• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - Bonacieux
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -Bonacieux
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimes
    Harper Brianna Lovely - Bonacieux
    Hayden Fitch - jaimes

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimes
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - Bonacieux
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimes

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimes
    Luna Day - jaimes
    Vanessa Elenore Woods - Bonacieux
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Bonacieux
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - Bonacieux
    Iris Charlotte Michaëls - Bonacieux

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - Bonacieux

    FAMILIES

    [ bericht aangepast op 27 feb 2013 - 17:50 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jaimes schreef:
    Luna Day
    Ik hoor hem binnenmonds vloeken en grijns dan licht. Het kan niet anders dan pijn doen, wanneer het mes zijn hand in gaat. Hij verdwijnt dan onder me vandaan en ik kijk gelijk achterom. 'Ach, kom op Nick, het werd net zo leuk,' zeg ik dan en spring van het bed af met het mes in de aanslag. Ik verdwijn en verschijn voor hem en haal weer uit met mijn mes.


    Nick
    'Ach, kom op Nick, het werd net zo leuk,' Zegt ze dan en ze spring met haar mes in de aanslag van het bed, wanneer ze verdwijnt kijk ik om me heen of ik haar zie tot ze plots voor me verschijnt en weer uithaalt met haar mes. Ze maakte me kwaad, en dat was zoals ze eerst al door had gehad geen goed idee, door haar mes zat er nu een diepe snee bij mijn zij en ik drukte mijn hand er tegen om vervolgens toen ik mijn hand eraf hielt te zien dat deze aardig onder het bloed zat. 'Geweldig' Mompelde ik.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Het doet me iets goed als ik Veronica zachtjes hoor lachen, zodat ik weet dat ze niet met een hele boze stem tegen me spreekt. ´Ik weet dat het slecht was, maar dat zag ik toen niet in,' zeg ik dan. Ik stroop mijn mouwen op en toon dan de littekens aan Veronica. 'Ik heb mezelf niet in de hand, door de hormonen. Ik kan niet meer helder nadenken op momenten. Dan gebeuren er dit soort dingen en ook wat er gebeurd is.' Ik heb een droge keel, maar dat maakt niets uit. 'En zo is hij niet altijd, het lijkt me een goede man,' zeg ik. 'Hij heeft het recht om zo tegen mij te doen.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Je kent mijn vader niet zo goed dan Leslie...' Ik denk na over een voorbeeld. 'Weet je nog hoe woedend ik was met Michael, wel mijn vader is normaal dagelijks zo maar dan 2 keer zo erg. Gelukkig werkte hij bijna de hele tijd toen ik hier woonde.' Ik weet dat hij weg is anders zou ik het niet eens gedurfd hebben om dat te zeggen. Mam pakt Leslie haar armen vast om de littekens te bekijken. 'Je doet het toch niet meer he?' vraagt ze iets bezorgd.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Luna Day
    Ik raak Nick vol in zijn zij en ik haal het mes even langs mijn mouw, zodat het bloed van het mes af gaat. Hij lijkt het te willen stelpen met zijn hand, wat niet werkt, en mompelt dan een 'geweldig'. Ik grijns even. 'Heb je al pijn?' vraag ik dan aan hem en draai me om, loop naar zijn bed en ga daar dan op zitten met mijn benen over elkaar geslagen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Day
    'Toen was je behoorlijk woedend ja,' stem ik in en kijk Jake aan. Ik veeg mijn eigen tranen weg en zucht dan een keer zachtjes. Mijn armen worden dan vastgepakt door Veronica en ik kijk haar even aan terwijl ik op mijn lip bijt. 'I-ik probeer het niet te doen,' zeg ik dan. Even kijk ik naar Jake en dan weer naar mijn armen. 'Deze,' en ik wijs een grote, diepe snee aan, 'was van vanochtend... Jake en ik hadden ruzie en eigenlijk had ik die snee gisteren al willen maken, maar toen had ik me ingehouden met de gedachte aan Jake. Alleen toen viel er iets tussen mij en Jake, waardoor ik het toch deed,' de orgie, maar dat ga ik zijn moeder niet vertellen, dat is namelijk niet belangrijk. 'maar ik probeer het niet meer te doen.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik trek haar beschermend tegen me aan. 'De rest hoeft dit niet te weten, ik vind het al dapper dat je het verteld hebt Leslie.' 'En Mila houd haar mond wel, ze hoeven niet allemaal te weten als we eens ruzie of zo hebben.' vul ik mijn mam aan. ik druk een klein kusje op haar lippen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake trekt me weer tegen zich aan. 'Hier was niets dappers aan,' mompel ik dan onverstaanbaar. Jake drukt een kleine kus op mijn lippen. 'Dank u wel,' zeg ik dan zacht tegen Veronica. 'Wat gebeurd is, zal nooit meer gebeuren.' Dan kijk ik Jake aan. 'Zullen we naar huis gaan? Ik voel me uitgeput.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jaimes schreef:
    Luna Day
    Ik raak Nick vol in zijn zij en ik haal het mes even langs mijn mouw, zodat het bloed van het mes af gaat. Hij lijkt het te willen stelpen met zijn hand, wat niet werkt, en mompelt dan een 'geweldig'. Ik grijns even. 'Heb je al pijn?' vraag ik dan aan hem en draai me om, loop naar zijn bed en ga daar dan op zitten met mijn benen over elkaar geslagen.


