• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.

Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - Bonacieux
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -Bonacieux
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimes
    Harper Brianna Lovely - Bonacieux
    Hayden Fitch - jaimes

Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimes
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - Bonacieux
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimes

Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimes
    Luna Day - jaimes
    Vanessa Elenore Woods - Bonacieux
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Bonacieux
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - Bonacieux
    Iris Charlotte Michaëls - Bonacieux

Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - Bonacieux

FAMILIES

[ bericht aangepast op 27 feb 2013 - 17:50 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

Jake
    Ik ga naar beneden en zet de tv aan.
    Het neutrale gezicht val terug weg.

Leslie Day
    Mijn droom is gewoon geen droom, alleen maar een paar onsamenhangende beelden. Ik droom niet echt iets, aangezien ik daar gewoon te uitgeput.

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Jaimes schreef:
    Luna Day
    Hij zegt dat ik op moet flikkeren waarna hij zijn shirt uit trekt. 'Ondanks al dat bloed, ziet het er nog steeds goed uit,' zeg ik dan met een grijns. Ik verschijn weer voor hem. 'Ik zie dat je wond al heelt.' Even ga ik er met mijn vingers langs, het bloed zit aan mijn hand en ik maak dan een hartje op de plaats van zijn hart. 'Hm, ziet er mooi uit.' Het mes zit weer in mijn hand. 'Het moet alleen nog even ingekleurd worden,' en ik haal dan met het mes uit, recht op zijn hart.

Nick
    'Ondanks al dat bloed, ziet het er nog steeds goed uit,' Zegt ze met een grijns 'Moet ik dat als een compliment opvatten?' vroeg ik sarcastisch waarna ze weer voor me verschijnt, 'Ik zie dat je word al heelt.' Zegt ze waarna ze er met haar vingers langs gaat en vervolgens een hartje maakt op de plaats van mijn hart, als ik die had. 'Hm, ziet er mooi uit' zegt ze met het mes in haar hand, 'Het moet alleen nog even ingekleurd worden.' voegt ze er aan toe en haalt voordat ik haar kan tegenhouden met haar met uit, recht op mijn hart. Gelukkig kan ik haar tegenhouden dat ze niet heel ver in mijn vlees snijd door haar pols vast te pakken, 'Weetje, dat had gewerkt, als ik een hart had gehad. En daarbij had het me nog niet gedood' ik draaide haar pols om tot je het gekraak van botten kon horen, nog een millimeter verder en het was gebroken.

Don't be like the rest of them, darling

Luna Day
    'Ja, dat moet je zeker,' zeg ik knipogend. Er staat een moordlustige blik in mijn ogen als ik het mes in zijn hart steekt. 'Dus je wilt beweren dat je geen hart hebt?' zeg ik tegen hem. 'Het deed je anders ook erg pijn, geloof ik, toen Leslie Jake verkoos boven jou. Toen was je arme, tere hartje ook verkrampt.' Hij draait dan mijn pols om en ik moet daardoor wel naar beneden, want anders breekt het geheid. Toch hoor ik het al kraken. 'Alsof mijn pols nooit eerder gebroken is,' zeg ik schamper.

moet naar toneel mr laat anders Les al wakr worden?

Okay, geen idee wat ze dan moet doen, maar okay ^^

Nick
    'Ja, dat moet zeker' Zegt ze knipogend als ik vraag of ik wat ze zei als een compliment moet opvatten, 'Dus je wilt beweren dat je geen hart hebt? Het deed je ander ook erg pijn, geloof ik, toen Leslie Jake verkoos boven jou. Toen was je arme, tere hartje ook verkrampt.' Zegt ze en ze maakt me nog kwader dan ik eerst was, 'Het was niet Leslie die de keuze maakte tussen Jake of mij, dat deed ik voor haar liever' Antwoorde ik sarcastisch. 'Alsof mijn pols nooit eerder gebroken is,' zegt ze schamper, 'Als je toch aandringt' Zeg ik waarna ik haar pols breek, je hoorde het bot krakken toen ik dat deed. 'En wat was nog niet eens een klein beetje van de pijn die je gaat voelen als je zo door gaat.' Zeg ik waarna ik haar los laat en bij me weg duw om vervolgens met mijn shirt het bloed van me af te vegen.

Luna Day
    'Het was niet Leslie die de keuze maakte tussen Jake of mij, dat deed ik voor haar liever,' zegt hij sarcastisch. 'Nee, je redde jezelf, zodat je niet gedumpt zou worden,' breng ik er tegenin. Dan breekt de eikel gewoon ook echt mijn pols en ik klem even mijn kake op elkaar. Fack, dat is nog redelijk pijnlijk. Toch laat ik er weinig van merken en sta gewoon recht, terwijl ik een gips rond mijn pols laat verschijnen. Dan geneest het sneller op de goede plaats. 'Toen was ik niet voorbereid op de pijn,' zeg ik simpel als antwoord. Ik kijk hem strak aan. 'Vertel me maar, waar wil je nog meer een mooi aandenken?' en ik houd mijn hoofd een tikkeltje schuin. Dan gooi ik het mes hard in zijn richting, met veel kracht.

Nick
    'Nee, je redde jezelf, zodat je niet gedumpt zou worden,' Brengt ze ertegenin en wanneer ik haar pols breek zie ik dat ze haar kaken op elkaar klemt, dat deed dus pijn. Goed om te weten. Ze laat er echter verder weinig van merken wanneer ze gips om haar pols laat verschijnen, 'Toen was ik niet voorbereid op de pijn,' zegt ze simpelweg en ze kijkt me strak aan 'Vertel me maar, wat wil je nog meer een mooi aandenken?' vraagt ze en houd haar hooft schuin en gooit dan het mes met veel kracht hard mijn richting uit het mes raakte me in mijn borst, door mijn hart en ik zakte op de grond. Ik liet me verdwijnen en achter haar verschijnen, het mes was in de muur blijven hangen, 'Wil je uittesten hoe het voelt nu je op de pijn bent voorbereid?' vraag ik haar dan sarcastisch.

