar een kastje en haalt er een thermometer uit. 'Doe je shirt uit en steek die onder je oksel.' zegt ze tegen mij en ik volg haar instructies op.Ik voel het koude ijzer op mijn borstkas en ze laat die even liggen terwijl ze naar mijn hart luisterd.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Ow fuck ik wilde eerst Jessica Justine noemen dus ik bedoelde Jessica -- oeps :$]

    Jaimes je gebruikt nu ook de hele tijd xd :P]

    [ bericht aangepast op 24 feb 2013 - 11:21 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    Nick
    'Dus nu doe je het toch,' zegt ze met een kwade blik, 'Dus je wilt haar dodo hebben? Dat kan gebeuren hoor.' Ze gooit het mes in de muur en begint Hayden's keel dicht te knijpen steeds meer. Hayden probeert haarzelf los te krijgen. Ik stop mijn gave en ben razendsnel bij Luna en trek eigenhandig haar armen om Hayden's nek vandaan en ga voor haar staan 'Wat wil je Luna? Je hebt je lol gehad, Hayden heeft hier niks mee te maken. Als je mij dood wilt, ga je je gang maar'


    Luna Day
    Ik voel hoe de pijn verdwijnt en Nick is te snel voor mij. Hij trekt mijn handen los en Hayden valt neer op haar knieën. Ze hapt naar adem. 'Maar het begon net zo leuk te worden,' zeg ik dan met een grijns tegen Nick. 'En het is niet leuk als je dood bent, dan kan ik niet meer met je spelen.' Hayden kijkt bang op. 'Jij bent echt g-gestoord,' zegt ze. Ik lach erom. 'Nee, ik ben een demon die een pleziertje beleefd.' Dan kijk ik Nick weer aan. 'Kom op, het is maar een mens, hoe boeiend is ze nou? Dat je haar verdedigt..'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    LostMagic schreef:
    Jake
    Ik schrik als ik mijn tante haar koele handen op mijn voorhoofd voel. 'Hm je hebt wel warm.' Ze loop naar een kastje en haalt er een thermometer uit. 'Doe je shirt uit en steek die onder je oksel.' zegt ze tegen mij en ik volg haar instructies op.Ik voel het koude ijzer op mijn borstkas en ze laat die even liggen terwijl ze naar mijn hart luisterd.


    Leslie Day
    Jake is dus ook nog warm. Ik tel alles bij elkaar op. Koorts, duizelig, overgeven, misselijk, dat is niet goed. Zelf zit ik op een stoel en ik heb Jake's hand beet. 'Het komt wel goed,' zeg ik zachtjes. Hoewel ik er niet gerust op ben, dat het ook daadwerkelijk goed zit.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'Maar het begon net zo leuk te worden,' zegt ze met een grijns als ik haar armen lostrek, 'En het is niet leuk als je dood bent, dan kan ik niet meer met je spelen.' zegt ze dan met een grijns op haar gezicht, 'Jij bent echt g-gestoord,' hoor ik Hayden dan achter me zeggen en Luna lacht erom 'Nee, ik ben een demon die een pleziertje beleeft' zegt ze en kijk dan mij weer aan. 'Kom op, het is maar een mens, hoe boeiend is ze nou? Dat je haar verdedigt..' zegt ze dan, 'Blijkbaar boeiend genoeg om te verdedigen' Antwoord ik sarcastisch, 'Ga weg Luna, anders kan ik ook wel een pleziertje bedenken. Je nieuwe vriendje? Chad toch?'


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake
    Ik zucht. 'Adem even goed in en uit.' zegt mijn tante en ik doe wat ze vraagt. Ze kijkt op de thermometer, mompelt iets en doet nog wat dingetjes bv. bloeddruk meten en zo. Ze zet haar bril terug goed en loop naar de zijkant van de boekenkast waar ze aan een hendeltje trekt en er nog boeken tevoorschijn komen. Waarschijnlijk om die uit de buurt van mensen te houden. Ze haalt er een boek uit en begint wat te bladeren terwijl ze dingen op een papiertje schrijft. Ik hou Leslie's hand vast en kijk naar haar om niet naar het nerveuse gedoe van mijn tante te moeten kijken.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'