• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.

Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - Bonacieux
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -Bonacieux
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimes
    Harper Brianna Lovely - Bonacieux
    Hayden Fitch - jaimes

Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimes
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - Bonacieux
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimes

Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimes
    Luna Day - jaimes
    Vanessa Elenore Woods - Bonacieux
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Bonacieux
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - Bonacieux
    Iris Charlotte Michaëls - Bonacieux

Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - Bonacieux

FAMILIES

[ bericht aangepast op 27 feb 2013 - 17:50 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

Jake
    'Leslie, jij wilde niet liegen tegen hen dus gaan we hen de waarheid vertellen.' zeg ik zachtjes. 'Ik blijf de hele tijd bij je, dus rustig maar.'
    Ik pak haar hand terug vast en flits ons naar mn ouderlijk huis.

Leslie Day
    Alsof dat zal helpen? Maar daar zeg ik niets van. We zijn in het ouderlijk huis en ik loop dan een klein beetje door. Ik zie zijn vader en moeder samen zitten. 'Hallo,' zeg ik dan met een klein glimlachje, maar verdrietige ogen. Ik haat mezelf. Veronica kijkt gelijk op en glimlacht breed. Totdat ze me echt aankijkt. 'Is er iets?' vraagt ze dan, bezorgd. 'Ik moet jullie iets vertellen,' mijn stem is schor en ik wil eigenlijk niet meer verder praten.

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Jaimes schreef:
    Leslie Day
    Wil jij nu echt dat ik het ga vertellen? 'Daarstraks zei je nog dat ik het niet hoefde te vertellen,' zeg ik met een verstikte stem. Het feit dat hij trots op me zal zijn, is de reden dat het me overhaalt. Jake wil dat ik het doe, dus doe ik het. Ik sta op en trek mijn handen zachtjes los van die van Jake. Ik loop naar de badkamer en zorg ervoor dat mijn gezicht minder rood word. 'Oke, laten we gaan,' zeg ik dan en ik kan nog net voorkomen dat er een zachte snik mijn mond verlaat.

Luna Day
    'Ach, hoe kom je er nou bij dat ik het niet meen?' vraag ik quasiverbaasd. Dan ren ik supersnel en stop voor hem, het was maar een kleine afstand. Met mijn hand tegen zijn borstkas, duw ik hem hardhandig weer neer op het bed. 'Blijf maar liggen, ik kom voor jou.' Ik pak nog niet het mes erbij, maar haal eerst uit met mijn vuist naar zijn gezicht.

Nick
    'Blijf maar liggen, ik kom voor jou.' Zegt ze na me hardhandig terug op het bed te drukken, ze haalde uit met haar vuist naar mijn gezicht maar ik kon nog net haar hand vastpakken en draaide die om tot die bijna brak. 'Ik zou weggaan voordat je er spijt van krijgt.'

Don't be like the rest of them, darling

Luna Day
    Helaas pakt hij net mijn hand beet en draait die gevaarlijk ver door. 'Oké,' zeg ik dan. 'Weg uit jouw hand inderdaad.' Ik laat mij verdwijnen, maar verschijnen op precies hetzelfde punt. Behalve dat nu mijn pols niet meer in zijn hand zit en dat ik bovenop hem zit. 'Dit kan misschien een beetje pijn gaan doen,' zeg ik met een glimlach. Waarna ik met mijn knie in zijn klokkenspel stoot.

Nick
    'Oké, weg uit jouw hand inderdaad' Zegt ze en laat zich vervolgens verdwijnen en weer verschijnen op dezelfde plaats, bovenop mij. 'Dit kan misschien een beetje pijn gaan doen,' Zegt ze met een glimlach waarna ze met haar knie in zijn klokkenspel(? serieus? x'D) stoot. ik sloot mijn ogen even om de pijn te negeren en trapte haar vervolgens met mijn voet in haar maag van me af.

Luna Day
    Hij sluit zijn ogen en ik weet dat het pijn doet. Hij trapt me van zich af, soort van, als hij met zijn voet in mijn maag gaat. Even ontneemt hij me daardoor de adem en dan trek ik mijn mes tevoorschijn en steek die als eerst in zijn hand. 'Jij gaat spijt krijgen, van dat je mij zo'n pijn hebt gedaan.'

