• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - Bonacieux
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -Bonacieux
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimes
    Harper Brianna Lovely - Bonacieux
    Hayden Fitch - jaimes

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimes
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - Bonacieux
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimes

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimes
    Luna Day - jaimes
    Vanessa Elenore Woods - Bonacieux
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Bonacieux
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - Bonacieux
    Iris Charlotte Michaëls - Bonacieux

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - Bonacieux

    FAMILIES

    [ bericht aangepast op 27 feb 2013 - 17:50 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake
    Ik schud mijn hoofd. 'Leslie leef voor het kindje.' zeg ik zachtjes ook al ben ik niet van plan dood te gaan. Ik wil haar blijven en haar in mijn arme nemen als ons kindje aan het spelen is. 'En ik ben niet van plan te sterven het was gewoon zodat je het weet.' zeg ik zachtjes. 'In het geval dat.' Het word warmer en zweetdruppeltjes parelen op mijn hoofd.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Maar ik kan niet leven zonder jou,' zeg ik dan. 'En ik heb het je een aantal maanden geleden al gezegd en zeg het nu weer. Ik wil voor altijd bij je blijven, zelfs als dat betekent dat ik ervoor moet sterven.' Ik zie zweetdruppels ontstaan op Jake's voorhoofd. 'Even het washandje pakken,' zeg ik dan tegen hem. 'Ik blijf in deze kamer, maar ik moet er wel voor opstaan.' Aangezien de emmer te ver weg is en ik niet het washandje naar me toe wil laten verschijnen. Ik ben al uitgeput genoeg.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik knik zuchtend en laat haar los. 'ZIng je voor me?' vraag ik dan aan haar. Ik hoor gewoon graag haar zoete stem en aangezien ik een hekel heb aan stilliggen is die stem nu een welkome afleiding.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij laat me los en ik sta dan op. Ik kijk achterom als hij vraagt of ik wil zingen. 'Altijd, wat wil je dat ik zing?' Maar dan weet ik het zelf al. 'Ik weet al welk liedje.' Met het washandje loop ik terug en leg die op Jake's voorhoofd neer. 'Hoewel ik je moet vertellen, we gaan niet dansen.'

    Take my hand
    I'll teach you to dance
    I'll spin you around
    Won't let you fall down

    Would you let me lead
    You can step on my feet
    Give it a try
    It'll be all right

    The rooms hush, hush
    And now's our moment
    Take it in, feel it all, and hold it
    Eyes on you, eyes on me
    We're doing this right

    Cause lovers dance when they're feeling in love
    Spotlight shining, its all about us
    its all about us
    And every heart in the room will melt
    This is a feeling I've never felt
    but its all about us


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik lach even zachtjes bij de woorden dat we niet gaan dansen en voel dan het washandje op mijn voorhoofd. 'Mag ik de dekens niet af doen? Het is te warm.' zucht ik voor ze begint met zingen. Ik luister met gesloten ogen, genietend naar haar stem.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake wil de dekens van zich af en ik kijk naar hem. 'Je tante heeft gezegd, dat ik je warm moet houden,' zeg ik zachtjes, 'en misschien dat als je veel zweet, dat je de ziekte uit zweet.' Wanneer ik zing, is Jake één en al oor. Er staat een glimlach op mijn gezicht. Als ik klaar ben met het liedje druk ik zachtjes mijn lippen op die van Jake. 'Ik hou van je,' fluister ik tegen zijn lippen aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    Ze zucht een keer en rolt met haar ogen, 'Het is toch niet prettig voor een kind om haar vader een gebroken nek te zien krijgen?' Zegt ze sarcastisch. 'Alsof je je daardoor zou laten weerhouden' Antwoordde ik sarcastisch terug. ''Maar aangezien ze nu zelf het slachtoffer zal zijn, krijgt ze ook geen traumatische ervaring, aangezien ze dan toch.. dood zal zijn' zegt ze en duwt me aan de kant om vervolgens verder te kunnen lopen. 'Dus als je me nu wilt excuseren. Ik ga een kind bang maken... Vermoorden.' zegt ze. 'Je kan het niet, en weet je om welke reden? Niet om het fijt dat ze op jouw en zowel Leslie lijkt maar omdat haar ogen ook precies op die van Leslie lijken. Vooral haar ogen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Luna Day
    Nick zegt dat ik het niet kan en ik blijf stil staan, terwijl ik naar hem luister. Eens even kijken welke onzin reden hij nu weer aanhaalt. Ik draai me om naar hem. 'Je kan het niet en weet je om welke reden? Niet om het feit dat ze op jou en zowel Leslie lijkt, maar omdat haar ogen ook precies op die van Leslie lijken. Vooral haar ogen.' Hoe kan hij dat weten... 'Misschien,' bijt ik hem dan toe. Ik word er gewoon kwaad om, dat hij het weet. 'Ik pak je nog wel een keer, Nick,' sis ik dan, draai me om en loop de kamer uit. Ik ga naar mijn eigen kamer terug.

