• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - Bonacieux
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -Bonacieux
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimes
    Harper Brianna Lovely - Bonacieux
    Hayden Fitch - jaimes

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimes
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - Bonacieux
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimes

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimes
    Luna Day - jaimes
    Vanessa Elenore Woods - Bonacieux
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Bonacieux
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - Bonacieux
    Iris Charlotte Michaëls - Bonacieux

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - Bonacieux

    FAMILIES

    [ bericht aangepast op 27 feb 2013 - 17:50 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    *Tijdsprong*

    Nick
    'Ik haal wel wat te eten voor je' Zeg ik tegen Hayden om vervolgens een voorzichtige kus op haar lippen te drukken, ze was nogsteeds een beetje.. Schrikkerig. Vervolgens liep ik de kamer uit op weg naar de kantine waar ik een zucht slaakte toen er een hele hoop mensen op eten stonden te wachten.

    Luna Is going to change Hayden in to a Demon.


    Don't be like the rest of them, darling

    hahahaha, je hebt de spoiler gebruikt :Y)

    Hayden Fitch
    Ik knik een beetje als Nick zegt dat hij wat te eten voor me gaat halen. 'Is goed,' zeg ik zacht. Ik ben al even gestopt met huilen, maar nog steeds bang. 'Kom snel terug,' zeg ik zachtjes. Nick is net weg, als hij weer terugkomt, maar wanneer ik opkijk, zie ik dat het Luna of Leslie is. Ik denk Luna. Ik wil gillen, maar ineens is ze recht voor me en drukt haar hand op mijn mond. Ik gil tegen haar hand aan, waarvan het geluid nu gedempt wordt. 'Geen woord, gil of wat voor geluid dan ook,' sist ze naar me. Het trillen is gelijk weer terug en ik krabbel achteruit op het bed. Ze grijnst naar me. 'Wees maar bang,' zegt ze dan. Ze pakt een mes tevoorschijn en ik krimp ineen. Gaat ze me vermoorden? Ik begin te snikken. 'Vermoord me niet,' smeek ik haar dan. Ze lacht weer en schudt dan haar hoofd. 'Nee, ik ga je niet vermoorden.' Ze maakt dan een snee in haar eigen pols en dat brengt me in verwarring. Dan ineens drukt ze die tegen mijn mond en zegt dat ik moet slikken. Wild schud ik mijn hoofd, maar ze drukt dan ergens op mijn keel, waardoor ik wel moet slikken. Ik proef het bloed en walg ervan. Even heb ik last van kotsneigingen, wat ik al haat, maar dan voel ik een helse pijn vanuit mijn hart en schreeuw ik het uit. Luna lacht weer. 'Veel plezier,' zegt ze, 'en geniet van de pijn.' Ze maakt mijn mond schoon, van haar bloed en verlaat dan. Ik lig opgerold op mijn zij en schreeuw de longen uit mijn lijf. De angst is verdwenen en het enige wat over is, is de pijn.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jaimes schreef:
    Leslie Day
    Als Jake ineens gilt, schrik ik er echt van. Dit is voor mij echt het moment om Jake wakker te maken. Ik schud aan zijn schouder. 'Jake, wakker worden, nu,' zeg ik tegen hem. 'Je hebt een nachtmerrie, kom maar terug naar mij. Naar de echte wereld.' Ondertussen probeer ik de tranen van mijn wangen weg te vegen en ook nog Jake koel te houden. Ik laat de tranen zitten en concentreer me op het koel houden van Jake, hoewel dat steeds moeilijker wordt.


    Jake
    Ik schrik wakker en kijk haar angstig aan. 'Eet me niet op.' De droomwereld en echte wereld beginnen door elkaar te lopen al is het monster wel verandert in een mooi meisje. Nog steeds ben ik bang.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake kijkt me angstig aan en ik sus hem zachtjes. 'Jake, het was een nachtmerrie,' zeg ik. 'Je bent nu weer gewoon bij mij.' Mijn stem is een beetje schor. 'Ik eet je niet op, aangezien ik van je houd.' Ik streel zachtjes door zijn haren.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Jesh x'D It's a spoiler isn't it? x'D}

    Nick
    Wanneer ik eindelijk het eten heb hoor ik iets anders, een geluid ver weg. Ik loop de kantine uit richting de kamer, maar toen ik de gang in kwam merkte ik al waar het geluid vandaan kwam. Hayden. Ik liet het eten simpelweg op de grond vallen en slelde naar de kamer op haar dat op haar zei opgerold te zien liggen, de longen uit haar lijft schreeuwend, ik ren naar haar bed en ga zitten op mijn hurken terwijl ik over haar rug wrijf. 'Hayden? Wat is er gebeurt? Wat is er aan de hand?' Vraag ik haar dan.


