• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - Bonacieux
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -Bonacieux
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimes
    Harper Brianna Lovely - Bonacieux
    Hayden Fitch - jaimes

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimes
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - Bonacieux
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimes

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimes
    Luna Day - jaimes
    Vanessa Elenore Woods - Bonacieux
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Bonacieux
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - Bonacieux
    Iris Charlotte Michaëls - Bonacieux

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - Bonacieux

    FAMILIES

    [ bericht aangepast op 27 feb 2013 - 17:50 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Luna Day
    Ineens voel ik een pijn en even verkramp ik. Nick gebruikt zijn gave. 'Dus nu doe je het toch,' zeg ik dan met een kwade blik. 'Dus je wilt haar dood hebben? Dat kan gebeuren hoor.' Ik gooi het mes weer in de muur en begin dan Hayden's keel dicht te knijpen, steeds iets meer, zodat ze telkens minder adem krijgt. Haar handen zijn om die van mij gesloten en ze probeert ze los te trekken, wat onmogelijk is. Ze is een mens, niet meer dan dat.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Jaimes??? :p[


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Yeahh, Les, maar moet ik haar wakker laten worden en naar Jake toe gaan dan? o 3o]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    ja? :P


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Weet je, leuke foto, je ziet er alleen zo anders uit dan op de vorige ^^

    Leslie Day
    Ik word al snel weer wakker en ga dan overeind zitten. Vluchtig haal ik een hand door mijn haar, ik voel me nog steeds uitgeput. Dan sta ik op en loop even langs de badkamer. Echt goed zie ik er ook niet uit. Toch besluit ik om zachtjes naar beneden te lopen en tref dan Jake aan in de living. Hij ziet er niet echt vrolijk uit. 'Hee,' zeg ik zachtjes.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ja lichtinval xd vind het grappig xd Op de vorige leek ik blond en als je deze foto uitvergroot heb ik plots een blonde lok van voor xd snap er niets meer van

    Jake
    Ik zet een glimlach op. 'Hi gorgeous.' glimlach ik en klop naast me als teken dat ze kan komen zitten.
    Een of andere soap staat op.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Even glimlach ik en ga dan naast hem zitten. 'Ik waardeer het dat je me zo noemt, maar misschien wordt het toch tijd om make-up te gaan dragen'. Ik wrijf met mijn hand over mijn gezicht. 'Ik zie er namelijk niet goed uit.' Dan kijk ik Jake aan. 'En je hoeft niet zogenaamd vrolijk te doen, ik weet dat je dat niet bent.' Ik druk een kus op zijn wang.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik kijk haar zogenaamd verbaast aan. 'Waar heb je het over?' En dan verander ik van onderwerp, terug naar die make-up.
    'Je hebt geen make-up nodig, je bent prachtig zoals je bent.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake is verbaasd. 'Over het feit dat je ineens glimlacht, terwijl ik het gewoon zelfs kan voelen dat je niet vrolijk bent,' zeg ik hem gewoon. 'Als je ergens mee zit, dan praten we erover en als je je gewoon niet goed voelt, dan mag je dat ook gewoon zeggen.' Hij zegt dan dat ik geen make-up nodig heb. 'Dat is niet waar, op dit moment ben ik niet eens lelijk, ik ben gewoon een lijk.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Ik voel me niet zo goed.' zucht ik en dat is de waarheid. Sinds ze gaan slapen was voel ik me steeds misselijk en duizelig maar ik wilde het niet aan haar toegeven aangezien ze zich dan zorgen maakt. 'Het gaat vast zo over.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Hoe bedoel je dat?' vraag ik dan aan Jake. 'Niet zo goed in, je verdrietig voelen of in misselijk zijn en dergelijken?' Hij zegt dat het vast wel zo over gaat, maar daar twijfel ik aan. Misschien dat ik anders iets voor hem kan doen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik wil net antwoorden als een misselijksgolf door me heen gaat en ik mezelf naar de badkamer moet flitsen om over het toilet te hangen.
    Mijn hele maaginhoud beland in het wcwater.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ineens is Jake weg en gelijk volg ik hem in dezelfde richting. Hij hangt over het toilet en is aan het overgeven. Zachtjes wrijf ik over zijn rug. 'Rustig maar Jake, gooi het er allemaal uit.' Mijn stem is bezorgd, aangezien ik geen idee heb wat er met Jake aan de hand is. 'Het is niet alsof jij ook zwanger kan zijn,' mompel ik dan. 'Maar waar komt het dan wel door...' het is eigenlijk bijna onmogelijk dat demonen ziek zijn. De enige keren dat ik als demon heb overgeven, was door zwangerschap, een vinger in mijn keel steken en toen ik terug veranderde van demon naar mens..


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Als mijn maag volledig leeg is en er geen kotsneigingen meer zijn laat ik mijn hoofd tegen de koude muur aan leunen. 'Alles is ok. Maak je geen zorgen.' zeg ik met een glimlachje die geruststellend moet zijn.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake's glimlach is alles behalve geruststellend. 'We gaan langs je tante,' zeg ik dan. Het maakt me niets uit dat ik tegelijk iets verzwijg over Nate, dat ik ben vreemdgegaan met hem, want Jake is op dit moment belangrijker. 'En je kan me niet tegenspreken.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.