Nick
    Ik kan zien dat ze even geen adem kan krijgen en vloek binnensmonds wanneer ze een mes tevoorschijn haalt, wanneer ze die vervolgens in mijn hand steekt doet dat best veel pijn maar er zaten gelukkig geen kruiden op. Ik liet me verdwijnen en aan de andere kant van de kamer verschijnen, 'Je weet dat ik dat zo weer kan doen? Als je slim bent loop je gewoon de kamer weer uit'

Jake
    'Leslie heeft iets gedaan en heeft er spijt van.' zeg ik en leg de nadruk op spijt waarna ik mijn vader een waarschuwende blik geef.
    Ik leg mijn armen om haar middel en laat haar dan verder praten.

waiting xd

Luna Day
    Ik hoor hem binnenmonds vloeken en grijns dan licht. Het kan niet anders dan pijn doen, wanneer het mes zijn hand in gaat. Hij verdwijnt dan onder me vandaan en ik kijk gelijk achterom. 'Ach, kom op Nick, het werd net zo leuk,' zeg ik dan en spring van het bed af met het mes in de aanslag. Ik verdwijn en verschijn voor hem en haal weer uit met mijn mes.

Leslie Day
    Jake begint dan iets voor me te zeggen en ik durf het gewoon niet. Ik durf niet te praten. Jake legt zijn armen om mijn middel en ik heb mijn blik neergeslagen. 'Ik weet niet of jullie het al weten,' zeg ik dan zachtjes, 'maar ik ben ook in het hoerenhuis geweest van Nate. Het was Nate zijn wraak op Jake, hij probeerde Jake pijn te doen via mij. Alleen toen zag ik een hele andere kant van Nate. Een gebroken kant.. die gewoon liefde zoekt.' Ik durf niet op te kijken. 'En die heb ik hem toen gegeven,' fluister ik heel zacht en eigenlijk hoop ik dat ze het niet kunnen horen.

Jake
    Ik zie mijn pa verstrakken en Veronica iets teleurgesteld kijken. 'Je hebt Jake met Nate bedrogen?' zegt ze zachtjes. Ik bijt op mijn lip en wil niet dat Leslie alle schuld krijgt. 'Het is ook een beetje mijn schuld door dat met Elena en thuis was het niet altijd fijn met haar hormonen en aangezien ik niet echt wist hoe ik ermee om moest gaan was de sfeer soms gespannen en Nate ving haar dan op... Dat had ik moeten doen.'

Leslie Day
    Ik zie hun blikken en weet dat ik het verpest heb. Jake probeert het voor me op te nemen, maar ik schud mijn hoofd. 'Jake geeft zichzelf ook de schuld, maar het is gewoon die van mij. Ik haat het om mensen verdrietig te zien en Nate was gewoon gebroken. Ik gaf hem wat hij nodig had en voor mijn gevoel was het goed. Ik ben gewoon een gestoord mens, maar ik raak helemaal in de war van de hormonen. Het is mijn fout en ik snap niet dat Jake nog überhaupt met me door wil, want ik ben een onuitstaanbaar mens.' De tranen stromen over mijn wangen. 'Het spijt me, tegenover iedereen.. Ik heb de enige kans op een familie verpest, maar nog erger, mensen teleurgesteld.' Dan maak ik me los uit Jake's armen en loop de kamer uit, aanegzien ik zelf ook wel aan zijn vader zag dat hij me er niet meer bij wilde hebben.

Jake
    Ik snel haar achterna en zie mam ook rechtstaan. ze werpt mijn vader een kwade blik toe en ik sla mijn armen terug om Leslie's middel. Ik trek haar tegen me aan en strijk zachtjes door haar haren. Ik sus haar lichtjes. 'Voor als het iets uitmaakt, ik ben trots op je.' zeg ik zachtjes. Mam staat achter ons en omhelst Leslie iets. 'Je bent niet de enige die fouten maakt Leslie. Het leven zit vol met fouten en teleurstellingen.' zegt ze geruststellend tegen Leslie nadat ze een blik op mijn gezicht geworpen heeft.

Leslie Day
    Jake houdt me tegen door zich tegen me aan te trekken. Ik druk mijn hoofd tegen zijn borstkas aan en maak zijn shirt nat van mijn tranen. 'De enige reden waarom ik het deed, was voor jou Jake, dit vertellen,' fluister ik zachtjes tegen hem. Ik schrik op als ik nog een omhelsing voel en kijk met betraande ogen op. Het is Veronica. 'Dit is niet zomaar een fout,' zeg ik dan zacht. 'het enige wat hier uiteindelijk uit is gekomen, is dat Jake en Nate normaler met elkaar omgaan.' Aangezien ik zelfmoord wilde plegen, wat nog steeds een heel goed idee is.

Jake
    Mam lacht even zachtjes. 'En dat leek me al onmogelijk omdat ze al een hele lange tijd niet meer overeenkomen. Je deed enkel wat je goed leek Leslie, het is slecht dat je daardoor Jake bedrogen hebt maar wat gebeurt is is gebeurt. En van mijn man moet je je niets aantrekken. Hij is altijd zo.' zegt ze en kijkt me terug aan. Ik zucht.