• Jurywedstrijd - spelling

    Ik heb toestemming van een wedstrijd mod.

    madeupyou: Je mag beginnen!


    Hallo iedereen ! =]
    Ik heb even nagedacht en ben deze jurywedstrijd toch maar begonnen!
    Deze jurywedstrijd is geen normale jurywedstrijd. Deze jurywedstrijd gaat alleen maar over spelling. Ik ga hierna een schrijfwedstrijd houden, maar ik moet daar natuurlijk wel een goede spellingschecker voor hebben. Daarom organiseer ik ook deze wedstrijd.

    Elke twee weken komt er een nieuwe opdracht. Elke opdracht heeft iets te maken met spelling checken. Dit kan gaan over werkwoordspelling, grammatica en nog veel meer. Het is de bedoeling dat je deze opdracht goed maakt. Degene met de meeste fouten, ligt uit de wedstrijd. Je hebt een week de tijd om een opdracht in te leveren. Aan de hand van het aantal deelnemers dat mee doet, vallen er een aantal deelnemers per ronde af.

    Als je je antwoord niet op tijd inlevert, lig je meteen uit de wedstrijd. Bij mij heb je geen jokers. Als je de opdracht echt niet kon inleveren door een speciale reden, kan je het altijd met mij overleggen voor uitstel.

    Ik heb een paar keer de vraag gekregen waarom ik zo'n spellingschecker zoek. Mijn eerste reden is dat ik zelf geen pro ben in spelling. Als ik deze opdrachten maak dubbelcheck ik alles omdat ik het zelf schrijf. Als ik andermans spelling moet gaan checken, lukt het bij mij vaak niet en mis ik veel fouten. Ten tweede is het ook gewoon handig. Ik kan me op het verhaal storten en de spellingchecker echt alleen op de spelling. Zo ben je meer geconcentreerd op één ding en moet je niet meerdere dingen tegelijkertijd doen.

    Wil jij meedoen? Stuur mij (Romia) een PB, of reageer op dit topic. Mijn gastenboek check ik niet. Er kunnen maximaal zes leden meedoen.
    Als je je inschrijft, is het handig om een abo te nemen op dit topic en een story die ik ga openen. Zo ben je altijd op de hoogte. Naamveranderingen graag doorgeven =].


    Hopelijk zijn er wat mensen die geïnteresseerd zijn in deze wedstrijd, en die zich inschrijven C:

    Deze wedstrijd is vol.

    Deelnemers:
    1 Presence
    2 Cenation
    3 Lipari.
    4 Ravenswood
    5 Scorpia
    6 Reezy



    Let op! Als je deze wedstrijd wint, wil ik best wel wat reclame voor je maken. Het enige wat ik van je vraag is om jury te zijn bij mijn volgende schrijfwedstrijd.


    STORY JURYWEDSTRIJD

    [ bericht aangepast op 13 okt 2013 - 12:13 ]

    Ik wil niet meedoen, maar ik vind het wel een heel bijzonder idee. Dit is iets wat ik nog niet eerder op Q heb gezien, haha. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Hm, dit klinkt interessant! Maar ik begrijp, ondanks de uitleg niet helemaal wat te verwachten valt bij de opdrachten?


    Tijd voor koffie.

    Pfff, ik heb nog genoeg na te kijken van mijn eigen wedstrijd, dus deze sla ik even over :Y)
    Maar leuk idee en succes ermee^^


    It's never gonna happen, Guys.

    Square schreef:
    Ik wil niet meedoen, maar ik vind het wel een heel bijzonder idee. Dit is iets wat ik nog niet eerder op Q heb gezien, haha. :'D


    +titel mag niet alleen hoofdletters bevatten.:')


    Queer zijn is gewoon alles

    Square schreef:
    Ik wil niet meedoen, maar ik vind het wel een heel bijzonder idee. Dit is iets wat ik nog niet eerder op Q heb gezien, haha. :'D

    Ik ben ergens ook wel benieuwd hoe dit allemaal in elkaar gaat steken. Je geeft namelijk aan een spellingscontroleur nodig te hebben voor je toekomstige schrijfwedstrijd en ik neem dus aan dat je die taak niet zelf wil/kan gaan doen, maar hoe weet je dan wie er moeten afvallen? ><


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik snap niet helemaal wat de bedoeling is..


    De rustigste manier van zelfmoord is houden van een vreemdeling.

    Ik heb het topic wat veranderd omdat er veel onduidelijkheden waren. Heb je vragen? Wees niet bang, ik bijt niet C;

    [ bericht aangepast op 9 okt 2013 - 20:34 ]

    Ik doe wel mee, aangezien ik toch geobsedeerd ben door spelling en/of grammatica. En daarbij kan een extra oefening geen kwaad. (:

    [ bericht aangepast op 9 okt 2013 - 20:36 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Presence schreef:
    Ik doe wel mee, aangezien ik toch geobsedeerd ben door spelling en/of grammatica. En daarbij kan een extra oefening geen kwaad. (:


    16 - 09 - '17

    Ik zou wel mee willen doen, denk ik :'D (proberen kan geen kwaad)


    You can't not look cool with a crossbow.

    Leuk idee! Alleen gebruik ik zelf allemaal spellingscontroles en verbeteraars omdat ik heel slecht in Algemeen Beschaafd Nederlands ben. Ik ga 't wel volgen, ben benieuwd hoe je het gaat doen.

    [ bericht aangepast op 9 okt 2013 - 20:45 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Gaat deze wedstrijd nog door? Want dan wil ik me graag inschrijven.

    [ bericht aangepast op 12 okt 2013 - 18:54 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik! x]


    Some people are art and do art at the same time

    Als er nog plek is wil ik ook wel :3


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Reezy schreef:
    Als er nog plek is wil ik ook wel :3


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”