• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - Bonacieux
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -Bonacieux
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimes
    Harper Brianna Lovely - Bonacieux
    Hayden Fitch - jaimes

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimes
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - Bonacieux
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimes

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimes
    Luna Day - jaimes
    Vanessa Elenore Woods - Bonacieux
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Bonacieux
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - Bonacieux
    Iris Charlotte Michaëls - Bonacieux

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - Bonacieux

    FAMILIES

    [ bericht aangepast op 27 feb 2013 - 17:50 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik glimlach en kom bij Jake liggen. 'Ik ben graag bij je,' zeg ik. Ik druk liefdevol een kus op zijn lippen. 'En ik kus je graag, maar alleen met liefde. Geen lust, als je snapt wat ik bedoel.' Ik druk er nog eentje, maar dan op zijn mondhoek.

    Hayden Fitch
    Mijn ogen volgen zijn hand als die naar mijn wang gaan. Hij veegt het bloed er vanaf en even krimp ik een beetje ineen. 'Deed ze dat?' vraag ik dan zachtjes aan hem. 'Deed ze je pijn daarmee?' Ik slik een keer en kan weer een snik niet onderdrukken. Hij doet dan iets op mijn wond en ik probeer het trillerige ademhalen te veranderen naar rustig ademhalen. 'Ik ben zo bang,' fluister ik dan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik lach zachtjes. 'Zelfs als je me met lust zou kussen denk ik niet dat ik het nu aan zou kunnen.' merk ik iets droog op. De pijnstillers werken goed enkel de hitte is er nog.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik glimlach eventjes naar Jake. Het lijkt nog steeds alsof Jake het heel warm heeft. Ik doop het washandje weer in het koude water en leg het dan op zijn voorhoofd. 'Laat me eens wat proberen,' mompel ik dan. Dan gebruik ik mijn kracht om het koeler bij hem te maken.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Niet doen Leslie, straks val je flauw of zo.' Ze moet haar kracht niet verspillen aan mij. Ik zucht en sluit mijn ogen terug. Ik leg mijn hoofd op haar borsten en sla mijn armen om haar middel.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Helpt het?' vraag ik aan hem, het negerend dat hij zegt dat ik het niet moet doen. Hij komt dan weer bij me liggen en legt zijn hoofd neer op mijn borsten en ik sla mijn armen ook om hem heen. Mijn hoofd rust in een kussen en ik blijf rustig doorgaan met een beetje warmte weg te houden.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    De hitte verminderd waardoor mijn ademhaling rustiger word.
    Het duurt niet land of ik ben weggezonken in een diepe slaap. Koortsdromen teisteren me maar ik probeer me ertegen te verzetten.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake geeft geen antwoord meer, maar ik voel dat hij in slaap gevallen is. Ik houd hem stevig beet, aangezien hij aan het woelen is. 'Rustig maar Jake,' zeg ik tegen hem. Ik streel door zijn haar. 'Het zijn maar dromen, zet ze naar je eigen hand.' Er beginnen weer tranen op te komen. 'Alles komt goed,' fluister ik met een trillende stem. Wat nou als Jake dood gaat...?


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Le slaapt*


    [sorry omkleden xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Ik wil je niet kwijt, Jake,' fluister ik. 'Het spijt me zo erg, wat ik gedaan heb. Het had helemaal nooit mogen gebeuren. Misschien is het nu wel te laat... Ik voel me er schuldig door. Alsof ik het had kunnen voorkomen, hoewel ik weet dat het niet zo is. Je bent gewoon door ongeluk getroffen.. Eigenlijk al toen je mij tegenkwam.' Ik druk zachtjes een kus op zijn voorhoofd. 'H-het spijt me zo.' Er lopen tranen over mijn wangen en ik probeer hem ondertussen nog steeds zo goed mogelijk koel te housen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik hoor gepraat maar versta niet wat de stem zegt. Vreselijk hoge muren komen op me af, steeds dichter en dichter. Ik ben alleen, het is net een isoleercel die me ervan weerhoud bij Leslie te zijn. Plots hoor ik een vreselijk geluid en staat er iets in de kamer. Het is vreselijk lelijk en maakt rare slurp en smak geluiden. Mijn armen en benen zijn plots vastgebonden in de vorm van een X en ik kijk naar het dier? Mens? Misschien is monster nog het beste. Het komt op me af en pakt met zijn rare handen mijn arm vast die hij in één beweging breekt. Ik gil het uit van de pijn.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Als Jake ineens gilt, schrik ik er echt van. Dit is voor mij echt het moment om Jake wakker te maken. Ik schud aan zijn schouder. 'Jake, wakker worden, nu,' zeg ik tegen hem. 'Je hebt een nachtmerrie, kom maar terug naar mij. Naar de echte wereld.' Ondertussen probeer ik de tranen van mijn wangen weg te vegen en ook nog Jake koel te houden. Ik laat de tranen zitten en concentreer me op het koel houden van Jake, hoewel dat steeds moeilijker wordt.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jaimes schreef:
    Leslie Day
    Ik glimlach en kom bij Jake liggen. 'Ik ben graag bij je,' zeg ik. Ik druk liefdevol een kus op zijn lippen. 'En ik kus je graag, maar alleen met liefde. Geen lust, als je snapt wat ik bedoel.' Ik druk er nog eentje, maar dan op zijn mondhoek.

    Hayden Fitch
    Mijn ogen volgen zijn hand als die naar mijn wang gaan. Hij veegt het bloed er vanaf en even krimp ik een beetje ineen. 'Deed ze dat?' vraag ik dan zachtjes aan hem. 'Deed ze je pijn daarmee?' Ik slik een keer en kan weer een snik niet onderdrukken. Hij doet dan iets op mijn wond en ik probeer het trillerige ademhalen te veranderen naar rustig ademhalen. 'Ik ben zo bang,' fluister ik dan.


    Nick
    'Deed ze dat' Vroeg ze zachtjes aan me, 'Deed ze je er pijn daarmee?' Vroeg ze vervolgens. 'Ja' Andwoorde ik, om vervolgens het washandje eraf te halen en het bloed erweg te vegen, het was al aan het genezen. 'Ik ben zo bang,' Fluisterd ze dan, 'Ik beloof je dat ze je niets meer zal doen' Zeg ik vervolgens.


    Don't be like the rest of them, darling

    Hayden Fitch
    Hij antwoordt dat ze hem daarmee pijn deed en dat laat me toch een klein beetje beter voelen. Dat betekent voor mij dat hij om me geeft. Ik kijk Nick met angstige ogen aan als hij zegt dat hij het beloofd en ik druk mijn hoofd tegen zijn schouder aan om daar tegenaan verder te huilen. Ik ben gewoon net een kleine baby. Een kleine, bange baby.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    Ze drukt haar Hooft tegen zijn schouder en blijft huilen. Ik weet eigenlijk niet zo goed wat te doen en leg mijn hand op haar rug, 'Het komt wel goed, ze gaat je niets doen, niemand gaat je iets aandoen'


    []awesome.. Mijn nieuwe judopak en stripboeken zijn binnen :D

    [ bericht aangepast op 26 feb 2013 - 14:10 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Hayden Fitch
    Ik voel Nick's hand op mijn rug, maar het zorgt er niet voor dat ik me echt beter voel. Ik wil gewoon zijn armen echt om me heen voelen, me veilig voelen en op dit moment voel ik me niet veilig. 'H-hoe weet je dat zo z-zeker? Het is n-nu toch ook gebeurt?'

    [Vet! c:]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.