    Don't be like the rest of them, darling

    Hayden Fitch
    Het lijkt een eeuwigheid te duren en ineens is Nick bij me. Hij wrijft ove mijn rug en vraagt dan aan me. Ik ben gewoon niet in staat om echt antwoord te geven. 'BRAND!' schreeuw ik dan en de tranen lopen over mijn wangen. 'PIJN.' Ik ben niet in staat om normale zinnen te produceren. Ineens zit ik dan overeind en sla tegen de muur aan om de pijn te uiten. Ik weet niet wat het is, maar het doet verschrikkelijke pijn. Het zorgt ervoor dat ik elk bot in mijn lijf voel en laat die branden.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Mijn ademhaling word iets rustig en ik leg mijn hoofd terug op haar borst. 'Les? Heb je gehuild?' mompel ik zachtjes als ik terug helemaal wakker ben. Ik voel me beschaamd om mijn actie maar er is niets aan te doen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake legt zijn hoofd weer neer en vraagt dan zachtjes aan me of ik gehuild heb. 'Ja,' antwoord ik eerlijk, aangezien het toch aan me te zien is. 'Maar maak je maar geen zorgen.' Ik streel nog steeds door zijn haar heen. 'Ik hoef zeker niet te vragen of je goed geslapen hebt?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik lach even kort en zucht. 'Waarom heb je gehuild?' vraag ik haar dan zachtjes.
    Mijn armen liggen terug om haar middel.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake vraagt door naar het huilen en legt zijn armen om mijn middel. 'Het voelt alsof het mijn schuld is, dat je ziek bent,' zeg ik zachtjes. 'Dat als ik niet dat met Nate gedaan had, je beter zou zijn en niet meer ziek.' Dat is niet zo, maar gek genoeg voelt het echt alsof het mijn schuld is. Ik probeer Jake nog steeds zo koel mogelijk te houden, zijn hoofd tenminste, de rest van zijn lichaam moet namelijk warm zijn.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik kijk haar bezorgd aan. 'Het is helemaal niet jouw schuld.' zucht ik en wrijf over haar buik die al een beetje dikker is.
    'Ik hou van jullie.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake's blik is bezorgt. 'Maak je over mij nou maar geen zorgen, schat,' zeg ik tegen hem. Ik kijk hem met vermoeide ogen aan en een glimlachje. 'Met mij komt het wel goed. Maak je eerder zorgen om jezelf.' Hij wrijft over mijn buik, die weer dikker is dan gisteren en nu begin je toch echt wel wat te zien. 'Wij houden ook van jou, zielsveel.' Ik druk een vlinderkusje op Jake's lippen en streel weer door zijn haar heen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jaimes schreef:
    Hayden Fitch
    Het lijkt een eeuwigheid te duren en ineens is Nick bij me. Hij wrijft ove mijn rug en vraagt dan aan me. Ik ben gewoon niet in staat om echt antwoord te geven. 'BRAND!' schreeuw ik dan en de tranen lopen over mijn wangen. 'PIJN.' Ik ben niet in staat om normale zinnen te produceren. Ineens zit ik dan overeind en sla tegen de muur aan om de pijn te uiten. Ik weet niet wat het is, maar het doet verschrikkelijke pijn. Het zorgt ervoor dat ik elk bot in mijn lijf voel en laat die branden.


    Nick
    'BRAND!' Schreeuwt ze, 'PIJN.' Schreeuwt ze nog een keer, kon het misschien... Nee, wie zou een mens nou in een demon willen veranderen? Volgens mij kende ze verder geen demonen. 'Waar komt het door?' Vraag ik, 'Wie heeft het gedaan?' Vraag ik haar en hoop dat ze antwoord kan geven, ik tilde haar op en liet ons vervolgens in mijn huis verschijnen, een groot huis dit keer. In het bos en zonder omwonenden.


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake
    'Ik zweer je Les dat ik er alles aan doe om de geboorte van ons kind mee te maken.' zeg ik zachtjes. Dat wil ik gewoon, als ik moet sterven wil ik tenminste mijn vriendin ons kind ter wereld zien brengen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Ik reageer later, moest eerst eten koken en nu eten (:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.