    Hayden Fitch
    Ik heb mijn hand tegen het wondje gedrukt in mijn nek en ik tril nog steeds licht. Mijn ogen schieten door de gang heen en weer, totdat ik ineens die Leslie of Luna of wie dan ook voorbij zie komen, maar ze ziet mij niet. Ik snel terug naar de kamer en kijk dan met bange ogen naar Nick. 'W-wat was dat?' vraag ik met bibberende stem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Ik hu ook van jou maar wil jullie niet besmetten.' zeg ik bezorgd en voel dat mijn hoofd knalrood is door de warmte en mijn gezicht vertrekt van de pijn. Het washandje verkoelt mijn huid iets.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nick
    'Mischien' Bijt ze me toe, ze lijkt boos te worden omdat ik weet waarom ze het niet kan doen. 'Ik pak je nog wel een keer, Nick,' Sist ze en ze loopt de kamer uit. Ik keek haar na, 'W-wat was dat?' Vroeg Hayden toen ze met haar hand tegen de wond terug kwam, trillend. 'Ik leg het je zo uit, eerst zorgen dat er niets gebeurt met die wond' Antwoord ik en neem haar mee naar binnen waarbij ik de deur dicht doe en lijd haar naar mijn bed. Zelf loop ik eerst naar de badkamer en pak een washandje om vervolgens naar haar terug te gaan en ga naast haar op het bed zitten, tussen alles door was ik vergeten het shirt weer aan te doen.

    [ bericht aangepast op 25 feb 2013 - 19:38 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    'Hoe bedoel je besmetten?' vraag ik hem dan zacht, want dat begrijp ik niet helemaal. 'Oké, ik ga een pijnstiller of drie voor je tevoorschijn laten komen,' zeg ik dan. Ik laat ze verschijnen in mijn hand en geef ze dan aan Jake. Ook laat ik nog een glas water verschijnen. 'Hier, neem de pijnstillers in,' zeg ik zachtjes. Ik voel me weer iets meer uitgeput, maar ik red het nog wel.

    Hayden Fitch
    Ik kan mijn gedachten niet echt bij zijn woorden houden. Hij zet me neer op het bed en ik kijk angstig om me heen, alsof er elk moment ineens weer een gek tevoorschijn kan komen en een mes op mijn keel kan zetten. Ik schrik op als Nick naast me komt zitten en ik veeg een traan weg van mijn wang, waardoor daar ook een bloedveeg op komt te zitten. 'W-waarom ik?' snik ik dan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Stel dat het besmettelijk is? Dan zouden we beter elkaar niet meer zoenen want ik wil niet dat je ziek word door mij.' zeg ik zachtjes. Ik gooi de pijnstillers in mijn mond en drink wat.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Dan zou je tante dat toch wel gezegd hebben?' vraag ik aan Jake en kijk naar hem. 'En ik ben liever ook ziek, dan jij alleen.' Dat is gewoon zo. Of samen dood, of samen leven. Zo simpel is dat. 'Maar dan kan ik niet meer goed voor je zorgen. Heb je het nog steeds heel erg heet?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik knik en sluit mijn ogen iets. 'Als het dan toch niet besmettelijk is.' mompel ik zachtjes en schuif op.
    Ik klop uitnodigend naast me.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jaimes schreef:
    Hayden Fitch
    Ik kan mijn gedachten niet echt bij zijn woorden houden. Hij zet me neer op het bed en ik kijk angstig om me heen, alsof er elk moment ineens weer een gek tevoorschijn kan komen en een mes op mijn keel kan zetten. Ik schrik op als Nick naast me komt zitten en ik veeg een traan weg van mijn wang, waardoor daar ook een bloedveeg op komt te zitten. 'W-waarom ik?' snik ik dan.


    Nick
    Ze veegt een traan weg bij haar wang wanneer ik naast haar ga zitten en lijkt te schrikken. Ik veeg voorzichtig de veeg bloed van haar wang, 'W-waarom ik?' Vraagt ze dan snikkend, 'Ze wil mij terugpakken, maar kan niets vinden aangezien het me niets kan schelen of ze me vermoord of niet. Ze doet mij pijn, door jou pijn te doen' Antwoorde ik en haalde het flesje eruit waar nog amper een paar druppels van het genezende spul in zaten en deed wat er nog inzat op een punt van het washandje en hielt het tegen haar wond, als het goed is moest het binnen een paar minuten al weg zijn.


    Don't be like the rest of them, darling