• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.

Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - Bonacieux
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -Bonacieux
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimes
    Harper Brianna Lovely - Bonacieux
    Hayden Fitch - jaimes

Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimes
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - Bonacieux
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimes

Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimes
    Luna Day - jaimes
    Vanessa Elenore Woods - Bonacieux
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Bonacieux
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - Bonacieux
    Iris Charlotte Michaëls - Bonacieux

Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - Bonacieux

FAMILIES

[ bericht aangepast op 27 feb 2013 - 17:50 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

Luna Day
    Nick is weer sarcastisch en ik kijk hem met een geamuseerde blik aan. 'Dus Nickie is weer verliefd op een mensenmeisje? Dat zoiets me nog verbaasd, aangezien ik toch echt dacht dat je harteloos was. Dat zei je zelf toch?' Ik kijk naar Hayden. 'Arm kind, heeft Nick je niet vertelt dat hij geen hart heeft? Dat zei hij namelijk daarstraks nog tegen mij.' Ze krabbelt overeind en wil langs me heen rennen. Ik pak haar bij haar schouder en duw haar met gemak omver. 'Niet alleen een arm kind, ook nog een dom kind.' Nick trekt mijn aandacht als hij over Chad praat. Mijn blik is strak op hem gericht. 'Jammer genoeg voor jou is hij de stad uit tijdelijk,' zeg ik dan met een glimlach. 'En anders zou het niet eens zo ver komen dat je hem pijn kan doen. Wat was je plan? Je gave op hem botvieren?'

Leslie Day
    Zijn tante doet te nerveus naar mijn gevoel en ik richt me dan op Jake. 'Het komt wel goed,' zeg ik zachtjes en geef hem een kneepje in zijn hand. Het is eigenlijk zenuwslopend, dit wachten. Ik kijk weer richting zijn tante. 'Weet u wat er mis is?' vraag ik dan onzeker aan haar.

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

nvm

[ bericht aangepast op 24 feb 2013 - 11:44 ]

Jake
    'Bijna.' mompelt ze en bladert verder. 'Ik heb het.' zucht ze en kijkt ons aan. 'Jake heeft nix febris. De sneeuwkoorts van iets meer dan honderd jaar geleden. Demonen kwamen ziek door een soort middel dat er in het water zat. Nadat het gesneeuwd had, vandaar de naam. Heb je water van de kraan of zo gedronken vandaag?' vraagt ze me en ik knik. 'Ik weet niet wat ik moet doen in dit geval maar ik zal naar collega's bellen.' zucht ze en gaat met haar hand door haar haren. 'Het beste is om naar huis te gaan en te zorgen dat je warm blijft hebben. Leslie als zijn voorhoofd zweet door de koorts gewoon een koud nat washandje op zijn hoofd leggen.'

(gewoon iets uitgevonden xd)

Leslie Day
    Jake blijkt dus wel degelijk iets te hebben en ik heb er eerder van gehoord, maar nog nooit meegemaakt. Wacht. Zijn demonen niet dood gegaan aan deze ziekte? 'Zeg me alstublieft dat dit gewoon een griepje is voor demonen?' vraag ik aan haar. 'En dat zal ik doen. Ik zal voor hem zorgen,' verzeker ik haar.

Jake
    Mijn tante zucht zachtjes. 'Leslie panikeer niet, ik vind wel een middel ertegen. Het moet wel.' zegt ze. Ja dus, er zijn demonen er aan gestorven. Fijn, dit is nu net de reden waarom ik niet wilde komen, Leslie heeft rust nodig.

Leslie Day
    'Ik panikeer nog niet eens,' mompel ik dan en kijk weer richting Jake. Vanbinnen ben ik nu al drie keer gestorven bij de gedachte dat Jake hier dood aan kan gaan. 'We gaan gewoon naar huis en dan ga ik voor je zorgen,' zeg ik met een rustige glimlach. 'En dan komt alles goed.' Ik druk een kus op Jake's wang. 'Dank u,' zeg ik dan tegen zijn tante.

Jake
    Ze glimlacht zwakjes en buigt haar terug over haar boeken. Ik pak haar hand vast en kan ons met moeite terug naar huis flitsen. Ik wankel door de duizeligheid waardoor ik me aan haar moet vastklampen.

Leslie Day
    Jake flitst ons naar huis, terwijl ik dat wilde doen. Hij klampt zich dan aan me vast en ik sla gelijk mijn armen om hem heen. 'Jake, laat mij de dingen doen,' zeg ik tegen hem. 'We moeten jou zo rustig mogelijk houden. Ik wil je niet kwijt.' Ik til Jake dan op en geef hem geen kans om tegen te stribbelen. Zachtjes leg ik hem neer in de zetel en laat dan een warme deken verschijnen die ik over hem heen leg. Dan laat ik een emmertje verschijnen om in over te geven en een emmertje met koud water en een washandje. 'Hoe voel je je?' vraag ik zacht aan hem. Ik durf niet te denken aan het feit dat Jake echt ziek is.