    Nick
    Ik zie haar grijnzen en nadat ze gevraagt heeft of ik al pijn heb draait ze zich om en gaat met haar benen over elkaar geslagen op mijn bed zitten. 'Flikker op Luna' Was mijn antwoord om vervolgens mijn shirt uit te trekken en naar de wond te kijken die al enigszins begon te helen, zo diep was het dus gelukkig niet.


    Don't be like the rest of them, darling

    Luna Day
    Hij zegt dat ik op moet flikkeren waarna hij zijn shirt uit trekt. 'Ondanks al dat bloed, ziet het er nog steeds goed uit,' zeg ik dan met een grijns. Ik verschijn weer voor hem. 'Ik zie dat je wond al heelt.' Even ga ik er met mijn vingers langs, het bloed zit aan mijn hand en ik maak dan een hartje op de plaats van zijn hart. 'Hm, ziet er mooi uit.' Het mes zit weer in mijn hand. 'Het moet alleen nog even ingekleurd worden,' en ik haal dan met het mes uit, recht op zijn hart.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik knik en druk een kus op mam haar wang. Ik til Leslie dan op als een prinsesje en glimlach eventjes. Ik flits ons terug naar huis en draag haar naar zwanger als een prinsesje, mijn zwanger prinsesje dan wel. Ik leg haar neer op het bed.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Jake
    Ik knik en druk een kus op mam haar wang. Ik til Leslie dan op als een prinsesje en glimlach eventjes. Ik flits ons terug naar huis en draag haar naar zwanger als een prinsesje, mijn zwanger prinsesje dan wel. Ik leg haar neer op het bed.


    Moet dit niet boven zijn? :')

    Leslie Day
    Jake tilt me op, zoals bijna altijd tegenwoordig, en flitst ons naar huis. Hij draagt me naar boven en legt me neer op bed. 'Ik moet me eerst nog uitkleden,' zeg ik dan. Voorzichtig kom ik overeind en loop dan naar de kast. Ik pak er de meest on-sexy'ste pyjama uit en loop daarmee naar de badkamer. De reden dat het onsexy is, is omdat Jake het rustig aan wil doen en de reden dat ik me dan in de badkamer ga omkleden, is ook omdat Jake het rustiger aan wil doen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    ik bn moe -- xd

    Jake
    Ik ga op het bed liggen en kijk naar het plafond. Een ligt een verdrietige uitdrukking op mijn gezicht die ik nu niet hoef te verbergen aangezien Leslie naar de badkamer is.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik kleed me om en loop dan zachtjes weer terug richting Jake. Hij ligt op het bed naar het plafond te staren. 'Wat is er?' vraag ik dan zacht aan hem. Misschien dat hij alsnog wel wil stoppen, met ons. Ik weet het niet. Ik loop naar het bed en ga dan erin liggen. Mijn ogen staan half dicht en ik gaap ook soms.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik zet weer mijn neutraal gezicht op. 'Niets lief, ga maar slapen, je bent zeker uitgeput?'
    Ik trek het deken iets beter over haar en sta dan recht om haar met rust te laten


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    ´Ja, ik ben uitgeput,' zeg ik dan. Hij trekt het deken beter over me heen en staat dan zelf op. 'Maak me later maar wakker,' mompel ik dan, vlak voordat ik in slaap val.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.