Luna Day
    Helaas verdwijnt Nick voordat het mes hem kan raken en ik hoor het achter me. Ik kijk gewoon naar het mes in de muur. 'Wil je uittesten hoe het voelt nu je op de pijn bent voorbereid?' vraagt hij met veel sarcasme. Er rolt een lach over mijn lippen. 'Ben niet bang voor de boze wolf, ben niet bang, ben niet bang, ben niet bang voor de boze wolf, ben niet bang.' Ik draai me dan langzaam om en kijk Nick dan aan. 'Denk je nou serieus dat ik iets voor je te vrezen heb?' Ik houd mijn gebroken pols omhoog. Of wat een gebroken pols was. Ik haal het gips eraf. 'Genezen,' zeg ik dan en beweeg mijn pols normaal. Het is al zovaak gebroken geweest, dat het nu gewoon heel snel geneest.

Nick
    Ze moet lachen, 'Ben niet bang voor de boze wolf, ben niet bang, ben niet bang, ben niet bang voor de boze wolf, ben niet bang.' ze draait zich langzaam om en kijkt me aan, 'Denk je nou serieus dat ik iets voor je te vrezen heb?' Ze houd haar pols omhoog en haalt het gips eraf. Het was helemaal genezen wat me niets verbaasde eigenlijk. 'Wat kwam je hier dan doen? Me vermoorden? Als je dat gewild had, had je dat al lang gedaan.' Zeg ik en kijk haar aan, de sneeën op mijn zij en bij mijn hart waren bijna genezen.

Luna Day
    Helaas zijn de sneeën bij hem al bijna verdwenen. Snel ren ik naar achteren, pak het mes uit de muur en ren dan weer naar Nick. 'Ik vind het gewoon leuk om anderen pijn te zien lijden, komt je vast en zeker wel herkenbaar voor. Aangezien je daar zelf ook altijd van genoot bij bepaalde mensen..' Leslie. Ik weet gewoon dat ik Nick daar echt op kan pakken, ondanks dat hij doet alsof het niet zo is. ''Misschien dat ik je wel met iets anders kan pakken,' zeg ik dan met een brede glimlach. Op dat moment komt Hayden binnen, ik hoorde haar al aankomen. Ze schrikt als ik plotseling achter haar ben met mijn arm om haar nek en het mes. 'En misschien dat ik jou niet makkelijk kan verwonden, Nick, maar haar wel.' Ik voel dat Hayden bang is en ze kijkt Nick aan. 'Wat doet Leslie hier?' vraagt ze dan angstig en ik moet er om lachen.

Nick
    Luna rent naar achteren en pakt het mes uit de muur om vervolgens weer naar mij te rennen, 'Ik vind het gewoon leuk om anderen pijn te zien lijden, komt je vast en zeker wel herkenbaar voor. Aangezien je daar zelf ook altijd van genoot bij bepaalde mensen..' Zegt ze en ik geef er geen antwoord op, 'Misschien dat ik je wel met iets anders kan pakken,' zegt ze met een brede glimlach op het moment dat Hayden binnenkomt. Ik had niet doorgehad dat ze eraan kwam, plots staat Luna achter haar en houd haar arm om haar nek en het mes, 'En misschien dat ik jou niet makkelijk kan verwonden, Nick, maar haar wel.' zegt ze en Hayden kijkt me bang aan. 'Wat doet leslie hier?' vraagt ze dan angstig en ik hoog Luna's lach. 'Niet Leslie, Luna' Andwoord ik en kijk vervolgens naar Luna, 'Als je haar ook maar één haar krengt zul je merken dat ik er van geniet bepaalde mensen pijn te zien lijden, en die bepaalde mensen ben jij dan.' Zeg ik, als blikken konden doden was ze nu al lang dood geweest.

Luna Day
    Nick had dit helemaal niet verwacht en dat is precies wat ik hoopte. Het voelt goed om de angst van Hayden te voelen, dat geeft een echte kick. Nick kijkt me aan en geeft me een heel moordende blik. Weer rolt er een lach over mijn lippen. 'Je weet dat ze dood is, voordat jij mij pijn kan doen.' Ik zet het mes tegen Hayden's keel aan. 'Volgens mij doet dit je nog meer pijn, dan toen ik dit mes in jouw hart stak, Nick, is het niet?' vraag ik met een zelfgenoegzame glimlach aan hem. Ik druk dan het puntje echt haar huid in en er ontstaat een klein wondje. Hayden is ondertussen aan het huilen van angst. 'Nick, stop haar!' jammert ze.

Nick
    'Je weet dat ze dood is voordat je mij pijn kan doen?' zeg ze met een lachen zet het mes tegen Haydens keel, 'Volgensmij doet dit je nog meer pijn, dan toen ik dat mes I'm je hart stak, Nick,is het niet?' vraagt ze met een zelfgenoegzame glimlach. Ze zet het puntje van het met in haydens huid en Hayden is aan het huilen van angst 'Nick, stop haar!' jammert ze vervolgens en ik denk na over iets om Luna te stoppen en kan maar een ding bedenken. Voor zover ik kan zet ik mijn gave op de laagste stand en gebruik ik hem opnieuw op Luna