Jaimes schreef:
    Luna Day
    Nick is weer sarcastisch en ik kijk hem met een geamuseerde blik aan. 'Dus Nickie is weer verliefd op een mensenmeisje? Dat zoiets me nog verbaasd, aangezien ik toch echt dacht dat je harteloos was. Dat zei je zelf toch?' Ik kijk naar Hayden. 'Arm kind, heeft Nick je niet vertelt dat hij geen hart heeft? Dat zei hij namelijk daarstraks nog tegen mij.' Ze krabbelt overeind en wil langs me heen rennen. Ik pak haar bij haar schouder en duw haar met gemak omver. 'Niet alleen een arm kind, ook nog een dom kind.' Nick trekt mijn aandacht als hij over Chad praat. Mijn blik is strak op hem gericht. 'Jammer genoeg voor jou is hij de stad uit tijdelijk,' zeg ik dan met een glimlach. 'En anders zou het niet eens zo ver komen dat je hem pijn kan doen. Wat was je plan? Je gave op hem botvieren?'

Nick
    'Dus Nickie is weer verliefd op een mensenmeisje? Dat zoiets me nog verbaasd, aangezien ik toch echt dacht dat je harteloos was. Dat zei je zelf toch?' Zegt ze tegen mij en kijkt vervolgens naar Hayden, 'Arm kind, heeft Nick je niet vertelt dat hij geen hart heeft? Dat zei hij namelijk daarstraks nog tegen mij.' Hayden krabbelt overeind en wil dan langs Luna rennen, Luna pakt haar bij haar schouder en duwt haar weer omver, 'Niet alleen een arm kind, ook nog een dom kind.' Ik kan zien dat ik haar aandacht heb getrokken toen ik over Chad begon, 'Jammer genoeg voor jou is hij de stad uit tijdelijk, en anders zou het niet eens zo ver komen dat je hem pijn kan doen. Wat was je van plan? Je gave op hem botvieren?' vroeg ze. 'Hm.. Ben je vergeten dat ik best goed ben in spoorzoeken?' Zeg ik en doordat Luna nu naar mij kijkt kan Hayden de kamer uitgaan en dat doet ze dan ook. 'En misschien wel verder nog suggesties?'

Don't be like the rest of them, darling

Ik ben aan het schoonmaken :\ dus kan even niet echt snel reageren xd

Luna Day
    'Nee, dat ben ik zeker niet vergeten,' zeg ik dan, 'maar je moet dan toch ook wel weten dat ik er tussen zal komen.' En ik glimlach lieflijk naar hem. Ik zie dat Hayden de kamer uitrent, maar dit keer laat ik haar gewoon gaan. Ze zal later misschien nog wel gepakt worden. 'O, ik heb zeker een suggestie. Misschien dat ik Katherine wel kan pakken. Haar langzaam een beetje martelen totdat ze me smeekt haar te vermoorden...' Er glinstert een gevaarlijke blik in mijn ogen. Hier heb ik namelijk best wel zin in. 'Het is heel simpel. Ik doe gewoon de mensen pijn om wie jij geeft, volgende halte, Katherine.' En ik draai me om en loop dan naar de deur toe.

Jake
    'Super.' zeg ik en glimlach in een poging haar gerust te stellen. 'Mijn tante heeft het vast verkeerd. Ik kan niet die nix dinges hebben.' zucht ik.
    Ik pak haar hand terug en speel met haar vingers.

Nick
    'Nee, dat ben ik zeker niet vergeten,' zegt ze 'Maar je moet dan toch ook wel weten dat ik er tussen zal komen.' zegt ze liefelijk glimlachend wanneer Hayden de kamer uitrent. 'O, ik heb zeker een suggestie. Mischien dat ik Katherine wel kan pakken. Haar langzaam een beetje martelen totdat ze me smeekt haar te vermoorden...' Er glinstert een gevaarlijke blik in haar ogen en ik kan zien dat het idee haar aanstaat. 'Het is heel simpel. Ik doe gewoon de mensen pijn om wie jij geeft, volgende halte, Katherine.' Zegt ze en ze draait zich om en loop naar de deur maar voordat ze daar aan kan komen sta ik al in de deuropening, 'Ik denk dat je het niet kan, Katherine pijn doen. Want als je naar haar kijkt zie je niet alleen jezelf maar ook Leslie, de vorige keer stond je op het punt me te vermoorden en je liet je door Katherine tegenhouden, iets in haar liet jou ervan weerhouden het te doen.'

Leslie Day
    'Jake, niet liegen,' zeg ik dan, 'als je mij niet zojuist had beetgepakt, was je op de grond geknald van duizeligheid.' Mijn vingers worden weer bespeeld door Jake en ik kijk ernaar. 'Dat kan,' mompel ik dan, 'maar je tante heeft denk ik niet ongelijk. Ze is een arts, ze weet wat ze doet.'

Luna Day
    Nick verspert me de weg als ik de deur uit wil lopen. 'Ik denk dat je het niet kan, Katherine pijn doen. Want als je naar haar kijkt zie je niet alleen jezelf maar ook Leslie, de vorige keer stond je op het punt me te vermoorden en je liet je door Katherine tegenhouden, iets in haar liet jou ervan weerhouden het te doen.' Ik zucht een keer en rol met mijn ogen. 'Het is toch niet prettig voor een kind om haar vader een gebroken nek te zien krijgen?' zeg ik sarcastisch. Eigenlijk weerhield ze me ervan toen ze me recht aan keek. Die ogen... Precies Leslie haar ogen en daar heb ik nooit tegen gekund op de een of andere manier. 'Maar aangezien ze nu zelf het slachtoffer zal zijn, krijgt ze ook geen traumatische ervaring, aangezien ze dan toch.. dood zal zijn.' Dan duw ik Nick aan de kant zodat ik verder kan lopen. 'Dus als je me nu wilt excuseren. Ik ga een kind bang maken... Vermoorden.'

{Ik heb geen idee wat Nick kan doen om Luna te stoppen..}